quote:Op maandag 26 april 2010 15:22 schreef CatsInTheWell het volgende:
Haha, had je dat nog niet door dan? 99% van de recensies is enorm positief en de woorden 'potentiële plaat van het jaar' komen in vrijwel elk stuk voor. Het is wel aardig om te lezen, daar niet van, maar als je echt goede recensies wil lezen, kan je Platomania toch beter overslaan.
Ik ken datquote:Op maandag 26 april 2010 16:43 schreef CatsInTheWell het volgende:
Ik vergeet altijd waar ik naar wilde gaan zoeken bij de Plato. En dan denk ik 'de volgende keer neem ik een lijstje mee' en dan vergeet ik dat ook weer.
Makkelijke keuze, The National dusquote:Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef Thijsssss het volgende:
The National op 6 juli in Paradiso, mag hier ook wel gezegd wordenThe National / Halve finale Nederlands elftal, toch nog wel een moeilijke keuze
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:31 schreef emokid het volgende:
Hahaha wow, Pavement in Doornroosje.![]()
![]()
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=404666&id=320483
quote:
Ze stonden een paar weken geleden nog op Motel Mozaique.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef chansadres het volgende:
Band of Horses moet even snel een podium in Nederland aan doen. Of gewoon een clubtour.
Weet ik, maar ik kon niet. Ik zit serieus te twijfelen over Pukkelpop.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze stonden een paar weken geleden nog op Motel Mozaique.
Nee hoor, hele makkelijke keuze zelfs. Niks The National, niks voetbal. Gewoon naar Pavement in Doornroosje.quote:Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef Thijsssss het volgende:
The National op 6 juli in Paradiso, mag hier ook wel gezegd wordenThe National / Halve finale Nederlands elftal, toch nog wel een moeilijke keuze
quote:Modest Mouse naar de Melkweg
Amsterdam • Melkweg
Eerder vandaag werd bekend dat Modest Mouse op Into The Great Wide Open staat maar aangezien dat festival heel erg snel uitverkocht was zullen een hoop mensen blij zijn dat de band ook nog in Amsterdam te zien is, op dinsdag 7 september in The Max. De voorverkoop begint zaterdag a.s.
Zaal open: 19.00 uur
Aanvang: 20.00 uur
Entree: 19 euro (+ lidmaatschap)
Voorverkoop vanaf 15 mei
.
http://www.clubcircuit.nl/2010/05/modest-mouse-naar-de-melkweg/
Ze hebben in 2009 nog een EP uitgebracht, het briljantgetitelde No One's First And You're Next.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef kciR het volgende:
Zou dat dan ook beteken dat er tegen die tijd een nieuwe plaat aan komt? We Were Dead... komt uit 2007, dus dat zou best kunnen denk ik zo.
Hier nog één met dezelfde kwestie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef Thijsssss het volgende:
Hoe snel zal het uitverkopen? Kan ik een weekje wachten tot de studiefinanciering binnen is?
Ja, die EP vond ik zelf ook erg goed en is met 8 nummers zelfs een goed gevulde EP, maar een nieuwe plaat is toch nooit verkeerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:21 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Ze hebben in 2009 nog een EP uitgebracht, het briljantgetitelde No One's First And You're Next.
Dat is al zeker 4-5 jaar geleden volgens mij..quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:07 schreef Z het volgende:
Modest Mouse stond niet zo heel lang geleden toch ook nog op Metropolis? Of is dat ondertussen best weer lang geleden?
Volgens mij was het de vorige keer niet eens uitverkocht, en dat was toen ze net een nieuwe plaat uit hadden. Tenzij er in de komende dagen uit het niets een geniale plaat van ze lekt denk ik dat het wel eventjes duurt voor het (mogelijk) uitverkoopt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef Thijsssss het volgende:
Hoe snel zal het uitverkopen? Kan ik een weekje wachten tot de studiefinanciering binnen is?
Nog wel langer geleden zelfs. 2004.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:33 schreef kciR het volgende:
Dat is al zeker 4-5 jaar geleden volgens mij..
Niet zo bijzonder als wat sommige mensen er van maken, maar zeker wel vermakelijk inderdaad. Komen op 30 mei naar Nijmegen (Merleyn), waar ik uiteraard bij aanwezig zal zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:29 schreef n0ir het volgende:
Vandaag over gelezen op de OverMuziek blogspot
http://www.npr.org/templa(...)d=126667481#playlist
Sleigh Bells, best snoeiharde liedjes.
Ik had Ghost Pressure al gehoord, die had best wel iets dus ik ben wel benieuwd naar het gehele album. Bedankt voor t linkje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:10 schreef CatsInTheWell het volgende:
Yes, er is een nieuwe Wolf Parade (legaal in HQ te luisteren!).
Volgens mij Devotchka, het was mij ook al opgevallen, hij was net weer die reclame. Stevens ken ik niet zo goed, dus die zou ik minder snel herkennen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Het viel me overigens op dat Sufjan Stevens in een reclame zit, of devotchka of iets in die richting...
In zo'n reclame dat een vrouw in de wasmachine gaat kruipenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij Devotchka, het was mij ook al opgevallen, hij was net weer die reclame. Stevens ken ik niet zo goed, dus die zou ik minder snel herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |