Hoe kan je die vieze stinkende drab lekker vinden? Echtquote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Repeat het volgende:
Prima gehakt van de AH. Alleen dat maandverbandje
Gehakt met onderin de verpakking zo'n papiertje
Euh ja, overdrijven is ook een vak!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe kan je die vieze stinkende drab lekker vinden? Echt
Hoor dan, onze eigen gastronoom hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe kan je die vieze stinkende drab lekker vinden? Echt
Integendeel. Alleen AH gehakt stinkt zo gigantisch, dat ik niet snap dat mensen dat 'prima te eten vinden'quote:Op woensdag 14 april 2010 22:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hoor dan, onze eigen gastronoom hoor
Ja, want door macaroni is vies stinkend gehakt wel lekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Nounou, 't is inderdaad matige gehakt, maar voor door de macaronie is het prima hoor!
De zeikerds (met alle respect) weten niet wat er in gehakt zit!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef RobinOok het volgende:
Voor alle zeikerds: koop een porkert and make your own!
[ afbeelding ]
Bij mijn slager weet ik dat wel hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De zeikerds (met alle respect) weten niet wat er in gehakt zit!
Waarom niet? Veel producten van de Aldi en Lidl zijn vele malen beter dan wat je bij een AH of Super de Boer kan kopen. Blijkt ook bijna wekelijks uit tests van tvprogramma's als Kassa.quote:
Ik koop ongekruid gehakt bij Super de Boer..dat ligt aan je eigen je kunt daar ook gekruid gehakt kopen maar dat lust ik ook niet..Nee Aldi koop ik geen vlees.. Wel gerookte zalm en gefileerde paling en gerookte makreel dat vind ik bij de aldi lekker..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Waarom niet? Veel producten van de Aldi en Lidl zijn vele malen beter dan wat je bij een AH of Super de Boer kan kopen. Blijkt ook bijna wekelijks uit tests van tvprogramma's als Kassa.
Super de Boer is trouwens helemaal af te raden, je mag geluk hebben als er ongekruid gehakt is en meestal is er alleen gekruid gehakt te koop en dat is zoooo goor, zo veel zout, je mag draait er van om. En gekruid gehakt is langer houdbaar kennelijk, dat wordt mij althans altijd verteld door die nepslager die daar werkt als ik klaag dat er geen ongekruid gehakt ligt.
Ik vind het helemaal niet stinken.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Integendeel. Alleen AH gehakt stinkt zo gigantisch, dat ik niet snap dat mensen dat 'prima te eten vinden'
Heb je wel eens versgedraaid gehakt gegeten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet stinken.
Ik maak er gehaktballen van en ik heb nooit van die stink en waterzooi.
Prima gehakt bij de AH.
Ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je wel eens versgedraaid gehakt gegeten?
en je merkt geen aanmerkelijk verschil met die zuut van AH?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:53 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ja.
Mijn schoonvader draaide het altijd zelf.
Vers gedraaid vind ik droger.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en je merkt geen aanmerkelijk verschil met die zuut van AH?
Ik weet even niet meer welk vlees hij gebruikte.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |