Niet iederee houdt daar rekening aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:02 schreef MvdZ het volgende:
Grrr..
[..]
Oh ja.. En hele goede morgen.
AJAX!
Befehl ist befehl!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet iederee houdt daar rekening aan.
Mogguh.
Stuur een steen met you've got scammed...quote:Op woensdag 14 april 2010 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe laat zouden die Nigeriaanse oplichters uit bed komen.? Heb mijn telefoon weer op MP gezet. Ben benieuwd hoe laat ik de eerste absurde boden krijg met het verzoek om ze richting timboektoe te sturen
Zou wel een stunt zijn..quote:Op woensdag 14 april 2010 09:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stuur een steen met you've got scammed...
unlocked achievementquote:Op woensdag 14 april 2010 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn..
Met een touwtje eraan.
Please tie this rope around your neck, hold the rock close to your heart and jump down a bridge, head first. GL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
unlocked achievementUnlocked achievement: Scam the scammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Whehehe, kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:
Laten doen is niet zo handig, mijn reflex zal zijn om terug te slaan of te schoppen
Ja, mijn oog was irritant, dus heb hem gewoon gemeptquote:Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:
Thuiskomen van stage met een blauw oog gaat vragen opleveren
Jaquote:
Niet voor mijn slachtoffer.quote:
Poe hé.. Familie van Puala?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet voor mijn slachtoffer.
Heb ooit een keer een jongen in z'n ballen gegrepen omdat hij extreem vervelend was en ook na waarschuwingen niet ophield. Heeft hij 2-3 dagen last van gehad
quote:Top 100 van dinsdag 13 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 195 vencodark
032. 115 Bravebart
067. 082 L.no
072. 079 Etcetera
078. 077 Piles
Serves him rightquote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet voor mijn slachtoffer.
Heb ooit een keer een jongen in z'n ballen gegrepen omdat hij extreem vervelend was en ook na waarschuwingen niet ophield. Heeft hij 2-3 dagen last van gehad
Ik heb medelijden met hemquote:
In my defense: hij was echt vervelend. Kietelen, duwen, en op een gegeven moment sloeg hij keihard op m'n bovenbeen (hard genoeg dat de tranen in m'n ogen sprongen) en toen was ik het zat. Ik had hem gewaarschuwd, gezegd dat hij moest ophouden, en dat had hij niet gedaan.quote:
Ik begrijp je wel, alleen in de ballen knijpen is echt fucking pijnlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In my defense: hij was echt vervelend. Kietelen, duwen, en op een gegeven moment sloeg hij keihard op m'n bovenbeen (hard genoeg dat de tranen in m'n ogen sprongen) en toen was ik het zat. Ik had hem gewaarschuwd, gezegd dat hij moest ophouden, en dat had hij niet gedaan.
Hij was meteen rustig
Miss Ballbrickerquote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Het grote voordeel dat het me heeft opgeleverd: een reputatieHet verhaal blijft bij tijd en wijle opduiken, zo van 'Don't mess with her'
Precies. Een keer een voorbeeld stellen en je bent voor de rest van je leven klaarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Het grote voordeel dat het me heeft opgeleverd: een reputatieHet verhaal blijft bij tijd en wijle opduiken, zo van 'Don't mess with her'
quote:
Bootmans!quote:
Hollaquote:
Verdient 80 keer zoveel als Piet Veldhuizen en neukt Yolanthe.... kan niet anders dan held noemenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. De faalhaas
Is misschien al wat gedateerd, maar goed
Ik vind mezelf ook een held. Iets met 3 meter Pietquote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verdient 80 keer zoveel als Piet Veldhuizen en neukt Yolanthe.... kan niet anders dan held noemen
je bedoelt je e-peen?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een held. Iets met 3 meter Piet
Beidequote:
Heb ik wel medelijden met je.. een lul van 3 meter! Ben je in een keer al je bloed in je lichaam kwijt, bij de eerste de beste stimulans heb je totaal geen bloed in bepaalde lichaamsdelen meer. Lijkt me niet gezondquote:
las hetquote:
Waarover?quote:
Beterschapquote:Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef PieterBas het volgende:
Buigen met een voorholteontsteking is niet fijn
Klotst het dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef PieterBas het volgende:
Buigen met een voorholteontsteking is niet fijn
Hoe oud ben je nou?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga maandag een geintje uithalen met een collega: post it of plakbandje onder z'n (optische) muis plakken. Kijken hoe lang het duurt voor hij erachter komt
Nee... het doet erg veel pijnquote:
"Het niet zo makkelijke onderzoek"?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer een titel te verzinnen voor m'n onderzoek, is niet makkelijk
quote:
quote:
Whutquote:
Ja wij weten toch niet waar het onderzoek over gaatquote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]Bedankt voor die geniale input
[..]
Whut
Sheldon Cooper? Big Bang Theory?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]Bedankt voor die geniale input
[..]
Whut
True, en vanwege m'n vorige stage en wat sores daaromheen hou ik dat ook maar zoquote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ja wij weten toch niet waar het onderzoek over gaat
Kiek ik nait, spiet me wel veur die.quote:
Dan mis je wel watquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True, en vanwege m'n vorige stage en wat sores daaromheen hou ik dat ook maar zo
[..]
Kiek ik nait, spiet me wel veur die.
Wel de gele zak ehquote:
Nah. Dat wil je niet..quote:
Sheldonquote:
True thatquote:
quote:
Vooruitkijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
Boh. Men bleek stil te staan waar je 120 mag. God zegen remmen.
Morgen weer lekker vaststaan op de A4..quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooruitkijken
Verder, stilstaan op de snelweg
Doe ik. Maar ik zat op de oprit, en de snelweg zelf waar ik er op ga ligt dan nog een paar meter hoger met een strook bomen ertussen dus kon niet zien dat ze stil stonden.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooruitkijken
Verder, stilstaan op de snelweg
Ik zal naar je zwaaien vanaf m'n stagequote:
Werk daar een dagje als puinruimer op een bouwputquote:Op woensdag 14 april 2010 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien vanaf m'n stage
Ik vind de bruine zak M&M's veel lekkerdererMaar heb een of andere aversie tegen pinda's/noten in m'n eten. Vind Snickers en Nuts vies. En chocoladerozijnen ook.
Langzame invoegersquote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ik zat op de oprit, en de snelweg zelf waar ik er op ga ligt dan nog een paar meter hoger met een strook bomen ertussen dus kon niet zien dat ze stil stonden.![]()
En ik ben er 1 die een oprit gebruikt waar 'ie voor is. Snelheid maken. Mensen die met 60 de baan op schieten daarentegen.
Kun je een boete voor krijgen hequote:Op woensdag 14 april 2010 18:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Langzame invoegers
Ik ga altijd mooi ruim op tijd op de snelle baan rijden om ze ruimte te geven... maar helft van tijd zit je er achter jezelf op te vreten. En dan remmen, want: OH! HET IS DRUK!! REMMEN SCHAT, ANDERS GAAN WE DOOD!!
Wat heb je dan gedaanquote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedenavondMijn oog doet auw.
Oh tyfus alweer voetbal?quote:
Dat dus.quote:
Ik heb geen idee. Sinds dat ik vanochtend wakker ben geworden doet ie al pijn.quote:
Blijkbaar niet. Ze kunnen sowieso niet meer rechtstreeks degraderen.quote:
Ben geen linksklever, dus dat scheeltquote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je een boete voor krijgen he
Gisteren in de auto, op terugweg van stage, reed een oud stel voor ons met een fiets achterop. Op een rotonde gingen ze met een slakkegangetje erover heen, STEL JE VOOR DAT JE OMVALT!!!Kutbejaarden
Bij voetbal onthou ik soms een eindstandquote:
Well, have fun dan hequote:
M'n vriend doet het ookquote:Op woensdag 14 april 2010 19:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben geen linksklever, dus dat scheelt
Gewoon als ik zie dat het druk is schuif ik netjes op tijd [300 meter voor de afslag ofzo] mooi even op, en als er niks gebeurd, of ik er voorbij ben, dan weer netjes terug.
Sowieso mogen alle bejaarden wel van de weg
Gelul.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n vriend doet het ookIk zou het ook doen als het kan
Maar politie ziet het geloof ik wel als onnodig linksrijden en kan je dus een boete geven
Hij is geen mietjequote:Op woensdag 14 april 2010 19:12 schreef Piles het volgende:
Sjesus Luc, wanneer ga je aan multiquoten doen
Dat werkt niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:12 schreef Piles het volgende:
Sjesus Luc, wanneer ga je aan multiquoten doen
Ze doen maar wat ze willen, ben het tot op heden toch nooit eens geweest met die luiquote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n vriend doet het ookIk zou het ook doen als het kan
Maar politie ziet het geloof ik wel als onnodig linksrijden en kan je dus een boete geven
Je wil niet weten waar die lui soms over zeikenquote:
quote:
Falerquote:
Ben jij ook al zo iemand die alleen maar zeikt over de politiequote:Op woensdag 14 april 2010 19:19 schreef The_Dean het volgende:
Je wil niet weten waar die lui soms over zeiken
Meestal zijn die post nog niet geplaatst als ik om een andere post reageer.quote:
Haha nee hoor, valt meequote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Piles het volgende:
Ben jij ook al zo iemand die alleen maar zeikt over de politie
Dat kan helemaal niet, want je quote 4 posts apartquote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal zijn die post nog niet geplaatst als ik om een andere post reageer.
De vraag is dan: aan wie ligt datquote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee hoor, valt mee
Ze doen soms ook wel goede dingen, alleen heb ik er tot op heden alleen meer gezeik dan profijt van/mee gehad
Het is in wezen toch onnodig linksrijdenquote:
Dat valt onder het gedoogbeleid.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Als je heel strikt gaat kijken mag je ook niet inhalen omdat je dan in 9 van de 10 gevallen de maximumsnelheid overtreedt
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want je quote 4 posts apart
Niet élke keer aan mijquote:Op woensdag 14 april 2010 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want je quote 4 posts apart
[..]
De vraag is dan: aan wie ligt dat
Je mag ook niet FOK!ken tijdens het rijden, hè.quote:
quote:Artikel 54
Bestuurders die een bijzondere manoeuvre uitvoeren, zoals wegrijden, achteruitrijden, uit een uitrit de weg oprijden, van een weg een inrit oprijden, keren, van de invoegstrook de doorgaande rijbaan oprijden, van de doorgaande rijbaan de uitrijstrook oprijden en van rijstrook wisselen, moeten het overige verkeer voor laten gaan.
Ik vind het soms vervelend hoor, mensen leren maar invoegenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar zal er nu over ophoudenMensen die ruimte geven om in te voegen vind ik sympathiek
Daar hebben ze nog niet voor gepaktquote:Op woensdag 14 april 2010 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag ook niet FOK!ken tijdens het rijden, hè.
Tja, je bent wel een stereotypequote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog niet voor gepakt
Wel om het feit dat ik met 50 om een rontonde kwam. Of gewoon omdat hij verlaagd is en sportvelgen heb. Dat soort dingen
Als jij naar de linker rijbaan gaat, hoef je niet af te remmen voor je persoon en kan je er gelijk voorbij.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het soms vervelend hoor, mensen leren maar invoegen
Maar als je het niet doet kom je er vlak achter, en moet je of remmen, of er alsnog voorbij
Adem in, adem uit...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Met 60 km/u de snelweg op willen rijdenKun je vol in de remmen en dan heb je later (als het een beetje druk is) een file. En die autodebielist 'File? Goh, niks van gemerkt'. NEE LUL RAAR HE!
Hey, een maximum snelheid van 50/80 geld ook gewoon op rontondesquote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, je bent wel een stereotype
Ik ben nog nooit aangehouden, zelfs niet op de fiets
Dat doe ik sowieso welquote:Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Adem in, adem uit...
Iedereen moet gewoon eens wat meer ontspannen rijden
Is zoquote:Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, een maximum snelheid van 50/80 geld ook gewoon op rontondes
Dus als ik er met 50/80 gewoon overheen kan hebben ze geen recht van zeuren
Dat is het. Ben normaal ook best wel relax, maar sommige lui/acties zijn echt om te huilen. Ik zie het vaak aankomen en anticipeer op tijd, maar stel dat ze iemand treffen die het net te laat ziet?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik rij niet zo vaak, dus erger me ook niet zo vaak. Alhoewel dat bejaarde stel van gisteren het wel erg bont maakten
Ik ben wel een aangehouden op de fiets, omdat ik geen richting aangaf op de fiets.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, je bent wel een stereotype
Ik ben nog nooit aangehouden, zelfs niet op de fiets
Ja, dat wel, maar ik knipper altijd netjes [en op tijd]. Voor driekwart rond, en als ik er af kom, dus moeten ze maar beter opletten. En de mensen die het meest schrikken doen het zelf, ze moeten er niet op rekenen dat ze zo door mogen fietsen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Is zo
Alleen voor overstekende fietsers enzo kan het nogal angstaanjagend zijn
Spannendquote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel een aangehouden op de fiets, omdat ik geen richting aangaf op de fiets.Maar geen boete ervoor gekregen alleen een waarschuwing.
Klopt! Veel mensen nemen de moeite niet meer. Zeer irritant met oprijden enzo, maar ook als fietser/voetganger.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef Etcetera het volgende:
Hier is het steeds vaker de gewoonte om maar niet aan te geven op een rotonde
Dat heeft mij al meerdere bijna-dood-ervaring opgeleverd, op rotondes waar ik geen voorrang hebquote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef Etcetera het volgende:
Hier is het steeds vaker de gewoonte om maar niet aan te geven op een rotonde
Dat viel mee.quote:
Ja maar doet pijn, auto vs fietsquote:Op woensdag 14 april 2010 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer me aan te leren om dan maar gewoon over te steken, fuck die shit hoor, als je auto goedkoper is zonder knipperlicht dan mag je de gevolgen dragen ook
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt! Veel mensen nemen de moeite niet meer. Zeer irritant met oprijden enzo, maar ook als fietser/voetganger.
Als ze niet knipperen maar wel de rontonde afkomen loop/fiets ik gewoon een meter op, schrikken ze zich de tering
Wel eens iemand gehad die zo hard schrok en zover uitwijkte dat ze vol over die vluchtheuvel stuiterde
Heb nog nooit meegemaakt dat het pijn deedquote:
Verstandigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb nog nooit meegemaakt dat het pijn deedHeb nog niet het lef ontwikkeld om ook over te steken als ik géén oogcontact met de bestuurder heb gehad
Onveilig dushi, onveilig.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt! Veel mensen nemen de moeite niet meer. Zeer irritant met oprijden enzo, maar ook als fietser/voetganger.
Als ze niet knipperen maar wel de rontonde afkomen loop/fiets ik gewoon een meter op, schrikken ze zich de tering
Wel eens iemand gehad die zo hard schrok en zover uitwijkte dat ze vol over die vluchtheuvel stuiterde
Tja.. Wil je het zo graag horen dan..?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat maakt me niet minder nieuwsgierig.
Er zal altijd een risico blijven.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd nietDean is gewoon een goede opvoeder
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja.. Wil je het zo graag horen dan..?
Dat. Ik weet op dat moment wat ik doe, puur om hen te laten schrikken. Loop echt niet zó ver op dat ik kans heb dat ze me aanrijdenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd nietDean is gewoon een goede opvoeder
En Star Warsquote:
Dien!quote:
Nog nooit gezien, lijkt me niksquote:
Armspieren trainenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef DjRex89 het volgende:
Net voor het eerst een wat langere afstand op krukken gelopen, dat viel echt tegenBen kapot..
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, lijkt me niks
[..]
Armspieren trainen![]()
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Net voor het eerst een wat langere afstand op krukken gelopen, dat viel echt tegenBen kapot..
Peter R. de Vries moet een diepgaand onderzoek doen naar de daderquote:
quote:
Alleen Pilliewilliewonnieponnyconnievanbreukhoven snapt mequote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Peter R. de Vries moet een diepgaand onderzoek doen naar de dader
Liever een haar in je glas, dan glas in je haar.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Alleen Pilliewilliewonnieponnyconnievanbreukhoven snapt me
Die saxofoonsoloquote:
Ik moest te hard lachen hoe je hem noemtquote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Alleen Pilliewilliewonnieponnyconnievanbreukhoven snapt me
als je drinken in je glas stopt, welk voorzetsel moet je gebruiken?quote:
Heldquote:
Ik mis de soloquote:
Ik heb even een glas om mijn bier heen gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef L.no het volgende:
[..]
als je drinken in je glas stopt, welk voorzetsel moet je gebruiken?
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb even een glas om mijn bier heen gedaan.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb even een glas om mijn bier heen gedaan.
Lekker slapenquote:
Geluksvogelquote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga ook, morgen al om 06:00 in de auto zitten
Je zou er maar zin in hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef The_Dean het volgende:
weltrusten Deanquote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef The_Dean het volgende:
IK BEN VETLIEFD OP HET MEISJE VAN DE OLIEBOLLENKRAAMquote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Hey Marlous, wil met jou onder de does, heejaaheeejaahooooo
Die dikkerd?!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:24 schreef jna het volgende:
[..]
IK BEN VETLIEFD OP HET MEISJE VAN DE OLIEBOLLENKRAAM
quote:
En dr andere haar...quote:Op donderdag 15 april 2010 00:32 schreef jna het volgende:
Niet van nature nee. Te zien aan dr uitgroei
Ik moet wel, wenkbrauwen zijn zeg maar echt mijn ding.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:35 schreef jna het volgende:
Gadverdamme. Daar kijk je toch niet naar.
Naar dr wenkbrauwen
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Als er na mijn eigen aankoop van een huis nog geld overblijft voor een huis voor jou, zal ik ook voor jou een huis kopen, beloofd
Wil ik ook jaquote:Op donderdag 15 april 2010 00:43 schreef jna het volgende:
[..]iets aan de Herengracht in Damsco ofzo is goed genoeg voor me
Graag gedaan. Wat ben je aan het leren?quote:
C'est incredible!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 08:31 schreef PieterBas het volgende:
en weer terug naar Schiphol, vlucht geannuleerd door een vulkaanuitbarsting op Ijsland
Ging je naar IJslandquote:Op donderdag 15 april 2010 08:31 schreef PieterBas het volgende:
en weer terug naar Schiphol, vlucht geannuleerd door een vulkaanuitbarsting op Ijsland
Whut?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:31 schreef PieterBas het volgende:
Du pain! Avec omelet du fromage!quote:
Nee, ouders gingen naar Engeland/Schotland.. maar al het vluchtverkeer naar en van Noord-Engeland en Scandinavie is geannuleerd.quote:
quote:Vluchten geannuleerd door vulkaanuitbarsting
Het luchtverkeer heeft last van een vulkaanuitbarsting woensdagochtend in IJsland. Tientallen vluchten van en naar Schiphol zijn donderdag geannuleerd wegens een aswolk boven Noord-Europa. Dat heeft een woordvoerster Luchtverkeersleiding Nederland gemeld.
Volgens de woordvoerster kan het aantal annuleringen nog oplopen. Het gaat vooral om vluchten naar Noord-Engeland, Schotland en Scandinavië.
* Bootje84 verzamelt peddels en een rubber bootje voor PB's oudersquote:Op donderdag 15 april 2010 08:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, ouders gingen naar Engeland/Schotland.. maar al het vluchtverkeer naar en van Noord-Engeland en Scandinavie is geannuleerd.
De boot is een serieuze optiequote:Op donderdag 15 april 2010 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 verzamelt peddels en een rubber bootje voor PB's ouders
Flink doorpeddelenquote:
Gaat een boot van Ijmuiden naar Newcastlequote:
Dat zijn geen supporters meer.. Eerder tuig..quote:Op donderdag 15 april 2010 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Moi!
Iemand de Spits gelezen? Die interviews met een Feyenorod en Ajax supporter waren erg vermakelijk
Iddquote:Op donderdag 15 april 2010 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters meer.. Eerder tuig..
Post die stukjes eensquote:Op donderdag 15 april 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond die Feyenoorder wel wat relaxter overkomen dan die Ajacied. Maar ik ben waarschijnlijk nog altijd bevooroordeeld
Hoiquote:
eens. en ik ben ajaxied..quote:Op donderdag 15 april 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond die Feyenoorder wel wat relaxter overkomen dan die Ajacied. Maar ik ben waarschijnlijk nog altijd bevooroordeeld
Ik kan relativerenquote:
Jan de Grootquote:
Dat krijg je als je werknemers alleen maar aan het kloten zijn met bekertjes water op de deurquote:Op donderdag 15 april 2010 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
Net gebeld door het bedrijf waar ik stage liep, ze zijn failliet verklaard... Gelukkig is het een onderdeel van een ander bedrijf en mij is gezegd dat als ik het niet via de curator enzo terug krijg, ik het wel via een achterdeurtje van het andere bedrijf terug krijg. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Kans is groot dat je lang moet wachten.. de grootste schuldeisers gaan voor.. en dat is vaak de bank.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
Net gebeld door het bedrijf waar ik stage liep, ze zijn failliet verklaard... Gelukkig is het een onderdeel van een ander bedrijf en mij is gezegd dat als ik het niet via de curator enzo terug krijg, ik het wel via een achterdeurtje van het andere bedrijf terug krijg. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
En vervolgens de Belastingdienstquote:Op donderdag 15 april 2010 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kans is groot dat je lang moet wachten.. de grootste schuldeisers gaan voor.. en dat is vaak de bank.
QFT..quote:Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
En vervolgens de Belastingdienst![]()
En dan blijft er vaak niet veel over
Dat heet fraudequote:Op donderdag 15 april 2010 11:10 schreef Piles het volgende:
Maar Rex zegt dat het niet via de curator gaat, dus wie weet heeft ie mazzel
Tja, net hoe je het beestje noemtquote:
Wel als beide bedrijven van dezelfde eigenaar zijn en de eigenaar hoofdelijk aansprakelijk is..quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook als het via dat andere bedrijf (wat niet failliet is) loopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |