Heel erg bijna!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
engel uitslag binnen, op zich wel netjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kweet t nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef nieslief het volgende:
Alvast gefeliciteerd Zwabber![]()
En Ynske dat schiet al lekker op heb je alles nou compleet??
En dat is? Over een paar uur? Dagen? Maanden?quote:
Leuk en liefquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
En ze willen niet leuk op de foto samenOh en feliway rules
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIe een na laatste.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie mannen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel! Hij houdt een Naartjie van 5 (en ooit 6) kilo wel. Moet je alleen na een jaartje de hoes vervangen, maar die kun jij prima in elkaar fröbelen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die grote en die kleine samen![]()
Ik wil ook zo een verwarmingshangmat kopen es, lijkt me zalig voor die chineesjes in de winter, en als dr zo een Hummer in kan hangen, dan kan een chineesje van 6 kilo max toch ook wel?
Qutje, tis geen droogrek, maar een droogoven, en ik heb t ergens in het carnibest topic gezet allemaal, moet je daar ff zoeken
Wat ik een beetje eng vind is dat honden anders springen dan katten, wat lomper qua gewicht zeg maar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Hij houdt een Naartjie van 5 (en ooit 6) kilo wel. Moet je alleen na een jaartje de hoes vervangen, maar die kun jij prima in elkaar fröbelen.
Ik heb hier trouwens nog een frame liggen wat ik dubbel heb. Maja, ik kom voorlopig niet bij jou in de buurt. Als jij hier ooit langskomt kun je hem komen ophalen.
Jij hebt duidelijk nooit een Naartjie in dat ding zien springen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ik een beetje eng vind is dat honden anders springen dan katten, wat lomper qua gewicht zeg maar.
Maar zo een Hummer is toch wel huge, dat gaat vast ook niet heel erg lichtvoetig toch?
En als ze met dat ding neerstorten is het natuurlijk geen meters diep of zo![]()
Ik koop dr wel gewoon een hier, die dingen kosten geen drol toch?
Qutwijf, ik zat ff voor je te zoeken over die droogoven, meer staat hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 en hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
Hihi toch n linkjequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ik een beetje eng vind is dat honden anders springen dan katten, wat lomper qua gewicht zeg maar.
Maar zo een Hummer is toch wel huge, dat gaat vast ook niet heel erg lichtvoetig toch?
En als ze met dat ding neerstorten is het natuurlijk geen meters diep of zo![]()
Qutwijf, ik zat ff voor je te zoeken over die droogoven, meer staat hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 en hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
Ssssh! Ik wil van dat in-de-weg-lig frame af!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi toch n linkje
Die dingen zijn 10 euroWhoopie kan er ook in (nu 12 kilo).
Wat ben je ook een onderdanige slet hequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zwak voor jequote:
naai je wel voor 12,50 iemand?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zwak voor je![]()
En Cat, thnx but no thnx , voor 10 euro naai ik niks of niemand zelluf
Jou welquote:
quote:
Heerlijk, die twee!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jaaaah zeker, altijd! Nu ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, je had toch ook van die mooie aan de muur? Gebruiken ze die?
Leuk hoor! Ja die vogel is natuurlijk heel belangrijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:03 schreef senesta het volgende:
Hij vind het geweldig, hij kan alles overzien en begluren. Goed naar de vogel kijken
daar zit toch wel een deur in hequote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Maes het volgende:
Ik ben de vakantie aan het organiseren. Kijk nou watvoor leuk huisje ik voor een week gehuurd heb op Corsica!
[ afbeelding ]
De buitquote:Op woensdag 14 april 2010 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
dank jullie![]()
en de buit is inmiddels ook binnen!
Jawelquote:
Dat is een mooi uitzicht!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:02 schreef Maes het volgende:
Het staat in de bergen en dit is het uitzicht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Maes het volgende:
Ik ben de vakantie aan het organiseren. Kijk nou watvoor leuk huisje ik voor een week gehuurd heb op Corsica!
[ afbeelding ]
een map met schets-stiften, een boek over schetsen en twee boekjes die ik gister in amsterdam uitgezocht hebquote:
Kijk.... naar zo'n plek willen wij wel emigrerenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
We willen wel foto's van schetsen met de schets stiftenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een map met schets-stiften, een boek over schetsen en twee boekjes die ik gister in amsterdam uitgezocht heb
(kafka - metamorphosis en james joyce - dubliners)
Alleen moet je ook eten en geld hebben en dus ergens aan kunnen verdienen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou daar ook met gemak voor eeuwig kunnen wonen
Joh echt?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen moet je ook eten en geld hebben en dus ergens aan kunnen verdienen.
Wat zou jij bedenken om dat te doen dan?quote:
Naja ,ik heb een eenpersoonshypotheek met een laag inkomen en niet eens een rijbewijs, dus ik zie me dat heel realistisch gezien gewoon niet doen hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou jij bedenken om dat te doen dan?
Tis ook altijd wat met dat mensquote:
Wij denken weleens aan een thema B&B. Katten natuurlijk, want die gaan mee en krijgen lekker de ruimte., en inderdaad een moestuin en beestjes en ik wil een ezeltjequote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ,ik heb een eenpersoonshypotheek met een laag inkomen en niet eens een rijbewijs, dus ik zie me dat heel realistisch gezien gewoon niet doen hoor.
Maar een bed en breakfast of zo zou ik wel kunnen runnen in mn uppie.
Met een moestuin en wat beestjes voor de slacht en de melk en de eitjes.
Als mn tante ooit dood gaat en ik goed kan cashen dan ben ik zo weg
Kippetjes sowieso ja.quote:
Maar die maken ook herriequote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
En ik wil geen ezels, die slopen en die maken herrie.
Ik wil schapen, die zijn keilekker
En kwartels...quote:
NokMANda gaat wel jagen en we houden geiten voor de melk.quote:
Kwartels echt niet, dat is zo weinig vlees voor te veel moeite.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:07 schreef Taiga het volgende:
[..]
En kwartels...
Krijg nu al honger! haha![]()
Nog een uurtje en dan ga ik lekker buiten de deur lunchen met een vriendin.
Oh daarom was je zo stilquote:Op woensdag 14 april 2010 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
enfermeraaaaaaa ik heb mijn plaatje ingekleurd
[ afbeelding ]
Heerlijk hoor die kwartels! Dat is de moeite wel waard!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwartels echt niet, dat is zo weinig vlees voor te veel moeite.
Ik kan zelf slachten![]()
Tenminste , vroeger altijd gedaan, ik weet zeker dat ik dat zo weer onder de knie heb
Ik vind t echt niet heel bijzonder, ik eet net zo lief kip of eend.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:16 schreef Taiga het volgende:
[..]
Heerlijk hoor die kwartels! Dat is de moeite wel waard!
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
enfermeraaaaaaa ik heb mijn plaatje ingekleurd
[ afbeelding ]
Shit, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op woensdag 14 april 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kaartje met "ik wil m'n boeken terug!"
Beetje advocaat van de duivel he maar ik vind dat iedereen ook wel steeds op haar nek zit hoor, ze kan gewoon weinig meer goed doen geloof ik. Ik vind het best sneuquote:
F&F fundasoftie die je dr bentquote:Op woensdag 14 april 2010 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Beetje advocaat van de duivel he maar ik vind dat iedereen ook wel steeds op haar nek zit hoor, ze kan gewoon weinig meer goed doen geloof ik. Ik vind het best sneu
omg ik zie dit nu pasquote:Op woensdag 14 april 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Kansloos type ja, mss wil Braddie dr hond wel nemen joh!
ik geloof dat dat ook het probleem is, dat ze weinig goed doetquote:Op woensdag 14 april 2010 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Beetje advocaat van de duivel he maar ik vind dat iedereen ook wel steeds op haar nek zit hoor, ze kan gewoon weinig meer goed doen geloof ik. Ik vind het best sneu
Ze doet geen ene fuckquote:Op woensdag 14 april 2010 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat dat ook het probleem is, dat ze weinig goed doet
Naja ik heb er altijd gewoon een beetje moeite mee met die heksenjachten.. Als je al zo vaak je neus gestoten hebt op FOK! als zij en toch steeds hier terug komt om je verhaal te doen dan denk ik gewoon dat ze het niet zo makkelijk zal hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat dat ook het probleem is, dat ze weinig goed doet
Oh maar dáár zijn er wel meer van op FOK! hoor! Daar is ze echt niet alleen in.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dáár zijn er wel meer van op FOK! hoor! Daar is ze echt niet alleen in.
Nou ik niet, druk druk drukquote:Op woensdag 14 april 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen die geen ene fuck doen?
Nou eh.. heb je ff?
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
iedereen nu stil om te faken dat ze wel iets doen?
Ja.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
iedereen nu stil om te faken dat ze wel iets doen?
Wat is er sneu aan mensen oplichten?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Neenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
En in ieder mens zit wel iets goeds toch?
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ben ziek dus dan mag dat.![]()
Ga zo maar eens een leuk filmpje uitzoeken om te kijken ofzo
Ik ken dr zat die echt puur evil zijn jaquote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen
Dus in dutroux zit ook iets goeds?
Ik las het toevallig, want ik probeer inspiratie op de te doen voor een kado voor de dubbele worp van een vriendin.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind die waarschuwing daar in dat topic ook wel op zijn plaats hoor.
Laten mensen vooral geen zaken met haar doen als er nog steeds mensen op geld wachten
Ja, klopt, vandaag. Lag de halve nacht wakker, heb bijna elk uur gezien, vanochtend realiseerde ik me ineens dat ik dus last van mn maag had. Heel raar gaat dat altijd. Ben naar de doc geweest, sterkere maagzuurremmers gekregen en ze gaan testen op een of andere bacterie die in mn maag zou kunnen zitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vandaag eindelijk wel moest werken?
Of wast dat gisteren dan?
Soms kijk ik hier zo eens naar Kareltje. Dan heeft ie net daarvoor zijn zusje van de trap af gepoft, zijn moeder zitten etteren, zijn andere zus onder de bank gejaagd. Dan noem ik hem Karel Bin Laden. Vervolgens begint ie heel lief Bijoux te wassen en geeft ie mij overal likjes. Dan denk ik weleens: zelfs Bin Laden is heeeeel zacht achter de oortjes. Iedereen moet wel zo'n zacht plekkie hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken dr zat die echt puur evil zijn ja
Ik heb ooit iets met haar geruild en dat ging helemaal goedquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 12:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind die waarschuwing daar in dat topic ook wel op zijn plaats hoor.
Laten mensen vooral geen zaken met haar doen als er nog steeds mensen op geld wachten
Oh dr kan best es wat mis gaan ergens hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Vaak genoeg hebben mensen wel de intentie, maar blijken ze de puf of mogelijkheid niet meer te hebben. Dan slaat de schaamte toe, of ze gaan iets tegenover zichzelf goedpraten en verantwoorden. En dan begint het gelul en de smoesjes, terwijl het probleem in hen zelf zit en ze er niet aan kunnen om dat te erkennen.
Mail jij mij nog jullie nieuwe adres voor een verzendingquote:Op woensdag 14 april 2010 12:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook ooit iets van haar gekocht. Ik heb het wel gekregen maar het duurde wel even. Het was wel redelijk duur dus ik ben blij dat ik het kreeg. Het was wel verkeerd geadresseerd dus kon het in het theater op gaan halen.
Ik heb met een ander persoon veel meer last gehad.
Ja das een dier, das dan ook net het grote verschil tussen dieren en mensen, dieren kunnen niet puur slecht zijn volgens mij , zelfs Sjon nietquote:Op woensdag 14 april 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms kijk ik hier zo eens naar Kareltje. Dan heeft ie net daarvoor zijn zusje van de trap af gepoft, zijn moeder zitten etteren, zijn andere zus onder de bank gejaagd. Dan noem ik hem Karel Bin Laden. Vervolgens begint ie heel lief Bijoux te wassen en geeft ie mij overal likjes. Dan denk ik weleens: zelfs Bin Laden is heeeeel zacht achter de oortjes. Iedereen moet wel zo'n zacht plekkie hebben
Ik snap ook dat ze erop beoordeeld wordt, en ik zou het zelf ook doen als ik er rechtstreeks mee te maken zou hebben. Sterker nog, ik zou er niet mee in zee gaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dr kan best es wat mis gaan ergens hoor.
Maar telkens bij dezelfde persoon met elke keer de grootste kutsmoezen, das gewoon geen foutje meer hoor.
Ik geloof wel dat er mensen zijn die echt grotendeels slecht zijn. Maar ook dat zij zelf geloven dat zij goed doen, ook al is het echt slecht. Dan heiligen hun doelen alle middelen. Ik denk bijvoorbeeld dat er heus mensen zullen zijn die Saddam Hoesein een lieverd vonden en dat Moamar Khadaffi voor zijn kinderen een liefhebbende vader kan zijn. Idi Amin hmmpfquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een dier, das dan ook net het grote verschil tussen dieren en mensen, dieren kunnen niet puur slecht zijn volgens mij , zelfs Sjon niet
Er zijn volksstammen die zo het leven wel door komenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Nok, ze komt dr nooit mee weg, ze verdwijnt elke keer een poosje en dan begint t gedonder weer hoor
Oh nou , als je nog een nieuwe BFF zoekt, ze kan dr wel een gebruiken denk ikquote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn volksstammen die zo het leven wel door komen
Ik heb er zoooo vaak mee te maken gehad. Ik ben een magneet voor randdebielen.
Thanks, but no thanksquote:Op woensdag 14 april 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou , als je nog een nieuwe BFF zoekt, ze kan dr wel een gebruiken denk ik
Das ook zielig, als jij al nie meer wil, wat moet ze dan nog???quote:Op woensdag 14 april 2010 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks![]()
Ik heb mijn deel wel gehad.
Da's waar. Daarom ga ik daar ook makkelijker mee om.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar bij mensen die echt in en in slecht zijn vaagt dat ook hun goede dingen weg, omdat zij bewust die keuze maken, voor de slechte dingen.
Dieren handelen instinctief, die denken niet na over goed of slecht.
Gelukkig weet ze nog niet wat ze mist en dat gaan we mooi zo houden.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das ook zielig, als jij al nie meer wil, wat moet ze dan nog???
Naja tis niet helemaal waar hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's waar. Daarom ga ik daar ook makkelijker mee om.
Dacht ik een mooie match te makenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze nog niet wat ze mist en dat gaan we mooi zo houden.
Je faalt als koppelaarsterquote:
en dan lijkt het je wel verstanding om op fok rond te hangen?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben een magneet voor randdebielen.
Weer een cariere optie minderquote:
Nergens een grotere bronquote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan lijkt het je wel verstanding om op fok rond te hangen?
nope, die luie drol komt altijd pas ruim in de middagquote:Op woensdag 14 april 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Zwabber, is de postbode nu al geweest?
Jezus.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, die luie drol komt altijd pas ruim in de middag
Ja hey, fijn ben jij zeg!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
wacht even, ik besef me net dat jij het adres van mijn vader hebt, en ik daar niet zit
maar ik ga er zo heen, dus dan hoor je het wel
Af en toe in mijn PM-box. Maar dan ben ik toch blij dat er schermpjes en afstand tussen zitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan lijkt het je wel verstanding om op fok rond te hangen?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
wacht even, ik besef me net dat jij het adres van mijn vader hebt, en ik daar niet zit
maar ik ga er zo heen, dus dan hoor je het wel
je ouders waarderen slapstick?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik ga volgende week voor m'n ouders koken, zullen ze leuk vinden.
Dan weet jij ook wel waar het over gaat. Wel heftig btw.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb een 'relatie' met zo iemand gehad. Maar die kon er echt niks aan doen.
Ik kwam erachter toen ik zijn begeleider van de instelling waar hij woonde aan de telefoon kreeg.
Ik was zestien toen. Hij zei dat ie in bandjes speelde en dat ie fins was en dat soort crap. Hij bleek dus het niveau te hebben van een 12 jarige icm pddnos en taal/spraak-problemen. En die dingen waren dus ook allemaal niet waar.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Dan weet jij ook wel waar het over gaat. Wel heftig btw.
Dankquote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
Maes wat een scheetig vakantiehuisje
Nokwanda, dat is te doen hoor en zeker met een nieuwe naaimachine..
Je moet alleen een starterskapitaal hebben om een huis te kopen en ervoor te zorgen dat je in je levensonderhoud kunt gaan voorzien dmv zelf eten kweken en bijv. een B&B.
Er stond laatst een artikel in geloof ik de telegraaf van mensen die een ontspanningsoord waren begonnen in Frankrijk
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik was zestien toen. Hij zei dat ie in bandjes speelde en dat ie fins was en dat soort crap. Hij bleek dus het niveau te hebben van een 12 jarige icm pddnos en taal/spraak-problemen. En die dingen waren dus ook allemaal niet waar.
Hij heeft me daarna ook nog vrij lang lastig gevallen, mij bellen, m'n ouders bellen midden in de nacht en dan ophangen.
Inmiddels heeft ie alweer bijna vier jaar een relatie met een meisje die hij ook al die dingen wijsmaakt en ze heeft het nog steeds niet door. En ook zij heeft een normaal niveau.
Maarja, m'n vader heeft 'm toen wel op subtiele wijze duidelijk gemaakt dat dit eigenlijk niet de bedoeling was zeg maar.
Het is toch onvoorstelbaar dat mensen ermee weg komen. En zielig ook eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een nogal bizarre ex.
Laatst belde zijn moeder mij na 10 jaar. Ik had echt zoiets van
Jij verwen Baloe-mamaquote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
Net even naar de kringloop geweest. Baloe ligt vet graag op het balkon,maar ik vind het balkon te hard voor hem.
Dus ik heb een kinder matras gehaald
[ afbeelding ]
Mijn beerquote:
Q wat goedquote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
Net even naar de kringloop geweest. Baloe ligt vet graag op het balkon,maar ik vind het balkon te hard voor hem.
[ afbeelding ]
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Maes het volgende:
[..]
DankIk ben er ook wel blij mee eigenlijk
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:15 schreef Maes het volgende:
[..]
[..]
Het is toch onvoorstelbaar dat mensen ermee weg komen. En zielig ook eigenlijk
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
nou, neequote:Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Volgensmij ligt ie nu prinsheerlijk op dat lekkere balkon!
LOLquote:Op woensdag 14 april 2010 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, neehij ligt nu naast me want ik ben aan het lunchen
maar als ik klaar ben gaat ke weer daar liggen op zn matras
En idd.. mn brood met aardbei is op... en hij ligt op het balkonquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen moet je ook eten en geld hebben en dus ergens aan kunnen verdienen.
Ik ga altijd voor de boeken en de hondenspeeltjes, die kun je blijven kopenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm volgens mij moet ik nodig ook eens langs de kringloopklinkt goed allemaal.
Alhoewel heb niks nodig
Dat is wat wij ook graag nog eens willen.quote:
baloequote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
oeh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Baloe is toch geen homo jongenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
Q, nu nog een mooie foutroze matrashoes van de hema erbij ofzo
Nok, dat meen je niet!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij denken weleens aan een thema B&B. Katten natuurlijk, want die gaan mee en krijgen lekker de ruimte., en inderdaad een moestuin en beestjes en ik wil een ezeltje
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
honden zien toch geen kleuren, jeweets![]()
oeh, misschien een matrashoes in schouw-blauw
Maar kwartels zijn wel heel lief en leggen hele, lieve kleine eitjesquote:Op woensdag 14 april 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwartels echt niet, dat is zo weinig vlees voor te veel moeite.
Ik kan zelf slachten![]()
Tenminste , vroeger altijd gedaan, ik weet zeker dat ik dat zo weer onder de knie heb
Ik wil al eeuwen een axolotl!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
dan wil ik een alpaca!
of een axolotl![]()
bijna hetzelfde
Kwartels zijn best dommigquote:Op woensdag 14 april 2010 13:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar kwartels zijn wel heel lief en leggen hele, lieve kleine eitjes![]()
![]()
Mijn schoonmoeder heeft kwartels, (maar die heeft heel Avifauna)
wie wil er nou niet zo eentjequote:Op woensdag 14 april 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil al eeuwen een axolotl!
Ik heb mn broertje er zelfs opgezet toen ie laatst bij mij was, dies helemaal into de aquaria en zo
Die ging ik idd halenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
Q, nu nog een mooie foutroze matrashoes van de hema erbij ofzo
maar ze zien er wel leuk uit, tis gewoon een vliegkiwiquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwartels zijn best dommig![]()
De vader van mn ex had een voiliere, en daar zaten ook de nodige kwartels in, en die dommies schrokken zich elke keer als de kat met een aanloop met 4 poten tegen het gaas aansprong letterlijk dood.
En hij maar elke keer nieuwe kopen
Vliegkiwi.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ze zien er wel leuk uit, tis gewoon een vliegkiwi
Op rommelmarkten en zo smijten ze je dood met die dingen!quote:
Ik wil een witte en een gouden en een zwarte.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie wil er nou niet zo eentje![]()
[ afbeelding ]
Kwartels vliegen volgens mij niet eensquote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ze zien er wel leuk uit, tis gewoon een vliegkiwi
tis zelfs een trekvogelquote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwartels vliegen volgens mij niet eens
Ik vind t maar rukvogelsquote:Op woensdag 14 april 2010 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis zelfs een trekvogelje ziet het niet aan ze
Ga je post pakken!quote:
Lui volk daar bij hulliequote:
action heb ze ookquote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op rommelmarkten en zo smijten ze je dood met die dingen!
Zeeman en Wibra ook.quote:
Schoppen tot ie stopt dr mee ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:12 schreef Qwea het volgende:
Dr staat opeens een hond in mn deur opening vet idioot te kwispelen
Balkon is (bijna, alleen het grastapijt nog) lenteklaarquote:Op woensdag 14 april 2010 14:12 schreef Qwea het volgende:
Dr staat opeens een hond in mn deur opening vet idioot te kwispelen
Baloe 34quote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Gister WJ op de weegschaal gezet. 63 kilo.![]()
Die moet dus effe heul veul frikandellen gaan eten.
Ik met moeite 3....onder begeleiding van een dietiste en nu al 5 weken bezigquote:Op woensdag 14 april 2010 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe 34Ikzelf ben wel flink afgevallen
8 kilo bijna
Wauw!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe 34Ikzelf ben wel flink afgevallen
8 kilo bijna
Cute he, ik vind ze ook zo leukquote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie wil er nou niet zo eentje![]()
[ afbeelding ]
Heb ze een paar jaar geleden gezien, in de Oosterpoort.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor de laatste tijd voortdurend Living Colour op de radio, ik ga es ff googelen of die lekkere zanger niet per ongeluk dood is of zo
Sporten, niet meer chips, snoep en andere shit eten.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wauw!![]()
Wat goed, QkeleQ!Hoe heb je het nou precies gedaan?
[..]
Cute he, ik vind ze ook zo leuk
Ze kunnen alleen niet best tegen temperaturen hoger dan 24 graden heb ik gelezen, en dat is het in Nederland in de zomer al snel natuurlijk in je woonkamer.
Ja, maar das het kutte.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja Qwea, dat zul je toch echt zelf moeten beoordelen helaas...
Ik had in mijn jeugd echt een megacrush op Coreyquote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb ze een paar jaar geleden gezien, in de Oosterpoort.
Ze swingden nog als vanouds!
Als het financieel kan, gaan. Veel te leuk voor je om voorbij te laten gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef trovey het volgende:
Ik heb net ontdekt dat Robin Gibb( die van de Bee Gees je weet wel waar ik al sinds 1977 fan van ben) op 31 augustus hier in Nederland gaat optreden...eenmalig en nou heb ik geen 1. geen geld (maar dat zou wellicht op te lossen zijn
) en 2. twijfel ik of ik moet gaan want ik heb zo'n Golden Oldies met ooit beroemde artiesten gevoel
....als hij nou met zijn broer zou komen dan zou het de groep zijn die ik voor het laatst in 1998 zag optreden.....maar alleen en ik weet niet of ik goede plaatsen kan krijgen (de vorige keer ging alles via de nog bestaande fanclub dus toen zat ik voorraan in London).....twijfel twijfel twijfel (ijsbeert door de kamer heen)
en nu het topic doorlezen....
Nee, het zijn net kipjes, maar dan ienieminie.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwartels vliegen volgens mij niet eens
Wat een enorme lul, ik had toen nog mooi hun laatste cd, gesigneerd, gescoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had in mijn jeugd echt een megacrush op Corey![]()
Ik heb ze ook vaker gezien, op festivals en in kleinere zaaltjes.
Ik ging es met een vriendje naar een concert in Eindhoven, en dat vriendje was nogal een sneue jaloerse gast. Stond ik buiten ineens oog in oog met die hele band, ik helemaal van![]()
![]()
, maakt ie gewoon expres geen foto's die lulhannes
Er is nog ruimte volgens mij kan die kleine er wel bijquote:Op woensdag 14 april 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja Maes, dat wordt dus nog zo een mandje kopen![]()
Wel leuke mandjes trouwens
Leuk mandje! Het ligt duidelijk goed!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:50 schreef Maes het volgende:
Ik ben net naar een nieuwe winkel hier geweest een soort van Actionen ik heb een heel leuk mandje voor het nieuwe hondje gekocht. Maar 5 euro
![]()
Ik kom thuis, leg het op de grond om de andere boodschappen uit te pakken en kijk, het kaartje zit er nog aan![]()
[ afbeelding ]
Vrijdag begint de kaartverkoop al, als dat nou wat later zou zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 14:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Als het financieel kan, gaan. Veel te leuk voor je om voorbij te laten gaan
Ik heb ook een gesigneerde dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een enorme lul, ik had toen nog mooi hun laatste cd, gesigneerd, gescoord.
In hoeveel tijd was je die 8 kg kwijt? Ik doe alles wat de dietiste me zegt maar snelheid met afvallen ho maarquote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sporten, niet meer chips, snoep en andere shit eten.
Ik was 97,8 nu 91,0 Ik wil er nog 5 kg af hebben
Als je elke maand had gespaard had je dit probleem niet gehad.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Vrijdag begint de kaartverkoop al, als dat nou wat later zou zijn...financieel zal ook inderdaad een probleem worden.....net een maandinkomen naar de dierenarts gegaan voor Conchita en Sasha.....en behalve de intree ook nog de trein (want ik ga niet met de auto naar Amsterdam toe
)......nog maar even over nadenken...alleen gaan vind ik ook weer niets....ja, ik ben een zeur
Bijna 5 weken nuquote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
In hoeveel tijd was je die 8 kg kwijt? Ik doe alles wat de dietiste me zegt maar snelheid met afvallen ho maar.....intensief sporten zit er bij mij helaas niet meer in maar ik doe wat ik kan met bewegen en hou me precies aan het menu wat ik heb gekregen....tja na een bepaalde leeftijd is het inderdaad een drama om het er weer af te krijgen
Probeer eens tic tac. Klinkt totaal debiel, maar maagzuurremmers werkten hier ook niet. Tictac wel. Stuk bijten dan hequote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef Enfermera het volgende:
Willen jullie wat maagzuur van mij? Helpt ook bij het niet-eten zeg maar
Ik heb meer mandjes dan honden en ze liggen vaak echt met zn allen op een kluitje in 1 mand, maar ze vinden t soms ook echt ff heeeeeeeeeerlijk om alleen te liggen hoorquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
eerste prutsel met markers
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je elke maand had gespaard had je dit probleem niet gehad.
quote:
Ooh die lijkt wel een beetje op mijn mandje:quote:Op woensdag 14 april 2010 14:50 schreef Maes het volgende:
Ik ben net naar een nieuwe winkel hier geweest een soort van Actionen ik heb een heel leuk mandje voor het nieuwe hondje gekocht. Maar 5 euro
![]()
Ik kom thuis, leg het op de grond om de andere boodschappen uit te pakken en kijk, het kaartje zit er nog aan![]()
[ afbeelding ]
Oh te leuk gewoonquote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
even de camera erbij gehaald
[ afbeelding ]
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Probeer eens tic tac. Klinkt totaal debiel, maar maagzuurremmers werkten hier ook niet. Tictac wel. Stuk bijten dan he
Dat is ook erg lastig volgens mij, maar je hebt ook witte stiften en zo he?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
alleen met de lichtere kleuren moet ik nog even oefenen, de poten zijn een zooitje
ja, maar dat zijn niet die markers, daar heb je zo'n lakstift voorquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is ook erg lastig volgens mij, maar je hebt ook witte stiften en zo he?
Ja, heb ik ook alquote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef senesta het volgende:
Je kunt er toch ook gewoon bij de huisarts iets voor krijgen?
Maagzuur is niet alleen vervelend als je het veel hebt kun je er ook een ontstoken slokdarm van krijgen en dan kun je je heel naar gaan voelen.
Dan moet je iets anders/sterkers vragen of een doorverwijzing. Niet mee door blijven lopen hoor!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook alToch gaat het niet zomaar weg bij mij ofzo.
Gewoon veel oefenen, het tekenen kan je wel, tis die specifieke techniek die je ff onder de duim moet krijgenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn niet die markers, daar heb je zo'n lakstift voor
erg moeilijk te doseren
maar wat ik meer moet doen is met de lichte kleuren beginnen en dan opbouwen naar donker, daar ben ik op sommige plekken de mist in gegaan, en dan krijg je de rand niet meer mooi "fluffy"
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
meh, sjon heeft een staart
heb inmiddels telefoon van mijn vader dat er post is, dus ga zo de deur uitquote:Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon veel oefenen, het tekenen kan je wel, tis die specifieke techniek die je ff onder de duim moet krijgen![]()
Heb je nou nog geen post gehad???
Yeah!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb inmiddels telefoon van mijn vader dat er post is, dus ga zo de deur uit
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef Ynske het volgende:Contract getekend. tis nu echt echt
![]()
![]()
tafel met stoelen, wasmachine, koeling en 1pers bed staat al binnen.
t gaat zo snel
Gewoon naar een goeie gaan twijfelqutje!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:39 schreef Qwea het volgende:
oke, volgens duursema (gebeld) is het zinloos nog hiermee naar een normale DA te gaan, ook niet naar hem. Slimste is volgens hem door naar een orthopeed.
Scheelt kosten van de gewone DA, en deze kan gelijk zien wat er aan de hand is en hoe op te lossen.
Nu het grote probleem :
Ga ik naar de tweede lijn waar Baloe in 2008 aan zn rechter knie is geopereerd, of ga ik naar Yolanda Krooshof waar Baloe in 2006 aan zn linker knie (die dus niet weer de boosdoender is) is geopereerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |