Heel erg bijna!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
engel uitslag binnen, op zich wel netjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kweet t nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef nieslief het volgende:
Alvast gefeliciteerd Zwabber![]()
En Ynske dat schiet al lekker op heb je alles nou compleet??
En dat is? Over een paar uur? Dagen? Maanden?quote:
Leuk en liefquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
En ze willen niet leuk op de foto samenOh en feliway rules
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIe een na laatste.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie mannen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel! Hij houdt een Naartjie van 5 (en ooit 6) kilo wel. Moet je alleen na een jaartje de hoes vervangen, maar die kun jij prima in elkaar fröbelen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die grote en die kleine samen![]()
Ik wil ook zo een verwarmingshangmat kopen es, lijkt me zalig voor die chineesjes in de winter, en als dr zo een Hummer in kan hangen, dan kan een chineesje van 6 kilo max toch ook wel?
Qutje, tis geen droogrek, maar een droogoven, en ik heb t ergens in het carnibest topic gezet allemaal, moet je daar ff zoeken
Wat ik een beetje eng vind is dat honden anders springen dan katten, wat lomper qua gewicht zeg maar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Hij houdt een Naartjie van 5 (en ooit 6) kilo wel. Moet je alleen na een jaartje de hoes vervangen, maar die kun jij prima in elkaar fröbelen.
Ik heb hier trouwens nog een frame liggen wat ik dubbel heb. Maja, ik kom voorlopig niet bij jou in de buurt. Als jij hier ooit langskomt kun je hem komen ophalen.
Jij hebt duidelijk nooit een Naartjie in dat ding zien springen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ik een beetje eng vind is dat honden anders springen dan katten, wat lomper qua gewicht zeg maar.
Maar zo een Hummer is toch wel huge, dat gaat vast ook niet heel erg lichtvoetig toch?
En als ze met dat ding neerstorten is het natuurlijk geen meters diep of zo![]()
Ik koop dr wel gewoon een hier, die dingen kosten geen drol toch?
Qutwijf, ik zat ff voor je te zoeken over die droogoven, meer staat hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 en hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
Hihi toch n linkjequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ik een beetje eng vind is dat honden anders springen dan katten, wat lomper qua gewicht zeg maar.
Maar zo een Hummer is toch wel huge, dat gaat vast ook niet heel erg lichtvoetig toch?
En als ze met dat ding neerstorten is het natuurlijk geen meters diep of zo![]()
Qutwijf, ik zat ff voor je te zoeken over die droogoven, meer staat hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 en hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
Ssssh! Ik wil van dat in-de-weg-lig frame af!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi toch n linkje
Die dingen zijn 10 euroWhoopie kan er ook in (nu 12 kilo).
Wat ben je ook een onderdanige slet hequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zwak voor jequote:
naai je wel voor 12,50 iemand?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zwak voor je![]()
En Cat, thnx but no thnx , voor 10 euro naai ik niks of niemand zelluf
Jou welquote:
quote:
Heerlijk, die twee!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jaaaah zeker, altijd! Nu ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, je had toch ook van die mooie aan de muur? Gebruiken ze die?
Leuk hoor! Ja die vogel is natuurlijk heel belangrijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:03 schreef senesta het volgende:
Hij vind het geweldig, hij kan alles overzien en begluren. Goed naar de vogel kijken
daar zit toch wel een deur in hequote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Maes het volgende:
Ik ben de vakantie aan het organiseren. Kijk nou watvoor leuk huisje ik voor een week gehuurd heb op Corsica!
[ afbeelding ]
De buitquote:Op woensdag 14 april 2010 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
dank jullie![]()
en de buit is inmiddels ook binnen!
Jawelquote:
Dat is een mooi uitzicht!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:02 schreef Maes het volgende:
Het staat in de bergen en dit is het uitzicht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Maes het volgende:
Ik ben de vakantie aan het organiseren. Kijk nou watvoor leuk huisje ik voor een week gehuurd heb op Corsica!
[ afbeelding ]
een map met schets-stiften, een boek over schetsen en twee boekjes die ik gister in amsterdam uitgezocht hebquote:
Kijk.... naar zo'n plek willen wij wel emigrerenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
We willen wel foto's van schetsen met de schets stiftenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een map met schets-stiften, een boek over schetsen en twee boekjes die ik gister in amsterdam uitgezocht heb
(kafka - metamorphosis en james joyce - dubliners)
Alleen moet je ook eten en geld hebben en dus ergens aan kunnen verdienen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou daar ook met gemak voor eeuwig kunnen wonen
Joh echt?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen moet je ook eten en geld hebben en dus ergens aan kunnen verdienen.
Wat zou jij bedenken om dat te doen dan?quote:
Naja ,ik heb een eenpersoonshypotheek met een laag inkomen en niet eens een rijbewijs, dus ik zie me dat heel realistisch gezien gewoon niet doen hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou jij bedenken om dat te doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |