waalwaasquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou een zin maken met alleen W's maar kreeg het nooit mooi afgesloten..
Waar we willem wever willen weten waalwaasquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Dirk de Dikke Dwerg dapperde dapper door doordat de dappere Dwergen de dapperste dapperaar hadden gedappert.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Dirk de Dikke Dwerg dapperde dapper door doordat de dappere Dwergen de dapperste dapperaar hadden gedappert.
Eens. Niet geheel ontoevallig viel de inzet van de neerwaartse lijn samen met het binnenkomen van bepaalde individuen en het dientengevolge vertrekken van bepaalde individuen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
Niveau van SC is trouwens ontzettend gedaald. Sorry dat ik het zeg..
Nee. Het was hier altijd lachen, er was altijd wel iemand die aan het lullen was of iemand die aan het ouwehoeren was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Het was altijd al een pauperig en laag niveau helaas....
Hoi edquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Het was hier altijd lachen, er was altijd wel iemand die aan het lullen was of iemand die aan het ouwehoeren was.
Op dit moment mis ik wel een aantal mensen die er altijd waren, natuurlijk niet elke dag. Maar als ze er waren was het altijd een topic wat ergens over ging.
En gelijk heb je Edje!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
Niveau van SC is trouwens ontzettend gedaald. Sorry dat ik het zeg..
Het verval begon toen jij ter wereld kwamquote:
Ja, hoi. Kut grapquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het verval begon toen jij ter wereld kwam
(zo was het toch?)
Waarschijnlijk was ik het ja!quote:
Moet je ook niet komen met valse beschuldigingen. Je weet verdomd goed door wie de SC tot een niveau van 10,000 miljard kelvin is gezakt.quote:
Onder andere door jou.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je ook niet komen met valse beschuldigingen. Je weet verdomd goed door wie de SC tot een niveau van 10,000 miljard kelvin is gezakt.
Succesquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
!
Nja gaan jullie maar verder lekker zeiken. Ik ga 24 kijken
Edwinussquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je ook niet komen met valse beschuldigingen. Je weet verdomd goed door wie de SC tot een niveau van 10,000 miljard kelvin is gezakt.
Bewijs?quote:
Pfff. Als je dat erg vindquote:
je ben geen moord van plan he.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder, heb je MSN? PM mij even.
Dankje! Jij ook weer een beetje rustig geworden?quote:
Volgens mij bied ie ze vriendschap aanquote:
knife hem ;").quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moord niet in het echt.
Alleen in de Matrix.
En natuurlijk met MW.
Ober, extra drank voor nick thank you.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Feli dude!
thank you, drank en hookers ( en een chippendale voor koei) voor iedereen.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:09 schreef Edwinuss het volgende:
Feli BBN!
Ja, maar hij heeft maar een hele kleine rol.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Is dat niet die film met Nicolas Kooi?
HA! Ik niet!quote:Op woensdag 14 april 2010 07:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff om 10 voor 6 al wakker geworden, dat was gvd iets te vroeg! Maar goed, een goeiemorguhhhh
Omdat het irritant is als die stukjes tussen je tanden schietenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, hoe vet relaxed zijn muisjes? Eet ze nu weer voor het eerst in jaren, snap niet waarom ik ze niet eerder weer ben gaan eten!
dat zijn rattenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:34 schreef Poit het volgende:
die grote witte en grijze dingen die heel je maag nog rond rennen? Echt al jaren niet meer gezien!
Kick-Ass is gewoon de meest adsurd awesome film deze zomer. Nja, samen met Scott Pilgrim vs The World danquote:Op woensdag 14 april 2010 08:33 schreef Poit het volgende:
dat zou te makkelijk zijn Spank. Het moet een beetje spannend gehouden worden.
Ben trouwens ook benieuwd naar Kick Ass. trailer trekt me helemaal niet maar de recenties zijn lovend.
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, hoe vet relaxed zijn muisjes? Eet ze nu weer voor het eerst in jaren, snap niet waarom ik ze niet eerder weer ben gaan eten!
quote:
Het is geen God of War III nee, maar het is wel tofquote:
deze wel ja, dat andere spul is niet te hachelen...quote:
Gezien het feit dat de MP-bugs uit Gears weer net zo vrolijk aanwezig waren in Gears 2, heb ik niet echt hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is geen God of War III nee, maar het is wel tof
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
Het gaat een nog slechter, zoetsappig verhaal krijgen dan deel 2. Ohnoes! De lambent nemen de wereld over! De mensheid en de Locust moeten samenwerken om deze nieuwe threat uit te schakelen! Ohnoes misschien zijn die locust toch niet zo vervelend? Let's be buddies! Marcus neukt de locust queen en Dom jankt terwijl hij toekijkt en snijdt zijn polsen door. De verrekte emo
Dat spel moet je ook niet voor de multiplayer kopen, maar voor de co-opquote:Op woensdag 14 april 2010 09:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de MP-bugs uit Gears weer net zo vrolijk aanwezig waren in Gears 2, heb ik niet echt hoge verwachtingen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
Het gaat een nog slechter, zoetsappig verhaal krijgen dan deel 2. Ohnoes! De lambent nemen de wereld over! De mensheid en de Locust moeten samenwerken om deze nieuwe threat uit te schakelen! Ohnoes misschien zijn die locust toch niet zo vervelend? Let's be buddies! Marcus neukt de locust queen en Dom jankt terwijl hij toekijkt en snijdt zijn polsen door. De verrekte emo
Sex-minigames zijn altijd tof. Gears 3 GOTY.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
Was al bezigquote:Op woensdag 14 april 2010 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude, zuur! Dat is toch nog lang niet duidelijk? Het lijkt me hoogstens dat ze soms samen gebuttfucked worden door de lambent, samenwerken is wel een ander iets! Laten we nu eerst op zn minst tot de tweede trailer wachten in plaats van het spel nu al te veroordelen op 30 seconden aan beelden
(maar wel mooi blog-materiaal!)
Wanneer?quote:
Ja was er inmiddels ook achterquote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Rossdale het volgende:
april 2011
Morphquote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Gears of War is veel toffer dan God of WarDe singeplayer dan
Is bevestigd!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja was er inmiddels ook achterErg tof, heel veel uren vermaakt met de online co-op! Hopelijk nu mogelijk met 4 spelers
Ja dahaag!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Gears of War is veel toffer dan God of WarDe singleplayer dan
Yup en Cloud komt de Cogs helpen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is bevestigd!supersweeeeet!
http://twitter.com/therealcliffyb/status/12106667346
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Oh, no... he didn't!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Sweeeetquote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is bevestigd!supersweeeeet!
http://twitter.com/therealcliffyb/status/12106667346
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sweeeet
Sorry mannen, vind ik echt
en dat is dan modquote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sweeeet
[ ] Geschiktquote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sweeeet
QFT! and history...quote:
Ach je bent Feyenoord-supporter, ik had de hoop op fatsoenlijke smaak in games al opgegevenquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:
Vast een jaar niet geupdate ofzo...quote:
verklaard gelijk hoe het kwam dat er zoveel spam vanaf hem hier kwamquote:
hoe gaat dat dan? Beetje tussen de koeien doorlopen ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik rel elke week bij cambuur.
Koeien duwen denk ikquote:Op woensdag 14 april 2010 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe gaat dat dan? Beetje tussen de koeien doorlopen ofzo?
koei douwen?quote:
alleen als jij gaat rellen in Goudaquote:
X-COM wordt fps, Syndicate wordt...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-syndicate-game.html
Rellen in Gouda? Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
alleen als jij gaat rellen in Gouda
GEIL!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
X-COM wordt fps, Syndicate wordt...
Het is Starbreezequote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
X-COM wordt fps, Syndicate wordt...
quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef badboynova het volgende:
Goed verjaardag topic.
Straks ff de deur uit voor controle aan me knie, hopen dat alles er goed is zodat ik de komende dagen flink aan het bier kan
Word leuk naturlich, maar onvermijdelijk een shooter.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is Starbreeze
The Darkness
Chronicles of Riddick
Feliquote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef badboynova het volgende:
Goed verjaardag topic.
Straks ff de deur uit voor controle aan me knie, hopen dat alles er goed is zodat ik de komende dagen flink aan het bier kan
Mini mequote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Tain het volgende:
[..]
FeliHoop trouwens dat het bij jou beter gaat dan bij mij, mijn knie is weer opgezwollen
Thank you.quote:
Gebak en drank voor iedereen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Tain het volgende:
[..]
FeliHoop trouwens dat het bij jou beter gaat dan bij mij, mijn knie is weer opgezwollen
Yup, halve meniscus hebben ze toen weggeknipt omdat deze gespleten was...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:46 schreef badboynova het volgende:
Heb je al eens een scopie gehad aan je knie gehad?
Als je knie met regelmaat dik word, dan lijkt het er op dat er een ontsteking in je knie zit.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Yup, halve meniscus hebben ze toen weggeknipt omdat deze gespleten was...
Dit is de eerste keer sinds mijn operatie dat ie weer flink dik geworden is, dus valt nog wel mee.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je knie met regelmaat dik word, dan lijkt het er op dat er een ontsteking in je knie zit.
Zelf had ik er ook veel last van dat mijn knie dik werd, heb toen Arthrotec 75mg gekregen en dat hielp heel veel tegen de ontstekingen.
Hopelijk blijft het bij deze enkele keer dan.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer sinds mijn operatie dat ie weer flink dik geworden is, dus valt nog wel mee.
Welke?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Net 3 Blu raytjes gekocht voor 15 euro samen
Wall-Equote:Op woensdag 14 april 2010 13:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Wall-E, Rambo IV en NGC Amazing Planets.
De tyfus is dat sommige films hier niet of heel laat op BR uitkomen.quote:
In Engeland is ie al uitquote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De tyfus is dat sommige films hier niet of heel laat op BR uitkomen.
Hij is al lang op BR te verkrijgen hoor. Volgens mij zelfs voor een budgetprijs maar stiekem vind ik zelfs die te duurquote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De tyfus is dat sommige films hier niet of heel laat op BR uitkomen.
@Tain,
Ik ben altijd benieuwd naar Pixar-films. Vooral omdat ze altijd een soort 'dubbele' en serieuze bodem in hun films is verwerkt. Iets waar je als kind, maar ook als volwassene naar kunt kijken.
Jep. Maar er zijn zat films die later onze kant op komen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij is al lang op BR te verkrijgen hoor. Volgens mij zelfs voor een budgetprijs maar stiekem vind ik zelfs die te duur
Waar heb je die besteld?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Wall-E, Rambo IV en NGC Amazing Planets.
True.. true.. Misschien binnenkort toch maar eens halenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Maar er zijn zat films die later onze kant op komen.
FRS heeft hem nu voor 15 euro liggen. En zeg nou zelf: 15 euro is niet veel geld voor zo'n bazenfilm.![]()
Wall-E is tofquote:Op woensdag 14 april 2010 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld?
Ik vond Wall-E trouwens de slechtste Pixar-film tot nu toe. Het begin is wel aardig, maar zodra de mensen erbij komen wordt het een middelmatige film die eigenlijk het label Pixar niet waardig is. Alleen The Incredibles is nog minder.
Ik heb ze bij de Aldi ( ja,quote:Op woensdag 14 april 2010 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld?
Ik vond Wall-E trouwens de slechtste Pixar-film tot nu toe. Het begin is wel aardig, maar zodra de mensen erbij komen wordt het een middelmatige film die eigenlijk het label Pixar niet waardig is. Alleen The Incredibles is nog minder.
Goede dealquote:Op woensdag 14 april 2010 14:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de Aldi ( ja,) gehaald. Die hadden x maanden terug blu ray films voor 15 euro liggen. Ergens januari waren ze 10, nu zijn ze dus 5 euro/stuk.
Soms zelfs al dezelfde dag... of ze krijgen gewoon geen voorraad bij de Aldi in Loosduinen...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef koei het volgende:
[..]
Goede dealBij ons zijn alle acties altijd binnen twee dagen uitverkocht, met uitzondering van kleding in hele vreemde maten...
Je avatar! PIP boyquote:Op woensdag 14 april 2010 14:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de Aldi ( ja,) gehaald. Die hadden x maanden terug blu ray films voor 15 euro liggen. Ergens januari waren ze 10, nu zijn ze dus 5 euro/stuk.
Prey vond ik het intro erg vet! Vooral dat het restaurant aangevallen wordt en je hoort Don't fear the reaper op de radio.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Tot nu toe ziet het er wel leuk uit. Maar ik vlieg momenteel door de games heen.
Condemned in een dag uitgespeeld, Prey ook. Kung Fu Panda 2 dagen over gedaan (speel hem nog eens uit op hard, hoewel het niet echt moeilijk is) En nu Lego Indiana Jones.
quote:
Het hele Esscher-fuck-around-gebeuren met de wall walk enzoquote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Prey vond ik het intro erg vet! Vooral dat het restaurant aangevallen wordt en je hoort Don't fear the reaper op de radio.
WET was leuk voor de demo.. Nee, eigenlijk dat al niet..quote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Voor de geïnteresseerden en even tussendoor in dier voege, WET is nu 9.99 bij FRS.nl voor PS3.
In the meanwhile, secundo de sundo de Brütal Legend soundtrack van What.cd halen. Wat een beestensoundtrack heeft dat spel. 107 klassieke metaltracks
Oooh, dus als sjakie met slecht gehoor kan ik gewoon m'n mp3tjes van nieuwsgroepen trekkenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef Sigmund666 het volgende:
What.cd is een private tracker waar je heel veel muziek vanaf kunt jassen in de beste kwaliteit. Vinyl-rips, FLACS, moeilijk te krijgen materiaal etc.
WET is kut, Brütal Legend was best aardige game met fantastische muziek!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
WET was leuk voor de demo.. Nee, eigenlijk dat al niet..
What is what.cd eigenlijk? Heb het je vaker zien posten maar geen behoefte gehad om verder te kijken
Voor What.cd kan je alleen registreren per invite. Helaas heb ik alles al weggegeven.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
WET is kut, Brütal Legend was best aardige game met fantastische muziek!
what.cd, ik heb geen inlognaam en kan me nergens registreren
Zodra ik ooit nog een keer invites mag uitdelen ben jij de eerste die er eentje krijgt,.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef SpankmasterC het volgende:
what.cd klinkt wel als echt iets voor mij trouwens, maar moet eerst verhuizen denk ik voor ik ga proberen lid te worden, heeft geen zin met mn huidige brakke internet, dan kan ik nooit lekker seeden. Ga het in gedachten houden!
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zodra ik ooit nog een keer invites mag uitdelen ben jij de eerste die er eentje krijgt,.
Dag poepie, hoe was het op kantoor? We eten vanavond trouwens aardappel-anders!quote:
'Anders' = biefstuk? Ik mag 't wel hopen!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dag poepie, hoe was het op kantoor? We eten vanavond trouwens aardappel-anders!
Alweer verhuizen?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef SpankmasterC het volgende:
what.cd klinkt wel als echt iets voor mij trouwens, maar moet eerst verhuizen denk ik voor ik ga proberen lid te worden, heeft geen zin met mn huidige brakke internet, dan kan ik nooit lekker seeden. Ga het in gedachten houden!
wat de neuk is een Justin Bieber?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef lkb9000 het volgende:
Ik volg Justin Bieber op Twitter
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:09 schreef koei het volgende:
Tain, ben je nu eigenlijk naar Den Haag verhuisd? Omdat je je oude huis ging verkopen en nu over Loosduinen praat...
Geen yakitori?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dag poepie, hoe was het op kantoor? We eten vanavond trouwens aardappel-anders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een of ander kindersterretje uit amerika, maar ik vind 'm vet grappigquote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat de neuk is een Justin Bieber?
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat de neuk is een Justin Bieber?
Was ik maar zo kick..quote:
zoiets heeft zo'n beer van n vent als jij niet nodig toch? Tegen de tijd dat hij zn vier glaasjes heeft gestapelt lig jij al 4 bier voor!quote:
Duidelijk wel!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op Lowlands gaan we het doen Poit, SOWIESOOOOOO
Neemanquote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
zoiets heeft zo'n beer van n vent als jij niet nodig toch? Tegen de tijd dat hij zn vier glaasjes heeft gestapelt lig jij al 4 bier voor!
? volgens SD kon je liters achter elkaar slikken zonder moeite!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk wel!!!
[..]
Neeman![]()
Ik kan m'n strot niet open zetten hoor...
Daar zit zo'n kracht achter, als dat erin spuit heb je niet veel keusquote:Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? volgens SD kon je liters achter elkaar slikken zonder moeite!
Wel eens je smuigeltje op een biermachine gezet?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? volgens SD kon je liters achter elkaar slikken zonder moeite!
Ik heb gehoord dat er meer sperma per seconde door SD's piemel stroomt dan water door de niagara watervallen!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar zit zo'n kracht achter, als dat erin spuit heb je niet veel keus
How many gallons of water fall over niagara falls every second?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er meer sperma per seconde door SD's piemel stroomt dan water door de niagara watervallen!
Ach, ze kan het hebben.. Ze heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:46 schreef Tain het volgende:
[..]
How many gallons of water fall over niagara falls every second?
500000 gallons
http://wiki.answers.com/Q(...)a_falls_every_second
brrr arme SB
hoe kan het een "Ze", zijn, als ze een piemel heeft?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, ze kan het hebben.. Ze heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is!
SB heeft geen piemelquote:Op woensdag 14 april 2010 17:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe kan het een "Ze", zijn, als ze een piemel heeft?
Nieuwkomersquote:Op woensdag 14 april 2010 17:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Goeie vraag!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Poetinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
Ik vond dat een studiegenootje van me veel leek op een van mijn voormalig contactpersonen bij Electronic Arts. Toevallig zag ik vandaag dat er een studiegenootje (digitaal, geen foto oid) bijles aanbood voor een of ander vak en ze had dezelfde achternaam als, inderdaad mijn contact bij EA. Toeval? Ik dacht het niet...Uwer leven zit ook vol surprises niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Mijn leven is een grote verrassingquote:Op woensdag 14 april 2010 18:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Uwer leven zit ook vol surprises niet?
Lekker modern. Alleen de mogelijkheid om in je woonkamer in je lamborghini te stappen is een beetje té.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://whatwedoissecret.org/madebyblog/2010/03/floating-boxes/
Tof huisje
Dat was juist de bedoelingquote:Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lekker modern. Alleen de mogelijkheid om in je woonkamer in je lamborghini te stappen is een beetje té.
Snap ik, maar dat maakt het niet plots wel tof of zoquote:
Nja je word wakker en je denkt, welke auto zal ik vandaag eens binnen zettenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat maakt het niet plots wel tof of zo
Is dat dat wijf dat met zo'n astma apparaatje zit en ondertussen een sigaret in de andere handquote:Op woensdag 14 april 2010 18:23 schreef Flodder450 het volgende:
De grootste pauperwijven evar:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=161332/page=1
GAYLORD!quote:
de beatles zijn vetter dan alle "Muziek" die vandaag de dag wordt gedraaitquote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Bullshit. Je moet hem met the Yellow Submarine kijken met LSD en paddo's
What.the.fuck.am.i.watching.?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Of de enige Beatles-clip waar je gewoon de stuiptrekkingen krijgt
Die gasten in pak zijn gewoon creepy.
Woah,vraag eens aan je ouders of ze het kennenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ken heel die muziek allemaal niet Sigmund :S
Ook al die Beatles shit niet XD
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Dit is een weiland met prikkedraadhek >> {}-{}-{}-{}-{}-{} en daar staan koeien in >>>>
Dit ken je nog nietquote:
BWAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_door_sekslijn.html
Wie van jullie is dit?![]()
oie2982jwdooe221ee22121
Ik moest er wel om lachen. Cartoons relativeren de meest erge dingen altijd. En dat er mensen zuur kijken en moeilijk doen: DAN is je cartoon geslaagd en discutabel. De laatste keer dat mensen echt over hun nek gingen van een cartoon (op de Mohammed-cartoon-rellen na) was net na de tsunami toen Kamagurka een cartoon plaatste over een dode Duitse pedofiel die twee Thaise kindertjes had gered. Daar vielen ook verdomd veel mensen overquote:Op woensdag 14 april 2010 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen de bron er bij zetten :
http://www.demorgen.be/dm(...)-van-Antwerpen.dhtml
Die film heb ik ooit jaren geleden gezien, vervolgens vorig jaar een uitgebreide samenvatting gezien van wat ik dacht dat een onbekende Boll-film was en na 10 minuten kwam ik er toen dat ik de film al kende. Zelfs de aanwezigheid van zowel Christian Slater als Tara Reid brachten me niet op die gedachte, vond het gewoon toevallig dat ik ze weer in een Uwe Boll film zagquote:Op woensdag 14 april 2010 23:32 schreef koei het volgende:
Alone in the Dark is nu op tv!!!! Meesterwerk van Uwe Boll!
Ik had tot voor die hele film nog nooit een Uwe Boll film gezien en dacht dus dat de hele hetze tegen de beste man tamelijk overdreven was toen House of the Dead enorm flopte en als wanproduct werd bestempeld (niet ieder groots aangekondigd debuut gaat goed)quote:Op donderdag 15 april 2010 00:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die film heb ik ooit jaren geleden gezien, vervolgens vorig jaar een uitgebreide samenvatting gezien van wat ik dacht dat een onbekende Boll-film was en na 10 minuten kwam ik er toen dat ik de film al kende. Zelfs de aanwezigheid van zowel Christian Slater als Tara Reid brachten me niet op die gedachte, vond het gewoon toevallig dat ik ze weer in een Uwe Boll film zag. Kortom, de hele film verdrongen.
Mwah, valt wel mee hier. Heb lekker geslapenquote:
mooie recensie iddquote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Morthill het volgende:
http://www.nuvideo.nl/bright-lifestyle/36691/test-apple-ipad.htmlde iPad is tof want "je kunt makkelijker Twitteren als je tv kijkt" en "het gamet makkelijker als je zit te schijten". Serieus een van de slechtste productrecensies die ik ooit gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Heb zin in Quake Live!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Reintji het volgende:
Heb vandaag zin in een potje Halo2 online.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Als ik vanavond thuis kom ligt er als het goed is een mooi groenig doosje met Splinter Cell Conviction op me te wachten die mijn dinnetje voor me oppikt uit de stadMeubelboulevard > Splinter Cell ConvictionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Als ik vanavond thuis kom ligt er als het goed is een mooi groenig doosje met Splinter Cell Conviction op me te wachten die mijn dinnetje voor me oppikt uit de stadWaarom word je daar blij van? Er is echt niks in die game dat ook maar enigszins tot de verbeelding spreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik barst daarvanquote:
De gast heeft een Mac en een Macbook op z'n bureau, had je echt een serieuze review verwacht?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Morthill het volgende:
http://www.nuvideo.nl/bright-lifestyle/36691/test-apple-ipad.htmlde iPad is tof want "je kunt makkelijker Twitteren als je tv kijkt" en "het gamet makkelijker als je zit te schijten". Serieus een van de slechtste productrecensies die ik ooit gezien heb.
Hmmm, had ik een serieuze review verwacht als ik terugkijk op de review. Wat is dat nu voor vraagquote:Op donderdag 15 april 2010 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De gast heeft een Mac en een Macbook op z'n bureau, had je echt een serieuze review verwacht?
Het hele Splinter Cell gevoel is bij me weg toen ik de trailer zagquote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom word je daar blij van? Er is echt niks in die game dat ook maar enigszins tot de verbeelding spreekt
Hij is op de kosten van Dannyquote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom word je daar blij van? Er is echt niks in die game dat ook maar enigszins tot de verbeelding spreekt
Ik vond Double Agent ook heel tof terwijl de meeste mensen hem kut vinden. Deze lijkt me ook zeker wel leuk, maar vooral om de co-op gameplay. Ik hou van tactische co-opquote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Het hele Splinter Cell gevoel is bij me weg toen ik de trailer zag
Waar, maar de argumenten waarmee hij komt; iPad in de keuken ipv je dure laptop. Wat kost dat ding? Apps laten zien en dan lat hij safari, youtube en iBook zien. Niet echt nieuws toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmmm, had ik een serieuze review verwacht als ik terugkijk op de review. Wat is dat nu voor vraag. Het is niet alsof er van te voren op het filmpje staat "deze recensent heeft een iMac en Macbook op zijn bureau staan".
Geniaal!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Waar, maar de argumenten waarmee hij komt; iPad in de keuken ipv je dure laptop. Wat kost dat ding? Apps laten zien en dan lat hij safari, youtube en iBook zien. Niet echt nieuws toch?
Anders wat;
[ afbeelding ]
Gegenereerd plaatje van nieuwbouw project vlakbij mijn huis, heeft een grapjas er voor het realisme een eend in geplakt.
Apple producten zijn voor fanboys echt als de TECHWOOD 52838: Je kunt er niks verkeerds over zeggen en ze doen het altijd!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Morthill het volgende:
Maar daar ergerde ik me dan ook enorm aan. Het apparaat kost klauwen met geld, maar daar gaat hij compleet aan voorbij. En wat koop je ervoor?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Waar, maar de argumenten waarmee hij komt; iPad in de keuken ipv je dure laptop. Wat kost dat ding? Apps laten zien en dan lat hij safari, youtube en iBook zien. Niet echt nieuws toch?
Omdat ze er een hoop geld voor krijgen?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar daar ergerde ik me dan ook enorm aan. Het apparaat kost klauwen met geld, maar daar gaat hij compleet aan voorbij. En wat koop je ervoor?
-tv kijken in bed, want dat kon nog niet op een fatsoenlijk scherm met goed geluid genaamd: de televisie?
-boek lezen in bed, want dat kon nog niet met een boek dat je gratis leent bij de bibliotheek waar je 15 jaar lid kunt zijn met wat de iPad kost?
-twitteren terwijl je tv kijkt, want dat kan niet met je smartphone? Sowieso, waarom in neukesnaam ga je twitteren als je tv kijkt?
-recepten hoef je niet meer te printen om ze in de keuken te hebben en je laptop levert gevaar op, want je iPad kan natuurlijk niet kapot in de keuken en het is niet alsof je 50.000 recepten kunt printen met het geld dat je uitspaart als je geen iPad koopt?
-het gamet fijner door het grotere scherm dan een smarthphone, want beeldkwaliteit is werkelijk het enige dat boeit gezien de games inhoudelijk identiek zijn aan hun smartphone equivalenten en bovendien drie keer duurder?
En dan heb ik het nog niet over de drogredeneringen zoals zeggen dat er een markt is voor fietsen, motoren en bromfietsen en dus er ook ruimte is voor de iPad naast de laptop en smartphone.
Hoe kan een enorme site als Nu.nl dit soort recensies serieus plaatsen
Dat je het gebruikt wil niet zeggen dat het zijn geld waard is.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Edwinuss het volgende:
Het is gewoon een gadget. Ik zou het wel gebruiken in huis, en misschien iemand anders niet.
Da's een mooiequote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat je het gebruikt wil niet zeggen dat het zijn geld waard is.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:45 schreef Flodder450 het volgende:
We moeten voor engels een presentatie doen
gaan we het doen over anime en manga
Yuri en youi
NSFW
Jij bent dus duidelijk zo'n ventje wat wekelijks door de grote boze klasgenoot met zijn kop in de plee geduwd wordt?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:45 schreef Flodder450 het volgende:
We moeten voor engels een presentatie doen
gaan we het doen over anime en manga
Yuri en youi
NSFW
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:23 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-downloadverbod.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |