waalwaasquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou een zin maken met alleen W's maar kreeg het nooit mooi afgesloten..
Waar we willem wever willen weten waalwaasquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Dirk de Dikke Dwerg dapperde dapper door doordat de dappere Dwergen de dapperste dapperaar hadden gedappert.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Dirk de Dikke Dwerg dapperde dapper door doordat de dappere Dwergen de dapperste dapperaar hadden gedappert.
Eens. Niet geheel ontoevallig viel de inzet van de neerwaartse lijn samen met het binnenkomen van bepaalde individuen en het dientengevolge vertrekken van bepaalde individuen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
Niveau van SC is trouwens ontzettend gedaald. Sorry dat ik het zeg..
Nee. Het was hier altijd lachen, er was altijd wel iemand die aan het lullen was of iemand die aan het ouwehoeren was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Het was altijd al een pauperig en laag niveau helaas....
Hoi edquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Het was hier altijd lachen, er was altijd wel iemand die aan het lullen was of iemand die aan het ouwehoeren was.
Op dit moment mis ik wel een aantal mensen die er altijd waren, natuurlijk niet elke dag. Maar als ze er waren was het altijd een topic wat ergens over ging.
En gelijk heb je Edje!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
Niveau van SC is trouwens ontzettend gedaald. Sorry dat ik het zeg..
Het verval begon toen jij ter wereld kwamquote:
Ja, hoi. Kut grapquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het verval begon toen jij ter wereld kwam
(zo was het toch?)
Waarschijnlijk was ik het ja!quote:
Moet je ook niet komen met valse beschuldigingen. Je weet verdomd goed door wie de SC tot een niveau van 10,000 miljard kelvin is gezakt.quote:
Onder andere door jou.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je ook niet komen met valse beschuldigingen. Je weet verdomd goed door wie de SC tot een niveau van 10,000 miljard kelvin is gezakt.
Succesquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
!
Nja gaan jullie maar verder lekker zeiken. Ik ga 24 kijken
Edwinussquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je ook niet komen met valse beschuldigingen. Je weet verdomd goed door wie de SC tot een niveau van 10,000 miljard kelvin is gezakt.
Bewijs?quote:
Pfff. Als je dat erg vindquote:
je ben geen moord van plan he.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder, heb je MSN? PM mij even.
Dankje! Jij ook weer een beetje rustig geworden?quote:
Volgens mij bied ie ze vriendschap aanquote:
knife hem ;").quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moord niet in het echt.
Alleen in de Matrix.
En natuurlijk met MW.
Ober, extra drank voor nick thank you.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Feli dude!
thank you, drank en hookers ( en een chippendale voor koei) voor iedereen.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:09 schreef Edwinuss het volgende:
Feli BBN!
Ja, maar hij heeft maar een hele kleine rol.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Is dat niet die film met Nicolas Kooi?
HA! Ik niet!quote:Op woensdag 14 april 2010 07:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff om 10 voor 6 al wakker geworden, dat was gvd iets te vroeg! Maar goed, een goeiemorguhhhh
Omdat het irritant is als die stukjes tussen je tanden schietenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, hoe vet relaxed zijn muisjes? Eet ze nu weer voor het eerst in jaren, snap niet waarom ik ze niet eerder weer ben gaan eten!
dat zijn rattenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:34 schreef Poit het volgende:
die grote witte en grijze dingen die heel je maag nog rond rennen? Echt al jaren niet meer gezien!
Kick-Ass is gewoon de meest adsurd awesome film deze zomer. Nja, samen met Scott Pilgrim vs The World danquote:Op woensdag 14 april 2010 08:33 schreef Poit het volgende:
dat zou te makkelijk zijn Spank. Het moet een beetje spannend gehouden worden.
Ben trouwens ook benieuwd naar Kick Ass. trailer trekt me helemaal niet maar de recenties zijn lovend.
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, hoe vet relaxed zijn muisjes? Eet ze nu weer voor het eerst in jaren, snap niet waarom ik ze niet eerder weer ben gaan eten!
quote:
Het is geen God of War III nee, maar het is wel tofquote:
deze wel ja, dat andere spul is niet te hachelen...quote:
Gezien het feit dat de MP-bugs uit Gears weer net zo vrolijk aanwezig waren in Gears 2, heb ik niet echt hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is geen God of War III nee, maar het is wel tof
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
Het gaat een nog slechter, zoetsappig verhaal krijgen dan deel 2. Ohnoes! De lambent nemen de wereld over! De mensheid en de Locust moeten samenwerken om deze nieuwe threat uit te schakelen! Ohnoes misschien zijn die locust toch niet zo vervelend? Let's be buddies! Marcus neukt de locust queen en Dom jankt terwijl hij toekijkt en snijdt zijn polsen door. De verrekte emo
Dat spel moet je ook niet voor de multiplayer kopen, maar voor de co-opquote:Op woensdag 14 april 2010 09:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de MP-bugs uit Gears weer net zo vrolijk aanwezig waren in Gears 2, heb ik niet echt hoge verwachtingen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
Het gaat een nog slechter, zoetsappig verhaal krijgen dan deel 2. Ohnoes! De lambent nemen de wereld over! De mensheid en de Locust moeten samenwerken om deze nieuwe threat uit te schakelen! Ohnoes misschien zijn die locust toch niet zo vervelend? Let's be buddies! Marcus neukt de locust queen en Dom jankt terwijl hij toekijkt en snijdt zijn polsen door. De verrekte emo
Sex-minigames zijn altijd tof. Gears 3 GOTY.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
Was al bezigquote:Op woensdag 14 april 2010 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude, zuur! Dat is toch nog lang niet duidelijk? Het lijkt me hoogstens dat ze soms samen gebuttfucked worden door de lambent, samenwerken is wel een ander iets! Laten we nu eerst op zn minst tot de tweede trailer wachten in plaats van het spel nu al te veroordelen op 30 seconden aan beelden
(maar wel mooi blog-materiaal!)
Wanneer?quote:
Ja was er inmiddels ook achterquote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Rossdale het volgende:
april 2011
Morphquote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Gears of War is veel toffer dan God of WarDe singeplayer dan
Is bevestigd!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja was er inmiddels ook achterErg tof, heel veel uren vermaakt met de online co-op! Hopelijk nu mogelijk met 4 spelers
Ja dahaag!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Gears of War is veel toffer dan God of WarDe singleplayer dan
Yup en Cloud komt de Cogs helpen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is bevestigd!supersweeeeet!
http://twitter.com/therealcliffyb/status/12106667346
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Oh, no... he didn't!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer?![]()
Sweeeetquote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is bevestigd!supersweeeeet!
http://twitter.com/therealcliffyb/status/12106667346
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sweeeet
Sorry mannen, vind ik echt
Forum Opties | |