No wayquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie nu pas dat die kaartenvent The Doctor is van Star Trek! [/nerd]
DE (!!!!) paperbuddyquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef JJH het volgende:
Welke paperbuddy? Ik was ff met BBM bezig.
Mannelijk zeker?
Way! Met meer vetjes en minder fotonen.quote:
Zal ik een whiskeytje pakken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Het wordt mogelijk gemaakt doorAmarula.
![]()
Ik ga d'r een borrel op drinken.
Doe! Dan drinken we gezellig samen.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Way! Met meer vetjes en minder fotonen.![]()
Fan is een heel groot woord, maar Star Trek Voyager keek mijn moeder altijd tijdens het aardappels schillenquote:Ben jij ook Star Trek fan of zit je nu te stangen?![]()
En weer een overeenkomst!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Cool.
[..]
Fan is een heel groot woord, maar Star Trek Voyager keek mijn moeder altijd tijdens het aardappels schillen.
*neemt alvast slokje Amarula*quote:
Staat er. Goed gedaan heur! Aai over je bol.quote:
quote:
Au dat lachen deed pijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staat er. Goed gedaan heur! Aai over je bol.
In de map 'troep die fans me sturen'?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Sieneke heeft ons getwitterd![]()
En ze vindt onze draaiorgelsmiley zo mooi dat ze hem heeft opgeslagen!
Wat leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Goffer JERK!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de map 'troep die fans me sturen'?
Nee, want ze zei het zelfquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de map 'troep die fans me sturen'?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Zeg, M-M, gaat het een beetje?quote:
Ja ik geloof wel dat ze hem heeft opgeslagen. Maar het in de prullenbak zetten kan je ook opslaan noemenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want ze zei het zelf
Negatievelullo
Da's dan wel weer geinig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Klik op het blauw t-tje bij Greys. Staat het boven aanquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan wel weer geinig.![]()
En waar kan een twitter n00b dit citaat vinden?
OMG iemand neemt mijn kroon overquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want ze zei het zelf
Negatievelullo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik geloof wel dat ze hem heeft opgeslagen. Maar het in de prullenbak zetten kan je ook opslaan noemen
Dat moet je wel even aan Zwabber vertellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ben jij er weer van afquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG iemand neemt mijn kroon over! Qua negatief!
MI-etjequote:
*pinkt traantje weg*quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG iemand neemt mijn kroon over! Qua negatief!
Klik op mijn blauwe t boven mijn posts!quote:
Dat Ttje bij Greys haar account. En bij andere freaks users.quote:
Mag ik er over twitterenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Tof toch Senes! Dat Sien onze orgelsmiley laft!
/hyper
Het staat er al he, de tweet van Sieneke zelf!quote:
Zeg! Ze moet haar keel sparen voor het ESF! Gek!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Tof toch Senes! Dat Sien onze orgelsmiley laft!
/hyper
Die PI is niet positiefquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben jij er weer van afPositief rules
![]()
[..]
MI-etje
schijnt wel dat photobucket er trager van wordt...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat er al he, de tweet van Sieneke zelf!
Maar als je er nog iets extra over wilt zeggen, doe vooral!
Moeten we die smiley dan ook niet ff op FOK! space opslaan?
Dan kunnen we een linkje op Twitter zetten. Anders gaan die allemaal Zwab zijn fotobucket in
Of vind je dat niet erg Zwab?
Ik weet niet wat jij denkt dat ik haar laat doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg! Ze moet haar keel sparen voor het ESF! Gek!
Die komen niet allemaal bij twitter.com/ESF_FOK uit hoor!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat Ttje bij Greys haar account. En bij andere freaks users.
Je hebt maar x ammount aan bandwith, en als het nu ook op Twitter staat gaat dat vast hardquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
schijnt wel dat photobucket er trager van wordt...
mijn plaatjes emmer is gesloten hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat er al he, de tweet van Sieneke zelf!
Maar als je er nog iets extra over wilt zeggen, doe vooral!
Moeten we die smiley dan ook niet ff op FOK! space opslaan?
Dan kunnen we een linkje op Twitter zetten. Anders gaan die allemaal Zwab zijn fotobucket in
Of vind je dat niet erg Zwab?
.......*Wacht op Dirkh*quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dat ik haar laat doen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Die PI is niet positief![]()
Leuke foto's trouwens Greys in de F&F SC
Maar wordt het er niet trager van dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn plaatjes emmer is gesloten hoor
nee joh, valt meequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wordt het er niet trager van dan?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Die PI is niet positief![]()
Leuke foto's trouwens Greys in de F&F SC
Praten, heel veel praten toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dat ik haar laat doen
Truste meis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Mensen, ik duik mn bed in...
Best wel een zware dag gehad na een nacht waarin ik slecht geslapen heb, dus ik val om![]()
Oh, jij gaat mee?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, dat ook moet je dan weglaten mutsie...quote:
Ik ga iemands bed in?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat ook moet je dan weglaten mutsie...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Was het maar zo'n feest
Ik ga gewoon slapen hoar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Neuh, je moet neerzetten:quote:
*kijkt naar bed*quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neuh, je moet neerzetten:
Ik ga MIJN bed in
Niet OOK mijn bed, dan denken ze dat ik daar al FOK!kend op je lig te wachten
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*kijkt naar bed*
Nee zo'n feest ist niet
Ssssssssssssst! Ik lig verstopt onder zijn dekens, hij heeft me gewoon nog niet gezienquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
En toch vind ik niet dat jullie overtuigend overkomen.
Als ik hier een man had of bij een man was zou ik niet FOK!ken hoor, dan weet ik wel iets leukersquote:Veel plezier beide!
Risk!quote:
Nou, ik ga nu echt slapen, met dit soort spannende suggesties in mn hoofd...quote:
Mooie droomlijstjes gewenst!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ga nu echt slapen, met dit soort spannende suggesties in mn hoofd...![]()
Gaat Maes niet mee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Maes kan van het ESF meet lijstje. Helaas.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Maes kan van het ESF meet lijstje. Helaas.
Nee, ik zal het verkeerd begrepen hebben denk ik destijds.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Andere afspraak die er tussendoor piept?
Beetje te hyper dus?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zal het verkeerd begrepen hebben denk ik destijds.
Het was nooit de bedoeling geweest om mee te gaan
Ik denk niet dat ze d'r naam ooit in de lijst heeft zien staan hoor, ze komt hier nooitquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetje te hyper dus?![]()
Arme Maes, die zal zich rotgeschokken zijn toen ze haar naam in het lijstje zag.
Tuulk niet!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze d'r naam ooit in de lijst heeft zien staan hoor, ze komt hier nooit
En nee, ik had het echt begrepen. Maar maakt niet uit.
Wij ook hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat ze d'r naam ooit in de lijst heeft zien staan hoor, ze komt hier nooit
En nee, ik had het echt begrepen. Maar maakt niet uit.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:00 schreef Dirkh het volgende:
Oh Maes kan op de "ja ik kom" lijst
En nu ga ik ECHT ECHT slapenquote:
quote:
la inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
NOOOOEEEEES![]()
![]()
Volgens mij liggen ze allemaal al op bedje
Lekkerquote:
*pssschhhhwwwwt*quote:Op woensdag 14 april 2010 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Graag met een beetje slagroom
Schuif es op, dan kan ik er ook naastquote:
*plaats maakt*quote:Op woensdag 14 april 2010 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schuif es op, dan kan ik er ook naast![]()
Ik ga ook slapen![]()
Dat zal toch wel?quote:
Mogguh DML!quote:Op woensdag 14 april 2010 08:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Gefeliciteerd Zwabber!
Dirkh, je bent weer zwart
Succes weer in de garagequote:Op woensdag 14 april 2010 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
ik ben weg
Auto naar garage brengen (hoezee) en dan ws even paardrijden en dan kom ik jullie wel weer vervelen thuis het huis opruimen door
Eh, je bent weer gewoon zwart. Dat is beneden me.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Are you giving me a blowjob right now?
Ik ben zwart omdat ik geen functie heb met een naam. Ben gewoon nog crew, so blow me.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, je bent weer gewoon zwart. Dat is beneden me.
Waarom ben je zwart?
Oh nou, dan ga maar lekker achterover zittenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben zwart omdat ik geen functie heb met een naam. Ben gewoon nog crew, so blow me.
En ik ben al een maand bij de weblog weg en gister vroeg iemand iets over de weblog, en toen vond ik het wel onhandig eigenlijk. Dus kleurtje weg.
Ja of lees IK hem nou verkeerd... nu ga ik twijfelen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:30 schreef Dirkh het volgende:
Oh fuck, zo had ik hem nog niet eens gelezen.
Ik krijg er beelden bij en dat is iets wat ik eigenlijk niet wil. En wat als ie een kalende kruin heeft?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of lees IK hem nou verkeerd... nu ga ik twijfelen?
Neh... ik las hem goed
What has been seen....quote:Op woensdag 14 april 2010 09:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prima oplossing, een mijter er over heen en je ziet er verder niks meer van.
Ik heb twee kruinenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik krijg er beelden bij en dat is iets wat ik eigenlijk niet wil. En wat als ie een kalende kruin heeft?
Je hebt het tegen een man, die zetten zich overal overheen als het daar op aan komt.quote:
Leeftijd doet er niet toe. Legaal is legaal.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb twee kruinen. En niet kalend, man ben pas 21
.
Als het op z'n Greys gaat heet dat op Twitter gewoon stalken hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Greys het volgende:
Hihihi.
Ik ga straks nog even wat meer mensen followen met onze ESF Twitter
Welnee, dat heet 'interesse tonen'quote:Op woensdag 14 april 2010 09:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als het op z'n Greys gaat heet dat op Twitter gewoon stalken hoor.
Feestbeest!quote:
nopequote:Op woensdag 14 april 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Feestbeest!
Wat zijn de plannen zo op je verjaardag? Ga je nog iets leuks doen?
quote:
Ah daar is ze dan eindelijk. Heeft me 150 euro aan belkosten opgeleverd, maar dan heb je ook een Goodmeurn te pakken.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah daar is ze dan eindelijk. Heeft me 150 euro aan belkosten opgeleverd, maar dan heb je ook een Goodmeurn te pakken.Pisces!!
Danku danku, straks ga ik zingen. Kijken of je er nog zo over denkt.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eerlijk is eerlijk, je hebt een goeie stem.
En dat voor een veertiger
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Danku danku, straks ga ik zingen. Kijken of je er nog zo over denkt.
Jaaaaaa! Doe eens?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Shalalie voor Zwabbert zingen
Liveleak is misschien handiger.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Doe eens?![]()
En dan op Youtube zetten!
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
pfffff, zal je altijd zien... Vrije dag en wakker worden met knallende koppijn en buikpijn![]()
Maar even aspirine nemen, ga zo zwemmen met mn zusje![]()
Goedemorgen allen!
Tja, timing he...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]Nou lekker idd op je vrije dag zeg!
![]()
Hopen dat het snel over is!
Oeh, karaoke!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, karaoke!
Even opslaan voor de 15e
Maar wel karaoke zonder tekstquote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, karaoke!
Even opslaan voor de 15e
Ik heb de tekst al wel aardig in mijn hoofd zitten hoor. Zo moeilijk is ie ook niet!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wel karaoke zonder tekst
Dat wordt oefenen
Ik moet nog wel even oefenen op die nieuwe melodielijn in sommige zinnetjes!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
De tekst staat gewoon in de beschrijving erbij. Alleen nog wel het foute Leningrad stukje.
*emmer water gooit*quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit hier gewoon dingen te doen op het werk, als in gewoon weer echt ouderwets werk.
Ik voel me vies.
Zij gaat wel hoge ogen gooien. Ze is mega populair in Duitsland op het moment.quote:
there ISSSSSSSSSSSSSS hope for tomorrowwwwwwwwquote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef Muis006 het volgende:
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin your eyes
Maar de Duitsers mogen niet op d'r stemmen he?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zij gaat wel hoge ogen gooien. Ze is mega populair in Duitsland op het moment.
Prachtig *bis bis*quote:Op woensdag 14 april 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
there ISSSSSSSSSSSSSS hope for tomorrowwwwwwww
(da's onze eigen ietsiepietsie aangepaste versie)
Doen we nu het vrolijker stukje...quote:
(die zin loopt altijd wat rot in dat nummer, vind jij dat nou ook? Ik struikel er altijd overquote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef Muis006 het volgende:
How the heartaches come and they go and the scars they're leaviiiiiiiiiiiing
Ik verkracht dat hele nummer, zo vals zing ikquote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
(die zin loopt altijd wat rot in dat nummer, vind jij dat nou ook? Ik struikel er altijd over![]()
Ik heb wat lettergrepen teveel altijd lijkt wel).
You'll be dancing once again and the pain will end
You will have no time for grieving
En jij denkt dat de Duitsers nu niet heel erg aan het pluggen zijn in het buitenland? Internetz goes internationalquote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de Duitsers mogen niet op d'r stemmen he?(Nee Greys, d'ohhhhhh)
Dus nu nog mega populair in de rest van de landen.
Soopahpah troopahpahquote:Op woensdag 14 april 2010 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb al heel lang een zwak voor Super Trouper om een onverklaarbare reden.
Ik heb dat een beetje metquote:Op woensdag 14 april 2010 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb al heel lang een zwak voor Super Trouper om een onverklaarbare reden.
Dat vind ik echt het ergste zeiknummer van Abbaquote:
Dat nummer gaat toch over de scheiding? Lekker vrolijkquote:
I knowquote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het ergste zeiknummer van Abba
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij denkt dat de Duitsers nu niet heel erg aan het pluggen zijn in het buitenland? Internetz goes international
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi, ja was lekker alleen hij was strontvervelend, heb alleen al een kwartier over opstappen gedaan
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi, ja was lekker alleen hij was strontvervelend, heb alleen al een kwartier over opstappen gedaan
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Wat een lekker weer om paard te rijden nu
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat wel ja
Met als nadeel dat ik nu alles in huis nog moet doen
Zo maar eens beginnen met rommel ruimen stofzuigen en badkamer schoonmaken
Will doquote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Raampje open, laat de zon maar binnen dat werkt fijn
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Negative, ik durf me nog niet zo goed onder de mensen te begeven
Kunnen we misschien beter een keer over een tijdje, als je je nog wat beter voelt, een mini-meet houden eerst met een paarquote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Negative, ik durf me nog niet zo goed onder de mensen te begeven
Da's prima!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we misschien beter een keer over een tijdje, als je je nog wat beter voelt, een mini-meet houden eerst met een paarEn dan kan je ook die worteltaart nog eens voor me bakken
Als ze maar van de maoams afblijft!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's prima!maar dan moet catje komen, dat heb ik beloofd!
Twee badkamers?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef Ml-etje het volgende:
Muis!
Badkamer is schoon, op naar het volgende
2xquote:Op woensdag 14 april 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze maar van de maoams afblijft!
[..]
Twee badkamers?
EDIT: oh wacht, er staat 'het volgende' niet 'de volgende'![]()
LE-ZEN GREYS
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
En dan laat je mister Mouse gewoon thuis
Komt met de leeftijd hequote:Op woensdag 14 april 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
EDIT: oh wacht, er staat 'het volgende' niet 'de volgende'![]()
LE-ZEN GREYS
Tss moet je weer?quote:
Charmeurquote:Op woensdag 14 april 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
En dan laat je mister Mouse gewoon thuis
Nee ik hing ff aan de foon hier, ga het nu doen!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x![]()
Heb je je pm nog gelezen Greysie?
Heeft geen haast hoor!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik hing ff aan de foon hier, ga het nu doen!
Ik zit hier op het werk nogal vaak het beeld weg te klikken, dus dan komt het er niet elke keer meteen vanquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 april 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit hier op het werk nogal vaak het beeld weg te klikken, dus dan komt het er niet elke keer meteen van
Zou het?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
Die Dirkh is me een partij nuttig aan het wezen op zijn werk vandaag, volgens mij!
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yeah, maakt me een stuk slanker minder dik he?
Het kleed in ieder geval een stuk beter af, maar ik denk dat groen me beter staat. Dat is vast wel te regelen.quote:
Kom toch maar even naar de meet Muis, dan gaan wij even een hartig woordje praten en daarna bewijzenquote:
Ik wil ook groenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het kleed in ieder geval een stuk beter af, maar ik denk dat groen me beter staat. Dat is vast wel te regelen.
De autoritaire uitstraling is wel een beetje weg nu hoor...quote:
Nee dankje, ik ben SOA-free since '93 en dat houd ik graag zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom toch maar even naar de meet Muis, dan gaan wij even een hartig woordje praten en daarna bewijzendat ik niet dik ben.
Ik heb geen groene kledingstukkenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie lekker in het groen de 15e!
Als ik het maar niet hoef
Wat ben je sassy vandaag, Muizel!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ben SOA-free since '93 en dat houd ik graag zo.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De autoritaire uitstraling is wel een beetje weg nu hoor...
Mocht je hem toch niet meer houden?
Nou ja zeg, maar zwaffelen kan dus nog wel?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De ziektes die Dirk heeft zijn volgens mij niet seksueel overdraagbaar. Die zitten gewoon in z'n hoofd.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook jij gaat gewoon in het groen! Punt!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ja zeg, maar zwaffelen kan dus nog wel?
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ziektes die Dirk heeft zijn volgens mij niet seksueel overdraagbaar. Die zitten gewoon in z'n hoofd.
Oh en wat wil je allemaal met mij doen omdat ik het benquote:
Ja, en die steken dan in een keer de kop op en dan knapt er iets in me.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ziektes die Dirk heeft zijn volgens mij niet seksueel overdraagbaar. Die zitten gewoon in z'n hoofd.
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh en wat wil je allemaal met mij doen omdat ik het ben?
Binnenstebuiten keren, door de paneer halen en frituren. Bitterbal dat je d'r bent.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh en wat wil je allemaal met mij doen omdat ik het ben?
Zeg hoe denk je dat groen,oranje en geel mij staan?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb honger!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Binnenstebuiten keren, door de paneer halen en frituren. Bitterbal dat je d'r bent.
oeh oeh, weet je? Ik realiseer me in eens wat, ik hoef me nu niet meer aan de crewpolicy te houden en met te gedragen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De autoritaire uitstraling is wel een beetje weg nu hoor...
Hoezo?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oeh oeh, weet je? Ik realiseer me in eens wat, ik hoef me nu niet meer aan de crewpolicy te houden en met te gedragen.
Greys!Heb je nog vrije tijd, er zal een hoop gemod moeten worden hier in ESF de komende weken.
Nee dat hebben ze me niet verteld. Jij bent toch manager PR? Dat houdt in dat ik jouw slaaf ben. Spartacus!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo?
Volgens mij is er genoeg zwarte crew maar die is dan nog wel crew. Mensen zonder tagje vallen automatisch onder slaafje voor PR, hadden ze je dat niet verteld?
Oeh oeh, weet je?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oeh oeh, weet je? Ik realiseer me in eens wat, ik hoef me nu niet meer aan de crewpolicy te houden en met te gedragen.
Greys!Heb je nog vrije tijd, er zal een hoop gemod moeten worden hier in ESF de komende weken.
Spartacus is niet zo best geëindigd toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze me niet verteld. Jij bent toch manager PR? Dat houdt in dat ik jouw slaaf ben. Spartacus!!!!
Je weet wat ze laatst met die ene in Spartacus deden he?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze me niet verteld. Jij bent toch manager PR? Dat houdt in dat ik jouw slaaf ben. Spartacus!!!!
Erik is geen PR hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:10 schreef Dirkh het volgende:
Trouwens Senesta, dan moet je niet die smiley er bij gebruiken, dat roept allerlei associaties op.
True, true...quote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef Dirkh het volgende:
Ja nou en, maar je weet ook wat ie voor die tijd allemaal gedaan heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |