No wayquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie nu pas dat die kaartenvent The Doctor is van Star Trek! [/nerd]
DE (!!!!) paperbuddyquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef JJH het volgende:
Welke paperbuddy? Ik was ff met BBM bezig.
Mannelijk zeker?
Way! Met meer vetjes en minder fotonen.quote:
Zal ik een whiskeytje pakken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Het wordt mogelijk gemaakt doorAmarula.
![]()
Ik ga d'r een borrel op drinken.
Doe! Dan drinken we gezellig samen.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Way! Met meer vetjes en minder fotonen.![]()
Fan is een heel groot woord, maar Star Trek Voyager keek mijn moeder altijd tijdens het aardappels schillenquote:Ben jij ook Star Trek fan of zit je nu te stangen?![]()
En weer een overeenkomst!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Cool.
[..]
Fan is een heel groot woord, maar Star Trek Voyager keek mijn moeder altijd tijdens het aardappels schillen.
*neemt alvast slokje Amarula*quote:
Staat er. Goed gedaan heur! Aai over je bol.quote:
quote:
Au dat lachen deed pijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staat er. Goed gedaan heur! Aai over je bol.
In de map 'troep die fans me sturen'?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Sieneke heeft ons getwitterd![]()
En ze vindt onze draaiorgelsmiley zo mooi dat ze hem heeft opgeslagen!
Wat leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Goffer JERK!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de map 'troep die fans me sturen'?
Nee, want ze zei het zelfquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de map 'troep die fans me sturen'?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Zeg, M-M, gaat het een beetje?quote:
Ja ik geloof wel dat ze hem heeft opgeslagen. Maar het in de prullenbak zetten kan je ook opslaan noemenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want ze zei het zelf
Negatievelullo
Da's dan wel weer geinig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Klik op het blauw t-tje bij Greys. Staat het boven aanquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan wel weer geinig.![]()
En waar kan een twitter n00b dit citaat vinden?
OMG iemand neemt mijn kroon overquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want ze zei het zelf
Negatievelullo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik geloof wel dat ze hem heeft opgeslagen. Maar het in de prullenbak zetten kan je ook opslaan noemen
Dat moet je wel even aan Zwabber vertellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ben jij er weer van afquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG iemand neemt mijn kroon over! Qua negatief!
MI-etjequote:
*pinkt traantje weg*quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG iemand neemt mijn kroon over! Qua negatief!
Klik op mijn blauwe t boven mijn posts!quote:
Dat Ttje bij Greys haar account. En bij andere freaks users.quote:
Mag ik er over twitterenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Tof toch Senes! Dat Sien onze orgelsmiley laft!
/hyper
Het staat er al he, de tweet van Sieneke zelf!quote:
Zeg! Ze moet haar keel sparen voor het ESF! Gek!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Tof toch Senes! Dat Sien onze orgelsmiley laft!
/hyper
Die PI is niet positiefquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben jij er weer van afPositief rules
![]()
[..]
MI-etje
schijnt wel dat photobucket er trager van wordt...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat er al he, de tweet van Sieneke zelf!
Maar als je er nog iets extra over wilt zeggen, doe vooral!
Moeten we die smiley dan ook niet ff op FOK! space opslaan?
Dan kunnen we een linkje op Twitter zetten. Anders gaan die allemaal Zwab zijn fotobucket in
Of vind je dat niet erg Zwab?
Ik weet niet wat jij denkt dat ik haar laat doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg! Ze moet haar keel sparen voor het ESF! Gek!
Die komen niet allemaal bij twitter.com/ESF_FOK uit hoor!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat Ttje bij Greys haar account. En bij andere freaks users.
Je hebt maar x ammount aan bandwith, en als het nu ook op Twitter staat gaat dat vast hardquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
schijnt wel dat photobucket er trager van wordt...
mijn plaatjes emmer is gesloten hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat er al he, de tweet van Sieneke zelf!
Maar als je er nog iets extra over wilt zeggen, doe vooral!
Moeten we die smiley dan ook niet ff op FOK! space opslaan?
Dan kunnen we een linkje op Twitter zetten. Anders gaan die allemaal Zwab zijn fotobucket in
Of vind je dat niet erg Zwab?
.......*Wacht op Dirkh*quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dat ik haar laat doen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Die PI is niet positief![]()
Leuke foto's trouwens Greys in de F&F SC
Maar wordt het er niet trager van dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn plaatjes emmer is gesloten hoor
nee joh, valt meequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wordt het er niet trager van dan?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Die PI is niet positief![]()
Leuke foto's trouwens Greys in de F&F SC
Praten, heel veel praten toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dat ik haar laat doen
Truste meis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Mensen, ik duik mn bed in...
Best wel een zware dag gehad na een nacht waarin ik slecht geslapen heb, dus ik val om![]()
Oh, jij gaat mee?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, dat ook moet je dan weglaten mutsie...quote:
Ik ga iemands bed in?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat ook moet je dan weglaten mutsie...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Was het maar zo'n feest
Ik ga gewoon slapen hoar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Neuh, je moet neerzetten:quote:
*kijkt naar bed*quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neuh, je moet neerzetten:
Ik ga MIJN bed in
Niet OOK mijn bed, dan denken ze dat ik daar al FOK!kend op je lig te wachten
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*kijkt naar bed*
Nee zo'n feest ist niet
Ssssssssssssst! Ik lig verstopt onder zijn dekens, hij heeft me gewoon nog niet gezienquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
En toch vind ik niet dat jullie overtuigend overkomen.
Als ik hier een man had of bij een man was zou ik niet FOK!ken hoor, dan weet ik wel iets leukersquote:Veel plezier beide!
Risk!quote:
Nou, ik ga nu echt slapen, met dit soort spannende suggesties in mn hoofd...quote:
Mooie droomlijstjes gewenst!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ga nu echt slapen, met dit soort spannende suggesties in mn hoofd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |