Zou logisch zijn idd. Denk dat ik dan weer wat meer tijd heb tussen 19-22, maar dat even ter zijde.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan Domien door naar 19-22 o.i.d.
Absoluut, maar daarom heeft ie ook een paar speeltuintjes in de vorm van de Freaknacht en Ekstra Weekend. Ik heb niet het idee dat ie het gehad heeft bij de AV.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, daarom. Maar aan de andere kant: moet je die dj's nog jaren hetzelfde programma laten maken? Zo'n Ekdom kan toch veel meer dan alleen de AV...
Van Rob zeker? Nee, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef broer het volgende:
[..]
Onder begeleiding, hè? Onder strénge begeleiding!
Hmnee, maar tochquote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Absoluut, maar daarom heeft ie ook een paar speeltuintjes in de vorm van de Freaknacht en Ekstra Weekend. Ik heb niet het idee dat ie het gehad heeft bij de AV.
Iddquote:[..]
Van Rob zeker? Nee, dan komt het wel goed.
Nee. Wel op 2.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmnee, maar toch. Hij zou op een iets minder 'freaky' tijdstip (ook) een programma moeten hebben waarin ie z'n liefde voor en kennis van de muziek de ether in kan slingeren... Freaknacht, podcast etc. hebben toch maar een relatief beperkt aantal luisteraars helaas.. Maar ik weet niet of zo'n programma binnen het huidige 3FM past...
[..]
Ja, oké... Misschien moet ik het concept nog even wat verder doordenken...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Sersjee het volgende:
Van Rob zeker? Nee, dan komt het wel goed.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, liefde en kennis van muziek passen niet op 3
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen (nou ja, weet eigenlijk wel zeker) dat er op 2 meer publiek voor is dan op 3.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, liefde en kennis van muziek passen niet op 3
Wat een track idd. Ge-wel-digquote:Op woensdag 14 april 2010 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Is ie weer hoor, de zomerhit van dit jaar
Deze plaatjes zijn gisteren tussen 18 en 19 uur gedraaid. valerius - she doesn't know (serious talent)quote:Op woensdag 14 april 2010 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dat nummer dat gister als laatst/1na laatst werd gedraaid bij de koen & sander show, hij zingt iets van "lonely night, whole lot waste of time" oid..
Hier staan er nog wat meer van dat uur: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=13&start_maand=4&start_jaar=2010&start_uur=18&eind_dag=13&eind_maand=4&eind_jaar=2010&eind_uur=19quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
Deze plaatjes zijn gisteren tussen 18 en 19 uur gedraaid. valerius - she doesn't know (serious talent)
juanes - la camisa negra
rihanna - rude boy
bon jovi - keep the faith
jack johnson - good people
guns 'n roses - live and let die
Maar als laatst of 1 na laatst draaien ze vaak van cd dus die staat er dan niet bij.
Ik sprak je ook niet tegen, ben het met je eensquote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen (nou ja, weet eigenlijk wel zeker) dat er op 2 meer publiek voor is dan op 3.
Hehe 3fmfan ownt 3fm.nlquote:Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staan er nog wat meer van dat uur: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=13&start_maand=4&start_jaar=2010&start_uur=18&eind_dag=13&eind_maand=4&eind_jaar=2010&eind_uur=19
Daaruit te zien denk ik dat het Danko Jones zou kunnen zijn.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staan er nog wat meer van dat uur: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=13&start_maand=4&start_jaar=2010&start_uur=18&eind_dag=13&eind_maand=4&eind_jaar=2010&eind_uur=19
Daaruit te zien denk ik dat het Danko Jones zou kunnen zijn.
ja het zal wel iets met die pijpslet zijnquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
ja het zal wel iets met die pijpslet zijn![]()
3FM.nl heeft dat script niet zelf gemaakt. Het is al wel een stuk beter dan een tijdje terug btw.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
ja het zal wel iets met die pijpslet zijn![]()
ze zeiden ook nog iets van: 'ja die moet je diep nemen'![]()
Wees niet bang, zodra de reclame begint ga ik over op MP3FM.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Paul het volgende:
Wat luisteren er veel fokkers naar Coen en Sander![]()
![]()
![]()
Ja er zijn nieuwe fans, de rest moet er niets van hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Paul het volgende:
Wat luisteren er veel fokkers naar Coen en Sander![]()
![]()
![]()
Ik ook ik heb een poster van Coen en Sander in mijn badkamer hangen!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja er zijn nieuwe fans, de rest moet er niets van hebben
Ik ben die hard Coen en Sander fan![]()
![]()
Pics or it didnt happen!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook ik heb een poster van Coen en Sander in mijn badkamer hangen!
( zeg ff dat je me niet geloofd )
Incestfeestje. Lekker zuipen op kosten van de baas. Ow, en er zijn per ongeluk ook wat luisteraars bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:48 schreef Paul het volgende:
Ben blij als die tering 3fm awards klaar zijn
Hele dag maar 3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |