quote:Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staan er nog wat meer van dat uur: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=13&start_maand=4&start_jaar=2010&start_uur=18&eind_dag=13&eind_maand=4&eind_jaar=2010&eind_uur=19
Daaruit te zien denk ik dat het Danko Jones zou kunnen zijn.
ja het zal wel iets met die pijpslet zijnquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
ja het zal wel iets met die pijpslet zijn![]()
3FM.nl heeft dat script niet zelf gemaakt. Het is al wel een stuk beter dan een tijdje terug btw.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
ja het zal wel iets met die pijpslet zijn![]()
ze zeiden ook nog iets van: 'ja die moet je diep nemen'![]()
Wees niet bang, zodra de reclame begint ga ik over op MP3FM.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Paul het volgende:
Wat luisteren er veel fokkers naar Coen en Sander![]()
![]()
![]()
Ja er zijn nieuwe fans, de rest moet er niets van hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Paul het volgende:
Wat luisteren er veel fokkers naar Coen en Sander![]()
![]()
![]()
Ik ook ik heb een poster van Coen en Sander in mijn badkamer hangen!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja er zijn nieuwe fans, de rest moet er niets van hebben
Ik ben die hard Coen en Sander fan![]()
![]()
Pics or it didnt happen!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook ik heb een poster van Coen en Sander in mijn badkamer hangen!
( zeg ff dat je me niet geloofd )
Incestfeestje. Lekker zuipen op kosten van de baas. Ow, en er zijn per ongeluk ook wat luisteraars bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:48 schreef Paul het volgende:
Ben blij als die tering 3fm awards klaar zijn
Hele dag maar 3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards3fmawards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |