Je zegt het zelf al...quote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Karate gaat niet om je tegenstander slopen, maar om balans, rust, discipline, zelfverdediging, kata's en voor sommige mensen spiritualiteit.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef .ZilveR. het volgende:
Het gevecht, in een achtkantige stalen kooi, is volgens de organisatie en vechters 'echte topsport'.
Het is de kunst van het aftuigen zonder al teveel afgetuigd te worden, niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef Amos_ het volgende:
Alsof het bij mma puur om aftuigen gaat...
Ik ken anders weinig 'bontkraagjes' in de sport. Je bent wellicht in de war met kickboksen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja het houdt de bontkraagjes wel van de straat hè?
Jouw taak was daarin niet geslaagd?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja het houdt de bontkraagjes wel van de straat hè?
Curling is wel gaaf om te spelen op de N64 Nagano.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
eej ga lekker curling kijken dan joh...
mma is gewoon tof.
Mwehehe, weer zo een die gelooft in beschavingquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:29 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Plat, barbaars gladiatorenvermaak.... Dacht dat we die tijden al enkele eeuwen achter ons hadden gelaten. Kennelijk schrijdt de debilisering van het volk in steeds sneller tempo voort.
Die is wel neukwaardig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is de kunst van het aftuigen zonder al teveel afgetuigd te worden, niet?
En op zich niet altijd... Het gaat ook gewoon om lekkere wijven en bier drinken!
[ afbeelding ]
Als er een diepere laag is dan hoor ik het graag, maar die heb ik even gemist dan!
Je hebt zo gelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef baba117 het volgende:
Waarom huilen mensen altijd zo over de gewoontes van anderen waar ze gewoon niks van merken...? Omg die vent rookt buiten!!! Dat is slecht voor zijn gezondheid! Omg mensen willen elkaar tot appelmoes rammen in een kooi waar ik niet heen hoef te gaan!! Omg er zijn 18 jarigen die niemand kwaad doen maar in coma van drank raken!!!
"Aftuigen" is een van de manieren om te winnen. Het kan ook door submission komen natuurlijk, dat is niet bepaald aftuigen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is de kunst van het aftuigen zonder al teveel afgetuigd te worden, niet?
En op zich niet altijd... Het gaat ook gewoon om lekkere wijven en bier drinken!
[ afbeelding ]
Als er een diepere laag is dan hoor ik het graag, maar die heb ik even gemist dan!
Wel eerst lief vragen!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:32 schreef laforest het volgende:
Die is wel neukwaardig moet ik zeggen.
Maar zo'n submission kan ook pas als iemand ver genoeg afgetuigd is!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:32 schreef Amos_ het volgende:
"Aftuigen" is een van de manieren om te winnen. Het kan ook door submission komen natuurlijk, dat is niet bepaald aftuigen.
Het is een geweldige clash van techniek kracht en doorzettingsvermogen overladen door een adrenalinerush.
Je zit na een match of training zo vol adrenaline en testosteron, dat moeders de vrouw thuis maar beter alvast ingevet klaarligt
Onzin.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Maar zo'n submission kan ook pas als iemand ver genoeg afgetuigd is!![]()
Er wonen hier amper bontkraagjes, dus ik denk dat het werkt.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Jouw taak was daarin niet geslaagd?
Ja anders krijg je een stomp in je ballen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel eerst lief vragen!![]()
[..]
Het is gewoon ver inderdaad!
Idd.... onzin:quote:Op woensdag 14 april 2010 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel eerst lief vragen!![]()
[..]
Ok, 20 sec. is niet lang!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:36 schreef Catch22- het volgende:
Het is mij een beetje te lomp en het gaat mij te ver.
Doe mij maar K1/Muay Thai, dan komt het nog op techniek aan.
Nee man, niks is zo mooi als een rear naked chokequote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ok, 20 sec. is niet lang!
Toch zie ik liever een goeie KO!![]()
Wauw, een echte kennerquote:Op woensdag 14 april 2010 10:36 schreef Catch22- het volgende:
Dat is vrij lang geleden dan waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer zijn stoten onder de gordel en kopstoten en elleboogstoten verboden bij de UFC?
Vroeger keek ik het vaak en toen mocht dat gewoon.
Zo'n uitspraak had ik van jou niet verwachtquote:Op woensdag 14 april 2010 10:36 schreef Catch22- het volgende:
Vanaf UFC 21 was dit niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer zijn stoten onder de gordel en kopstoten en elleboogstoten verboden bij de UFC?
Vroeger keek ik het vaak en toen mocht dat gewoon.
Jij lijkt er trouwens ook niet al te veel van te wetenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]Ja want MMA is wars van techniek
Mensen die niet weten waar ze het over hebben... Gotta love 'em.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |