abonnement Unibet Coolblue
pi_84525552
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:30 schreef RPG het volgende:
Als je de juiste theme weer online zet kan ik je wel zeggen waar je iets in je style.css moet aanpassen.
Done!
pi_84525948
Ok op regel 44 zie je dit staan:
1
2
3
img {
    border: none;
}
maak daar van
1
2
3
4
5
img {
    border: none;
    max-width: 640px;
    width: auto;
}
Denk dat dat het wel oplost. Al vind ik je nieuwe theme niet echt netjes. Staat allemaal CSS in je main page die eigenlijk in een apart css bestand hoort.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_84526574
Enkel interesse RPG, hoelang heb je ervaring met php/css?

Wil me er in verdiepen namelijk.
pi_84526645
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Enkel interesse RPG, hoelang heb je ervaring met php/css?

Wil me er in verdiepen namelijk.
Werk er al jaren mee maar vanuit hobby meer. Dus ik heb er niet perfecte ervaring mee. Meeste is wat ik van andere mensen geleerd heb door hun script of css door te kijken.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_84526674
Hmm. Volgens mij heb ik het aangepast, maar hij doet het niet. Ik kijk er morgen nog even naar.

Wat betreft het theme. Het is een vrij uitgebreid thema en ik vind hem er op zich wel mooi uitzien. Enfin, thanks voor je hulp.

Kan je nog even kijken of ik het goed aangepast heb?
pi_84527118
Ja je hebt het goed geplaatst maar je site gebruikt om een of andere reden 4 css bestanden. Ik zal morgen ook even kijken of er misschien nog iets in de andere css bestanden staat wat het kan tegen werken.

Tijdelijke oplossing is simpel. Ga naar Posts aan linker kant en dan edit post. Edit dan je post waar de foto in staat. In je edit scherm kan je als goed is op HTML tab klikken.

Nu zal je ergens in de text dit zien staan:
1726-1104.jpg" alt="" title="IMG00012-20100726-1104.jpg" width="2048" height="1536" />
zorg dat je daar bij width="2048" 2048 vervangt voor 640 en haal height="1536" daar weg.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_84527482
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef RPG het volgende:
Ja je hebt het goed geplaatst maar je site gebruikt om een of andere reden 4 css bestanden. Ik zal morgen ook even kijken of er misschien nog iets in de andere css bestanden staat wat het kan tegen werken.

Tijdelijke oplossing is simpel. Ga naar Posts aan linker kant en dan edit post. Edit dan je post waar de foto in staat. In je edit scherm kan je als goed is op HTML tab klikken.

Nu zal je ergens in de text dit zien staan:
[ code verwijderd ]

zorg dat je daar bij width="2048" 2048 vervangt voor 640 en haal height="1536" daar weg.
Hmm, maar dat zou ik ook elke keer moeten doen, wanneer ik een foto upload via mijn Blackberry. Er zitten idd meerdere css in idd. Ik denk ook ivm de verschillende kleuren themes die in het theme zitten zeg maar.

Het zou ook eventueel zo kunnen zijn dat ik ergens in de thema opties een optie over het hoofd zie. Heb in ieder geval een berichtje op het forum van de maker gepost.

Nogmaals dank!
pi_84527712
Je kan ook hier: http://www.joostpelt.nl/wordpress//wp-admin/options-media.php kijken of de large grootte wel normale waardes heeft (in jouw geval zou ik ze op 640 zetten)

En als je 1x plaatje upload bij je post en dan aanvinkt dat je de medium versie in je post wil. Onthoud hij dat en zal hij dat voor elke volgende upload ook meteen de medium versie in je post gebruiken.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:13:25 #109
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_84545902
Dat google analytics blijft een uitroep teken houden, of is dat normaal de eerste dag? Via een plugin via wordpress heb ik de UA code ingevuld, dat zou ok moeten zijn.
pi_84546089
volgens mij loopt google analytics vaak een tijdje (paar uur) achter. Ik heb zelf gewoon de UA code in mijn footer gezet omdat de plugin altijd irritant deed in combinatie met andere plugins.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  dinsdag 27 juli 2010 @ 17:13:25 #111
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_84556784
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef RPG het volgende:
volgens mij loopt google analytics vaak een tijdje (paar uur) achter. Ik heb zelf gewoon de UA code in mijn footer gezet omdat de plugin altijd irritant deed in combinatie met andere plugins.
Hmm nu zijn er al een aantal uur verstreken en nog altijd zie ik een uitroep teken, ik dacht dat de uitroepteken plaats moest maken voor een klokje (dat het bezig is in te stellen)?

-edit- ik heb nu een klokje, top! Maar met welke plugins zou het niet zo goed samen werken dan?
pi_84557726
Het gaf problemen met mijn wordpress stats plugin, en volgend mij ook met een advertentie plugin en cache plugin. En even de code plakken in mijn footer was stuk makkelijker dan kijken of het opgelost kon worden (al is het wel al jaar geleden dat ik het toen getest had)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_84557863
Kan nog steeds heel goed in footer of header, aangezien dit op vrijwel alle websites op elke pagina geladen wordt. :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:26:52 #114
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_84945039
Artisteer.is ook een goed programma om thema's mee te maken
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_84945120
Ben beetje een (Nederlandse) database aan het maken van gratis en premium themes. Ze zijn er ook in het Engels maar daar staat veel bagger tussen. Hoop de lat hoog te kunnen leggen.
pi_85041868
Wie weet er iets van...

asp.net Datalists imagebutton twee events, die maar niet wilt lukken.

php wordpress html c asp vbc#javascript. voor eigen website.
pi_85044775
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef hondjes het volgende:
Wie weet er iets van...

asp.net Datalists imagebutton twee events, die maar niet wilt lukken.

php wordpress html c asp vbc#javascript. voor eigen website.
Geen idee ;P Snap niet eens wat je precies bedoeld :P
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_85053167
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef RPG het volgende:

[..]

Geen idee ;P Snap niet eens wat je precies bedoeld :P
Nee, ik ook niet, :o was vraag van zoon
vraag wel even wat hij precies bedoelde.
pi_85053661
Het gaat om een datalist
Per rij wordt er een imagebutton getoond
als een bezoeker klikt op een imagebutton
moeten er 2 dingen gebeuren
1) er moet een bericht gaan naar SQL database
2) er moet een pop-up naar de aanbieder worden geopend (URL komt uit database)
pi_85483826
Voor het opzetten van een reisblog wil ik wordpress gebruiken.
Nu wil ik een domein gaan registreren, maar welk hostingbedrijf (en misschien pakket) bevelen jullie aan?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_85488965
Zijn er zoveel eigenlijk. Maar in dit topic kan je beste info vinden denk ik: Het grote betaalde webhosting topic - deel 1
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_85491058
Zelf heb ik goede ervaring met http://www.10eurohost.nl/linux.php
Als je aan 1 database genoeg hebt kun je aardig goedkoop daar een website hosten.
Weinig downtime. 2x in 3 jaar tijd heb ik beroep gedaan op hun support.
Snelle reactie en concrete antwoorden.
Bij de sharedhost servers maken ze gebruik van VMware. 1x was er een probleem met een server.
Dezelfde dag hadden ze de website overgezet naar een andere server.
Een minpunt vind ik wel dat Plesk o.a. niet up to date is en de optie om van PHP versie te switchen ontbreekt. Alphamegahosting heeft deze optie weer wel en is meer up to date.
History can't change the past, the future can.
pi_85491321
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:15 schreef RPG het volgende:
Zijn er zoveel eigenlijk. Maar in dit topic kan je beste info vinden denk ik: Het grote betaalde webhosting topic - deel 1
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 8
History can't change the past, the future can.
pi_85503990
Beste mensen, wat is nou eigenlijk de beste plugin voor een webshop?
pi_85591104
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef Apekoek het volgende:
Beste mensen, wat is nou eigenlijk de beste plugin voor een webshop?
?
pi_85635122
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef Apekoek het volgende:
Beste mensen, wat is nou eigenlijk de beste plugin voor een webshop?
Zelf heb ik geen ervaring mee. Toevallig ben ik op dit moment met OScommerce bezig.
Er zijn Wordpress Plugins met OScommerce.

Deze kwam ik nog tegen: http://wordpress.org/extend/plugins/zingiri-web-shop/ Heeft iemand daar ervaring mee?
History can't change the past, the future can.
pi_85636046
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 03:53 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Zelf heb ik geen ervaring mee. Toevallig ben ik op dit moment met OScommerce bezig.
Er zijn Wordpress Plugins met OScommerce.

Deze kwam ik nog tegen: http://wordpress.org/extend/plugins/zingiri-web-shop/ Heeft iemand daar ervaring mee?
Jep daar heb ik juist mijn website omheen gebouwd, ik was dus juist aan het kijken of er andere alternatieven zijn. zie pm!
pi_85637256
Ik kwam net deze tegen: http://www.elegantthemes.com/gallery/estore/
Hierin zit een webshop geïntegreerd en van Elegant Themes weet ik dat het geen bras is.
Wat die gebruikt weet ik niet heb het thema nog niet gedownload.
pi_85644335
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:45 schreef ruffian het volgende:
Ik kwam net deze tegen: http://www.elegantthemes.com/gallery/estore/
Hierin zit een webshop geïntegreerd en van Elegant Themes weet ik dat het geen bras is.
Wat die gebruikt weet ik niet heb het thema nog niet gedownload.
Er staat 39 dollar per jaar, en 80 cent per theme, dus ook deze webshop? Dat lijkt mij toch niet?? Volgens mij heb ik ergens stront in mijn ogen, kun je dat bevestigen?

Ow wacht je kan dus niet 1 theme bestellen maar je moet dus jaarlijks 40 dollar betalen? Stel dat ik nou alleen een eShop theme wil?
pi_85653003
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:34 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Jep daar heb ik juist mijn website omheen gebouwd, ik was dus juist aan het kijken of er andere alternatieven zijn. zie pm!
PM gelezen.
Ik heb de site even gekeken. Ziet op het eerste oog netjes en overzichtelijk uit.
Onder IE8 krijg ik trouwens een javascript error:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6.5; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; Creative AutoUpdate v1.40.01)
Timestamp: Tue, 24 Aug 2010 14:37:02 UTC


Message: Object doesn't support this property or method
Line: 4
Char: 3
Code: 0
URI: http://www.website.com/wp-content/plugins/zingiri-web-shop/fws/js/cart.jquery.js
Onder Firefox zie ik geen error. Is dit de reden om te kijken naar een alternatief?
Of zijn er andere redenen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Burner2000 op 24-08-2010 17:03:10 ]
History can't change the past, the future can.
pi_85653422
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

PM gelezen.
Ik heb de site even gekeken. Ziet op het eerste oog netjes en overzichtelijk uit.
Onder IE8 krijg ik trouwens een javascript error:
[ code verwijderd ]

Onder Firefox zie ik geen error. Is dit de reden om te kijken naar een alternatief?
Of zijn er andere redenen?

Deze lijkt me ook zeer uitgebreid + dat recent nog een update is geweest:
http://wordpress.org/extend/plugins/eshop/
Waar krijg je die error overigens? Had het zelf nog niet gezien.
pi_85654188
Bij producten met een bestel knop. Onder IE8 kun je er op klikken, maar dan gebeurd er niks.
History can't change the past, the future can.
pi_85657132
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Er staat 39 dollar per jaar, en 80 cent per theme, dus ook deze webshop? Dat lijkt mij toch niet?? Volgens mij heb ik ergens stront in mijn ogen, kun je dat bevestigen?

Ow wacht je kan dus niet 1 theme bestellen maar je moet dus jaarlijks 40 dollar betalen? Stel dat ik nou alleen een eShop theme wil?
Je kan enkel een abonnement op het gehele assortiment kopen, maar dan is 40 dollar nog steeds een koopje.
pi_85660543
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Je kan enkel een abonnement op het gehele assortiment kopen, maar dan is 40 dollar nog steeds een koopje.
Maar stel je wilt maar 1 theme, dan moet je dus een jaar abo nemen en kan je daarna zonder? Of mis je dan belangrijke updates?
pi_85664475
Wellicht een ander alternatief??? : http://www.instinct.co.nz/e-commerce/
History can't change the past, the future can.
pi_85669228
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:25 schreef Burner2000 het volgende:
Bij producten met een bestel knop. Onder IE8 kun je er op klikken, maar dan gebeurd er niks.
Probleem is btw opgelost, bedankt voor je opmerkzaamheid. Nadeel is dat plug-ins bij wordpress wel eens met elkaar een conflict kunnen opbrengen.
pi_85671802
Graag gedaan. Welke plugins zaten elkaar dwars?
History can't change the past, the future can.
pi_85674151
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar stel je wilt maar 1 theme, dan moet je dus een jaar abo nemen en kan je daarna zonder? Of mis je dan belangrijke updates?
Grote kans dat 'belangrijke updates' sowieso in het eerste jaar worden vrijgegeven. En je hebt ook toegang tot themes die het komende jaar beschikbaar komen.
pi_85677167
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Burner2000 het volgende:
Graag gedaan. Welke plugins zaten elkaar dwars?
UPM polls, een simpele poll widget met zingiri zelf dus.
pi_85687513
Ik heb op de een of andere manier mn wordpress gesloopt. Gisteren kreeg ik dwars door een bericht heen het wordpress installatiescherm, en nu wil hij mn blog niet meer laden, zowel het zichtbare deel als het admin-deel. Pas na lang laden kom ik uit op install.php, maar de boel is natuurlijk allang geinstalleerd.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Ik kan via ftp wel gewoon nog overal bij, dus welke mappen zijn handig om over te zetten voor een frisse installatie? Ik was nog niet overgestapt naar 3.0, maar had wel de laatste versie daarvoor (2.8?)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_85723100
Koe, wat ik van je verhaal opmaak is dat je de installatie bestanden hebt laten staan.
Daardoor kan iedere lolbroek een nieuwe installatie van WP uitvoeren.
Je kunt het beste een schone installatie uitvoeren en dan een back-up van je database terug importeren.
Verwijder daarna de installatie bestanden!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door Burner2000 op 26-08-2010 11:44:13 ]
History can't change the past, the future can.
pi_85744640
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef Burner2000 het volgende:
Koe, wat ik van je verhaal opmaak is dat je de installatie bestanden hebt laten staan.
Daardoor kan iedere lolbroek een nieuwe installatie van WP uitvoeren.
Je kunt het beste een schone installatie uitvoeren en dan een back-up van je database terug importeren.
Verwijder daarna de installatie bestanden!!!
Maar waar kan ik de back-up files terug vinden? Heb alle mappen doorgebladerd maar ben nergens mn posts tegen gekomen, dus die zitten vast ergens verstopt. De back-up die ik heb is een maand of 3/4 oud, dus die gebruik ik liever niet.

edit:
Op de een of andere magische wijze werkt mn blog weer *O* Tijd om gelijk even een back up te maken dus! Welke installatiebestanden zou ik weg moeten mikken?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_85756370
Ik weet niet welke versie gebruikt. Maar in ieder geval install.php .
link
History can't change the past, the future can.
pi_85836619
Als ik mijn plugins wil updaten, krijg ik de volgende foutmelding:

quote:
Warning: touch() [function.touch]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 586 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in /home/marksluy/domains/marksluymers.nl/public_html/blog/wp-admin/includes/file.php on line 199

Warning: fopen() [function.fopen]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 586 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in /home/marksluy/domains/marksluymers.nl/public_html/blog/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 120

Warning: fopen(/tmp/tmp) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /home/marksluy/domains/marksluymers.nl/public_html/blog/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 120
Updating Plugin AddThis Social Bookmarking Widget (1/1)

Downloading update from http://downloads.wordpress.org/plugin/addthis.1.6.7.zip…;

Warning: touch() [function.touch]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 586 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in /home/marksluy/domains/marksluymers.nl/public_html/blog/wp-admin/includes/file.php on line 199

An error occured while updating AddThis Social Bookmarking Widget: Download mislukt. Could not create Temporary file..

All updates have been completed.
Voorheen kon ik altijd automatisch updaten, maar nu moest ik mijn FTP-gegevens invoeren. Keurig netjes gedaan en nu dit gezeik. Lijkt wel of er een of andere beveiliging opzit, maar hoe maak ik die tijdelijk ongedaan? HELP!
pi_85854271
Heeft de tmp map wel genoeg rechten? ( chmod )
History can't change the past, the future can.
pi_85862222
Je hebt "safe mode" aanstaan.
Als je dit in je admin panel (van je server zeg maar) niet aan kunt passen even een mailtje sturen naar je hoster.
pi_85871698
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Grote kans dat 'belangrijke updates' sowieso in het eerste jaar worden vrijgegeven. En je hebt ook toegang tot themes die het komende jaar beschikbaar komen.
Okay dat is mooi, aan de andere kant, ken je ook webshop templates die je 1 malig kunt kopen bij andere websites?
pi_85872816
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:45 schreef ruffian het volgende:
Ik kwam net deze tegen: http://www.elegantthemes.com/gallery/estore/
Hierin zit een webshop geïntegreerd en van Elegant Themes weet ik dat het geen bras is.
Wat die gebruikt weet ik niet heb het thema nog niet gedownload.
Ow en nog een aanvullende vraag hier nog over, kennelijk zit hier het shop systeem dus niet geïntegreerd? En moet je dus zelf nog een eshop plugin installeren? Kan dit dan niet alsnog verwarrend werken?
pi_85879976
Geeft juist vrijheid om de plugin te gebruiken die je het liefst gebruikt, volgens mij werkt e-commerce en e-shopp beiden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')