abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81119473
hij reed ook mx1
schijnt het hoogste van het hoogste te zijn
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:13:11 #77
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81128667
Oh, dan heeft ie de connecties vast ook wel zelf ja..

Waar is die andere baggeraar?
pi_81141830
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef fs180 het volgende:
Oh, dan heeft ie de connecties vast ook wel zelf ja..

Waar is die andere baggeraar?
ik heb werkelijk geen idee
ik heb vandaag wel bagger gereden maar denk niet dat je dat bedoel...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:30:43 #79
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81154111
oshiro ofzo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:02:53 #80
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_81159572


Vroeger heb ik ook een Tomos gehad en een Honda MT5. Ik had de Tomos nooit weg moeten doen
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_81182884
hoeveel kost het ongeveer om kentekenplaat te vervangen + papieren?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52:32 #82
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81183294
70 ongeveer
  maandag 10 mei 2010 @ 12:25:00 #83
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_81247978
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:14 schreef denkjedat het volgende:
hij reed ook mx1
schijnt het hoogste van het hoogste te zijn
MX1 is gewoon 250 tweetakt en 450 viertakt. Kun je zo snel of traag in zijn als je wilt, dikke stront door een trechter kan ook MX1 heten .
Ik rij zelf in de top van de MX1/MX3 Junioren. Als je daar in de top zit word je gepromoveerd naar de Promotieklasse of de Superklasse. Superklasse is regionaal wel snel, soms zitten er gasten bij die nationaal rijden. Bij de superklasse zou ik een beetje achterin hangen, op 2/3 a 3/4 van het veld.


Tevens ben ik dus hier.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_81256428
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef oshiro het volgende:

[..]

MX1 is gewoon 250 tweetakt en 450 viertakt. Kun je zo snel of traag in zijn als je wilt, dikke stront door een trechter kan ook MX1 heten .
Ik rij zelf in de top van de MX1/MX3 Junioren. Als je daar in de top zit word je gepromoveerd naar de Promotieklasse of de Superklasse. Superklasse is regionaal wel snel, soms zitten er gasten bij die nationaal rijden. Bij de superklasse zou ik een beetje achterin hangen, op 2/3 a 3/4 van het veld.


Tevens ben ik dus hier.
oh nou in ieder geval racete hij voor vlaar dus misschien bekend bij jou:)
kenteken plaat kost trouwens voor tomos 26,73 hoe ze aan die 73ct komen weet ik niet
  maandag 10 mei 2010 @ 16:44:06 #85
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81257824
Moet je ook nog je papieren laten vervangen En volgens mij zijn de prijzen voor de plaat niet overal hetzelfde, elke automatieralenzaak mag die platen maken..
pi_81311024
ik heb vandaag avalanche gezien van spangas , op albert kuijp
  maandag 31 mei 2010 @ 14:29:57 #87
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_82142879
Heeft iemand héél toevallig een kappenset voor een Yamaha TZR over?
pi_82169831
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef Jotcha het volgende:
Heeft iemand héél toevallig een kappenset voor een Yamaha TZR over?
nope:(
  maandag 31 mei 2010 @ 22:57:09 #89
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82170122
Toevallig niet
pi_82369689
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Zuunigerd het volgende:
[ afbeelding ]

Vroeger heb ik ook een Tomos gehad en een Honda MT5. Ik had de Tomos nooit weg moeten doen
Gozer haal snel dat stuk tupperware weg, nu begint het de verkeerde kant op te gaan.
Motors= BEST
Tomos = BEST

De rest is baksteen
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:14:40 #91
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82369947
tomos
pi_82399450
jonguuu ik speel gangstur op mijn roxxx
pi_82405017
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef mtchel112 het volgende:
jonguuu ik speel gangstur op mijn roxxx

wigger
pi_82406789
Nog andere puberts hier die Kreidler rijden?
Even een fotootje van de mijne:


(hij gaat wel 49 kilometer per uur op de rollerbank )
pi_82406927
liever een wigger dan bij het echte uitschot horen zeg ik dan maar
pi_82477266
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:54 schreef Ipho het volgende:

[..]

Whoehoee

Toegevoegd en jou ook
Ah, vandaar!
Nee.
pi_82477807

  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:43:09 #98
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_82502507
Voor deze zomer weer mijn gare snorscooter terug gehaald. (Peugeot Zenith die echt letterlijk ghetto is Baksteen als standaard, loshangende kappen etc )

Alleen omdat mn carb gaar is en de tapeinden @ de cilinder, maar een nieuwe setup gekozen

Cil: Stage 6 Pro 70cc
Carb: 19mm met 19mm spruitstukje, of bewerkt origineel.
Vario: Polini Speedcontrol
Koppeling: Hebo race verstelbaar

Wel voorderest met de standaard uitlaat en niks qua uiterlijke veranderingen.. Kan nog leuke taferelen op gaan leveren op n snor

Nog dingen die te veranderen zijn en niet al te veel opvallen? Moet wel de performance ten goede komen
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_82505506
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
Voor deze zomer weer mijn gare snorscooter terug gehaald. (Peugeot Zenith die echt letterlijk ghetto is Baksteen als standaard, loshangende kappen etc )

Alleen omdat mn carb gaar is en de tapeinden @ de cilinder, maar een nieuwe setup gekozen

Cil: Stage 6 Pro 70cc
Carb: 19mm met 19mm spruitstukje, of bewerkt origineel.
Vario: Polini Speedcontrol
Koppeling: Hebo race verstelbaar

Wel voorderest met de standaard uitlaat en niks qua uiterlijke veranderingen.. Kan nog leuke taferelen op gaan leveren op n snor

Nog dingen die te veranderen zijn en niet al te veel opvallen? Moet wel de performance ten goede komen

gezien je proffesionele praat denk ik zomaar dat jij dat beter kan weten dan ik
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:34:52 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82508009
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
Voor deze zomer weer mijn gare snorscooter terug gehaald. (Peugeot Zenith die echt letterlijk ghetto is Baksteen als standaard, loshangende kappen etc )

Alleen omdat mn carb gaar is en de tapeinden @ de cilinder, maar een nieuwe setup gekozen

Cil: Stage 6 Pro 70cc
Carb: 19mm met 19mm spruitstukje, of bewerkt origineel.
Vario: Polini Speedcontrol
Koppeling: Hebo race verstelbaar

Wel voorderest met de standaard uitlaat en niks qua uiterlijke veranderingen.. Kan nog leuke taferelen op gaan leveren op n snor

Nog dingen die te veranderen zijn en niet al te veel opvallen? Moet wel de performance ten goede komen
Zorgen dat de koppeling/vario al laag in toeren oppakt, trekt wat minder weg, maar als je altijd als een sjoniie wegrijd trek je wel de aandacht naar jezelf toe
Carb zou ik klein houden, trekt beter weg en op een snorfiets wil je toch niet hard
Ontsteking wellicht vervangen, weet niet wat dat normaal heeft, of ze een curve hebben enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')