SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef fs180 het volgende:
Oh, dan heeft ie de connecties vast ook wel zelf ja..
Waar is die andere baggeraar?
MX1 is gewoon 250 tweetakt en 450 viertakt. Kun je zo snel of traag in zijn als je wilt, dikke stront door een trechter kan ook MX1 hetenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:14 schreef denkjedat het volgende:
hij reed ook mx1
schijnt het hoogste van het hoogste te zijn
oh nou in ieder geval racete hij voor vlaar dus misschien bekend bij jou:)quote:Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
MX1 is gewoon 250 tweetakt en 450 viertakt. Kun je zo snel of traag in zijn als je wilt, dikke stront door een trechter kan ook MX1 heten.
Ik rij zelf in de top van de MX1/MX3 Junioren. Als je daar in de top zit word je gepromoveerd naar de Promotieklasse of de Superklasse. Superklasse is regionaal wel snel, soms zitten er gasten bij die nationaal rijden. Bij de superklasse zou ik een beetje achterin hangen, op 2/3 a 3/4 van het veld.
Tevens ben ik dus hier.
nope:(quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef Jotcha het volgende:
Heeft iemand héél toevallig een kappenset voor een Yamaha TZR over?
Gozer haal snel dat stuk tupperware weg, nu begint het de verkeerde kant op te gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Zuunigerd het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger heb ik ook een Tomos gehad en een Honda MT5. Ik had de Tomos nooit weg moeten doen
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef mtchel112 het volgende:
jonguuu ik speel gangstur op mijn roxxx
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
Voor deze zomer weer mijn gare snorscooter terug gehaald. (Peugeot Zenith die echt letterlijk ghetto isBaksteen als standaard, loshangende kappen etc
)
Alleen omdat mn carb gaar is en de tapeinden @ de cilinder, maar een nieuwe setup gekozen
Cil: Stage 6 Pro 70cc
Carb: 19mm met 19mm spruitstukje, of bewerkt origineel.
Vario: Polini Speedcontrol
Koppeling: Hebo race verstelbaar
Wel voorderest met de standaard uitlaat en niks qua uiterlijke veranderingen.. Kan nog leuke taferelen op gaan leveren op n snor
Nog dingen die te veranderen zijn en niet al te veel opvallen? Moet wel de performance ten goede komen![]()
Zorgen dat de koppeling/vario al laag in toeren oppakt, trekt wat minder weg, maar als je altijd als een sjoniie wegrijd trek je wel de aandacht naar jezelf toequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
Voor deze zomer weer mijn gare snorscooter terug gehaald. (Peugeot Zenith die echt letterlijk ghetto isBaksteen als standaard, loshangende kappen etc
)
Alleen omdat mn carb gaar is en de tapeinden @ de cilinder, maar een nieuwe setup gekozen
Cil: Stage 6 Pro 70cc
Carb: 19mm met 19mm spruitstukje, of bewerkt origineel.
Vario: Polini Speedcontrol
Koppeling: Hebo race verstelbaar
Wel voorderest met de standaard uitlaat en niks qua uiterlijke veranderingen.. Kan nog leuke taferelen op gaan leveren op n snor
Nog dingen die te veranderen zijn en niet al te veel opvallen? Moet wel de performance ten goede komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |