Blijf dat jezelf wijs maken meid.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben hier voor mij een kladblok aan het vullen met streepjes over het aantal keren dat jij uitgeluld bent en ik heb net Office Centre moeten bellen voor een nieuwe lading.
Oeh een dreigement lijkt het welquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Als Inverted_World offline blijft wel..
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
die grote clubs betalen meer belasting over inkomsten dan dat ze subsidies krijgen. daardoor zijn ze winstgevend, doordat ze winstgevend zijn geeft de gemeente subsidies zodat ze niet failliet gaan, en ze nog steeds geld kunnen binnenhalen voor de gemeente. snap je?
Ik dacht dat shirley92 het was voor vandaag.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Don't take it too hard.
Morgen is het weer iemand anders!
Laat anderen oordelen over jou ipv je dagprijs af te schuiven..quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:23 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik dacht dat shirley92 het was voor vandaag.
De enige meid hier ben jij, kortzichtige voetbalhaterquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf wijs maken meid.
Met als centrale vraag: Heeft het nog zin?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De enige meid hier ben jij, kortzichtige voetbalhater
Ga toch met je handtas naar Motel Mozaïque om met andere ontwikkelde elitairen te praten over de zin van het leven
Kon ik maar weer naar Motel Mozaïque, het was geniaal!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De enige meid hier ben jij, kortzichtige voetbalhater
Ga toch met je handtas naar Motel Mozaïque om met andere ontwikkelde elitairen te praten over de zin van het leven
Maar dat weet je toch helemaal niet? Jij kent die voetballer(s)"(supporters) toch niet persoonlijk?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:15 schreef Inverted_World het volgende:
Verder bedoelde ik met je halve leven erin stoppen dat je niet bepaald meer interesses hebt dan voetbal en je club, er een groot deel van je geld aan besteed en er vrijwel al je tijd in steekt.
het is niet alsof er geen belastingen e.d worden betaald over de spelers salarissen enzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:23 schreef Joz het volgende:
[..]haha niet dat er veel argumenten langskomen in dit topic. Maar ik begrijp je opmerking niet.
Naar mijn weten betalen de clubs uit de eredivisie niet zoveel gemeentelijke belasting (miss extra belastig over spelers, maar dat gaat naar het rijk).
Daarnaast zijn de meeste clubs volgens mij zeker niet winstgevend, en geven sneller veel geld uit aan spelers van buitenaf dan dat ze enig nut hebben voor de gemeenschap (behalve vermaak)...
Ik dacht dat jij hier degene was die niet veroordeelt/bevoordeelt wilde worden?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:25 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Laat anderen oordelen over jou ipv je dagprijs af te schuiven..
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Kon ik maar weer naar Motel Mozaïque, het was geniaal!
Nee ik sta niet in de foto sessie helaas. Ik heb overigens geen roze shirts, wel shirts maar had toen een overhemd aan, paars met streepjes.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad uit als een toffe boel!
Jij bent zeker die dude in het roze?
Zal ik maar vast een tweede lading bestellen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:29 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier degene was die niet veroordeelt/bevoordeelt wilde worden?
Volgens mij heb ik dat nergens gezegd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:29 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier degene was die niet veroordeelt/bevoordeelt wilde worden?
Doe dat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal ik maar vast een tweede lading bestellen?
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik dacht dat homo's alleen wijn dronken?
Wekelijksquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Doe dat.![]()
Ik kan je overigens wel garanderen dat het gezelliger was dan jouw maandelijks uitstapje van je computer vandaan.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt echt helemaal niks gesnapt na 6 pagina's he? Helaas verspilde moeite van mijquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Doe dat.![]()
Ik kan je overigens wel garanderen dat het gezelliger was dan jouw maandelijks uitstapje van je computer vandaan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Doe dat.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |