Ehm, uit al jouw reacties in dit topic misschien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik een mislukt zelfbeeld heb dan?
Ik noem maar een voorbeeld natuurlijk, maar ik heb het hier over de tijd die je naast je sociaal leven kunt invullen, he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:05 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Redelijk belangrijk lijkt mij. Met voetbal als hobby kun je een leuke vriendenkring opbouwen. Dit voorkomt dat je docu's moet kijken in de tijd dat mensen met een vriendenkring zich vermaken.
Onderbouw dat eens dan? Want een zelfbeeld heb ik wel, ja. Maar een mislukt zelfbeeld mijn inziens niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ehm, uit al jouw reacties in dit topic misschien?
JONGEN GA IS OP EEN ANDER TOPIC ELKAARS OGEN LIKKENquote:
He, oke. Dat is dan jouw filosofie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat is er mis met een groot deel van je leven bezighouden met vermaak? Uiteindelijk gaan we allemaal toch dood, kun je toch beter een groot deel vermaak erin hebben zitten zonder doel, dan dat je je hele leven bezig bent met het zogenaamd ontwikkelen van jezelf?
Dit is geen topic over voetbal specifiek daarvoor moet je in een ander topic zijn, lees de OP nog eens.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:10 schreef DipKipJe het volgende:
[..]
JONGEN GA IS OP EEN ANDER TOPIC ELKAARS OGEN LIKKEN
TERING WE PROBEREN HIER TOCH OVER VOETBAL TE DISCUDINGENSEN
NIET OVER EEN EEN OF ANDER KUT IETS.
Dat moest er even uit
Op welk punt is het zover dat je er een half leven in stopt dan? Ik snap je punt echt niet...quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:02 schreef Inverted_World het volgende:
Ik verschil wel van mensen die het nodig vinden hun halve leven erin te storten.![]()
Hooligans kijken op Discovery om je algemene kennis te vergrotenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik noem maar een voorbeeld natuurlijk, maar ik heb het hier over de tijd die je naast je sociaal leven kunt invullen, he?
Snap je überhaupt wel wat jezelf zegt hier? Een cirkelredenering ten topquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens dan? Want een zelfbeeld heb ik wel, ja. Maar een mislukt zelfbeeld mijn inziens niet.
Ik kijk zelf vrijwel geen docu's ik noemde maar een voorbeeld, he.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:12 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Hooligans kijken op Discovery om je algemene kennis te vergroten
Ook niet over als iemand iets kuts zegt en dat je daarover moet gaan zeikenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit is geen topic over voetbal specifiek daarvoor moet je in een ander topic zijn, lees de OP nog eens.
Het kijken van deze serie zou wel een verklaring kunnen zijn voor het beeld dat jij hebt bij voetbalquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik kijk zelf vrijwel geen docu's ik noemde maar een voorbeeld, he.
Je zegt al wat ik zelf wilde antwoorden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Op welk punt is het zover dat je er een half leven in stopt dan? Ik snap je punt echt niet...
Bovendien, wat is de meerwaarde van je kennis opdoen in musea, boeken etc? Je leeft maar 1 keer, maak er het beste van, dat "het beste ervan maken" bij iedereen anders is, is een ander verhaal.
Voor die zeer ontwikkelde vocabulaire van jou, ga je hier toch ernstig de mist in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:15 schreef Inverted_World het volgende:
er een groot deel van je geld aan besteed en er vrijwel al je tijd in steekt.
Meid het zit je wel hoog he.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor die zeer ontwikkelde vocabulaire van jou, ga je hier toch ernstig de mist in.
overigens wel een leuke seriequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:12 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Hooligans kijken op Discovery om je algemene kennis te vergroten
Zeker waar, maar als je hierdoor gaat denken dat dit het sterotype supporter is gaat er iets mis. Wij hebben het wel door, sommige anderen nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
overigens wel een leuke serie
Niet echt, maar ik ben hier voor mij een kladblok aan het vullen met streepjes over het aantal keren dat jij uitgeluld bent en ik heb net Office Centre moeten bellen voor een nieuwe lading.quote:
Don't take it too hard.quote:
Als Inverted_World offline blijft wel..quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Don't take it too hard.
Morgen is het weer iemand anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |