Ik blijf er zelfs slapenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En later een date he? Veel plezier
Wil je nooit meer van dit soort foto's plaatsen als ik niet een slok koffie neem. Bedankt he de koffiespetters zitten nu op mjin bureau en op mijn beeldschermquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus binnenkort een roadtripje naar Gouda.
Zal ik naat eens met uiers om zn oren slaan
[ afbeelding ]
quote:
YEAH BABY!!quote:
whehehehequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus binnenkort een roadtripje naar Gouda.
Zal ik naat eens met uiers om zn oren slaan
[ afbeelding ]
Een enquete?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word zo ontzettend moe van TNS NipoGelukkig ben ik in een goed humeur dus heb ik TNS Nipo meneer op zeer vriendelijke toon uitgelegd dat het nu niet schikt.
dank... ben gewoon nerveusquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
YEAH BABY!!
Goed bezig jijIk wens je veel plezier
Is nergens voor nodigquote:
komt door bindingsangst enzo... het begint ergens op te lijkenquote:
hoelaat moet je er zijn?quote:
Tevredenheidsonderzoek ze bellen nu al voor de 4e keer. Vorige keer was ik sjagrijnig en toen heb ik tegen die mevrouw gezegd dat ik niet tevreden was omdat zij mij steeds belden terwijl ik de keren daarvoor had aangegeven dat ik niet wilde meewerken aan het onderzoek.quote:
Stapje voor stapje gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt door bindingsangst enzo... het begint ergens op te lijkenmoet ook nodig eens leren genieten van dingen ipv zorgen te maken over morgen
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haagquote:
quote:
Iemand lastigvallen met een tevredenheidsonderzoek?!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tevredenheidsonderzoek ze bellen nu al voor de 4e keer. Vorige keer was ik sjagrijnig en toen heb ik tegen die mevrouw gezegd dat ik niet tevreden was omdat zij mij steeds belden terwijl ik de keren daarvoor had aangegeven dat ik niet wilde meewerken aan het onderzoek.
Ze zijn nogal hardleers bij de Nipo.
Je hoeft niet meteen te gaan samenwonen en trouwen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haag
[..]
adhd oladiejee kleine stapjes kunnen wij niet oh nee
ik kan ook rijmen
Ik ben in een goede bui vandaag dus tns nipo heeft geluk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iemand lastigvallen met een tevredenheidsonderzoek?!![]()
Ik moet zeggen dat je wel erg netjes blijft.
valt mee de reistijdquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haag
[..]
adhd oladiejee kleine stapjes kunnen wij niet oh nee
ik kan ook rijmen
dat weet ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan samenwonen en trouwen.
Ik wil ook gaan beveiligen bij de arenaquote:90% zeker mee naar Feyenooit - AFCA!
Gaat helemaal goedkomen dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat weet ikmaar het is een ongecontroleerd gevoel, daar doe je weinig aan.... is volgende week voor mij ook puntje van aandacht bij psych, het zal niet de eerset keer zijn dat die angst roet in het eten gooit
gelukkig ben ik mij er van bewust en weet waar het vandaan komt.... en ik ben er eerlijk over
Ze spelen in de kuip?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
GODVERGLOEIENDE
Maat van mij op Hyves:
[..]
Ik wil ook gaan beveiligen bij de arena
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er vandoor
spreek jullie morgen wel weer![]()
voor jullie allemaal!
Mee als stewardquote:
DAT WIL IK OOK!!!quote:
Hij was aan het fappen!quote:
En toen kreeg je een pak voor je babyfacebilletjes?quote:
Hoezo omgekeerde wereld? Iets meer uitleg wat de bedoeling isquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Weet iemand een onderwerp voor omgekeerde wereld
je wilt niet wetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naatje en fappen?Daar kan ik me niks bij voorstellen.
Oh oke en moet dat fictie zijn? Ander kun je kardinaal Bertone nemen die pedofilie in de kerk bij homoseksualiteit legt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
tekst voor school over een omgekeerde wereld (apen die praten ofzo)
Leuk onderwerp! Dieren die de wereld heersen ipv mensen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
tekst voor school over een omgekeerde wereld (apen die praten ofzo)
Omdat jij geen pielemuis tussen je benen hebt bungelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naatje en fappen?Daar kan ik me niks bij voorstellen.
Inderdaadquote:
Wie/wat/waar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben trouwens beroemd en geliefd op een vorig forumIemand (H4) vroeg me terug te komen
Ehm ehm ehm, fuck, ik ken er nog zo een van vroegerquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo een kinderforummet pets (
), maar ook met eigen website's
neopetsquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm, fuck, ik ken er nog zo een van vroeger
Hm, nee, dat is hem nietquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik wist ook niks meer te posten.
heb je niks meer te meldenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik wist ook niks meer te posten.
Ik had een FOK!meet met de mensen van Stad & Streek. Eten bij de Griek en daarna bowlen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat heeft mijn favoriete milf dit weekend gedaan?
Nicequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had een FOK!meet met de mensen van Stad & Streek. Eten bij de Griek en daarna bowlen.![]()
En wanneer komt er weer een meet met jullie? Dan kom ik namelijk wel.
gezellig en eten bij de griek dat is wel effe een goed ideequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had een FOK!meet met de mensen van Stad & Streek. Eten bij de Griek en daarna bowlen.![]()
En wanneer komt er weer een meet met jullie? Dan kom ik namelijk wel.
Pownijn zie je als Nijna posten tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik mis een paar mensen. Waar zijn PeZu, PownijN en Marijke?
Pezu en PownijN heb ik hier nog niet gezien. Marijke komt slechts af en toe langs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pownijn zie je als Nijna posten tegenwoordig
De andere 2, goede vraag. Die zie ik ook amper tot nooit meer
Oh ja dat wist ik nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal nietGrappig.
Minimeet met laforest en DW?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice
Goede vraag, wanneer wij weer een meet hebbenVolgende week is er wel een minimeet, met heaven, laforest, DW en misschien mijn persoon, maar van meer weet ik ook niet.
Dus ik zou zeggen, roep een datum, noem een plaats, en wie weet
You rang?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja die postte gisteren nog. Wist ik veel dat hij dat was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De andere 2, goede vraag. Die zie ik ook amper tot nooit meer
Lieve Marijkequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
Hoi lieve mensenHoe is het hier?
als ge et over d'n duvel hedquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
Dat was ie altijd alquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja die postte gisteren nog. Wist ik veel dat hij dat was.Cool dat ie nog FOK!t. En nu zelfs mod.
Lieve Ratel!quote:
Aha!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was ie altijd alPownijn was z'n niet-mod kloon
[..]
Lieve Ratel!Hoe is het met je meisje?
En hoi motortje10 en Panda!Alles goed met jullie?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
Marijke nou heb ik door jou per ongeluk in het Big Bang Theory topic gekeken en dingen gezien die ik nog helemaal niet wil weten
Linkje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
Marijke nou heb ik door jou per ongeluk in het Big Bang Theory topic gekeken en dingen gezien die ik nog helemaal niet wil weten
Fijn dat het geod gaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aha!![]()
Het gaat goed met me, post nu wat vaker in de SC. Het gaat gelukkig niet meer zo snel nu.
En volgende week ga ik wat roepen in de hoop een meet te kunnen regelen. Maar dan moet jij ook komen hoor.
Ja. Ik ben er waarschijnlijk zelf niet bij omdat Ajax - Feyenoordquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Minimeet met laforest en DW?![]()
Daar wil ik bij zijn. Ben alleen bang dat mijn financieen dat niet toelaten.
Ik wacht nog een week en dan zal ik eens wat roepen.
Hoiquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
Ik was niet in je myat aan het lurkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
Maar dat zal je leren, een beetje lurken in myat
![]()
Hoe is het met je stage joh?
heey marijkequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was ie altijd alPownijn was z'n niet-mod kloon
[..]
Lieve Ratel!Hoe is het met je meisje?
En hoi motortje10 en Panda!Alles goed met jullie?
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
Maar dat zal je leren, een beetje lurken in myat
![]()
Hoe is het met je stage joh?
Oeh, en voor de mensen die dat misschien leuk vinden: ik ben vorige week bij Draculettetje geweest en ze heeft een prachtige buik en maakt het naar omstandigheden goed![]()
Hoiquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er waarschijnlijk zelf niet bij omdat Ajax - Feyenoord
[..]
Hoi
Zekersquote:
Hihihi, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was niet in je myat aan het lurkenIk heb zelf ook ooit in het topic gepost maar kom er nu niet meer omdat ik een aantal afleveringen achter lig en dus nog niks wil lezen. Alleen toen stond jou naam boven in mijn myat en ik dacht dat dat voor deze SC was dus klikte ik daarop.
Stage begint steeds beter te lopen. Heeft wel even geduurd. Maar weet nu beter wat ik precies moet doen en kan daarom ook wat beter doorwerken. Vooral veel lezen en typen nu nog. Hoop dat ik binnenkort ook plaatjes en filmpjes kan gaan maken
Hey Gier!quote:
Zomervakantie ja. 2 juli om precies te zijn dus ik heb nog wel even tijd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dat kan ook natuurlijkMaar sorry dan... en kan je aanraden even bij te kijken
Lekker!En hoe lang duurt de stage nog, tot aan de zomervakantie of korter?
Ja prima. Op het verkouden zijn na, heb ik niets te klagenquote:
ja gaat lekker en met jou dan?quote:
zelf gemaakt?quote:
Als je bedoeld zelf kokend water bijgegoten? Dan jaquote:
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je bedoeld zelf kokend water bijgegoten? Dan ja
quote:Vrouw sluit monteur op om energierekening
Uitgegeven: 13 april 2010 15:05
Laatst gewijzigd: 13 april 2010 15:05
DEN HAAG - De politie heeft maandagmiddag een vrouw gearresteerd omdat ze een monteur van netbeheerder Stedin had opgesloten. De monteur kwam de stroom van de vrouw afsluiten omdat ze haar rekening van ruim 22.000 euro niet had betaald.
Dat heeft netbeheerder Stedin dinsdag gemeld.
Volgens een woordvoerder van Stedin kregen de monteur en de vrouw een discussie over de hoogte van de rekening. Toen de monteur toch de stroom afsloot, deed de vrouw alle deuren op slot en liet ze hem niet meer gaan.
De klantenservice van Stedin had op dat moment de vrouw aan de telefoon en waarschuwde de politie. De monteur zat niet lang vast in het huis van de vrouw, hij werd bevrijd door de politie.
Volgens Stedin heeft de vrouw dinsdagochtend de rekening betaald. Ze wordt dinsdagmiddag weer aangesloten op het energienet.
Maar hij is wel heel lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet.![]()
*maar stiekem dacht ik wel dat je het niet zelf gemaakt had*
lachenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
Man vast in papiercontainer LEEUWARDEN
Een man (51) uit Leeuwarden heeft maandagavond vast gezeten in een ondergrondse papiercontainer. De Fries dacht dat er een laptop op de bodem lag, ging voorover hangen en wist er vervolgens niet meer uit de bak komen.
Brandweer en politie moesten er aan te pas komen om de man te bevrijden, aldus de Leeuwarder Courant.
quote:
Echt waarquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel lekker![]()
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijk
lachenEn het ergste is nog dat het mij ook zou kunnen gebeuren als ik echt overtuigd zou zijn dat daar iets waardevols lag
Hey neelixquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:25 schreef Neelix het volgende:
Goeiemiddag!
Big Bang Theory topic? Hoe ver zijn ze daar intussen? Ik ben ondertussen ergens aan het begin van seizoen 3, dus ik wil ook nog niet alles weten...
Niet omdat ik zo'n werver ben hoorquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet omdat ik zo'n werver ben hoorVooral uit nieuwsgierigheid. En dan net even iets te ver gaan en in die bak vallen.
Dan heb ik nog even te gaan, ik ben bij 5 of 6 geloof ik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey neelix![]()
Volgens mij aflevering 19 ofzo alweer. Ik ben tot 16 of 17 nog gekeken. Er zit 1 aflevering tussen die is zo geniaal goed
Dat past volgens mij niet eens in onze frituurpan...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
Beckers verkoopt nu de mammoet dat is een frikandel van 26 cm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Waarom? Neem er dan gewoon twee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
Beckers verkoopt nu de mammoet dat is een frikandel van 26 cm
Ik heb niet eens een frituurpan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat past volgens mij niet eens in onze frituurpan...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]Note of waarschuwing gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is deze alleen te koop in snackbarsquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat past volgens mij niet eens in onze frituurpan...
ohquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze alleen te koop in snackbars
Tja voor sommige mensen is 1 misschien net te weinig en 2 net te veelquote:
En als het ook in de supermarkt te koop is hak je de mammoet gewoon in 2en en dan past hij wel in de frituurpanquote:
Het was meer een waarschuwing in het algemeen. Van DW nog wel.quote:
In 2en hakken gaat vaak wat moeilijk als 'ie bevroren is...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En als het ook in de supermarkt te koop is hak je de mammoet gewoon in 2en en dan past hij wel in de frituurpan
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was meer een waarschuwing in het algemeen. Van DW nog wel.
Maar ja, ze heeft wel gelijk.quote:
Ik zeg luxeprobleem.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja voor sommige mensen is 1 misschien net te weinig en 2 net te veel
Als je een magnetron hebt ontdooi je de frikandel eerst op ontdooistand en anders laat je de frikandel buiten de vriezer liggen. Tot het genoeg ontdooit is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In 2en hakken gaat vaak wat moeilijk als 'ie bevroren is...
Dat is het ook.quote:
Ik wel. Kan ik eindelijk een rustig m'n opdrachten makenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ja, ze heeft wel gelijk.Straks gaat de SC dicht. En dat willen we niet toch?
hahahahaquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wel. Kan ik eindelijk een rustig m'n opdrachten maken
Da's mij teveel moeite hoor... ik neem wel een gewone frikandel...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je een magnetron hebt ontdooi je de frikandel eerst op ontdooistand en anders laat je de frikandel buiten de vriezer liggen. Tot het genoeg ontdooit is.
Dat moet jij ook nog wel weten. SQJ/murp/remlove zei dat toen het nog ONZ SC was. Dat het topic niet volgespamd werd metquote:
I knowquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moet jij ook nog wel weten. SQJ/murp/remlove zei dat toen het nog ONZ SC was. Dat het topic niet volgespamd werd met's en
's als iemand binnenkwam of weg ging.
of tweequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Da's mij teveel moeite hoor... ik neem wel een gewone frikandel...
Ja dat is ook zo.quote:
Je kan ook een tijdelijke ban aanvragenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wel. Kan ik eindelijk een rustig m'n opdrachten maken
Hoeveel danquote:
wie is SQJ, SuperQuarkJim?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moet jij ook nog wel weten. SQJ/murp/remlove zei dat toen het nog ONZ SC was. Dat het topic niet volgespamd werd met's en
's als iemand binnenkwam of weg ging.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan ook een tijdelijke ban aanvragen
Maar dat is echt zo. In en vóór de examentijd zijn er users die voor een bepaalde periode een ban aanvragen en die dat ook van harte krijgen.quote:
Structured Query Jimquote:
Een beetje veel voor mij denk ik. Ik neem er meestal 2quote:
hehe dat doet me aan dat kinderliedje denkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef Neelix het volgende:
Stomme oven, nou is mijn cake een beetje aangebrand
Hihihiquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar dat is echt zo. In en vóór de examentijd zijn er users die voor een bepaalde periode een ban aanvragen en die dat ook van harte krijgen.
Leuk vertelquote:
Da's juist lekker zo'n krokante cake.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef Neelix het volgende:
Stomme oven, nou is mijn cake een beetje aangebrand
Rekening niet betalen maar dan wel in 1x 22.000 euro neerleggenquote:
Op zich wel..maar hij is echt een beetje zwart geworden aan een kant...quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's juist lekker zo'n krokante cake.
Oh niks gewoon even op visite geweestquote:
Dan snij je de zwarte kant eraf. Gelukkig is de cake niet helemaal verbrandquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Op zich wel..maar hij is echt een beetje zwart geworden aan een kant...
Maar gelukkig wilde dochterlief het toch al versieren, dus dat gaat er netjes overheen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh niks gewoon even op visite geweest![]()
Nu heeft ze weer een maand de tijd om er van bij te komen
Ah slim bekeken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Op zich wel..maar hij is echt een beetje zwart geworden aan een kant...
Maar gelukkig wilde dochterlief het toch al versieren, dus dat gaat er netjes overheen
Hmja, ik wilde juist een mooie hartjescakevorm op een originele manier cadeau doen...dat werkt dan niet echt he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan snij je de zwarte kant eraf. Gelukkig is de cake niet helemaal verbrand
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja lekker. Wel met mosterd erbij graag.
ja dat dus.quote:
krijgen we dan alleen bitterballen met mosterd?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
VANAVOND MET ZIJN ALLEN ETEN BIJ HUPPEL!
BITTERBALLEN MET MOSTERDquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
VANAVOND MET ZIJN ALLEN ETEN BIJ HUPPEL!
Zie mijn post.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
krijgen we dan alleen bitterballen met mosterd?
Nee, ook frikandellen speciaal, Hertog Jan en natuurlijk de oneindige liefde van Huppelmuts, -man, -kind en -hond.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is toch geen avondmaaltijd?quote:
Joehoe ik kom ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ook frikandellen speciaal, Hertog Jan en natuurlijk de oneindige liefde van Huppelmuts, -man, -kind en -hond.
Je hebt me overtuigdquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ook frikandellen speciaal, Hertog Jan en natuurlijk de oneindige liefde van Huppelmuts, -man, -kind en -hond.
Mama vergeet dat alleen maar groente ook niet in een goed, gevarieerd eetpatroon past ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is toch geen avondmaaltijd?Mama vind van niet in ieder geval. GROENTES?!?!?!
Dan krijg jij een groentekroketquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is toch geen avondmaaltijd?Mama vind van niet in ieder geval. GROENTES?!?!?!
Komt door het bier hè. Echt bier. Voor echte mannen.quote:
Ik zeg ook niet alleen maarquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mama vergeet dat alleen maar groente ook niet in een goed, gevarieerd eetpatroon past ?
Jeuj. Probleem opgelostquote:
Nee door de liefde van de familie huppel. Ik kijk niet zo nauwkeurig als het om bier gaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Komt door het bier hè. Echt bier. Voor echte mannen.
Arme jijquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet alleen maarMaar ze is er wel van overtuigd dat iedere avondmaaltijd iets van groente moet bevatten ja
En dat dringt ze mij, nog steeds, graag op.
Toch maar eens doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee door de liefde van de familie huppel. Ik kijk niet zo nauwkeurig als het om bier gaat
Zeg tegen jouw mamma dat groentekroketten heel gezond zijn *want groente*quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet alleen maarMaar ze is er wel van overtuigd dat iedere avondmaaltijd iets van groente moet bevatten ja
En dat dringt ze mij, nog steeds, graag op.
[..]
Jeuj. Probleem opgelost
ach ze doet het uit pure liefde voor mijquote:
Ik ken het. Ik heb er ook nog af en toe last van hoor. "Eet je wel goed? Drink je niet te veel? Slaap je wel genoeg?". Irritant, maar alsnog. Mamaquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ach ze doet het uit pure liefde voor mij![]()
Of jij kijkt te nauw. Je moet je bier horizon willen verbreden en niet zo gefixeerd zijn op het perfecte HJ
Doet mijn mamma ook nog hoor en de mamma van mijn mamma ook nog. Tja het blijft toch je kind hequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ach ze doet het uit pure liefde voor mij![]()
In shoarma hoort geen paprikaquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
en en in bamischijven zitten ook groenten(zie plaatje)
[ afbeelding ]
en ook shoarmarollen zijn gezond want er zit paprika in
[ afbeelding ]
Nee dat is zo. Maar in die shoarmarollen zit het wel dus gezondquote:
hehe bedankt voor de tips. Twijfel alleen of er ook maar iemand geloofd dat dat gezond isquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
en en in bamischijven zitten ook groenten(zie plaatje)
[ afbeelding ]
en ook shoarmarollen zijn gezond want er zit paprika in
[ afbeelding ]
Juist wel manquote:
quote:
hier heel geen paprika in de shoarmaquote:
Dat moet van zijn mammaquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die zijn shoarma ook met konijnenvoer bestelt?
Nee extra besteld. Zit er gewoon standaard bij toch? Bestel jij het zonder dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die zijn shoarma ook met konijnenvoer bestelt?
In die bakken shoarma die wij thuis hebben zit wel altijd een beetje paprikaquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hier heel geen paprika in de shoarma
[ afbeelding ]
quote:
ja maar die komt vast van de supermarkt. Daar houden ze rekening met moeders die vinden dat hun kinderen groenten moeten etenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee extra besteld. Zit er gewoon standaard bij toch? Bestel jij het zonder dan?![]()
[..]
In die bakken shoarma die wij thuis hebben zit wel altijd een beetje paprika
Is ook zo hoorquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Die bemoeit zich niet met mijn shoarma. Dat is lekker
Ik bestel altijd zonder ja. Shoarma hoort hier brood met vleesch en knoflooksaus te zijn. Niet meer, niet minder.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee extra besteld. Zit er gewoon standaard bij toch? Bestel jij het zonder dan?![]()
De meeste wel jaquote:
Supermarkt inderdaad. Vraag me nu af of het er bij de turk ook tussenzit?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar die komt vast van de supermarkt. Daar houden ze rekening met moeders die vinden dat hun kinderen groenten moeten eten
Ik vind dat die groenten het juist een beetje een frisse smaakt geven. Vind het juist wel lekker erbij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bestel altijd zonder ja. Shoarma hoort hier brood met vleesch en knoflooksaus te zijn. Niet meer, niet minder.
[..]
De meeste wel ja
Nope meestal nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Supermarkt inderdaad. Vraag me nu af of het er bij de turk ook tussenzit?
Wij zitten zo extreem aan het eind van de maand dat dat inderdaad het volledige diner zal zijn jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee. Groente eet ik wel doordeweeks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind dat die groenten het juist een beetje een frisse smaakt geven. Vind het juist wel lekker erbij.
EN huppelratquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Je nodig veel mensen bij jou uit, dan bak je bitterballen en dan reken per bitterbal 10 euro. Voor de mosterd moeten ze natuurlijk ook extra betalen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zitten zo extreem aan het eind van de maand dat dat inderdaad het volledige diner zal zijn ja
Bij deze bent u van harte welkomquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Je nodig veel mensen bij jou uit, dan bak je bitterballen en dan reken per bitterbal 10 euro. Voor de mosterd moeten ze natuurlijk ook extra betalen.
Ik wil best finanacieel bijdragen hoor.quote:
hoe jong word je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Over precies een half jaar ben ik jarig
Ah zielig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zitten zo extreem aan het eind van de maand dat dat inderdaad het volledige diner zal zijn ja
wtf Panda?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Je nodig veel mensen bij jou uit, dan bak je bitterballen en dan reken per bitterbal 10 euro. Voor de mosterd moeten ze natuurlijk ook extra betalen.
weet ik maar wij moeten Huppel toch een beetje financieel ondersteunen als fokkertjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wtf Panda?Duur bakkie bitterballen.
Het is voor een goed doelquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wtf Panda?Duur bakkie bitterballen.
Nee, niet heel FOK! hoeft het te weten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
Help Huppel De Maand Door actie opzetten?
Hihiquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
Help Huppel De Maand Door actie opzetten?
Ach ik kan er niet wakker van liggen hoor. Ik ben nou eenmaal niet zoals "alle" fokkers. Ik heb geen inkomen van 6 cijfers per jaar enz.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, niet heel FOK! hoeft het te weten.
Nee joh dat is heus niet nodigquote:
Oja, zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik kan er niet wakker van liggen hoor. Ik ben nou eenmaal niet zoals "alle" fokkers. Ik heb geen inkomen van 6 cijfers per jaar enz.
We hebben nu even ruzie met het UWV.
Je kent het wel. Als jij een fout maakt krijg je een strafkorting. Als jij een afspraak niet nakomt ook. Maar zij mogen fout na fout maken en afspraken hoeven ze niet na te komen.
Ik wel van 6 cijfers 1000,00(dat verdien ik niet maar is voorbeeld) zie je 6 cijfersquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik kan er niet wakker van liggen hoor. Ik ben nou eenmaal niet zoals "alle" fokkers. Ik heb geen inkomen van 6 cijfers per jaar enz.
We hebben nu even ruzie met het UWV.
Je kent het wel. Als jij een fout maakt krijg je een strafkorting. Als jij een afspraak niet nakomt ook. Maar zij mogen fout na fout maken en afspraken hoeven ze niet na te komen.
I bow to the masterquote:
Trevquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
Hoi Lui![]()
![]()
Nog maar 2 dagen en dan weekend
quote:
Dat haal ik dus niet eensquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wel van 6 cijfers 1000,00(dat verdien ik niet maar is voorbeeld) zie je 6 cijfers
Ik ga hem direct in mn fobo zetten zelfsquote:
Yupquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TrevJa donderdag al weekend?
Ohquote:
Oh wat leuk!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yupen dan een lang weekend naar centerparks
oh ja sporthuis centrumquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!Waar? Ben al jaren niet meer naar zoiets geweest. Het heette toen nog Sporthuis Centrum. Kun je nagaan hoe lang dat geleden is.
Ik weet niet beter dan dat het centerparks isquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!Waar? Ben al jaren niet meer naar zoiets geweest. Het heette toen nog Sporthuis Centrum. Kun je nagaan hoe lang dat geleden is.
Ja zielig hequote:
Wel met de credits naar mij hèquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem direct in mn fobo zetten zelfs
Vooral omdat je elke keer naar het urinehuis moet.quote:
Jij kent het?quote:
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het centerparks is
En dat ik ondertussen al ruim 23 benquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij kent het?![]()
[..]
Daar was ik al bang voor.
Vroegahh, toen ik nog jong was....
Die ga ik er meteen even bij zettenquote:
Ik heb nog een leuk verhaal over de urinemeneerquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vooral omdat je elke keer naar het urinehuis moet.
Ik hoop het voor je en dat hij het zelf een stuk schoner houdquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk verhaal over de urinemeneer![]()
Afgelopen vrijdag was het daar redelijk schoon, hij had zelf de plee schoongemaaktDus aan het eind van de ochtend hadden mn collega en ik zoiets van nou dit ziet er wel beter uit dat wordt nog wat.
Toen zei hij: Ja ik verwacht van de week bezoek. Er komt een vrouwelijke collega langs. Ik ben er wel aan toe om een relatie te hebben.
Dus vrijdag even horen of er inderdaad vrouwvolk zo gestoord is om bij urineman op visite te gaan enz
Ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je en dat hij het zelf een stuk schoner houd
het begin is erquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
We waren er met goede vrijdag niet geweest en ik was ook echt bang over hoe de plee eruit zou zien. Maar het viel hartstikke mee![]()
Vertelde hij heel trots dat ie zelf de wc had schoongemaakt![]()
Nu de rest van zn huisje nog
Sander heeft een baardquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dag Paul, voeg je ook wat nuttigs toe aan dit topic?
quote:
Hij heeft begeleiding om alles op orde te krijgen. Zn huis, zn financiën en eigenlijk gewoon alles. Pas sinds 4 weken ongeveer dat ie zelf ook doorheeft dat het beter is om zn huisje op te ruimen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar hoezo moeten jij en je collega zijn toilet schoonmaken als het duidelijk is dat hij dat zelf ook kan?
Hm, eigenlijk vind ik dat best wel een compliment.quote:
Oh dan gaat het al de goede kant op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft begeleiding om alles op orde te krijgen. Zn huis, zn financiën en eigenlijk gewoon alles. Pas sinds 4 weken ongeveer dat ie zelf ook doorheeft dat het beter is om zn huisje op te ruimen.
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jahaa en nu nog meer. Hai Luna
Zekers. We zijn ook heel trots op hem.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh dan gaat het al de goede kant op.
Ratelquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sander, jij ook hierGezellig.
Justin heeft mij netjes afgezet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ratel, hoe is het? zaterdag goed thuisgekomen toch?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
Wat heeft naatje gedaan? Of wil ik dat niet weten?
Tevens hoi allemaal
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel als je het over huppel hebt... /nietgemeendebashentotaalnietleukmaarikmoesttocheendeurintrappendiewagenwijdopenstond
Moest/mocht je niet mee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Justin heeft mij netjes afgezet.Kimmie zat al op mij te wachten als een moedertje om vervolgens zelf naar Index te gaan.
Suikertaartjequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
Wat heeft naatje gedaan? Of wil ik dat niet weten?
Tevens hoi allemaal
Toch wel HJ hequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef justmattie het volgende:
Ik zag gewoon DW in de stad lopen met een krat bier
Ik eis gewoon dat ik mee ga. Maar nee, ik had geen zin. En zij gaat altijd nog naar afterparty's en dat zag ik niet zo zitten.quote:
Ja het wordt dan altijd superlaat ja. En zo kun je de avond ook wel doorkomen jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik eis gewoon dat ik mee ga. Maar nee, ik had geen zin. En zij gaat altijd nog naar afterparty's en dat zag ik niet zo zitten.
Was het jointje voor Robin vergeten mee te nemen (wij zouden gaan smoken, remember?) dus die heb ik zelf opgerookt.
Nacht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja het wordt dan altijd superlaat ja. En zo kun je de avond ook wel doorkomen ja
Is dat soms zo bijzonder?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef justmattie het volgende:
Ik zag gewoon DW in de stad lopen met een krat bier
In welke context was dat dan?quote:
Geeft niet, ik lette zelf ook even niet meer opquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
SuikertaartjeIk je post niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |