Ik blijf er zelfs slapenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En later een date he? Veel plezier
Wil je nooit meer van dit soort foto's plaatsen als ik niet een slok koffie neem. Bedankt he de koffiespetters zitten nu op mjin bureau en op mijn beeldschermquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus binnenkort een roadtripje naar Gouda.
Zal ik naat eens met uiers om zn oren slaan
[ afbeelding ]
quote:
YEAH BABY!!quote:
whehehehequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus binnenkort een roadtripje naar Gouda.
Zal ik naat eens met uiers om zn oren slaan
[ afbeelding ]
Een enquete?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word zo ontzettend moe van TNS NipoGelukkig ben ik in een goed humeur dus heb ik TNS Nipo meneer op zeer vriendelijke toon uitgelegd dat het nu niet schikt.
dank... ben gewoon nerveusquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
YEAH BABY!!
Goed bezig jijIk wens je veel plezier
Is nergens voor nodigquote:
komt door bindingsangst enzo... het begint ergens op te lijkenquote:
hoelaat moet je er zijn?quote:
Tevredenheidsonderzoek ze bellen nu al voor de 4e keer. Vorige keer was ik sjagrijnig en toen heb ik tegen die mevrouw gezegd dat ik niet tevreden was omdat zij mij steeds belden terwijl ik de keren daarvoor had aangegeven dat ik niet wilde meewerken aan het onderzoek.quote:
Stapje voor stapje gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt door bindingsangst enzo... het begint ergens op te lijkenmoet ook nodig eens leren genieten van dingen ipv zorgen te maken over morgen
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haagquote:
quote:
Iemand lastigvallen met een tevredenheidsonderzoek?!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tevredenheidsonderzoek ze bellen nu al voor de 4e keer. Vorige keer was ik sjagrijnig en toen heb ik tegen die mevrouw gezegd dat ik niet tevreden was omdat zij mij steeds belden terwijl ik de keren daarvoor had aangegeven dat ik niet wilde meewerken aan het onderzoek.
Ze zijn nogal hardleers bij de Nipo.
Je hoeft niet meteen te gaan samenwonen en trouwen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haag
[..]
adhd oladiejee kleine stapjes kunnen wij niet oh nee
ik kan ook rijmen
Ik ben in een goede bui vandaag dus tns nipo heeft geluk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iemand lastigvallen met een tevredenheidsonderzoek?!![]()
Ik moet zeggen dat je wel erg netjes blijft.
valt mee de reistijdquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haag
[..]
adhd oladiejee kleine stapjes kunnen wij niet oh nee
ik kan ook rijmen
dat weet ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan samenwonen en trouwen.
Ik wil ook gaan beveiligen bij de arenaquote:90% zeker mee naar Feyenooit - AFCA!
Gaat helemaal goedkomen dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat weet ikmaar het is een ongecontroleerd gevoel, daar doe je weinig aan.... is volgende week voor mij ook puntje van aandacht bij psych, het zal niet de eerset keer zijn dat die angst roet in het eten gooit
gelukkig ben ik mij er van bewust en weet waar het vandaan komt.... en ik ben er eerlijk over
Ze spelen in de kuip?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
GODVERGLOEIENDE
Maat van mij op Hyves:
[..]
Ik wil ook gaan beveiligen bij de arena
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er vandoor
spreek jullie morgen wel weer![]()
voor jullie allemaal!
Mee als stewardquote:
DAT WIL IK OOK!!!quote:
Hij was aan het fappen!quote:
En toen kreeg je een pak voor je babyfacebilletjes?quote:
Hoezo omgekeerde wereld? Iets meer uitleg wat de bedoeling isquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Weet iemand een onderwerp voor omgekeerde wereld
je wilt niet wetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naatje en fappen?Daar kan ik me niks bij voorstellen.
Oh oke en moet dat fictie zijn? Ander kun je kardinaal Bertone nemen die pedofilie in de kerk bij homoseksualiteit legt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
tekst voor school over een omgekeerde wereld (apen die praten ofzo)
Leuk onderwerp! Dieren die de wereld heersen ipv mensen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
tekst voor school over een omgekeerde wereld (apen die praten ofzo)
Omdat jij geen pielemuis tussen je benen hebt bungelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naatje en fappen?Daar kan ik me niks bij voorstellen.
Inderdaadquote:
Wie/wat/waar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben trouwens beroemd en geliefd op een vorig forumIemand (H4) vroeg me terug te komen
Ehm ehm ehm, fuck, ik ken er nog zo een van vroegerquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo een kinderforummet pets (
), maar ook met eigen website's
neopetsquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm, fuck, ik ken er nog zo een van vroeger
Hm, nee, dat is hem nietquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik wist ook niks meer te posten.
heb je niks meer te meldenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik wist ook niks meer te posten.
Ik had een FOK!meet met de mensen van Stad & Streek. Eten bij de Griek en daarna bowlen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat heeft mijn favoriete milf dit weekend gedaan?
Nicequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had een FOK!meet met de mensen van Stad & Streek. Eten bij de Griek en daarna bowlen.![]()
En wanneer komt er weer een meet met jullie? Dan kom ik namelijk wel.
gezellig en eten bij de griek dat is wel effe een goed ideequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had een FOK!meet met de mensen van Stad & Streek. Eten bij de Griek en daarna bowlen.![]()
En wanneer komt er weer een meet met jullie? Dan kom ik namelijk wel.
Pownijn zie je als Nijna posten tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik mis een paar mensen. Waar zijn PeZu, PownijN en Marijke?
Pezu en PownijN heb ik hier nog niet gezien. Marijke komt slechts af en toe langs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pownijn zie je als Nijna posten tegenwoordig
De andere 2, goede vraag. Die zie ik ook amper tot nooit meer
Oh ja dat wist ik nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal nietGrappig.
Minimeet met laforest en DW?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice
Goede vraag, wanneer wij weer een meet hebbenVolgende week is er wel een minimeet, met heaven, laforest, DW en misschien mijn persoon, maar van meer weet ik ook niet.
Dus ik zou zeggen, roep een datum, noem een plaats, en wie weet
You rang?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja die postte gisteren nog. Wist ik veel dat hij dat was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De andere 2, goede vraag. Die zie ik ook amper tot nooit meer
Lieve Marijkequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
Hoi lieve mensenHoe is het hier?
als ge et over d'n duvel hedquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
Dat was ie altijd alquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja die postte gisteren nog. Wist ik veel dat hij dat was.Cool dat ie nog FOK!t. En nu zelfs mod.
Lieve Ratel!quote:
Aha!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was ie altijd alPownijn was z'n niet-mod kloon
[..]
Lieve Ratel!Hoe is het met je meisje?
En hoi motortje10 en Panda!Alles goed met jullie?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
Marijke nou heb ik door jou per ongeluk in het Big Bang Theory topic gekeken en dingen gezien die ik nog helemaal niet wil weten
Linkje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
Marijke nou heb ik door jou per ongeluk in het Big Bang Theory topic gekeken en dingen gezien die ik nog helemaal niet wil weten
Fijn dat het geod gaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aha!![]()
Het gaat goed met me, post nu wat vaker in de SC. Het gaat gelukkig niet meer zo snel nu.
En volgende week ga ik wat roepen in de hoop een meet te kunnen regelen. Maar dan moet jij ook komen hoor.
Ja. Ik ben er waarschijnlijk zelf niet bij omdat Ajax - Feyenoordquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Minimeet met laforest en DW?![]()
Daar wil ik bij zijn. Ben alleen bang dat mijn financieen dat niet toelaten.
Ik wacht nog een week en dan zal ik eens wat roepen.
Hoiquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You rang?
Ik was niet in je myat aan het lurkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
Maar dat zal je leren, een beetje lurken in myat
![]()
Hoe is het met je stage joh?
heey marijkequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was ie altijd alPownijn was z'n niet-mod kloon
[..]
Lieve Ratel!Hoe is het met je meisje?
En hoi motortje10 en Panda!Alles goed met jullie?
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
Maar dat zal je leren, een beetje lurken in myat
![]()
Hoe is het met je stage joh?
Oeh, en voor de mensen die dat misschien leuk vinden: ik ben vorige week bij Draculettetje geweest en ze heeft een prachtige buik en maakt het naar omstandigheden goed![]()
Hoiquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er waarschijnlijk zelf niet bij omdat Ajax - Feyenoord
[..]
Hoi
Zekersquote:
Hihihi, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was niet in je myat aan het lurkenIk heb zelf ook ooit in het topic gepost maar kom er nu niet meer omdat ik een aantal afleveringen achter lig en dus nog niks wil lezen. Alleen toen stond jou naam boven in mijn myat en ik dacht dat dat voor deze SC was dus klikte ik daarop.
Stage begint steeds beter te lopen. Heeft wel even geduurd. Maar weet nu beter wat ik precies moet doen en kan daarom ook wat beter doorwerken. Vooral veel lezen en typen nu nog. Hoop dat ik binnenkort ook plaatjes en filmpjes kan gaan maken
Hey Gier!quote:
Zomervakantie ja. 2 juli om precies te zijn dus ik heb nog wel even tijd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dat kan ook natuurlijkMaar sorry dan... en kan je aanraden even bij te kijken
Lekker!En hoe lang duurt de stage nog, tot aan de zomervakantie of korter?
Ja prima. Op het verkouden zijn na, heb ik niets te klagenquote:
ja gaat lekker en met jou dan?quote:
zelf gemaakt?quote:
Als je bedoeld zelf kokend water bijgegoten? Dan jaquote:
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je bedoeld zelf kokend water bijgegoten? Dan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |