Bloedprikken is in de ochtend echt altijd zo druk...quote:Op donderdag 15 april 2010 08:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben alleen maar basisverzekerddus krijg echt niets terug, mja maakt me niet uit
(ik krijg niet eens kraampakket)
ik ging dus net bloedprikken, maar dus toch maar niet... zat er 10 minuten en in die 10 minuten was er 1 iemand geholpen...das t leuke van nuchter moeten prikken, dat moet dus snel nu bij mij anders wordt ik misselijk... :S
dus morgen in de herkansing... dan kan t vanaf 8 uur, dus ga dr gewoon 10 voor 8 zitten...
Jep ik heb de eerste ivf ook zelf moeten betalen... men wat een geld..quote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Orea het volgende:
Ik ga ook mijn aanvullingen weer terug nemen hoor Tico
Straks met Roelofje is dat inderdaad wel verrekte handig.. Ik was alleen lekker opstandig, want heb vanaf 2005 echt mega veel betaald (toen de eerste ivf nog niet standaard vergoed werd) dus dacht afgelopen jaar daaaag! En toen werd ik tóch zwanger![]()
Ach komt wel goed!!
Wat leuk he Nytar? Zo'n drukke beebik vind het zó gezellig!! Weet nu al dat ik het vreselijk ga missen
Aanmelden bij een lactatiekundige kan. En voorlichting volgen over borstvoeding kan ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef nytar het volgende:
Orea: ik weet ook zeker dat ik het ga missen. Ik ben zo aan het genieten van elke beweging, dat ik af en toe denk dat ik dit wel altijd zou willen hebben....moment erna natuurlijk niet meer, want de kleine buiten mn buik is natuurlijk nog leuker, maar dit stille genieten....![]()
heeeeerlijk!
En inderdaad het is handig om rekening te houden dat het misschien niet thuis wordt. Maar datzelfde geldt voor borstvoeding....tuurlijk wil ik borstvoeding geven, maar misschien lukt het niet/kan het niet...je kan toch niks voorbereiden, dus we gaan er lekker blanco in!
Oh bij Jen had ik ze gewoon allemaal aangevraagd...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb even een vraagje!
Ik heb me net aangemeld voor de Blije Doos van Prénatal, maar zijn er nu nog andere leuke babydozen van andere winkels die de moeite waard zijn? Wie weet dat? Ik heb namelijk geen idee meer wat ik eerder had besteld en wat de moeite waard was...
Ik ben benieuwd!
Ik vind de doos van de baby dump ook leuk. Zat een knuffeltje in, en lepeltjes en nog wat spullen. Verder die van de Etos. De zwanger-doos vond ik erg leuk. Zat een grootverpakking zwitsal doekjes inquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb even een vraagje!
Ik heb me net aangemeld voor de Blije Doos van Prénatal, maar zijn er nu nog andere leuke babydozen van andere winkels die de moeite waard zijn? Wie weet dat? Ik heb namelijk geen idee meer wat ik eerder had besteld en wat de moeite waard was...
Ik ben benieuwd!
Voor je borstvoeding kan ik je wel de tip geven om iets van een voorlichting avond te volgen mij een borstvoedingsorganisatie of je kraambureau... Dat is echt heel handig omdat je dan gewoon een beetje weet hoe je moet aanleggen (dat wordt je ook wel uitgelegd door de kraam, maar die zijn echt niet allemaal zo handig daarin), maar ook gewoon welke problemen je kunt tegenkomen en wat je kunt doen om ze te voorkomen of te genezen...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef nytar het volgende:
Orea: ik weet ook zeker dat ik het ga missen. Ik ben zo aan het genieten van elke beweging, dat ik af en toe denk dat ik dit wel altijd zou willen hebben....moment erna natuurlijk niet meer, want de kleine buiten mn buik is natuurlijk nog leuker, maar dit stille genieten....![]()
heeeeerlijk!
En inderdaad het is handig om rekening te houden dat het misschien niet thuis wordt. Maar datzelfde geldt voor borstvoeding....tuurlijk wil ik borstvoeding geven, maar misschien lukt het niet/kan het niet...je kan toch niks voorbereiden, dus we gaan er lekker blanco in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |