abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80312151
Ja Shirley, ik... maar dat was vanwege bloedverlies.

Ik had een inwendige echo en er was een soort koffieboontje met kloppend hartje te zien! Bijna 1 cm groot toen
pi_80312387
Er wordt net aangebeld, mijn kraampakket is binnen. Wow, dan lijkt het opeens toch wel echt heel snel te gaan...

Heeft iemand enig idee of dit genoeg is, of dat je nog spullen zelf beter kunt bijkopen? De kraamverbanden bijvoorbeeld? Maar een pak voor overdag, twee voor in de nacht gekregen... Twee stretchbroekjes voor die verbanden, en dat lijkt me sowieso wat weinig... Maar ik heb echt geen flauw benul wat je nodig hebt als aanstaande lekenbevaller
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_80312450
Shirley, ik heb met ongeveer 6,5 week ook een echo gehad, maar daar was nog niet zoveel op te zien. Wel een kloppend hartje, dat was wel heel fijn, maar je zag nog niet echt een mini-mensje zeg maar, meer een boontje

Oh er was nog een pagina Maar goed, hier ook een boontje dus.

Djenneke, kraamverbanden heb ik later nog wel pakken van bij laten halen, van die zwarte kotex verpakkingen. Maar dat kan je toch ook dan door iemand laten halen als je er meer nodig hebt?
Die netbroekjes heb ik helemaal niet gebruikt, ik had gewoon mijn grote zwangerschapsonderbroeken aan, daar passen ook prima 2 kraamverbanden achter elkaar in.
Oh man, nu ik daar weer aan terug denk. Dat gedoe na de bevalling vond ik echt niet fijn.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80312628
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:52 schreef tessie het volgende:
Shirley, ik heb met ongeveer 6,5 week ook een echo gehad, maar daar was nog niet zoveel op te zien. Wel een kloppend hartje, dat was wel heel fijn, maar je zag nog niet echt een mini-mensje zeg maar, meer een boontje

Oh er was nog een pagina Maar goed, hier ook een boontje dus.

Djenneke, kraamverbanden heb ik later nog wel pakken van bij laten halen, van die zwarte kotex verpakkingen. Maar dat kan je toch ook dan door iemand laten halen als je er meer nodig hebt?
Die netbroekjes heb ik helemaal niet gebruikt, ik had gewoon mijn grote zwangerschapsonderbroeken aan, daar passen ook prima 2 kraamverbanden achter elkaar in.
Oh man, nu ik daar weer aan terug denk. Dat gedoe na de bevalling vond ik echt niet fijn.
Moet je ook nog niet aan denken joh

Sorry!

Maar toch bedankt voor je reactie, goed om te weten. Ik zal niet doorvragen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 14 april 2010 @ 18:13:43 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80313138
Ik had begrepen dat veel vrouwen binnen een week over konden stappen op maandverband...

Oh ja Orea, goed wat je zei vanmiddag. Manlief en ik hebben onze polis erbij gehaald en de baby is meeverzekerd met ons vanaf 24 weken zwangerschap tot 30 dagen na de geboorte (maar dan moet ie sowieso al aangemeld zijn), ook voor hetzelfde bedrag als wijzelf. Heb nu op het to-do lijstje van manlief gezet: binnen 30 dagen aanmelden bij uitvaartverzekering!
pi_80313310
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]
Vorige keer liep mijn baarmoeder ook voor op de groei en nu nog steeds. Of iig hij zit hoger dan hij hoort te zitten.
Dus nu heb ik volgende week dinsdag een groeiecho en moet ik over 2 weken weer terugkomen.
Mja maak me er geen zorgen over, omdat het schijnbaar vaker voorkomt bij kleinere mensen (alsof ik een lilliputter ben ). En hij was bij alle echo's netjes op groei dus daar ga ik ook maar vanuit. Nog een keertje lekker baby kijken
Mag ik vragen hoe 'klein' je dan bent en of ze de vorige keer al gezegd had dat je baarmoeder voorliep qua groei? Ik ben namelijk ook niet zo groot (1.57) en bij mij heeft ze er niks over gezegd terwijl mijn baarmoeder volgens mij ook wel hoger ligt (in vergelijking met wat ik bij anderen lees). Morgen ook naar de verloskundige dus dan ga ik het ook wel eens vragen.
pi_80313711
Oh geeft niet hoor Djenneke. Ik was gewoon eigenlijk alweer vergeten wat een gedoe het was. Dat had ik nooit zo bedacht voordat ik ging bevallen.
Pessie, gewoon maandverband is vaak zo plastic-erig. Alleen die hele dikke kotex dingen hebben dat niet geloof ik. Dus vanwege het broeien met hechtingen en alles, kan je volgens mij beter die gebruiken. Went ook vanzelf wel weer hoor, die dikke dingen in je onderbroek. In het begin zelfs 2 achter elkaar
pi_80313887
Ik zou niet te snel overstappen naar gewoon maandverband
soms heb je ineens toch nog kraamverband nodig en het broeien idd wat tessie zegt!
pi_80314877
Ja gewoon een pak kraamverband bij halen. Die zwarte kotexpakken zijn ook goed hoor, die broeien niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80314939
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:18 schreef knuffelbeestje het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe 'klein' je dan bent en of ze de vorige keer al gezegd had dat je baarmoeder voorliep qua groei? Ik ben namelijk ook niet zo groot (1.57) en bij mij heeft ze er niks over gezegd terwijl mijn baarmoeder volgens mij ook wel hoger ligt (in vergelijking met wat ik bij anderen lees). Morgen ook naar de verloskundige dus dan ga ik het ook wel eens vragen.
ik ben 1.63/64 ongeveer. Niet heel erg klein dus.
En vorige keer zei ze het ook al. Dus ze had me al voorbereid. Vandaar dat ik me niet zo zorgen maak erom
Toen zei ze namelijk dat het eigenlijk gewoon een keertje extra babykijken was. Of zoals ze zei: heb je ook s voordeel van je lengte
pi_80314965
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

En vorige keer zei ze het ook al. Dus ze had me al voorbereid. Vandaar dat ik me niet zo zorgen maak erom
Toen zei ze namelijk dat het eigenlijk gewoon een keertje extra babykijken was. Of zoals ze zei: heb je ook s voordeel van je lengte
Staat de thee al klaar?
  woensdag 14 april 2010 @ 19:18:06 #112
259886 pessie
pi_80315462
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef tessie het volgende:
Oh geeft niet hoor Djenneke. Ik was gewoon eigenlijk alweer vergeten wat een gedoe het was. Dat had ik nooit zo bedacht voordat ik ging bevallen.
Pessie, gewoon maandverband is vaak zo plastic-erig. Alleen die hele dikke kotex dingen hebben dat niet geloof ik. Dus vanwege het broeien met hechtingen en alles, kan je volgens mij beter die gebruiken. Went ook vanzelf wel weer hoor, die dikke dingen in je onderbroek. In het begin zelfs 2 achter elkaar
Hier moeten we denk ik nog niet over nadenken... Ik heb alleen bij de eerste afspraak bij de vk gezegd dat wat er ook gebeurt, hechtingen er na 1 week uitgehaald worden. Ga niet voor de tigste keer lopen rampen met ontstoken hechtingen en vastgeklitte hechtingen e.d.
En ik haat maanverband, dan zal ik kraamverband wel nog meer haten...
pi_80315493
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Staat de thee al klaar?
ja hoor
pi_80315540
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef pessie het volgende:

[..]

Hier moeten we denk ik nog niet over nadenken... Ik heb alleen bij de eerste afspraak bij de vk gezegd dat wat er ook gebeurt, hechtingen er na 1 week uitgehaald worden. Ga niet voor de tigste keer lopen rampen met ontstoken hechtingen en vastgeklitte hechtingen e.d.
En ik haat maanverband, dan zal ik kraamverband wel nog meer haten...
Ach, misschien hoef je wel helemaal niet gehecht te worden, dat kan natuurlijk ook nog
pi_80315655
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een keertje voordeel van je lengte
pi_80315658
Ja maar dan heb je alsnog wel het kraamverband nodig denk ik.
zeker voor de grote klodders

Waarom wil je nu koste wat het koste de hechtingen eruit?
Een week is snel zeker als je oplosbare hebt en het hoeft niet te gaan ontsteken?
pi_80315764
Ik zal het lekker aan de vk overlaten of ze er wel of niet uit kunnen..

Oh ja klodders..
  woensdag 14 april 2010 @ 19:27:14 #118
259886 pessie
pi_80315923
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:19 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ach, misschien hoef je wel helemaal niet gehecht te worden, dat kan natuurlijk ook nog

Hechtingen doen altijd raar als ze in mijn lijf zitten... Toen mijn verstandskiezen getrokken waren heeft de tandarts mn hechtingen eruit moeten snijden. Ik heb daar veel meer pijn van gehad dan dat ik had na de operatie...
pi_80316392
wat gaan jullie weer snel!

ik las veel goede controles en check ups en echo's en zo

Helaas geen hartje kunnen horen voor pvoes maar die heeft dan weer zo'n schattig kitten die zo bezorgd over mama is, volgende keer kan je hopelijk wel hartje horen!

hier kennen ze wat betreft pijnbestrijding tijdens de bevalling alleen maar ruggenprik, de uitleg was idd dat niet iedereen vakbekwaam omging met de pomp enzo geloof ik, nou ja ik zie wel eerst zo maar proberen maar als het niet gaat ga ik er heus wel omvragen

orea veel last van maagzuur gatsie en dan ook nog dat ding (ben even de naam kwijt) wat nu toch weer erg opspeeld gatsie
ik gebruik tegen het maagzuur trouwens antagel, ook niet lekker zou wel hetzelfde soort drankje zijn als de gaviscon.
pi_80317174
Oh ja die klodders/stolsels! Daar schrok ik best van
Maar kraamverband is niks anders dan groot en dik maandverband hoor pessie.
En hier losten die zelf-oplosbare hechtingen ook niet vanzelf op. Moesten er later ook uitgehaald worden. Maar na een week is misschien wel snel. Je wil tenslotte toch ook niet dta het weer terug open scheurt he?
pi_80317335
Son, ik heb mijn gyn gisteren gevraagd of die anti-D niet ergens anders kan... kan ook gewoon in je been of arm zei hij dus gewoon ff vragen! Ik heb mezelf lek geprikt met de ivf en vind het ook niet erg, maar ik wil gewoon geen prik in mijn bil
pi_80317346
Bonken en slierten
pi_80320855
Ik heb ff weinig puf voor verhalen (niks bijzonders, gewoon moe), maar heb die van jullie weer met plezier gelezen.

Volgens mij heb ik NIKKI nog niet gefeliciteerd dus bij dezen: NIKKI, van harte! Wat hebben jullie dat snel gedaan! Heel veel geluk met elkaar.
pi_80321646
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef djenneke het volgende:
Er wordt net aangebeld, mijn kraampakket is binnen. Wow, dan lijkt het opeens toch wel echt heel snel te gaan...

Heeft iemand enig idee of dit genoeg is, of dat je nog spullen zelf beter kunt bijkopen? De kraamverbanden bijvoorbeeld? Maar een pak voor overdag, twee voor in de nacht gekregen... Twee stretchbroekjes voor die verbanden, en dat lijkt me sowieso wat weinig... Maar ik heb echt geen flauw benul wat je nodig hebt als aanstaande lekenbevaller
In het ziekenhuis kreeg ik heel wat kraamverbanden en netbroekjes. De geopende pakken mochten ook mee naar huis En ik heb er toch best wel een aantal gebruikt ja.
Een week na de bevalling had ik wel al gewoon maandverband.
pi_80321660
Ik heb ook alles weer met plezier gelezen hier, heb ook niet de puf om te reageren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')