Ze pochen er graag mee dat ze de zoveelste beste rechtenfaculteit van het land zijnquote:Bij de visitaties van de afgelopen 15 jaar is de rechtenfaculteit van Groningen steeds één van de beste drie. Daaruit blijkt dat onze kwaliteit constant hoog is. Naast inhoudelijke argumenten zijn de scores voor organisatie en studiefaciliteiten altijd hoog.
Ja ik kreeg het mailtje omdat de study abroad fair daardoor afgelast was.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef Kaas- het volgende:
http://www.campus.tv/nieu(...)23102/comment-page-1
Miron Filipovic, een goede vriend van mij en derdejaars student international business & management aan de Rijksuniversiteit Groningen, is afgelopen week omgekomen tijdens zijn uitwisseling naar Nottingham. Na een feestje afgelopen zaterdagavond heeft niemand hem meer gezien, tot hij gisteren in een kanaal werd gevonden. Wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk, verschrikkelijk nieuws.. Mijn steun gaat uit naar zijn familie en zijn grote vriendenkring.
Safari.quote:Op maandag 22 november 2010 11:31 schreef One_conundrum het volgende:
via welke dinges. Explorer, chrome, mozilla?
Ik zal het straks eens op mijn pc proberen dan, ook al zit ik daar weinig achter maar ik vind dat hij gewoon op elke browser zou moeten werken.quote:Op maandag 22 november 2010 11:35 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, nouja probeer es met een andere. Mozilla bij mij gaat prima, chrome bij mijn vriendin niet.
Mijnes ook.quote:Op maandag 22 november 2010 12:08 schreef LWD-Godius het volgende:
My courses plus zit er ook tijdelijk uit.
Ik heb al een tijdje niks meer met Lefier gedaan, dus 100% zeker weet ik het niet. Maar meestal is het dat ze bedoelen dat wanneer jij zelf op een kamer reageert en je die kamer ook krijgt (dus je bent de hoogste op de lijst) en je zegt vervolgens nee, dat geld als 1 aanbieding. Dus als je dat 4x doet word je uitgeschreven.quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef Ruuddd het volgende:
Even vraagje:
Volgend jaar ben ik van plan om naar Groningen te komen om daar Bedrijfskunde te doen. Ik heb een kamer nodig omdat het natuurlijk veel leuker is en het ook niet aan te reizen is vanaf mijn ouderlijk huis.
Ik heb zitten kijken op lefier.nl voor een goede kamer, maar ik snap de procedure niet helemaal. Op de site staat na 4x een kamer aanbieding word je automatisch uitgeschreven Wat houdt dit in? dat je 4x een mailtje krijgt van Lefier met: Dit is een kamer die jij ongeveer zoekt..!? en dan is het 4x niets en je wordt automatisch uitgeschreven? Of werk het anders?
Nog een andere vraag is: Welke buurt(en) zijn goed om in te wonen als student?
Hoor het hopelijk snel,
Ruud
Dit klopt.quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niks meer met Lefier gedaan, dus 100% zeker weet ik het niet. Maar meestal is het dat ze bedoelen dat wanneer jij zelf op een kamer reageert en je die kamer ook krijgt (dus je bent de hoogste op de lijst) en je zegt vervolgens nee, dat geld als 1 aanbieding. Dus als je dat 4x doet word je uitgeschreven.
Helpman valt nog wel mee! Binnen 10 min op de fiets ben je al in 't centrum,quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef Bob. het volgende:
Ehm nou ik als ik zo kijk naar de wijken waar ze nu wat aanbieden zou ik zelf niet zo snel in Selwerd/Beijum/Helpman/Villabuurt gaan zitten, want dat is zo ver van alles af.
Maar verder zijn de meeste wijken van Groningen wel gezellig, heb ik het idee.
Beijumquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:58 schreef Ruuddd het volgende:
Oké dat zijn dus de wijken waar je liever niet zit, dus wat is wel goed? Centrum zeeheldenbuurt?..
Hoezo deprimerend?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Beijum![]()
![]()
Deprimerend en je verdwaald er.
Dat ligt er aan welke richting je kiest. (na het 1e jaar moet je uit twee richtingen kiezen)quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraag: is Economics and Business Economics eigenlijk een engelse bedrijfseconomie?
Ik twijfel nog tussen Accountancy & Controlling, Bedrijfseconomie en de bovengenoemde studie. Binnenkort die meeloopdagen volgend, maar verder zou ik het niet echt weten hoe ik moet kiezen.
Voorlopig niet, waar is de Weberhal in het harmoniegebouw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
Dan kom je toch lekker in groningen wonen?
Het ligt eraan hoeveel punten het in totaal zijn, en of er voorwaarden zijn gesteld aan de vakken (bijv. propedeuse behaald, x-aantal punten behaald, etc.) die je in het tweede semester wil volgen. Dit kun je lezen op Ocasys.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef Viper86 het volgende:
Vraagje:
Mag je je voor meer dan 3 vakken in één periode inschrijven? Moet nog 2 vakken uit m'n propedeuse halen en die vallen toevallig allebei in de aankomende periode. Nou werd me aan het begin van het jaar aangeraden dat ik me het beste voor die 2 vakken moet gaan inschrijven en daarnaast nog een vak uit het 2e jaar. ( waar ik nu in zit )
Ik schat echter in dat ik de andere 2 vakken uit het 2e jaar er ook nog wel bij kan doen. Kan ik me daar zo voor inschrijven?
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef Sokz het volgende:
Hoe gemakkelijk kun je op de RUG overstappen in Februari van EOR naar EB&B / andere economische opleiding?
Dan moet je als een haas naar de studentenbalie en je inschrijven. Daarna als een haas inschrijven voor de vakken van semester 2. En dan studeren. Logisch hè?quote:
Ok, ik dacht dat het gewoon om het studiejaar was. Vorig jaar ging het wachtwoord gewoon het hele studiejaar mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het wachtwoord van je RUG-account gaat max 180 dagen mee, dus je moet enkele keren per jaar een aanpassing doen.
Bij mij lukt het ook even niet, op progresswww en webmail lukt het wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef Parelhoofd het volgende:
Ik kan niet meer inloggen op Nestor? Zegt dat combinatie onjuist is, echter heb ik deze gechecked en ze kloppen dus wel...
Verdwaald?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Beijum![]()
![]()
Deprimerend en je verdwaald er.
Heb jij talent dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef Renesite het volgende:
Binnenkort eens naar 'master your talent'
Je mag heus wel bakker666Bier0 gebruiken. Wat is hier moeilijk aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef One_conundrum het volgende:
Allemaal nieuwe eisen aan mijn wachtwoord als ik deze wil veranderen
* Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
* Moet minimaal 8 karakters lang zijn.
* Moet minimaal 1 numeriek karakter bevatten.
* Mag niet meer dan 61 speciale karakters bevatten.
* Mag een karakter niet meer dan 3 keer sequentieel herhalen.
* Moet minimaal 1 kleine letter bevatten.
* Moet minimaal 1 hoofdletter bevatten.
* Mag geen algemeen woord of algemeen gebruikte karakter volgorde bevatten.
* Nieuwe wachtwoorden mogen niet eerder gebruikt zijn.
Godverrrr
Als ik dat niet zelf gedaan heb, dan kan ik m'n webmail toch niet meer openen want het wachtwoord is veranderdquote:Indien u niet zelf uw wachtwoord heeft gewijzigd, neem dan direct contact op met uw Servicedesk.
die dingen liggen toch wel op je faculteit?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Even een kickje.
Als het goed is staat er een minorbrochure op Nestor maar die kan ik dus nergens vinden. Anyone?
haha, waarom?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hallo mensen,
ik ben op zoek naar een studie in de economische hoek. Nu ben ik erg benieuwd naar tentamens van verschillende eerstejaars vakken (bedrijfseconomie, fiscale economie). Waar kan ik die vinden? Google maakt me weinig wijzer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |