Beijumquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:58 schreef Ruuddd het volgende:
Oké dat zijn dus de wijken waar je liever niet zit, dus wat is wel goed? Centrum zeeheldenbuurt?..
Hoezo deprimerend?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Beijum![]()
![]()
Deprimerend en je verdwaald er.
Dat ligt er aan welke richting je kiest. (na het 1e jaar moet je uit twee richtingen kiezen)quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraag: is Economics and Business Economics eigenlijk een engelse bedrijfseconomie?
Ik twijfel nog tussen Accountancy & Controlling, Bedrijfseconomie en de bovengenoemde studie. Binnenkort die meeloopdagen volgend, maar verder zou ik het niet echt weten hoe ik moet kiezen.
Voorlopig niet, waar is de Weberhal in het harmoniegebouw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
Dan kom je toch lekker in groningen wonen?
Het ligt eraan hoeveel punten het in totaal zijn, en of er voorwaarden zijn gesteld aan de vakken (bijv. propedeuse behaald, x-aantal punten behaald, etc.) die je in het tweede semester wil volgen. Dit kun je lezen op Ocasys.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef Viper86 het volgende:
Vraagje:
Mag je je voor meer dan 3 vakken in één periode inschrijven? Moet nog 2 vakken uit m'n propedeuse halen en die vallen toevallig allebei in de aankomende periode. Nou werd me aan het begin van het jaar aangeraden dat ik me het beste voor die 2 vakken moet gaan inschrijven en daarnaast nog een vak uit het 2e jaar. ( waar ik nu in zit )
Ik schat echter in dat ik de andere 2 vakken uit het 2e jaar er ook nog wel bij kan doen. Kan ik me daar zo voor inschrijven?
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef Sokz het volgende:
Hoe gemakkelijk kun je op de RUG overstappen in Februari van EOR naar EB&B / andere economische opleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |