hoezo niet, is toch een leuk idee?quote:Op maandag 12 april 2010 21:11 schreef Trollface. het volgende:
Nee. Gewoon, nee.
Nee, dat is het niet. Een gevoel van broederschap willen hebben met mensen die je nauwelijks, via het internet nota bene, kentquote:Op maandag 12 april 2010 21:12 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
hoezo niet, is toch een leuk idee?
quote:Op maandag 12 april 2010 21:12 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
hoezo niet, is toch een leuk idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op maandag 12 april 2010 21:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
overigens doe maar BENELUX FOK! dag
Werken fok!ers niet? Moeten ze niet naar school, naar de albert heijn?quote:Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef broodroostert het volgende:
geen succes Fok!ers komen nooit buiten
en de MEETS dan van fok! ?quote:Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef broodroostert het volgende:
geen succes Fok!ers komen nooit buiten
quote:Op maandag 12 april 2010 21:19 schreef murp het volgende:
geld storten naar TS en TS regelt het allemaal?
nicequote:Op maandag 12 april 2010 21:20 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik zou best wel zoon armbandje willen hebben met opdruk Fok! ONZ
Ik vind het ook een leuk ideequote:Op maandag 12 april 2010 21:20 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
murp volgens jou was het een leuk idee
quote:Silicone armbandjes, Siliconen polsbandjes.
100% Siliconen in elke gewenste ( PMS) kleur.
Min. afname slechts 100 stuks !
ja maar als ie hier in ONZ staat, notabene onder mijn nickname nemen ze het niet serieus. Zou jij aub niet de OP als aangekondigde topic willen plaatsen murp?quote:
bestaat er geen andere site waar ze per stuk gaan??quote:
Of jij het nou post of murp, ik blijf het een kutidee vindenquote:Op maandag 12 april 2010 21:22 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja maar als ie hier in ONZ staat, notabene onder mijn nickname nemen ze het niet serieus. Zou jij aub niet de OP als aanhekondigde topic willen plaatsen murp?
jouw mening telt nietquote:Op maandag 12 april 2010 21:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Of jij het nou post of murp, ik blijf het een kutidee vinden.
dat is een beetje de prijs die je betaald door al dat gebaggerquote:Op maandag 12 april 2010 21:22 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja maar als ie hier in ONZ staat, notabene onder mijn nickname nemen ze het niet serieus. Zou jij aub niet de OP als aanhekondigde topic willen plaatsen murp?
ik ga effe zoekenquote:Op maandag 12 april 2010 21:23 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
bestaat er geen andere site waar ze per stuk gaan??
post dan nietquote:Op maandag 12 april 2010 21:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Of jij het nou post of murp, ik blijf het een kutidee vinden.
Ik mag toch wel kritiek uitenquote:
haha ja ik weet het, nu voel ik spijtquote:Op maandag 12 april 2010 21:24 schreef murp het volgende:
[..]
dat is een beetje de prijs die je betaald door al dat gebagger
[..]
ik ga effe zoeken
waarom niet. Ik schaam me er niet voor.quote:Op maandag 12 april 2010 21:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil niet herkend worden als Fok!ker
sommigen hebben ook echt geen enkel schaamtegevoelquote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
waarom niet. Ik schaam me er niet voor.
ik denk, als je je ervoor schaamt, kun je beter er helemaal mee stoppenquote:Op maandag 12 april 2010 21:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
sommigen hebben ook echt geen enkel schaamtegevoel
Inderdaad! Daarom ook dit idee. Om naar elkaar te uiten dat je trots bent op fok (snifquote:Op maandag 12 april 2010 21:29 schreef Socios het volgende:
Juist trots op FOK!ker zijn. Het is toch een stuk van je leven.
Dan is er iets mis met je levenquote:Op maandag 12 april 2010 21:29 schreef Socios het volgende:
Juist trots op FOK!ker zijn. Het is toch een stuk van je leven.
kut..............quote:
*ahum* je bent een fakking mod manquote:Op maandag 12 april 2010 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je leven
quote:Op maandag 12 april 2010 21:33 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
*ahum* je bent een fakking mod man
40914 posts (gemiddeld 28 per dag)..
Dusssss
wrijf het maar inquote:Op maandag 12 april 2010 21:33 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
*ahum* je bent een fakking mod man
40914 posts (gemiddeld 28 per dag)..
Dusssss
coolquote:
OKquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
coolmoedig ook een beetje de andere userts aan dan?
Jawel hoor ik loop altijd over de ouwe gracht van Utregquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar niemand op FOK! komt ooit buiten, dus dit idee slaat toch nergens op?
Ik altijd over de Oudezijds Voorburgwal in Amsterdam.quote:Op maandag 12 april 2010 21:36 schreef Paul het volgende:
Jawel hoor ik loop altijd over de ouwe gracht van Utreg
Lachuh, misschien kom ik je dan een keer tegenquote:Op maandag 12 april 2010 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik altijd over de Oudezijds Voorburgwal in Amsterdam.
oh? Dus je gaat niey naar je werk/school of je gaat niet uit en je haalt geen boodschappen of in het extremere geval een nieuwe video kaart? Ik geloof niet dat users alleen binnen zitten. Ik ken 5 users persoonlijk en die hebben ook gewoon een personal lifequote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar niemand op FOK! komt ooit buiten, dus dit idee slaat toch nergens op?
quote:Op maandag 12 april 2010 21:37 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
of in het extremere geval een nieuwe video kaart?
contractuele verplichtingenquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef zoekjewat het volgende:
[..]hoezo ben je dan nog uberhaubt mod?
Hoe lang loopt je modabo nog?quote:
Nee.quote:Op maandag 12 april 2010 21:37 schreef zoekjewat het volgende:
oh? Dus je gaat niey naar je werk/school
Halen huisgenotenquote:of je gaat niet uit en je haalt geen boodschappen
Nooit nodig, heb gewoon eerste videokaart nog in comp.quote:of in het extremere geval een nieuwe video kaart?
Dat denk ik ook niet.quote:Ik geloof niet dat users alleen binnen zitten.
En hoe ziet zo een ´life´ eruit?quote:Ik ken 5 users persoonlijk en die hebben ook gewoon een personal life
vlucht naar cambodja! Neem een nieuwe identiteit aan em vernieuw je IP, nu het nog kan!quote:
wees blij dat ik je in ONZ laat postenquote:Op maandag 12 april 2010 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ff in m'n agenda zetten, dan neem ik het over
Goed idee ik doe mee..quote:Op maandag 12 april 2010 21:49 schreef zoekjewat het volgende:
Hee murp ik heb er wat op gevonden. Als ik dus geld gestort krijg kan ik misschien regelen dat er 1000 polsbandjes worden gekocht. Dan kan iedereen van fok ze 1 voor 1 los gratis naar zijn adres laten sturen met bvb een speciale code die hier komt te staan of ge pm'd wordt. (dat regel ik dan met het bedrijf) is dat niet wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |