Dat maakt voor mijn punt niet uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Den Haag - Kopenhagen is honderden kilometers langer dan 500 km.
FAILquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:52 schreef dennistd het volgende:
In de tunnel van Best geldt een snelheidsbeperking van 80kmh vanwege openvliegende nooddeuren bij hogere snelheden
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm, het rijtuig zat er in Amsterdam al aan vast
Oh nou weet ineens iedereen er alles van hequote:Op vrijdag 16 april 2010 12:39 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee slimmerd, dat rijtuig is er op de Watergraafsmeer in de Euro Night ingerangeerd en de trein zal aldaar ook wel dubbel gechecked zijn.
Alles voorbij Frankrijk of Duitsland is per trein alleen interessant voor spoorhobbyisten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat maakt voor mijn punt niet uit
Had ook net zo goed 'binnen Europa' kunnen schrijven, maar dan komen er vast reactie over IJsland en de Balearen.
lijkt me ook erg vervelend voor onze suicidale medemens. Wil jij je van kant maken maar rijden er geen treinen omdat iemand je net voor wasquote:Op donderdag 15 april 2010 00:44 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Bij Vogelenzang was het afgelopen maandag zelfs twee maal raak. De eerste keer rond 8:30, is het eindelijk om 11 uur opgeruimd, springt er om 16:30 een tweede persoon voor![]()
Ik kijk vooral naar de mileubelasting. Het effect van CO2-uitstoot op grote hoogte is namelijk een factor 6-8 groter (uit mn hoofd, weet exacte cijfer niet) dan op maaiveldniveau waarmee het vliegverkeer een onevenredig grote milieubelasting geeft.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles voorbij Frankrijk of Duitsland is per trein alleen interessant voor spoorhobbyisten.
Ik heb eerder al een voorstel gedaan om hier speciale treinen voor te laten rijden. Bijvoorbeeld een radioloc na de reguliere dienst over de Lekbrug waar dan elke nacht of eens per week alle sucidalen kunnen gaan liggen. Geen getraumatiseerde machinist, geen verstoorde treindienst, iedereen tevreden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
lijkt me ook erg vervelend voor onze suicidale medemens. Wil jij van kant maken maar rijden er geen treinen omdat iemand je net voor was
Moet je 's middags weer terug
"welke" nooit ergens anders dan op dat traject gestaan hebben, en "welke" onder monumentenzorg staan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Uniek in Nederland zijn de nog altijd rechtovereind staande gotische bovenleidingsportalen, welke alleen nog tussen Hilversum en Utrecht te vinden zijn.
Heeft dat oude rijtuig erachter nu een 3e klasse?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verslag van de Rail Carriere Dagen te Amersfoort
[ afbeelding ]
Plan U
Ja, volgens mij is dat die ´lege´ Muizeneus. Mat ´46.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef Fixers het volgende:
Heeft dat oude rijtuig erachter nu een 3e klasse?
lijkt me een soort van postbusadres. ik heb het vermoeden dat er naast een binnenlandse partij met een spoorvergunning (xx??) een grote buitenlandse partij achter zitquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:50 schreef greavy het volgende:
Weet iemand wie of wat of hoe en waarom Polaris Rail nergens te vinden is
Hun hebben hun offerte ook ingediend voor de concessie aanbesteding van Zwolle-Emmen en Almelo-Marienberg..
KvK kan ik niets vinden (zoek ik verkeerd ofzo?) en Google word je alles behalve wijs van..
[edit]Heb via KvK iets gevonden: http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?url=https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@&zk=1 en dan Pollarisrail
Eerder een oud Plan E rijtuig vermoed ik...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat die ´lege´ Muizeneus. Mat ´46.
op dat adres staat ook een of andere modelspoorclub gevestigd. Pollarisrail heeft volgens dat 1 werknemerquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt me een soort van postbusadres. ik heb het vermoeden dat er naast een binnenlandse partij met een spoorvergunning (xx??) een grote buitenlandse partij achter zit
Zo kut.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:01 schreef Socios het volgende:
De Intercity´s stoppen inmiddels niet meer in Best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |