Kijk zonder vliegtuig komt de trein weer bovendrijven, al kan je natuurlijk ook met je auto een heel eind komen.quote:De NS bekijkt of er extra treinen naar Parijs, Brussel en Frankurt moeten worden ingezet. De Eurostar-treinen naar Londen zitten overvol.
Bron: Luchtruim boven Nederland vanavond dicht
Hij was een beetje dom.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef dennistd het volgende:
Vanaf Köln heeft het spul +10 vanwege "Techn. Störung an einem Wagen"
Zou Willem-Alexander weer niet van de knopjes af hebben kunnen blijven?
Met de auto rij je in een halve dag naar Kopenhagen. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef greavy het volgende:
De auto is ook niet een ideale oplossing helemaal naar Kopenhagen. Vliegtuig lukt niet. Je kan nog met de boot proberen
Maar nee, de trein is beter.
En dan stoppen bij een benzinestation, omdat even de benen gestrekt moeten worden en andere zaken gedaan moeten worden ...quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Precies, de Koningin zou in een convooi over de snelweg moeten. Nee, dat is handig
Een eigen wagon aan een trein hangen is natuurlijk niet helemaal 'gewoon met de trein gaan' maar het is wel grappig inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Wel cool dat ze gewoon met de trein gaat. Zou ze vaker moeten doen.
Natuurlijk is het nog een hele operatie, maar ik kan me toch zo voorstellen dat het goedkoper is dan met de auto of het vliegtuig. Of in ieder geval milieuvriendelijker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een eigen wagon aan een trein hangen is natuurlijk niet helemaal 'gewoon met de trein gaan' maar het is wel grappig inderdaad
Knap, in die TWEE minuten dat het spul te laat uit Utrecht Centraal vertrokken was. Inclusief rangeren, aankoppelen, remproef. Lijkt me een baanrecordquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef greavy het volgende:
Nu is er ook erg veel politie meegegaan, met Bea.. Om die reden zijn er ook sowieso 2 extra rijtuigen(bea's rijtuig en nog een andere), waarbij in één rijtuig stuk of wat beveiliging zit (politie, marechaussee etc.). De trein is tevens ook doorzocht op 'explosieven'.
Dat boeit geen flikker in dit soort gevallen, al is het leuk meegenomen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nog een hele operatie, maar ik kan me toch zo voorstellen dat het goedkoper is dan met de auto of het vliegtuig. Of in ieder geval milieuvriendelijker.
Ehm, het rijtuig zat er in Amsterdam al aan vastquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap, in die TWEE minuten dat het spul te laat uit Utrecht Centraal vertrokken was. Inclusief rangeren, aankoppelen, remproef. Lijkt me een baanrecord
Nee slimmerd, dat rijtuig is er op de Watergraafsmeer in de Euro Night ingerangeerd en de trein zal aldaar ook wel dubbel gechecked zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap, in die TWEE minuten dat het spul te laat uit Utrecht Centraal vertrokken was. Inclusief rangeren, aankoppelen, remproef. Lijkt me een baanrecord
Ja, maar het is toch fijn om de illustie te hebben dat daar aan gedacht wordtquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat boeit geen flikker in dit soort gevallen, al is het leuk meegenomen.
Vliegen op afstanden <500km moet sowieso verboden worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nog een hele operatie, maar ik kan me toch zo voorstellen dat het goedkoper is dan met de auto of het vliegtuig. Of in ieder geval milieuvriendelijker.
Den Haag - Kopenhagen is honderden kilometers langer dan 500 km.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef MREn het volgende:
Vliegen op afstanden <500km moet sowieso verboden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |