En hoe kan ik daar dan het best mee omgaan? Zou het helpen als ik erover ga mediteren?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:48 schreef jogy het volgende:
En joepiepoepie zit blijkbaar in dezelfde zielengroep als _led_ wat betreft haar gedrag.
Ligt eraan of je het vervelend vindt natuurlijk, is toch niet erg om een zielsverwant te vinden, ookal is het enkel digitaal?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En hoe kan ik daar dan het best mee omgaan? Zou het helpen als ik erover ga mediteren?
quote:Het valt niet altijd mee om in het kort uit te leggen wat Indigokinderen en Kristalkinderen zijn. Ze worden ook wel nieuwetijdskinderen genoemd. Vaak lees je dat deze kinderen hier op aarde zijn met een "bijzondere opdracht" of met en "Speciale taak". En dat ze meestal heel gevoelig voor indrukken en signalen uit hun omgeving zijn.
quote:Let op! De gemakkelijke weg om deze kinderen te leren om zich door middel van bepaalde visualisatieoefeningen "af te sluiten " voor de omgeving of voor anderen is geen goede oplossing. Want dan leren ze hun gaven te onderdrukken, in plaats van er op een goede manier mee om te gaan, wat zeker weer andere problemen gaat opleveren.
Kan, maar deze 'klachten' of verschijnselen hoeven daar niet bij te horen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Misschien is DC80 wel gewoon een nieuwetijdskind:
[..]
[..]
nee .quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Zou iemand anders dan even het topic en de intentie van de TS willen samenvatten voor me ?
Ik mag blijkbaar niet zeggen dat ie overduidelijk een reden zoekt om zich niet schuldig te voelen dat ie verliefd is op iemand anders dan zijn vrouw, maar als dat zo gevoelig ligt snap ik dit hele topic niet zo goed.
Omdat die voorbarige conclusie er niks mee te maken heeft vlgs mij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Zou iemand anders dan even het topic en de intentie van de TS willen samenvatten voor me ?
Ik mag blijkbaar niet zeggen dat ie overduidelijk een reden zoekt om zich niet schuldig te voelen dat ie verliefd is op iemand anders dan zijn vrouw, maar als dat zo gevoelig ligt snap ik dit hele topic niet zo goed.
Voor haar was het te laat omdat ik al bezet was en mijn vrouw in verwachting was van onze dochter. Toen ik haar dat vertelde, vertelde ze mij dat ze verliefd was op me. Ik was toen niet (en nog steeds niet) verliefd op haar. Ik zoek gewoon een verklaring voor mijn gevoel, moet het dan ook direct betekenen dat ik verliefd op haar ben?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:15 schreef _Led_ het volgende:
Maar wat je dus wilt horen is dat je een superspeciale paranormale connectie hebt met dat meisje waar je stiekem verliefd op bent (getuige je "maar toen was het al te laat" opmerking) en die niet je vrouw en de moeder van je kinderen is ? (ook al loop je niet weg voor je verantwoordelijkheid om bij je vrouw te blijven, hoe naar ook)
Nou ja, als het alleen maar stress is, dan kan DC80 gewoon het best een bezoekje brengen aan een handopleggerquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:
Kan, maar deze 'klachten' of verschijnselen hoeven daar niet bij te horen.
Zoals ik al zei, het is heel 'normaal' om een extra lijntje te hebben lopen met verwanten. Meestal zijn het je kinderen of naaste familie.. maar er is ook een familie buiten onze aardse beleving. Een bijzondere band dus.
En in tijden van stress word dat meestal geuit.. krijgt je geest een seintje 'hee er is mogelijk wat aan de hand'
Maar dan heeft het toch niks met 'te laat' te maken? Als je geen vrouw had en geen kind zou krijgen, dan zouden jij en die vriendin van jou toch ook niks samen beginnen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:37 schreef DC80 het volgende:
Voor haar was het te laat omdat ik al bezet was en mijn vrouw in verwachting was van onze dochter. Toen ik haar dat vertelde, vertelde ze mij dat ze verliefd was op me. Ik was toen niet (en nog steeds niet) verliefd op haar. Ik zoek gewoon een verklaring voor mijn gevoel, moet het dan ook direct betekenen dat ik verliefd op haar ben?
Natuurlijk niet , ik heb het ook met bijv een vriendin ( ben vrouw ) ,quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:37 schreef DC80 het volgende:
[..]
Voor haar was het te laat omdat ik al bezet was en mijn vrouw in verwachting was van onze dochter. Toen ik haar dat vertelde, vertelde ze mij dat ze verliefd was op me. Ik was toen niet (en nog steeds niet) verliefd op haar. Ik zoek gewoon een verklaring voor mijn gevoel, moet het dan ook direct betekenen dat ik verliefd op haar ben?
Dwangmatig? Ik zoek gewoon een verklaring en als ik het antwoord hier niet kan vinden dan zoek ik gewoon verder. En om eerlijk te zijn wist ik niet eens waar ik dit moest posten. In eerste instantie had ik wel overwogen om dit in het relatie forum te zetten maar naar mijn mening heeft dit niets met een relatie te maken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar als je het zo graag wilt afsluiten, waarom blijf je er dan juist zo mee bezigZelfs zo mee bezig dat je er een topic opent in een forum over paranormale zaken
Als je deze alledaagse normale ervaringen wilt afsluiten, waarom ga je dan dwangmatig op zoek naar een paranormale verklaring
We zijn heel even kort bij elkaar geweest in 2005 om er achter te komen dat het niet werkt op die manier, we zijn toen gewoon vrienden gebleven. Toen zij me vertelde dat ze verliefd op me is leefde we al in 2008. Daarbij is het nog altijd niet wederzijds. Dus om jou vraag te beantwoorden, nee ik zou dan nog altijd niets met haar hebben als mijn vrouw en dochter er niet waren geweest.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dan heeft het toch niks met 'te laat' te maken? Als je geen vrouw had en geen kind zou krijgen, dan zouden jij en die vriendin van jou toch ook niks samen beginnen?
Nou, de verklaring heb ik je allang gegeven. En dat is dat iedereen dit soort ervaringen heeft. Ik begrijp ook niet dat jij daar pas op je 29e achterkomt. Ik zou eerder verbaasd zijn als iemand mij vertelt dat hij/zij nooit zoiets heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef DC80 het volgende:
Dwangmatig? Ik zoek gewoon een verklaring en als ik het antwoord hier niet kan vinden dan zoek ik gewoon verder. En om eerlijk te zijn wist ik niet eens waar ik dit moest posten. In eerste instantie had ik wel overwogen om dit in het relatie forum te zetten maar naar mijn mening heeft dit niets met een relatie te maken.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef DC80 het volgende:
We zijn heel even kort bij elkaar geweest in 2005 om er achter te komen dat het niet werkt op die manier, we zijn toen gewoon vrienden gebleven. Toen zij me vertelde dat ze verliefd op me is leefde we al in 2008. Daarbij is het nog altijd niet wederzijds. Dus om jou vraag te beantwoorden, nee ik zou dan nog altijd niets met haar hebben als mijn vrouw en dochter er niet waren geweest.
Zou je hetzelfde vragen als het gewoon een mannelijke vriend was?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar DC80, wat vindt je vrouw eigenlijk van de hele situatie? En wat zegt zij ervan?
Zij kan jou waarschijnlijk veel beter adviseren dan wat mensen op een forum. Zij ziet ook precies wat voor problemen jij ermee hebt en hoe die problemen zich uiten
.
Ja natuurlijk. Waarom niet? Het gaat er mij om dat zijn vrouw hem dag en nacht meemaakt, dus zij zal veel beter zien wat voor moeilijkheden hij ermee heeft.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:33 schreef jogy het volgende:
Zou je hetzelfde vragen als het gewoon een mannelijke vriend was?
Als het inderdaad alleen maar 'een gevalletje stress' is, dan zou een BioStabil inderdaad voldoende moeten zijn. Met het reinigen van je huis met salie ben ik het dan weer niet eens, omdat er meer mensen in dat huis wonen die misschien niet gestrest zijn en dan kan dat averechts werken. (Man niet meer gestrest, vrouw en kind zwaar overspannen.)quote:Op woensdag 14 april 2010 12:06 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, als het zo zit ben ik het eigenlijk wel eens met het Biostabil advies.
(En eventueel kun je je huis nog even reinigen door salie te branden natuurlijk)
Ik heb meteen een boek over tweelingzielen besteldquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:37 schreef mousy31 het volgende:
misschien eens wat lezen over zielen liefde (tweelingzielen, soulmates)
hoe je t afsluit? dat is niet makkkelijk weet ik uit eigen ervaring.
bij mij ging t na een poosje gewoon over....maar toch vergeten doe je die persoon niet.
ik sluit mezelf af voor invloeden van buiten af door een witte cirkel te visualiseren om me heen die onder mn voeten en boven mn hoofd dicht knoop. succes
Deze ? http://www.zielsliefde.nl/quote:Op zondag 25 april 2010 11:23 schreef mousy31 het volgende:
Leuk Summer je hebt ook mooie sites maar k kan de ene niet terug vinden daar stonden echt hele mooie gedichten over tweelingzielen en soulmates. Ik ga nog wel eens zoeken en kom erop terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |