heldquote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je die sportschool niet betaalt krijg je big Frank op je dak
[ afbeelding ]
http://www.bigfrank.nl/
Nee, ik was gewoon benieuwd wat voor achterlijk bedrijf dat is.quote:
:S:Squote:Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef Parzival het volgende:
[..]
No shit sherlock.. kijk even 3 posts boven je:S
Briljante episode, heb ik destijds nog op video opgenomen toen deze voor het eerst en laatst werd uitgezonden. Mocht iemand interesse hebben voor een goede prijs ben ik bereid er een kopie van te maken.quote:Op maandag 12 april 2010 21:02 schreef HeyFreak het volgende:
doet me denken aan chandler die z'n abonnement wou opzeggen, ross die mee ging en uiteindelijk ook lid werd
Alsof je bang moet zijn voor die vetzak.quote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je die sportschool niet betaalt krijg je big Frank op je dak
[ afbeelding ]
http://www.bigfrank.nl/
hehequote:Op dinsdag 13 april 2010 08:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alsof je bang moet zijn voor die vetzak.
Geef hem gewoon een bucket met kip en alles is weer koek en ei.
TVP voor het filmpjequote:Op dinsdag 13 april 2010 08:49 schreef Remzz het volgende:
Haha wat grappig, dit gebeurt ook in Friends, wil Chandler bij abbonement opzeggen word Ross ook lid
Zal ff filmpje zoeken
PMquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Briljante episode, heb ik destijds nog op video opgenomen toen deze voor het eerst en laatst werd uitgezonden. Mocht iemand interesse hebben voor een goede prijs ben ik bereid er een kopie van te maken.
Volgens mij ben je in de war met die serie van die joodse komiek, zijn kale vriend George, een rare buurman en een ex van die komiek die voor de rest niets toevoegd. Daar zat ook zo'n scene in over een sportschool.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Kennen jullie Friends? Dat is zo'n Amerikaanse comedy-serie, is hier ook wel eens uitgezonden. Zat een keer precies zo'n voorval in. Haha!
Heb je een link?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Kennen jullie Friends? Dat is zo'n Amerikaanse comedy-serie, is hier ook wel eens uitgezonden. Zat een keer precies zo'n voorval in. Haha!
The Wifequote:Op woensdag 14 april 2010 11:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met die serie van die joodse komiek, zijn kale vriend George, een rare buurman en een ex van die komiek die voor de rest niets toevoegd. Daar zat ook zo'n scene in over een sportschool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |