abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80365233
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef ToT het volgende:
Tja het is een reëel gevaar, maar wat wil je dat we nu allemaal gaan doen? Massaal in paniek slaan en gaan rellen en plunderen?
Dit is gewoon ECHT iets waar je LETTERLIJK niets meer aan kunt doen.

Je kunt nu wel eisen dat de antibiotica verboden moeten worden voor die doeleinden, maar de bacteriën zitten nu al in ons.
Het gevaar is nu wel dat een ANDERE, SCHADELIJKE bacteriesoort resistent gaat worden. DAT moet idd voorkomen worden, maar aan deze specifieke bacterie waar het nu om draait, doe je gewoon geen fuck meer. Blijkbaar is hij gelukkig blijkbaar onschadelijk, anders waren we al massaal ziek geworden, maar zelfs als hij wél schadelijk zou zijn: wat kunnen we er nu nog aan doen?
Er zijjn volgens info in eerde geplaatste link in Europa al meer mensen aan overleden dan aan de mexicaanse griep, onschadelijk lijkt mij dit niet.

In het kader van de NWO gedachte beveel ik quarantaine of nog beter preventief ruimen van zowel besmette dieren als mensen aan.

Ter geruststelling:
quote:
Een ESBL-besmetting gebeurt bijna altijd via speeksel, urine, ontlasting of slijm. De toename is te verklaren door het feit dat de opsporingstechnieken van de bacterie verbeterd zijn en dat de bacterie in aantal toeneemt.
De bacterie is niet gevaarlijk voor gezonde mensen en verdwijnt vanzelf weer naarmate de weerstand toeneemt. Verspreiding kan voorkomen worden door het nemen van hygiënische maatregelen, zoals het dragen van een schort, mondkapje, handschoenen, en door het desinfecteren van de handen.
http://www.medicalfacts.n(...)ieuwe-superbacterie/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_80365361
Jaren geleden hebben ze gekeken of het voor mensen goed was om dagelijks antibiotica te nemen. De testsubjecten waren in het begin allemaal kerngezond, maar ze stierven op een gegeven moment allemaal aan de meest onbenullige aandoeninkjes.

Overigens wel vreemd dat mijn vader wegens zijn longproblemen nu wél dagelijks antibiotica moet slikken, en dat al minimaal anderhalf jaar lang.
pi_80366622
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:43 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden hebben ze gekeken of het voor mensen goed was om dagelijks antibiotica te nemen. De testsubjecten waren in het begin allemaal kerngezond, maar ze stierven op een gegeven moment allemaal aan de meest onbenullige aandoeninkjes.

Overigens wel vreemd dat mijn vader wegens zijn longproblemen nu wél dagelijks antibiotica moet slikken, en dat al minimaal anderhalf jaar lang.
En waarschijnlijk zal hij dat zijn hele leven moeten blijven doen. Al is het maar een onderhoudsdosis.
pi_80367038
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En waarschijnlijk zal hij dat zijn hele leven moeten blijven doen. Al is het maar een onderhoudsdosis.
Is ook zo, maar ik vind het wel vreemd dat hij dan geen resistente bacteriën in zijn lichaam krijgt.
pi_80367317
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Is ook zo, maar ik vind het wel vreemd dat hij dan geen resistente bacteriën in zijn lichaam krijgt.
Ja, zal morgen eens vragen hoe dat precies zit. Heb nu even de parate kennis niet.
pi_80369915
quote:

[..]

Ten eerste. Das k#t.

Niet iedere bacterie wordt/is resistent. Overigens word volgens mij de bacterie zoals genoemd in de OP zelf niet resistent maar scheidt deze bacterie 'n enzym uit dat antibiotica afbreekt.
http://www.microbiologie.info/resistentie.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:19:33 #57
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_80370247
quote:

[..]

Zal op den duur absoluut gaan gebeuren, maar de kans is klein dat dat zal gebeuren als hij nog leeft. Dat is gewoon simpelweg evolutie, daar doe je niks aan
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:10:24 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_80372909
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ik meen dat overigens tegenlicht/zembla en nova hier ook al uitgebreid aandacht hebben besteed.
Ik zou de telegraaf bron ook maar als ik TS weg weghalen want blijkbaar kunnen kleuters hier alleen maar in termen van "oh das de telegraaf " denken.

Geen wonder dat dit land/wereld naar de klote gaat.
Precies of roepen het is YouTube. Fok!kers gaan compleet voorbij aan de inhoud, de makers én het voornaamste feit, YouTube is een platform
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:18:37 #59
52357 Lambiekje
pi_80373144
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef ToT het volgende:
Tja het is een reëel gevaar, maar wat wil je dat we nu allemaal gaan doen? Massaal in paniek slaan en gaan rellen en plunderen?
Dit is gewoon ECHT iets waar je LETTERLIJK niets meer aan kunt doen.

Je kunt nu wel eisen dat de antibiotica verboden moeten worden voor die doeleinden, maar de bacteriën zitten nu al in ons.
Het gevaar is nu wel dat een ANDERE, SCHADELIJKE bacteriesoort resistent gaat worden. DAT moet idd voorkomen worden, maar aan deze specifieke bacterie waar het nu om draait, doe je gewoon geen fuck meer. Blijkbaar is hij gelukkig blijkbaar onschadelijk, anders waren we al massaal ziek geworden, maar zelfs als hij wél schadelijk zou zijn: wat kunnen we er nu nog aan doen?
Wat ik al maanden roepen. (bigpharma) artsen verbannen. En grotendeels ziekenhuizen sluiten.
Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat dit vakgebied voor de meeste doden zorgt. Als deze mensen hun beroep staken dan gaat het een raptempo beter met de gezondheid van mens & dier

Wat er als eerste moet gebeuren is dat dierenartsen GEEN bevoegdheid meer hebben tot pharmaceutisch gekloot. En al helemaal niet tot antibiotica. En kan die glossylubrieke kutminister met haar goudlokje niet hele gauw naar een strafkamp.

Het is te bespottelijk voorwoorden dat deze beroepsgroep 75% leeft van het fascisme van BigPharma. Daar zit het verrotte probleem. Het is ordinair geld verdienen. Kan die kutarts (wederom een indicatie waarom een arts slecht is) het schelen dat we de dieren vernaggelen. Dat we bacteriën resistent maken. Dat we daarmee ons zelf kwalijk opstellen voor een simpele ziekenhuisbezoek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_80373253
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik al maanden roepen. (bigpharma) artsen verbannen. En grotendeels ziekenhuizen sluiten.
Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat dit vakgebied voor de meeste doden zorgt. Als deze mensen hun beroep staken dan gaat het een raptempo beter met de gezondheid van mens & dier

Wat er als eerste moet gebeuren is dat dierenartsen GEEN bevoegdheid meer hebben tot pharmaceutisch gekloot. En al helemaal niet tot antibiotica. En kan die glossylubrieke kutminister met haar goudlokje niet hele gauw naar een strafkamp.

Het is te bespottelijk voorwoorden dat deze beroepsgroep 75% leeft van het fascisme van BigPharma. Daar zit het verrotte probleem. Het is ordinair geld verdienen. Kan die kutarts (wederom een indicatie waarom een arts slecht is) het schelen dat we de dieren vernaggelen. Dat we bacteriën resistent maken. Dat we daarmee ons zelf kwalijk opstellen voor een simpele ziekenhuisbezoek.
Dat je je niet schaamt voor je ongefundeerde rotzooi die je over mensen spuit die niets dan goed met je voor hebben.

Je mag het nooit iemand toewensen maar als jij ooit dringende medische zorg nodig hebt, dan moet je die arts maar eens recht in zijn ogen kijken en dan zien of hij/zij nog steeds zo "fascistisch" en "slecht" is ....
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:27:38 #61
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80373387
Tuurlijk niet. Lambiekje is er goed in de boel op te zwepen op een forum. Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die in een dusdanige waan als Lambiekje leven ( ok ok..).
Wanneer hij medische zorg nodig heeft, staat hij vooraan
Wel de lusten, maar niet de lasten. Als je iets zegt, weiger dan ook gewoon die zorg ofzo
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 09:34:39 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_80373566
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:27 schreef Michielos het volgende:
Tuurlijk niet. Lambiekje is er goed in de boel op te zwepen op een forum. Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die in een dusdanige waan als Lambiekje leven ( ok ok..).
Wanneer hij medische zorg nodig heeft, staat hij vooraan
Wel de lusten, maar niet de lasten. Als je iets zegt, weiger dan ook gewoon die zorg ofzo
Nee toch? Dat druist toch tegen zijn principes in?
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:35:51 #63
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80373590
Ja, zijn gammele principes die hij elk moment van de dag naar zijn wil kan aanpassen
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:39:31 #64
52357 Lambiekje
pi_80373694
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:22 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat je je niet schaamt voor je ongefundeerde rotzooi die je over mensen spuit die niets dan goed met je voor hebben.

Je mag het nooit iemand toewensen maar als jij ooit dringende medische zorg nodig hebt, dan moet je die arts maar eens recht in zijn ogen kijken en dan zien of hij/zij nog steeds zo "fascistisch" en "slecht" is ....

een reguliere arts heeft niets goeds in de zin (uitzonderingen daargelaten). Een arts is arts geworden omdat het poen oplevert nergens anders om. Men heeft geen sjoege in het welzijn van de patiënten. Ziek moet men worden dan heeft zijn vak bestaansrecht.
Sommige artsen komen op hun pesioensleeftijd uit de kast. Dat het gewoon corrupte bende is. En dat men het maar accepteerde omdat het een brood oplevert.

Vergeet niet dat geld == schuld is. Daarom is de wereld zo corrupt. Corporatisme.
pi_80373744
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een reguliere arts heeft niets goeds in de zin (uitzonderingen daargelaten). Een arts is arts geworden omdat het poen oplevert. Men heeft geen sjoegge in het wel zijn van de patienten. Ziek moet men worden. Dan heeft hij bestaansrecht.
Sommige artsen komen op hun pesioensleeftijd uit de kast. Dat het gewoon corrupte bende is. En dat men het maar accepteerde omdat het een brood oplevert.

Vergeet niet dat geld == schuld is.

Idioot dat je bent

Volgens mij heb je in je hele, niet veel voorstellende leven, nog weinig artsen gesproken of gezien.

Oh enne, dat klinkt ook echt vies ja. Werken en dan daar geld aan verdienen Dat dat kan!
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:41:58 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80373752
dus mensen kunnen volgens jou nooit "uit zichzelf" ziek worden?
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 09:44:41 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_80373835
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Michielos het volgende:
dus mensen kunnen volgens jou nooit "uit zichzelf" ziek worden?
Nee joh, wist je dat niet?
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:35:41 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_80375474
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een reguliere arts heeft niets goeds in de zin (uitzonderingen daargelaten). Een arts is arts geworden omdat het poen oplevert nergens anders om. Men heeft geen sjoege in het welzijn van de patiënten. Ziek moet men worden dan heeft zijn vak bestaansrecht.

Vergeet niet dat geld == schuld is. Daarom is de wereld zo corrupt. Corporatisme.
Tief toch eens een end op zeg... Ga eens daadwerkelijk praten met mensen die in de medische sector werken, of er voor aan het studeren zijn voor je dergelijke beschuldigingen uit
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_80376277
Lambiekje, om je huidige uitlatingen te kunnen ondersteunen zul je wel MOETEN erkennen dat antibiotica daadwerkelijk WERKEN en niet slechts symptoomonderdrukkend zijjn, toch?

Immers: de antibiotica doden slechte bacteriën. Deze bacteriën zijn nu resistent geworden tegen die antibiotica en hebben nu vrij spel daar tegen.

Jij roept altijd dat het lichaam zichzelf herstelt en dat bacteriën niet het probleem zijn, maar juist onze vriendjes zijn.
Wat boeit het jou dan in godsnaam dat ze zich gewapend hebben tegen het "gif" van de Bigpharma? Want dat is het ENIGE wat er in dit scenario veranderd is! De bacteriën zijn niet ineens sterker geworden, ze zijn ook niet ineens gemuteerd naar iets wat INEENS zware ziektes veroorzaakt.....ze zijn alleen maar resistent geworden tegen antibiotica die volgens jou alleen maar symptoomonderdrukkend zijn, aangezien het toch maar van de apotheker af komt.
Ook deze bacterie is een "vriendje" van ons, volgens jouw eerdere statements. Wat is er nu ineens veranderd volgens jou?

Lees mijn post s.v.p. GOED door voor je hierop antwoordt!
pi_80376320
De bacillen zijn boos

pi_80380174
Echt hoor. Ik wens het niemand toe, maar Lambiekje mag wel eens wat praktijkonderwijs gaan genieten in het ziekenhuis.
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 12:46:05 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_80380303
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Scorpie het volgende:
Echt hoor. Ik wens het niemand toe, maar Lambiekje mag wel eens wat praktijkonderwijs gaan genieten in het ziekenhuis.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:00:50 #73
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80380782
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef Amos_ het volgende:
De bacillen zijn boos

[ afbeelding ]
Die middelste lijkt op iemand die ik ken !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 13:59:53 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_80383205
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Die middelste lijkt op iemand die ik ken !
Wat érg voor die 'iemand'
pi_80388159
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tief toch eens een end op zeg... Ga eens daadwerkelijk praten met mensen die in de medische sector werken, of er voor aan het studeren zijn voor je dergelijke beschuldigingen uit
Aan dat soort individuen moet je geen aandacht meer schenken. Lambiekje is een karikatuur geworden van zichzelf. Ermee discussiëren kun je er niet mee, vanwege het niet ingaan op jouw punten en het constant veranderen van zijn standpunt.

Helaas is het het beste om zijn posts gewoon te negeren.

Dat gezegd hebbende hoop ik echt eens dat hij een ernstige ziekte oploopt. Niet omdat ik hem dat gun, maar omdat ik echt benieuwd ben wat hij dan doet...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')