abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80358785
Wel hypocriet dat diezelfde soort wetenschappers nu ineens wel geloofd worden. Het RIVM maakt hier ook deel van uit bijvoorbeeld. Die werden zo verguisd bij de H1N1 campagne
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80359280
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef Amos_ het volgende:
Wel hypocriet dat diezelfde soort wetenschappers nu ineens wel geloofd worden. Het RIVM maakt hier ook deel van uit bijvoorbeeld. Die werden zo verguisd bij de H1N1 campagne
Het is maar net hoe je de gegevens van het RIVM interpreteert. Dat was toen zo en dat is nu ook zo. Dat is niet ineens.
Nogmaals, moet ik anders zelf onderzoek gaan doen en mensen/dieren bloed gaan afnemen ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_80359755
En wat wil je aantonen met je eigen onderzoek? Heb jij de kennis + de middelen?

Nee het is gewoon hypocriet om te zien, zonder namen te noemen overigens, hoe de conspiracy wereld eerst moord en brand gilt tegen de wetenschap en het nu ineens omarmt als het een punt maakt dat ze zelf ook hadden willen maken.
pi_80360035
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Ik heb H1N1 niet per definitie genoemd.
Wat deze specifieke bacterie betreft: okee het is kut dat door winstbejag van de veehouders een bacterie resistent geworden is en dat door het eten van het vlees ervan veel mensen die bacterie nu in zich hebben, maar ik zie niet echt in wat dat met BNW te maken heeft. De veehouders willen een zo gezond mogelijke veestapel en pompen hun dieren dus standaard in met antibiotica.
Hoe moet ik dit in verband zien met de doelbewuste decimering van de wereldbevolking? Zitten de veehouders nu ineens ook in het complot? Zij zien gewoon dat hun dieren groter en gezonder worden als ze antibiotica toedienen. Goed, je zegt zelf dat de overheid moet ingrijpen dat de huisvesting en het voer van de dieren moet verbeteren, maar ook hiermee geldt dat ook dit puur een gevolg is van dat de veehouders maximale winst willen hebben.
De farmaceuten leveren gewoon een product dat bedoeld is om tegen infecties te werken. Dat de veehouders het voor andere doeleinden gebruiken zal hen aan hun reet roesten, maar dat maakt hen nog geen gifmengers; antibiotica zijn goede producten, want zonder dat spul waren er al veel meer mensen overleden in de loop der tijd.

Ik kan deze bacterie met geen mogelijkheid in een eventueel NWO-scenario zien.
Denk dat je die vragen beter aan de TS kunt stellen. Maar ook voor de TS zal het gissen blijven.
Zal ik ook ff doen: indien het zover komt dat antibiotica tegen 'n hoop infecties niet meer zal werken zal het met die decimering best aardig opschieten. En de NWO (waarvan de overhied n groot onderdeel is) heeft wel de voorwaarden geschapen waardoor dit zo uit de hand kon lopen.

Ik vind dat je als producent wel mede verantwoordelijk bent voor het gebruik daarvan en i.i.g kan wijzen op evt. kwalijke gevolgen bij oneigenlijk en overmatig gebruik. Maar nogmaals is slechts n gedeelte van het verhaal.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_80361409
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Amos_ het volgende:
En wat wil je aantonen met je eigen onderzoek? Heb jij de kennis + de middelen?

Nee het is gewoon hypocriet om te zien, zonder namen te noemen overigens, hoe de conspiracy wereld eerst moord en brand gilt tegen de wetenschap en het nu ineens omarmt als het een punt maakt dat ze zelf ook hadden willen maken.
Hadden willen maken ?
Dit speelt al veel langer.
De zgn "conspiracy wereld" staat er volgens mij niet bekend om fervent aanhangers te zijn van de bio industrie en big farma.
De "conspiracy wereld " zoekt al veel langer steun bij wetenschappers (die door sceptici vaak als beunhazen worden afgeschilderd) die kanttekeningen plaatsen bij algemeen aanvaarde werkwijzen van b.v. big farma en degene die hun produkten aan de man/beest brengen.
De conspiracy wereld interpreteert al veel langer gegevens van wetenschappers

Zie niet in wat er nu ineens zo hypocriet is.
En nogmaals het enige alternatief is om het dan maar allemaal zelf te doen. En nee daar heb IK de middelen niet voor, de kennis misschien wel maar ook daarvoor ben je weer afhankelijk van eerder door andere wetenschappers opgedane kennis.
Haal je bull en dan...oh jee, ben je zelf wetenschapper en dus onbetrouwbaar.
Btje merkwaardig hoe je de conspiracywereld (waartoe ik mezelf wel degelijk reken) kunt benoemen door namen te noemen. Jan+Klaas+Truus+Resonancer = Conspiracywereld
Eisenhower1961.
  donderdag 15 april 2010 @ 21:41:38 #46
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80361423
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
ik zie niet echt in wat dat met BNW te maken heeft.
Ik ook niet en wmb hoort dit thuis in [NWS] maar de TS wilde kennelijk weten of er een verband met de NWO was, nou nee lijkt me, dit is een reëel gevaar en wordt door alles en iedereen vrolijk onderschat.

In het kader van "we gaan toch wel naar de klote!"
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_80362631
Tja het is een reëel gevaar, maar wat wil je dat we nu allemaal gaan doen? Massaal in paniek slaan en gaan rellen en plunderen?
Dit is gewoon ECHT iets waar je LETTERLIJK niets meer aan kunt doen.

Je kunt nu wel eisen dat de antibiotica verboden moeten worden voor die doeleinden, maar de bacteriën zitten nu al in ons.
Het gevaar is nu wel dat een ANDERE, SCHADELIJKE bacteriesoort resistent gaat worden. DAT moet idd voorkomen worden, maar aan deze specifieke bacterie waar het nu om draait, doe je gewoon geen fuck meer. Blijkbaar is hij gelukkig blijkbaar onschadelijk, anders waren we al massaal ziek geworden, maar zelfs als hij wél schadelijk zou zijn: wat kunnen we er nu nog aan doen?
pi_80364573
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef ToT het volgende:
Tja het is een reëel gevaar, maar wat wil je dat we nu allemaal gaan doen? Massaal in paniek slaan en gaan rellen en plunderen?

Je kunt nu wel eisen dat de antibiotica verboden moeten worden voor die doeleinden, maar de bacteriën zitten nu al in ons.
Het gevaar is nu wel dat een ANDERE, SCHADELIJKE bacteriesoort resistent gaat worden. DAT moet idd voorkomen worden, maar aan deze specifieke bacterie waar het nu om draait, doe je gewoon geen fuck meer. Blijkbaar is hij gelukkig blijkbaar onschadelijk, anders waren we al massaal ziek geworden, maar zelfs als hij wél schadelijk zou zijn: wat kunnen we er nu nog aan doen?
Waar ik werk wordt elke dag antibiotica voorgeschreven, voor longontstekingen en bronchitis en aanverwante aandoeningen. Bijv. een kuurtje van 8 dagen amoxicilline en de longontstekling is bedwongen. Dus antibiotica is onontbeerlijk in de medische zorg.
Het is jammer dat sommige mensen na drie dagen stoppen met hun kuurtje, omdat ze zich al beter voelen en dus de kuur niet afmaken, hetgeen vaak resulteert in infiltraatjes in de longen, restjes van de longontsteking die niet bestreden zijn. Die kapselen zich in zodat de patient op den duur chronische longproblemen krijgt. Dus dit komt niet door de antibiotica maar door de mensen zelf die een kuur niet afmaken. En ja, dan is iemand op een gegeven moment resistent, terwijl dit dus niet nodig was geweest als men zich gehouden had aan de voorschriften van de arts.
pi_80364911
Klopt idd, maar sowieso als je non-stop antibiotica blijft slikken, krijg je sowieso op den duur bacteriën die er resistent tegen worden.
pi_80365008
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:36 schreef ToT het volgende:
Klopt idd, maar sowieso als je non-stop antibiotica blijft slikken, krijg je sowieso op den duur bacteriën die er resistent tegen worden.
True.
pi_80365233
quote:

Er zijjn volgens info in eerde geplaatste link in Europa al meer mensen aan overleden dan aan de mexicaanse griep, onschadelijk lijkt mij dit niet.

In het kader van de NWO gedachte beveel ik quarantaine of nog beter preventief ruimen van zowel besmette dieren als mensen aan.

Ter geruststelling:
quote:
Een ESBL-besmetting gebeurt bijna altijd via speeksel, urine, ontlasting of slijm. De toename is te verklaren door het feit dat de opsporingstechnieken van de bacterie verbeterd zijn en dat de bacterie in aantal toeneemt.
De bacterie is niet gevaarlijk voor gezonde mensen en verdwijnt vanzelf weer naarmate de weerstand toeneemt. Verspreiding kan voorkomen worden door het nemen van hygiënische maatregelen, zoals het dragen van een schort, mondkapje, handschoenen, en door het desinfecteren van de handen.
http://www.medicalfacts.n(...)ieuwe-superbacterie/
Eisenhower1961.
pi_80365361
Jaren geleden hebben ze gekeken of het voor mensen goed was om dagelijks antibiotica te nemen. De testsubjecten waren in het begin allemaal kerngezond, maar ze stierven op een gegeven moment allemaal aan de meest onbenullige aandoeninkjes.

Overigens wel vreemd dat mijn vader wegens zijn longproblemen nu wél dagelijks antibiotica moet slikken, en dat al minimaal anderhalf jaar lang.
pi_80366622
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:43 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden hebben ze gekeken of het voor mensen goed was om dagelijks antibiotica te nemen. De testsubjecten waren in het begin allemaal kerngezond, maar ze stierven op een gegeven moment allemaal aan de meest onbenullige aandoeninkjes.

Overigens wel vreemd dat mijn vader wegens zijn longproblemen nu wél dagelijks antibiotica moet slikken, en dat al minimaal anderhalf jaar lang.
En waarschijnlijk zal hij dat zijn hele leven moeten blijven doen. Al is het maar een onderhoudsdosis.
pi_80367038
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En waarschijnlijk zal hij dat zijn hele leven moeten blijven doen. Al is het maar een onderhoudsdosis.
Is ook zo, maar ik vind het wel vreemd dat hij dan geen resistente bacteriën in zijn lichaam krijgt.
pi_80367317
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Is ook zo, maar ik vind het wel vreemd dat hij dan geen resistente bacteriën in zijn lichaam krijgt.
Ja, zal morgen eens vragen hoe dat precies zit. Heb nu even de parate kennis niet.
pi_80369915
quote:

[..]

Ten eerste. Das k#t.

Niet iedere bacterie wordt/is resistent. Overigens word volgens mij de bacterie zoals genoemd in de OP zelf niet resistent maar scheidt deze bacterie 'n enzym uit dat antibiotica afbreekt.
http://www.microbiologie.info/resistentie.htm
Eisenhower1961.
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:19:33 #57
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_80370247
quote:

[..]

Zal op den duur absoluut gaan gebeuren, maar de kans is klein dat dat zal gebeuren als hij nog leeft. Dat is gewoon simpelweg evolutie, daar doe je niks aan
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:10:24 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_80372909
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ik meen dat overigens tegenlicht/zembla en nova hier ook al uitgebreid aandacht hebben besteed.
Ik zou de telegraaf bron ook maar als ik TS weg weghalen want blijkbaar kunnen kleuters hier alleen maar in termen van "oh das de telegraaf " denken.

Geen wonder dat dit land/wereld naar de klote gaat.
Precies of roepen het is YouTube. Fok!kers gaan compleet voorbij aan de inhoud, de makers én het voornaamste feit, YouTube is een platform
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:18:37 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_80373144
quote:

Wat ik al maanden roepen. (bigpharma) artsen verbannen. En grotendeels ziekenhuizen sluiten.
Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat dit vakgebied voor de meeste doden zorgt. Als deze mensen hun beroep staken dan gaat het een raptempo beter met de gezondheid van mens & dier

Wat er als eerste moet gebeuren is dat dierenartsen GEEN bevoegdheid meer hebben tot pharmaceutisch gekloot. En al helemaal niet tot antibiotica. En kan die glossylubrieke kutminister met haar goudlokje niet hele gauw naar een strafkamp.

Het is te bespottelijk voorwoorden dat deze beroepsgroep 75% leeft van het fascisme van BigPharma. Daar zit het verrotte probleem. Het is ordinair geld verdienen. Kan die kutarts (wederom een indicatie waarom een arts slecht is) het schelen dat we de dieren vernaggelen. Dat we bacteriën resistent maken. Dat we daarmee ons zelf kwalijk opstellen voor een simpele ziekenhuisbezoek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_80373253
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik al maanden roepen. (bigpharma) artsen verbannen. En grotendeels ziekenhuizen sluiten.
Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat dit vakgebied voor de meeste doden zorgt. Als deze mensen hun beroep staken dan gaat het een raptempo beter met de gezondheid van mens & dier

Wat er als eerste moet gebeuren is dat dierenartsen GEEN bevoegdheid meer hebben tot pharmaceutisch gekloot. En al helemaal niet tot antibiotica. En kan die glossylubrieke kutminister met haar goudlokje niet hele gauw naar een strafkamp.

Het is te bespottelijk voorwoorden dat deze beroepsgroep 75% leeft van het fascisme van BigPharma. Daar zit het verrotte probleem. Het is ordinair geld verdienen. Kan die kutarts (wederom een indicatie waarom een arts slecht is) het schelen dat we de dieren vernaggelen. Dat we bacteriën resistent maken. Dat we daarmee ons zelf kwalijk opstellen voor een simpele ziekenhuisbezoek.
Dat je je niet schaamt voor je ongefundeerde rotzooi die je over mensen spuit die niets dan goed met je voor hebben.

Je mag het nooit iemand toewensen maar als jij ooit dringende medische zorg nodig hebt, dan moet je die arts maar eens recht in zijn ogen kijken en dan zien of hij/zij nog steeds zo "fascistisch" en "slecht" is ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')