Dat vind ik dus ook, en anders een wat hoger taille rokje en een shirtje zo latten poffen.quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef Marouska het volgende:
Hoe kunnen mensen dit nou 'vormloos' vinden? De pasvorm is juist geweldig, paar flinke hakken eronder en klaar. Ik voel mij veel sexier in zo'n look dan in iets dat slecht geil is doordat 't strak zit...
En heeeeeeel veel been laten zien. En ja, dan zit er inderdaad iets los vallends boven, maar "KIJK: BENEN!" werkt prima voor 't sexappeal!quote:Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, en anders een wat hoger taille rokje en een shirtje zo latten poffen.
De lengte vind ik raar (geloof ik? Zou dat tot onder de knie vallen?). Maar die kleur is juist super als je 't mij vraagt. En tja, 'hip': ik vind het, als ik zo naar de website kijk, wel erg makkelijk te incorporeren in de "hippe" kledingstijlen die je de laatste tijd ziet ja.quote:Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Karina het volgende:
Ik vind die Monki kleren helemaal niet zo hip, lelijke kleuren, dit bijvoorbeeld, lelijk.
[ afbeelding ]
Die kleur vind ik helemaal niets, zo'n vleeskleurtje. Het is een soort hobbezak. En ik zag nog wel meer dingen in "rare" kleuren, vreemd groen/grijsachtig bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 april 2010 18:41 schreef Marouska het volgende:
[..]
De lengte vind ik raar (geloof ik? Zou dat tot onder de knie vallen?). Maar die kleur is juist super als je 't mij vraagt. En tja, 'hip': ik vind het, als ik zo naar de website kijk, wel erg makkelijk te incorporeren in de "hippe" kledingstijlen die je de laatste tijd ziet ja.
Jij hebt geloof ik dan ook mooie lange benen als ik PIC only topic in oogschouw neem. Die moet je dan zeker laten zien.quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Marouska het volgende:
[..]
En heeeeeeel veel been laten zien. En ja, dan zit er inderdaad iets los vallends boven, maar "KIJK: BENEN!" werkt prima voor 't sexappeal!
Ja okay, dan kan ik sneller de hobbezak aan dan jij. Maar zoals al hierboven genoemd: een hoog taillerokje met een fluffy topje erin lijkt mij, ook bij korte dames, geen enkel probleem en júist leuk voor het figuur.quote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik dan ook mooie lange benen als ik PIC only topic in oogschouw neem. Die moet je dan zeker laten zien.
Ik ben niet zo groot. Een hobbezak staat mij daarom niet. Dan voel ik helemaal klein en bollig. Ik ben meer van de luchtige topjes en rokjes enzo voor de zomer.
De laarsjes die tliciouz laat zien in dat linkje vind ik wel weer leuk.
Dit ziet eruit als een dweil.quote:Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Karina het volgende:
Ik vind die Monki kleren helemaal niet zo hip, lelijke kleuren, dit bijvoorbeeld, lelijk.
[ afbeelding ]
bronquote:Hoera! Wij hadden het er al eerder over dat Monki naar Nederland komt. En nu weten we waar de eerste winkel haar deuren gaat openen, namelijk in de Kalverstraat in Amsterdam! Stap in de verassende en inspirerende wereld van Monki….
Het label staat voor betaalbare kleding en accessoires. Je kunt met de kleding je eigen identiteit bepalen. Individueel, onafhankelijk en fantasierijk zijn de sleutelwoorden.
Elke winkel heeft een ander thema en wordt geïnspireerd op een deel uit de Monki wereld. De Nederlandse winkel krijgt het thema ‘The city of oil and steel.’ Neon kleuren, vervreemde plantvormen, asfalt en op machine geïnspireerde vormen gaan we terug zien in de winkel. En natuurlijk zijn de herkenbare Monki graphics niet te missen.
Wij kunnen niet wachten tot de winkel er is... Nog maar een paar maandjes wachten en dan is het zover: in augustus wordt de eerste winkel officieel geopend in de Kalverstraat.
Zoiets staat me absoluut niet. Ik moet echt iets hebben wat strak om mijn taille zit anders word ik een propje. Het is voor mij te vormloos. Als ik dat aantrek, lijk ik op iemand die een make-over heeft gehad van Dyanne Beekman.quote:Op maandag 12 april 2010 19:28 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja okay, dan kan ik sneller de hobbezak aan dan jij. Maar zoals al hierboven genoemd: een hoog taillerokje met een fluffy topje erin lijkt mij, ook bij korte dames, geen enkel probleem en júist leuk voor het figuur.
Nu ja, allemaal een kwestie van smaak ook natuurlijk.
bronquote:Monki opent winkel in Rotterdam
Monki gaat zijn deuren openen in Rotterdam. Na het grote succes in Amsterdam vond Monki het de hoogste tijd om een nieuwe winkelen te vestigen in onze Havenstad. En met een collectie vol goedkope tops, wollen truien en blazers weten we zeker dat veel Rotterdamse fashionista's de gloednieuwe Monki zullen platlopen.
Monki gaat zich vestigen in het shoppinghart van Rotterdam, namelijk in de buurt van New Look en River Island op het Binnenwegplein 64-66. Betere locatie kan haast niet. En als we dan ook nog eens nagaan dat de winkel 357m² wordt, weten we dat we veel shoppingitems in een grote winkel kunnen verwachten.
Wie niet in de buurt van Amsterdam woont, kent Monki waarschijnlijk niet. Monki is qua prijs net H&M, maar heeft net even iets apartere kleding. Doorschijnende blousen, lange T-shirts en flatform shoes heeft Monki in de collectie zitten en dat allemaal voor een klein prijsje.
Het wordt iig een leuk stukje met de winkels die al op het plein zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |