quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil ook de foto's van CF zien!
Taalnazi's: Schrijf ik " Er is nog zoveel dat ik wil leren" OF "er is nog zoveel wat ik wil leren" ??
quote:In deze zin is sprake van een ONBEPAALDE VERWIJZING. Het woordje DAT wordt alleen gebruikt als datgene waarnaar verwezen wordt BEPAALD (tastbaar) is. Voor een ONBEPAALDE VERWIJZING (dat kun je niet grijpen, het is bijv. geen zelfstandig naamwoord), gebruik je WAT. Het woordje 'zoveel' is een onbepaalde verwijzing, het is dus niet tastbaar. Dus men gebruikt 'WAT'.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Dan kun je na schooltijd gaan borrelen bij LaurelineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, ik ken die school goed!
Ja als het goed is wel, maar blijkbaar heeft de makelaar van de verkopers niet echt haast. En ik wil ook niet té fanatiek geïnteresseerd overkomen, dat is niet goed voor de prijs natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Merel, hoorde je een dezer dagen niet iets van je droomhuis?
Welk huis, Merel? Die ene die je al een tijdje op het oog hebt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel, maar blijkbaar heeft de makelaar van de verkopers niet echt haast. En ik wil ook niet té fanatiek geïnteresseerd overkomen, dat is niet goed voor de prijs natuurlijk
het zou kunnen. maar áls ik word aangenomen zijn t als t goed is bovenbouw uren... dus als ik er dan een paar jaar blijf werken zou dat kunnen jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:39 schreef Viking84 het volgende:
Straks krijgt Kwak de mini van Lau in de klas.
Wat wou je bestellen dan? *aagje*quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef Syrena het volgende:
Buh heb bestelling bij H&M gedaan, maar kan niet meer inloggen. Karma!
Dus dan maar geen bestelling
Ik had wat dingen uit de sale (ben alweer vergeten watquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat wou je bestellen dan? *aagje*
Ik ben de afgelopen tijd zo inspiratieloos als ikweetnietwat qua eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |