Beter deel je het de volgende keer met ons!quote:Op maandag 12 april 2010 22:25 schreef Merel het volgende:
Waarom maak ik zulke goddelijk lekkere risotto, ik vreet zo de hele pan leeg
samsung galaxy spica net als syrena, bevalt heel erg goed voor internet!quote:Op maandag 12 april 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor abbo en telefoon MET internet hebben jullie?
Bel bijna niet, sms 4 x per dag maar wil wel internet, ben even aan het kijken
Is het al gelukt met je kuif??quote:Op maandag 12 april 2010 22:28 schreef P.F het volgende:
[..]
samsung galaxy spica net als syrena, bevalt heel erg goed voor internet!
Ja, die is daar ook. Al zijn familie en vrienden wonen in het zuiden van het land, dus hij kan niet zo gemakkelijk ergens gaan logeren. We zien wel hoe dat gaat.quote:Op maandag 12 april 2010 22:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is je ex (dat is zo raar om te zeggen als het nog maar zo kort uit is..) daar nu ook, of woont die even ergens anders?
Fijn dat je alweer wat toekomstplannen durft en kunt maken, voorzichtig aan. Lekker een beetje fantaseren over alle mogelijkheden die je hebt, kan best fijn zijn! Ben je vandaag een beetje doorgekomen?
Oh, gewoon walsen hoor! Dat ik nu zo nodig steeds over mezelf moet praten betekent niet dat jij het niet ergens anders over mag hebben!quote:Op maandag 12 april 2010 22:26 schreef Merel het volgende:
Oh sorry, ik wals zo over de update van DaD heen, die had ik nog niet gezien
Wanneer is dat feestje? we willen natuurlijk wel een foto van de uiteindelijke complete look + hairdo + make up hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
nope! maar ik had ook geen haarlak en ik ging naar mijn ouders om voor ze te koken
Phoe, dat lijkt me wel heel lastig zeg. Ben benieuwd hoe dat gaat. Misschien ook wel fijn dat je hem dan nog even kan zien/dat jullie kunnen praten?quote:Op maandag 12 april 2010 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, die is daar ook. Al zijn familie en vrienden wonen in het zuiden van het land, dus hij kan niet zo gemakkelijk ergens gaan logeren. We zien wel hoe dat gaat.
Verder had ik vandaag best een goede dag ja.. Het helpt als je een schattig neefje hebt dat zegt: "Tante DaD?" "Ja lieverd?" "Ik vind het zo gezellig als je hier bent!"
.
Waar doorheen geslagen, Neenemans?quote:Op maandag 12 april 2010 22:33 schreef neen het volgende:
Ik heb mij er vanavond doorheen weten te slaanhoewel mijn huisgenoot hier nog steeds zit en doordrinkt. Pas donderdag weer als ik een feestje heb
met gepaste trots
Geen spoortje van woede.quote:Op maandag 12 april 2010 22:33 schreef Merel het volgende:
DaD, ik heb het hele verhaal toen gemist, maar gaan jij en je ex wel een beetje goed met elkaar om? Geen haat en nijd? Want dat scheelt wel als je er langs gaat. Maar maakt het tegelijk ook moeilijker natuurlijk.
Geen bier drinkenquote:Op maandag 12 april 2010 22:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waar doorheen geslagen, Neenemans?
Woensdagquote:Op maandag 12 april 2010 22:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wanneer is dat feestje? we willen natuurlijk wel een foto van de uiteindelijke complete look + hairdo + make up hebben
ohh dan krijg je een schouderklopje van me!! Goed gedaanquote:
telefoons geen verstand van, maar als je een nieuwe zoekt zou ik er eentje met de nieuwste versie van android doen. die apps daarvoor komen ook steeds meer. als je iphone wilt zou ik wachten tot de versie 4 er is...quote:Op maandag 12 april 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor abbo en telefoon MET internet hebben jullie?
Bel bijna niet, sms 4 x per dag maar wil wel internet, ben even aan het kijken
Haha right you arequote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Goed man, MariaZet je die ook even op je lijst van alle successen van het afgelopen jaar? Zumba-demoteam, conditie 'goed'... Kun je weer op teren als je eens chagrijnig bent over de weegschaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |