Ik zou echt vroeger naar bed moeten gaan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt altijd voor de wekker wakker... ik kan me niet heugen dat ik me ooit verslapen heb...
Ja mij eigenlijk ook wel, in Egypte was ik er echt heel vroeg uit iedere dag. Maar toen moest het wel. Dus nu zal ik misschien wel neiging hebben om iets langer te willen blijven liggen, maar da's zonde vind ik. En ik denk ook wel dat ik daar vroeger kan slapen, gezien het vele wandelen en zo wat we gaan doen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
Da's het stomme, Co: op vakantie lukt het me altijd welZal er in het midden-oosten mee te maken dat die oproep tot gebed al voor zonsopgang wordt gedaan
Hehe, herkenbaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
doordeweeks opstaan: probleem
weekend: 8 uur wakker en met moeite tot de beloofde 10 uur doorslapen
en nu naar college
Huh? Bij een iPhone moet je toch altijd sowieso een T-Mobile abbo nemen? Mijn vader wilde toen één met een Vodafone abbo, maar dat kon toen om de een of andere reden niet. Volgens T-Mobile niet, maar er is toen ook nog iemand van Vodafone bij mijn vader geweest, en ook die zei dat het niet kon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb een iPhone, waarop een internetabo wel noodzakelijk is, anders heb je weinig aan die telefoon. Heb een Bel, SMS en Web abo van Vodafone, geloof ¤ 34 per maand.
Hier een iPhone met met abbo van ¤ 29,95 p.m. Maar dat lijkt me voor jou echt wat overdreven als je toch niet veel belt. Dat moet wel veel goedkoper kunnen.quote:Op maandag 12 april 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor abbo en telefoon MET internet hebben jullie?
Bel bijna niet, sms 4 x per dag maar wil wel internet, ben even aan het kijken
Dat klopt ook. Ik heb via phoneshop.nl een simlockvrije iPhone besteld, met verlenging van mijn Vodafone abo. Dus op die manier kan het wel. Geldt voor alle netwerken, overigens. Alleen heb ik 'maar' de 8GB versie, en dus de 3G ipv de 3GS die nu op de markt is. Maar ik merk geen verschilquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
Huh? Bij een iPhone moet je toch altijd sowieso een T-Mobile abbo nemen? Mijn vader wilde toen één met een Vodafone abbo, maar dat kon toen om de een of andere reden niet. Volgens T-Mobile niet, maar er is toen ook nog iemand van Vodafone bij mijn vader geweest, en ook die zei dat het niet kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |