Oh, ik neem het 'm ook niet kwalijk! Ik vond het bijna wel grappig hoe ik maanden niets van 'm had gehoord en dan zo'n berichtje twee dagen nadat het uit is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
DaD: Dat zijn geen leuke reacties, maar dat kun je die mensen ook niet kwalijk nemen. Zij weten het nog niet? Ik begrijp dat je relatie over is maar dat jullie zouden gaan samenwonen?
Dat klinkt goed! Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik neem het 'm ook niet kwalijk! Ik vond het bijna wel grappig hoe ik maanden niets van 'm had gehoord en dan zo'n berichtje twee dagen nadat het uit is.. Ik heb het verder ook nog niet op Hyves gezet of zo. Iedereen komt er snel genoeg achter.
We woonden al samen, eerst een jaar in hetzelfde studentenhuis en sinds november in een huisje voor onszelf. Ik heb echt zin om straks weer naar Groningen te gaan, eerst thee drinken met m'n vriendin en dan lekker uitgebreid koken, ik weet al wat ik ga maken. En ontspannen bij Pilates.
Quiche met peer, walnoten en hüttenkäse.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Wat ga je maken?
Hier schijnt de zon alweer lekker, hopelijk daar ook, dat helpt vaak ook mee aan je humeur (bij mij in ieder geval wel)
Dat dus. Ik had het nodig geloof ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:41 schreef loveli het volgende:
Ik heb me niet verslapen, ben ook net wakker
Schapen blatenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Quiche met peer, walnoten en hüttenkäse.. En een simpele salade erbij. Hier schijnt de zon ook heerlijk! De vogeltjes fluiten en de schapen blaten (dat is toch wat schapen doen?).
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |