abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80777016
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:58 schreef Q. het volgende:

[..]

10 mei, dan staat de 2-jarige rente met het huidige tempo al boven de 80%. .
LOL.

Nu maar hopen dat de Spaanse en Portugese rente voor die tijd de pan uit rijst, met de angst in zicht dat zij meteen volgen. Mocht dat gebeuren gaat er geen enkele bail-out plaatsvinden voor Griekenland, ben ik bang blij.
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:07:25 #227
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80777055
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

LOL.

Nu maar hopen dat de Spaanse en Portugese rente voor die tijd de pan uit rijst. Mocht dat gebeuren gaat er geen enkele bail-out plaatsvinden voor Griekenland.
Hoezo? Die arme stakkers geven we toch ook gewoon een bailout?
Bedankt Hans.
pi_80777100
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:07 schreef bascross het volgende:

[..]

Hoezo? Die arme stakkers geven we toch ook gewoon een bailout?
Denk je?
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:11:25 #229
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80777203
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:08 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Denk je?
Ik denk dat het niet te betalen is.
Bedankt Hans.
pi_80777492
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:11 schreef bascross het volgende:
Ik denk dat het niet te betalen is.
Dat weet ik wel zeker en het word nog leuker als een nog groter land dezelfde soort problemen gaat ondervinden (UK bijvoorbeeld). Ik denk dat door deze ontwikkelingen (die je al vanaf het begin van de rally kon zien aankomen) de drang om te bezuinigen groter en groter worden, wat natuurlijk betekent dat de laatste kaarsjes op de feesttaart worden uitgeblazen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:25:54 #231
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80777766
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker en het word nog leuker als een nog groter land dezelfde soort problemen gaat ondervinden (UK bijvoorbeeld). Ik denk dat door deze ontwikkelingen (die je al vanaf het begin van de rally kon zien aankomen) de drang om te bezuinigen groter en groter worden, wat natuurlijk betekent dat de laatste kaarsjes op de feesttaart worden uitgeblazen.
Dat denk ik ook, het is alleen nog de vraag wanneer.
Bedankt Hans.
pi_80777783
quote:
Portugal
Naast de problemen die in Griekenland al een paar maanden aan de gang zijn, heeft Portugal ook steeds meer moeite om leningen terug te betalen.
De rating van dit land is dinsdag dan ook verlaagd van A+ naar A-.
In een persbericht geeft S&P aan dat ze een ‘Grieks scenario’ voor Portugal niet ondenkbaar achten.
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:27:39 #233
141482 Q.
JurassiQ
pi_80777819
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

Wall Street Conspiracy: The Sequel. .
For great justice!
pi_80778017
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

Maw: nog verdere verlaging van de kredietstatus nav slecht financieel beleid/schuldenlast.

Tenminste, dat had ik van BNR begrepen
pi_80778085
Als we nu nog gewoon een gulden en een drachme hadden gehad zoals het mij voor ogen stond, had ik wel geweten waar ik dit jaar ook een weekje heen gegaan zou zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 april 2010 @ 19:43:46 #236
4530 crew  Crazy Harry
pi_80778421
Weet iemand waar we die 'junk' kunnen kopen?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_80778679
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als we nu nog gewoon een gulden en een drachme hadden gehad zoals het mij voor ogen stond, had ik wel geweten waar ik dit jaar ook een weekje heen gegaan zou zijn.
Je kunt nu je Euro's nog omwisselen voor Zloty's
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_80786827
quote:
Griekse ambtenaren op 5 mei ook in staking
Uitgegeven: 27 april 2010 18:16

ATHENE - Griekse ambtenaren sluiten zich aan bij de algemene staking die voor 5 mei is uitgeroepen. De ambtenarenvakbond Adedy heeft dat dinsdag gezegd.
© ANP

''We sluiten ons aan bij de mobilisatie op 5 mei'', zei een vakbondswoordvoerder. De grootste Griekse vakbond voor de particuliere sector GSEE had eerder opgeroepen tot de 24-uursstaking op 5 mei tegen de bezuinigingsplannen van de regering en de ''neo-liberale chantage'' van de Europese Unie en het IMF.

''We willen een blokkade tegen de eisen van de Europese Unie, de Europese Centrale Bank en het IMF die de economische rechten van werknemers vernietigen'', aldus de oproep. Bij de twee vakbonden zijn in totaal 1,3 miljoen werknemers aangesloten.

Staakprotesten

De laatste maanden zijn in Griekenland al meerdere stakingen en straatprotesten gehouden tegen de aangekondigde bezuinigingsmaatregelen van de regering om het begrotingstekort en de staatsschuld terug te dringen.

Noodleningen

De leiders van de eurolanden zullen waarschijnlijk op 10 mei een topontmoeting houden om te besluiten over noodleningen aan Griekenland.

De eurolanden hebben eerder aangeboden de noodlijdende Grieken 30 miljard euro te lenen tegen een rente van circa 5 procent.

Het Internationaal Monetair Fonds (IMF) zou daar nog 15 miljard bovenop doen.
Nu

Dat is ook precies waarom Griekenland een junkstatus verdiend. De bevolking is verslaaft geraakt aan de "gratis" euro's en alleen cold turkey krijg je ze daar vanaf. Oftewel laat ze in hun sop gaarkoken en de realiteit onder ogen zien.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:57:48 #240
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80787840
''We willen een blokkade tegen de eisen van de Europese Unie, de Europese Centrale Bank en het IMF die de economische rechten van werknemers vernietigen'', aldus de oproep. Bij de twee vakbonden zijn in totaal 1,3 miljoen werknemers aangesloten.

Je wordt toch ziek van die lui?
Bedankt Hans.
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:57:54 #241
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_80787845
Wanneer trappen Griekenland er eens uit , keek even naar de Dollar / Euro verhouding
Tering , in vergelijking met een paar maanden terug
Of heeft dat niks met Griekenland te maken
Ik ben inmiddels overleden
pi_80788019
Het probleem is dat die Grieken nooit onder het communisme hebben geleefd. Vandaar dat er nogal veel halvegaren rondlopen die denken dat kapitalisme het probleem is.
pi_80790829
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef bascross het volgende:

Je wordt toch ziek van die lui?
geld willen oke maar eisen aan voldoen ho maar. wij moeten tot ons 67e werken en dat moeten de grieken ook maar een doen. is er een wet waarbij je economisch zwakke landen uit de euro kan knikkeren?
  woensdag 28 april 2010 @ 07:59:14 #244
141482 Q.
JurassiQ
pi_80793429
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Nu

Dat is ook precies waarom Griekenland een junkstatus verdiend. De bevolking is verslaaft geraakt aan de "gratis" euro's en alleen cold turkey krijg je ze daar vanaf. Oftewel laat ze in hun sop gaarkoken en de realiteit onder ogen zien.
Ze flikkeren maar op, ik ben ze helemaal zat, ik hoop dat ze allemaal failliet gaan.
For great justice!
pi_80793962
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:43 schreef Crazy Harry het volgende:
Weet iemand waar we die 'junk' kunnen kopen?
Op de schroothoop
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 28 april 2010 @ 08:54:34 #246
141482 Q.
JurassiQ
pi_80794236
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Op de schroothoop
Of bij de junks achter het station. Daar horen ze iig thuis. .
For great justice!
pi_80794346
Wat ik eigenlijk heel frappant hieraan vind is dat de rating van griekenland naar A3 is gegaan en we hier overspoeld worden met bericht dat het opeens junkbonds geworden zijn. Dit terwijl california het afgelopen jaar al eens een BBB rating aangetikt heeft en daar lang niet zoveel ophef over gemaakt is toendertijd.

http://www.treasurer.ca.gov/ratings/history.asp
  woensdag 28 april 2010 @ 09:18:31 #248
299250 Gladtobeme
monday_monday
pi_80794698
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:59 schreef Basp1 het volgende:
Wat ik eigenlijk heel frappant hieraan vind is dat de rating van griekenland naar A3 is gegaan en we hier overspoeld worden met bericht dat het opeens junkbonds geworden zijn. Dit terwijl california het afgelopen jaar al eens een BBB rating aangetikt heeft en daar lang niet zoveel ophef over gemaakt is toendertijd.

De US staten staan veel dichter bij Washington, hier ziet men de EU staten nog steeds als aparte landen, met 27 aparte defensies en 27 aparte buitenlandse zakentjes
  woensdag 28 april 2010 @ 09:22:30 #249
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_80794782
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:59 schreef Basp1 het volgende:

Daar is niks frappants aan. De media maken het nieuws en wie maakt de media.

Juist ja, die ja. En daar hebben ze er alle belang bij om de schone schijn op te houden.
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
pi_80795110
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:22 schreef faustkern het volgende:

[..]

Daar is niks frappants aan. De media maken het nieuws en wie maakt de media.

Juist ja, die ja. En daar hebben ze er alle belang bij om de schone schijn op te houden.
Hebben we hier in europa dan echt bijna geen kritische geesten meer zitten bij de persbureau's nemen die nu echt alle VS propaganda over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')