Op Spotify staat een hoop als je zoekt op Treme. Maar volgens mij is dat geen officiele OST.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
is er al een soundtrack te vinden?
Wil niet alles via hbo kopen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Houniet het volgende:
Deze moet ik ook maar eens gaan volgen.
lol, 50% van keren dat ze dat doen vind ik de muziek ook echt leuk. Dus dit is misschien wel de goede verhoudingquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:36 schreef Slurrrrp het volgende:
Hopelijk kappen ze met de 'drama' en krijgen we minimaal 40 mins live muziek per aflevering
And there was much rejoicing! \o/.quote:Op zondag 24 april 2011 13:39 schreef TJLinden het volgende:
Vanavond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen!
[ afbeelding ]
Dat is goed nieuws! Ik had ergens opgevangen dat er geen seizoen 3 meer zou komen....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef planethugo het volgende:
ik moet zelf nog beginnen met seizoen 2 maar het 3de is alvast een feit!
Treme krijgt derde seizoen van HBO
Zo, ja man! Wel wat minder Davis dan in seizoen 1 en meer Antoine Batiste. Antoine is tofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:07 schreef ChickenMan het volgende:
Vind het tweede seizoen tot nu toe beter dan het eerste! Davis tegen z'n tante in die bar.
Ditto, Ik vind Sonny ok, maar Annie irriteert me mateloos! Met dr veel te interessante kop tijdens het viool spelen.. bahquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:19 schreef neilpad het volgende:
Sonny is niet de sympathiekste van de show maar ik erger me verder niet aan de acteerprestaties van dhr Huisman ofzo. Hij doet het wel goed vind ik.
Wat een goede show dit trouwens damn. Heerlijke muziek, leuke verhaallijntjes, goed acteer werk.
LaDonna bijv in de derde aflevering dayuuhmm.
Wel een goede violiste andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 03:32 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Ditto, Ik vind Sonny ok, maar Annie irriteert me mateloos! Met dr veel te interessante kop tijdens het viool spelen.. bah
Vind dr dan ook geen fijne actrice om naar te kijken.. Dus dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef neilpad het volgende:
Ik erger me eigenlijk aan niemand.
Dat vrouwtje dat Annie speelt was overigens helemaal geen actrice van beroep. Ze heeft op zo'n fancy conservatorium gezeten en was al best succesvol als violist voordat ze hier aan begon.
Ik vraag me af hoe louche hij werkelijk is...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:56 schreef DUK het volgende:
Ik erger me ook aan niemand (behalve Sonny...). Annie vind ik juist wel leuk...
Reuze benieuwd ook om te zien waar het heen gaat met die louche projectontwikkelaar uit San Antonio..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |