ergens denk ik dat hbo ook niet bepaald ene uitdaging is, op het huiswerk na danquote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef jaronsch het volgende:
Niet echt. MBO is goede basis voor je carriere, en hoe ver je het daar schopt komt meer neer op je instelling dan opleidingsniveau.
dan doe je toch ook nog ff uni erna?quote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ergens denk ik dat hbo ook niet bepaald ene uitdaging is, op het huiswerk na dan
HBO is meer zelfstandig aan de slag en in de MBO wordt meer voorgekauwd. Voornaamste verschil is dat HBO-ers net iets minder traag/lui/ongemotiveerd zijn dan MBO-ers.quote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ergens denk ik dat hbo ook niet bepaald ene uitdaging is, op het huiswerk na dan
is dat ergens op het internet te vinden, of kun je het scannen?quote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef nozem het volgende:
Overigens dringt diezelfde straatcultuur - met bijbehorend gebrekkig ABN en luie, gemakzchtige instelling -steeds meer door tot de meeste HBO-instellingen. Laatst nog een interessant artikel over gelezen in het NRC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |