Ik kan daar wel een heel interessant antwoord gaan staan geven, maar volgens mij moet ie het beestje even met rust laten. Ik heb heb alleen maar vissen, ben geen kenner met een beetje gezond verstand.quote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Dirk, ik wil je niet naar F&F lokken ofzo hoor () maar weet jij dit niet toevallig?
Blub is verhuisd...raar beest
Het is nu maandagquote:
Hebbie iets goed te maken ofzo?quote:
Nee, Bink is een beetje een afvallige wat dat betreftquote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doet Bink dat ook, als Mr G linksaf gaat en jij rechtsaf doodleuk achter jou aanlopen.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie iets goed te maken ofzo?![]()
[..]
Nee, Bink is een beetje een afvallige wat dat betreft
Omdat Heer G vaak in het buitenland zit, is Bink helemaal van de jubel als ie er dan wél is.
En dan kan ik op mijn kop gaan staan, maar dan ziet ze mij amper meer staan
Wat is het? Als ik op de link kijk dan geloof ik niet dat ik het op het werk moet openenquote:
Met geluid uit merk je niksquote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het? Als ik op de link kijk dan geloof ik niet dat ik het op het werk moet openen![]()
Jawel, kan geen kwaad. Het is een badoem tssssj.quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het? Als ik op de link kijk dan geloof ik niet dat ik het op het werk moet openen![]()
Wat heb je door je koffie gegooid dan?quote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stiekem doordeweeks een beetje nippen kan ook geen kwaad
He, mislukt...quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan daar wel een heel interessant antwoord gaan staan geven, maar volgens mij moet ie het beestje even met rust laten. Ik heb heb alleen maar vissen, ben geen kenner met een beetje gezond verstand.
Gezellig he?quote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefjes! De deur staat open, de vogels fluiten.
...quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg die meet he? Hoe gaan al die mensen in een 6 persoons huisje passen?
Zin inquote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is veilig hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon héél gezellig worden.quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mákkelijk!quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Mákkelijk!
De ESF meet is alleen op zaterdagmiddag/avond. Dus dat proppen we wel een beetje. Komt goed
Wil je ook komen? Dan moet je wel je songfestivalrepertoire een beetje afstoffen!
Oh zo staat het niet in de wikiquote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Mákkelijk!
De ESF meet is alleen op zaterdagmiddag/avond. Dus dat proppen we wel een beetje. Komt goed
Wil je ook komen? Dan moet je wel je songfestivalrepertoire een beetje afstoffen!
quote:
Vorige keer riep je nog dat ik zaterdag nuchter moest blijven en het verder niet uitmaakte. Je weet al dat ik heel leuk ben als ik een beetje heb gedronkenquote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]Ja nou, poeh, jij doet dat echt nooit he?
Maar ik vind het tof dat je alsnog het hele weekend kunt
Even ter info voor de rest: Ll zou ook mee gaan dat hele weekend, dat hadden we in de kroeg namelijk met zijn drieën bedacht dat we dat zouden doen omdat meneer Goodbye dan een tijdje weg is. Maar toen konden wij alleen dat ene weekend allebei (Gb en ik) en Ll dacht dat er dan een verjaardag in zijn familie gevierd ging worden. Maar nu kunnen we alsnog alledrie het hele weekend![]()
Oh Ll, het wordt wel een alcoholvrij weekend, dat snap je he?![]()
Behalve de zaterdag dan!
quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve de zaterdag dan!
Greys zullen we hem uit de droom helpen??quote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vorige keer riep je nog dat ik zaterdag nuchter moest blijven en het verder niet uitmaakte. Je weet al dat ik heel leuk ben als ik een beetje heb gedronken
We zouden eerst ergens in een kroeg een meet houden. Maar het prikken van een datum en het vinden van een kroeg die voor onsmij en Erik songfestivalmuziek zou willen draaien was nogal lastig.quote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh zo staat het niet in de wiki![]()
Uhm, dat repertoire van mij is om te huilen. Daar is geen beginnen meer aan nu nog
Ja, kom... je weet wat we nu moeten roepen he? Dat wat je in de parkeergarage al tegen hem riep!quote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys zullen we hem uit de droom helpen??
Ik ben voor drankquote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]Ja nou, poeh, jij doet dat echt nooit he?
Maar ik vind het tof dat je alsnog het hele weekend kunt
Even ter info voor de rest: Ll zou ook mee gaan dat hele weekend, dat hadden we in de kroeg namelijk met zijn drieën bedacht dat we dat zouden doen omdat meneer Goodbye dan een tijdje weg is. Maar toen konden wij alleen dat ene weekend allebei (Gb en ik) en Ll dacht dat er dan een verjaardag in zijn familie gevierd ging worden. Maar nu kunnen we alsnog alledrie het hele weekend![]()
Behalve de zaterdag dan!
quote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
hebben we een van onze dagen opgeofferd aldaar om die meet te houden![]()
Ach soquote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
We zouden eerst ergens in een kroeg een meet houden. Maar het prikken van een datum en het vinden van een kroeg die voor onsmij en Erik songfestivalmuziek zou willen draaien was nogal lastig.
Nou zaten Goodbye en ik tóch dat weekend al in een huisje, dus hebben we een van onze dagen opgeofferd aldaar om die meet te houden![]()
We zullen er vast spijt van krijgen achteraf![]()
Zaterdag wordt sowieso niet alcoholvrij, geen zorgenquote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben voor drank. al is het maar om de scherpe randjes eraf te halen en goed mee te kunnen zingen
.
Die moest volgens mij voor zijn werk tien dagen weg!quote:Op maandag 12 april 2010 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ach so![]()
Waar is heer GB dan? Z'n meisje zomaar alleen laten
Die doet niet andersquote:Op maandag 12 april 2010 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ach so![]()
Och, we zorgen goed voor haarquote:Op maandag 12 april 2010 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ach so![]()
Zo warm is het nou ook weer niet hoorquote:
Hier weinig wind voor zover ik kan zienquote:
Ben je nu niet in de war met Heer G?quote:
Jij bent gewoon jaloers dat Ll alle dagen mee mag en jij nietquote:
Oh jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je nu niet in de war met Heer G?
We hebben het nu over Heer Gb (Goodbye)
quote:Op maandag 12 april 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat Ll alle dagen mee mag en jij niet
We hadden het er al vrij lang over, dat we zoiets wilden doen. Ll en Goodbye en ik gaan regelmatig op vrijdag de kroeg in om de belangrijke zaken des levens te bespreken (quote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja heer G is alleen maar wegLijkt mijn zwager wel. Die weet niet eens of hij op tijd thuis is voor zijn derde kind.
Maar wat leuk dat jij en GB samen een huisje huren Greys. Ik zou dat ook wel kunnen waarderen als mijn meneer weg zou zijn
quote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja heer G is alleen maar wegLijkt mijn zwager wel. Die weet niet eens of hij op tijd thuis is voor zijn derde kind.
Maar wat leuk dat jij en GB, en Ll samen met zijn drieen een huisje huren Greys. Ik zou dat ook wel kunnen waarderen als mijn meneer weg zou zijn
Nou lekker dan, als die meet pas de 15e is.quote:Op maandag 12 april 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En leuke dingen moet je gewoon dóen, want morgen kan je wel dood zijn! *afklopt*
quote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kom... je weet wat we nu moeten roepen he? Dat wat je in de parkeergarage al tegen hem riep!
Eén, twee, drie... in koor....
DRONKEN TOR!!!!
Erik Positive blablablaquote:Op maandag 12 april 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou lekker dan, als die meet pas de 15e is.
Ik klop wel wat langer afquote:Op maandag 12 april 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou lekker dan, als die meet pas de 15e is.
Je weettoch ik zeg alles direct in iemand gezicht "DRONKEN TOR"quote:Op maandag 12 april 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is er nog gewoon he? Moeten we daar niet ff mee wachten tot hij op date is?
quote:Op maandag 12 april 2010 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, ik was niet eens negatief, ik bracht alleen de meet in verband met GREYS' (!!!) macabere memento mori-gedachte
!
Nee hoor, die zit nuttige dingen te doen elders op FOK!quote:Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Is Dirkh nou echt pleitos.
Ik zal ze heel laten tot de 15e hoor![]()
En ik dacht hier aan de user na het lezen van jouw postquote:Op maandag 12 april 2010 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, ik was niet eens negatief, ik bracht alleen de meet in verband met GREYS' (!!!) macabere memento mori-gedachte
!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 12 april 2010 14:21 schreef Paul het volgende:
Wat is de mooiste jongensnaam die er is?
Ik ga voor Paul, Thomas en Erik.
Pomplamoose.... ik wil met hem trouwen en kinderen krijgen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
Hier wordt iedereen vast weer lief ende kalm van
quote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]de zak was leeg dus ik rammel niet meer
Dus we kunnen je feliciteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Met hem? En wie krijgt dan precies de kinderen?quote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pomplamoose.... ik wil met hem trouwen en kinderen krijgen.
We kunnen het gewoon proberen en dan zien we wel wie de kinderen baart.quote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Met hem? En wie krijgt dan precies de kinderen?
Soms moet er wel eens gewerkt wordenquote:Op maandag 12 april 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat er mensen zijn die posten!
Nie zo'n grote bakkes he!quote:Op maandag 12 april 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat er mensen zijn die posten!
quote:
Ik zat huilend achter mn toetsenbord tot ik jouw post zagquote:
Ik bedenk wel iets leuks voor de 15e. Neem maar een zwembandje mee zodat je nog kan zitten.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Jij bent lief:
[..]
Ik zat huilend achter mn toetsenbord tot ik jouw post zag
Dat klinkt als een note-verzoekquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Werk.![]()
[..]
Wat wou je doen, een note geven?
quote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedenk wel iets leuks voor de 15e. Neem maar een zwembandje mee zodat je nog kan zitten.
iets met dat kinderarmpje van spartacusquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedenk wel iets leuks voor de 15e. Neem maar een zwembandje mee zodat je nog kan zitten.
quote:
En je roze shirt want daar houdt Erik vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Brrrr!quote:Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iets met dat kinderarmpje van spartacus
Nu Ll nog zo ver krijgen dat ie 'm erin steektquote:
Wat zou JJH willen voor n note dan?quote:
Oh? is dat pijnlijker dan die van jou dan?quote:Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu Ll nog zo ver krijgen dat ie 'm erin steekt.
quote:
JJH! ik praat over jequote:
quote:Op maandag 12 april 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]jij bent wel van de verzoekjes?
Toevallig steek ik die net in m'n smuiltjequote:
mmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toevallig steek ik die net in m'n smuiltje
Gebruik jij die "perfecte puntjes" shampoo? je ziet er zo straaaaaaaaaaaaaaaalend uit vandaag!quote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Me tooquote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alstu Tombolalalaquote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gebruik jij die "perfecte puntjes" shampoo? je ziet er zo straaaaaaaaaaaaaaaalend uit vandaag!
quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
Hou op, ik krijg trek![]()
Straks naar de toko, lekker wat indovoer halen
voor jouquote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
Grrmmppff die zuunige vent van mij ook, staan we laatst bij de groothandel zegtie neuhh geen loempia's hoor want die hebben we nog genoeg.
Sure, 1 dus
Dat is zo zuur hequote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
Grrmmppff die zuunige vent van mij ook, staan we laatst bij de groothandel zegtie neuhh geen loempia's hoor want die hebben we nog genoeg.
Sure, 1 dus
Ja, en jij ook zag ik op Ceiling Cat.comquote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gebruik jij die "perfecte puntjes" shampoo? je ziet er zo straaaaaaaaaaaaaaaalend uit vandaag!
quote:
Mja dan bedenk ik me altijd maar dat het altijd nog erger kanquote:Op maandag 12 april 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo zuur he, als je zin hebt in iets wat je thuis hebt, maar het dan niet hebt.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en jij ook zag ik op Ceiling Cat.com
Hij had dus gewoon gelijk, de verdeling wordt dan twee voor jou en drie voor hem, en als hij er nog een wil, pikt ie die van jou af.quote:Op maandag 12 april 2010 17:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Mja dan bedenk ik me altijd maar dat het altijd nog erger kan
Hihi heb ook nog 4 mini's ontdekt rara wat de verdeling wordt
Ik vind het overigens niet echt een goeie shampooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
WAT! Staat het ook al op internet?quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en jij ook zag ik op Ceiling Cat.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 12 april 2010 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens niet echt een goeie shampoo
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*drie dagen zoeken op internet down the drain.![]()
Euh de ene eenzame is een grote loempia en die kleintjes zijn net zo groot als mijn middelvinger..quote:Op maandag 12 april 2010 17:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij had dus gewoon gelijk, de verdeling wordt dan twee voor jou en drie voor hem, en als hij er nog een wil, pikt ie die van jou af.
[..]
Ik heb hem overigens nog nooit geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 12 april 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem overigens nog nooit geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke had je dan? De kiwi of de olijfjes?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[..]
Hou me tegenwoordig maar bij de shampoo's die ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die nieuwigheid [/oma]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
En?quote:Op maandag 12 april 2010 17:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh de ene eenzame is een grote loempia en die kleintjes zijn net zo groot als mijn middelvinger..
En waarom zocht jij daarnaar dan?quote:Op maandag 12 april 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee?
*drie dagen zoeken op internet down the drain.
Ik had geen shampoo volgens mij... (geheugen is ook niet meer wat het geweest was zeg...quote:Op maandag 12 april 2010 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Welke had je dan? De kiwi of de olijfjes?
Dat wordt een strijdquote:
Je doet je naam weer eer aan mietjequote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat wordt een strijd
Ieder een halve grote loempia en ieder 2 kleintjes
Lief ben je!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat wordt een strijd
Ieder een halve grote loempia en ieder 2 kleintjes
Jij ook. Lompe Dirkquote:
Het verbreden van mijn horizon.quote:Op maandag 12 april 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom zocht jij daarnaar dan?
Aangezien alleen IK daar gefilmd was en je verloofde niet?
quote:
quote:
Kinky... doet ie er dan ook hete saus op?quote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik plak het toch alleen op mijn heupen en de Mr kan het hebben
Nergensquote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar staat dat ik zeg dat jij breed bent?
oeh, hete saus op je heupen en dan eh...quote:Op maandag 12 april 2010 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kinky... doet ie er dan ook hete saus op?
Niet alle vrouwen zijn per definitie breed als jij dat ook bent.quote:Op maandag 12 april 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nergens
Maar ik blijf vrouw he...
Ja wat eh, likken natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, hete saus op je heupen en dan eh...
Ja, dat zie ik. Iets met een half woord enzo.quote:Op maandag 12 april 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nergens
Maar ik blijf vrouw he...
Dat zie je nu pas?quote:Op maandag 12 april 2010 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik. Iets met een half woord enzo.
das alles?quote:
Gut! Slak, zout.quote:Op maandag 12 april 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zie je nu pas?
En zaterdag dan?
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* vrouw is *
No doubt about that!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij dacht dat de boobs van Ingetje die van haar man waren...quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Zeg!quote:Op maandag 12 april 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij dacht dat de boobs van Ingetje die van haar man waren...
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Chilisaus anyone?![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Nee dank je, ik heb zuurkoolschotel en dan is chilisaus niet echt lekkertquote:
Oh nee dat nietquote:Op maandag 12 april 2010 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb zuurkoolschotel en dan is chilisaus niet echt lekkert
wat doe je daarin dan?
Heb een beetje een zuurkool fobie
Ja, Dirk hoor!quote:
Toen we de MSN-boobs stuurden gokte hij dat het je man was...J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ananasquote:Op maandag 12 april 2010 18:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nee dat nietwat doe je daarin dan?
Heb een beetje een zuurkool fobieRozijnen
![]()
Oh nee ik pas.quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Oeh! Bewaar je een beetje voor mij voor morgen? Dan ga ik lekker kip maken in de oven bedenk ik nu.quote:![]()
![]()
![]()
Sure, fles vol die legen wij niet hoorquote:Op maandag 12 april 2010 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Oeh! Bewaar je een beetje voor mij voor morgen? Dan ga ik lekker kip maken in de oven bedenk ik nu.![]()
![]()
ik ben off, kindjes moeten in bad
Tot vanavond!
Pas je op dat ze niet verzuipen?quote:Op maandag 12 april 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
ik ben off, kindjes moeten in bad
Tot vanavond!
Später.![]()
![]()
Wij gaan etentot straks!
Gehakt, aardappelschijfjes, zuurkool (duh) en een sausje van creme fraiche met bieslookquote:Op maandag 12 april 2010 18:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nee dat nietwat doe je daarin dan?
Heb een beetje een zuurkool fobie![]()
Uiteraard mag de appelmoes niet ontbreken
Zuurkool met appelmoes?quote:Op maandag 12 april 2010 18:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gehakt, aardappelschijfjes, zuurkool (duh) en een sausje van creme fraiche met bieslook![]()
Uiteraard mag de appelmoes niet ontbreken
Brrrrrrrr
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Appelmoesmaar dan wel bij de frites
![]()
Nou Mr komt met de bordjes
Zo heel gek is dat niet hoor, dat mensen het niet fijn vinden als eten elkaar raakt op het bord.
Dat hebben d'r meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Zo heel gek is dat niet hoor, dat mensen het niet fijn vinden als eten elkaar raakt op het bord.
Dat hebben d'r meer.Daar hebben we het eerder over gehad, eten mág elkaar niet raken. Nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met loempia's?quote:Op maandag 12 april 2010 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
Appelmoesmaar dan wel bij de frites
![]()
Nou Mr komt met de bordjes![]()
Oke, twee bordjes.quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar hebben we het eerder over gehad, eten mág elkaar niet raken. Nooit!![]()
![]()
![]()
![]()
HongerrrrrStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar hebben we het eerder over gehad, eten mág elkaar niet raken. Nooit!
Prakken FTW
GB
quote:Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Dat hebben d'r meer.Dat is ook niet gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Wel bij rode kool en zuurkool ja....en bij patatjesquote:Op maandag 12 april 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]En dan een lading appelmoes er over heen zeker.
Appelmoes over de zuurkool? Are you craaaaaazy?
Noooooooquote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Appelmoes over de zuurkool? Are you craaaaaazy?![]()
Alleen bij zuurkool uit de oven, niet bij zuurkoolstamppot.
Maar dat maak ik haast nooit, want de mixert heeft dan altijd ruzie met de zuurkool met als gevolg dat m'n hele keuken onder de aardappelzuurkoolsmurrie zit
Da mens is harstikkene gestoardquote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Appelmoes over de zuurkool? Are you craaaaaazy?![]()
Goa oarappels oogsten ofzeauquote:
Zuurkoolstamppot moet je ook met een stamper doen, joh!quote:Op maandag 12 april 2010 18:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nooooooo![]()
Alleen bij zuurkool uit de oven, niet bij zuurkoolstamppot.
Maar dat maak ik haast nooit, want de mixert heeft dan altijd ruzie met de zuurkool met als gevolg dat m'n hele keuken onder de aardappelzuurkoolsmurrie zit
In een fluitje van een cent gebeurd
![]()
Nu heb ik zin in patat.Stay with me, let's just breathe.
Overigens heb ik het niet met al het eten.
Saté mag weer rustig bovenop mijn bami liggen
Dat vind ik ondingen; ik stamp alles met de mixert.quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zuurkoolstamppot moet je ook met een stamper doen, joh!In een fluitje van een cent gebeurd
![]()
Nu heb ik zin in patat.
Een soort van Olvarit krijg je dan
Ja, maar dat is anders. Die smaken kunnen ook bij elkaar.quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Idd....quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Wat ik echt gooooor vind is als je een bakje patat haalt, dat ze dan de saus over de patat heengooien.
Dan krijg je van die koude sloffe tatjes
En dat spettert dan zo lekker als je het van hoog op je bord laat kletteren.quote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vind ik ondingen; ik stamp alles met de mixert.
Een soort van Olvarit krijg je dan![]()
![]()
Hoe kom je daar nou weer bij!quote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat spettert dan zo lekker als je het van hoog op je bord laat kletteren.![]()
Wat? Why?quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Saté mag weer rustig bovenop mijn bami liggen![]()
Jusquote:Op maandag 12 april 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Vlees waarvan dan de jus tegen je salade aan loopt.
BWEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Ah nou, ik spoor sowieso niet met eten. Want kapsalon (uweetwel, patat, knofsaus, shoarma, gesmolten kaas en sla) vind ik weer geweldig. En als er nou IETS goor door elkaar gegooid isquote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd....
Wat ik echt gooooor vind is als je een bakje patat haalt, dat ze dan de saus over de patat heengooien.
Dan krijg je van die koude sloffe tatjes
Of de saus van de groente of salade onder de aardappels loopt
En al helemaal niet onder of op het vlees. Dan ril ik.
/mietje![]()
quote:En?quote:Op maandag 12 april 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Vlees waarvan dan de jus tegen je salade aan loopt.
BWEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Ik zie dus echt tha dwàmaa niet hoor.![]()
Omdat ik dat daarna anders toch vrijwillig bij elkaar zou stoppen, bami en satésaus.quote:IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Maar bij een kapsalon alles door elkaar heen geflikkerd is weer geen probleem.
Greys, volgens mij zit er echt een steekje bij ons los
Tis maar goed dat ik net gegeten heb
En dan eerst mopperen op jus en salade, daar zit alles door je salade.quote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nou, ik spoor sowieso niet met eten. Want kapsalon (uweetwel, patat, knofsaus, shoarma, gesmolten kaas en sla) vind ik weer geweldig. En als er nou IETS goor door elkaar gegooid is![]()
![]()
Als ik een kapsalon bestel is het eerste dat ik er uit vis de sla.quote:Op maandag 12 april 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan eerst mopperen op jus en salade, daar zit alles door je salade.
Warme sla
Daar waar het heengaat komt het ook allemaal door elkaar heen.
Laat staan hoe het eruit komt
quote:Op maandag 12 april 2010 19:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar waar het heengaat komt het ook allemaal door elkaar heen.
Laat staan hoe het eruit komt![]()
![]()
Ja dat vond ik ook zo ranzigquote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik een kapsalon bestel is het eerste dat ik er uit vis de sla.
Warme sla
![]()
ik zit in de trein
Ik in de woonkamerquote:
Henk Geels (artiestenmanager) is een van de doden bij dat ongeluk in Schagen
Die met dat busje van die dagopvang?quote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
Henk Geels (artiestenmanager) is een van de doden bij dat ongeluk in Schagen![]()
quote:
Het is meer dat ik echt blij ben dat ik vroeg weg ben
Meestal zijn ze laat thuis, kletsen ze nog even met me, moet ik rennen en mis ik toch de trein en zit ik pas om 20.16 in de trein
en nu rijden we dus nu al weg
Lekker op tijd thuis dusquote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is meer dat ik echt blij ben dat ik vroeg weg ben
Meestal zijn ze laat thuis, kletsen ze nog even met me, moet ik rennen en mis ik toch de trein en zit ik pas om 20.16 in de trein
en nu rijden we dus nu al weg
Ja. Hij had een spierziekte en was aan het dementeren.quote:
Laatst zijn vrouw er nog over gesproken. Wat vreselijk dat ie zo aan zijn einde moet komen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ken de beste man niet, maar dit is idd een akelige manier om aan je einde te komenquote:Op maandag 12 april 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Hij had een spierziekte en was aan het dementeren.
Laatst zijn vrouw er nog over gesproken. Wat vreselijk dat ie zo aan zijn einde moet komen.
Hij was een bekende artiestenmanager. Beroemd in de artiestenwereld om zijn nieuwjaarsparties waar echt alle bekende artiesten kwamen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken de beste man niet, maar dit is idd een akelige manier om aan je einde te komenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Inderdaad zeg...quote:Op maandag 12 april 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Hij had een spierziekte en was aan het dementeren.
Laatst zijn vrouw er nog over gesproken. Wat vreselijk dat ie zo aan zijn einde moet komen.
Get zeg arme man, maar ook de familie
Oh met jou kan ik pratenquote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar hebben we het eerder over gehad, eten mág elkaar niet raken. Nooit!Met mijn meneer, not so much
![]()
![]()
We gaan massaal aan de gourmet-borden-met-vakjesquote:Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh met jou kan ik pratenMet mijn meneer, not so much
Had ik al gelezen, verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-invalidenbusje.html
![]()
![]()
Ik zie mensen ook wel eens aardappels en vlees en groente op een vork duwen (want dat is het gewoon) en dan schuiven ze het naar binnen. Dan snap ik het even niet meer.quote:Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh met jou kan ik pratenMet mijn meneer, not so much
Met je sateopjebamie.quote:Op maandag 12 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan massaal aan de gourmet-borden-met-vakjes![]()
Zal ik er een paar aanschaffen voor hier in huis? Kijken hoe mijn meneer dan kijktquote:Op maandag 12 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan massaal aan de gourmet-borden-met-vakjes![]()
![]()
Ik eet gewoon helemaal geen aardappel. Dat elimineert alweer een aanraak horror moment.quote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie mensen ook wel eens aardappels en vlees en groente op een vork duwen (want dat is het gewoon) en dan schuiven ze het naar binnen. Dan snap ik het even niet meer.![]()
Veel beter idd.quote:Op maandag 12 april 2010 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet gewoon helemaal geen aardappel. Dat elimineert alweer een aanraak horror moment.![]()
Met je ikmaakzelfweleenkapsalonenflikkerallesdoorelkaar.quote:
Weer 2 followers er bij
Zie topic in ESF
*giechel*quote:Op maandag 12 april 2010 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dirkh, jij bent veel leuker dan dat ze in FB altijd doen voorkomenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dirkh, jij bent veel leuker dan dat ze in FB altijd doen voorkomen
Draaide vandaag trouwens die tickets uit voor sound of music, zegt een collega "nou dan moet je in gala kleding dus"
Dat probeer ik ze nu al een jaar of zes te vertellen, maar er zijn er maar een paar die het geloven.quote:Op maandag 12 april 2010 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dirkh, jij bent veel leuker dan dat ze in FB altijd doen voorkomen![]()
Dus je hebt de loempia's maar van het bordje afgeschoven, of heb je een galajurk op de groei?quote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Draaide vandaag trouwens die tickets uit voor sound of music, zegt een collega "nou dan moet je in gala kleding dus"
![]()
We weten gewoon niet wat we meemakenquote:Op maandag 12 april 2010 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wa? Ben ik eens eerlijk EN positief. Gaan mensen me uitlachen...
![]()
Heb d'r uitgelachen en strijk morgen mooi mijn jumpsuit op en doe daar zilveren schoentjes en accessoires bij, no way dat ik ongemakkelijk ga zitten bij een musical.quote:Op maandag 12 april 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus je hebt de loempia's maar van het bordje afgeschoven, of heb je een galajurk op de groei?
Maar die galajurk was maat 34 en nee dat pas ik niet meer op mijn heupen
Misschien dat je van iemand nog wel comfortabele klompsloffen kan lenen en een overal.quote:Op maandag 12 april 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb d'r uitgelachen en strijk morgen mooi mijn jumpsuit op en doe daar zilveren schoentjes en accessoires bij, no way dat ik ongemakkelijk ga zitten bij een musical.
Maar die galajurk was maat 34 en nee dat pas ik niet meer op mijn heupen
Gala is gala, geen jumpsuit![]()
Waar staat dat het gala isquote:Op maandag 12 april 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien dat je van iemand nog wel comfortabele klompsloffen kan lenen en een overal.
Gala is gala, geen jumpsuit
Oh ok, heb die collega uitgelegd dat een musical niet per definitie gala betekent.quote:
Maar ben wel dol op gala hoormaar dan wil ik wel dansen
Je kunt gewoon in je spijkerbroek naar een musical hoorquote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Potver, dacht ik even een leuk draaiorgel-steun-topiekje te openen om naar Sien te kunnen tweeten, gaan er weer zuurpruimen in zitten gillen
Ja dat zei ik ook jaquote:Op maandag 12 april 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt gewoon in je spijkerbroek naar een musical hoor
Ze vond het ineens veel leuker om te gaan
Handen in de lucht werpt, daar komt Greys binnen stormen "Je ken ook in een spijkerbroek hoor meid, staat je beeeeeeldig" Kruising tussen Natasha Froger en Nelleke Veerkamp![]()
Galajurk!![]()
Ja zonde hé zag het net, kom zo nog ff buurten.quote:Op maandag 12 april 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Potver, dacht ik even een leuk draaiorgel-steun-topiekje te openen om naar Sien te kunnen tweeten, gaan er weer zuurpruimen in zitten gillen
Stootte net Whoopie aan in haar slaapje die stond nijdig op en dook haar mandje in vanwaar ze me nu boos en slaperig aankijkt
Als het geen première is loop je juist voor joker in galaquote:Op maandag 12 april 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook ja
Ze vond het ineens veel leuker om te gaan
Het is wel leuk om je er een beetje netjes/leuk voor aan te kleden, maar een jeans met een leuk blouseje kan prima hoor
Jeans met iets leuks jaquote:Op maandag 12 april 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
Handen in de lucht werpt, daar komt Greys binnen stormen "Je ken ook in een spijkerbroek hoor meid, staat je beeeeeeldig" Kruising tussen Natasha Froger en Nelleke Veerkamp![]()
Galajurk!![]()
Dat kan gewoon prima. Jij zat toch ook niet in je smoking bij het NSF?
Wellus! Met lakschoenen en een hoed. Maar dat zag mevrouw natuurlijk allemaal niet. Nee, mevrouw was te druk bezig met "Waar zit Wesley, heb je Wesley gezien... ja ja ja ik zie hem... wat is ie klein he? ... he daar lopen die twee knuffelhomobelgen.. joehooeeeehooeeee.... kijk kijk kijk, we zijn beeld... even zwaaien!!! Joehoeeeee"quote:Op maandag 12 april 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeans met iets leuks ja![]()
Dat kan gewoon prima. Jij zat toch ook niet in je smoking bij het NSF?![]()
No worries, I'm on it. Stelletje zeikbalenquote:Op maandag 12 april 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Potver, dacht ik even een leuk draaiorgel-steun-topiekje te openen om naar Sien te kunnen tweeten, gaan er weer zuurpruimen in zitten gillen![]()
Mag ik?
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wellus! Met lakschoenen en een hoed. Maar dat zag mevrouw natuurlijk allemaal niet. Nee, mevrouw was te druk bezig met "Waar zit Wesley, heb je Wesley gezien... ja ja ja ik zie hem... wat is ie klein he? ... he daar lopen die twee knuffelhomobelgen.. joehooeeeehooeeee.... kijk kijk kijk, we zijn beeld... even zwaaien!!! Joehoeeeee"![]()
We zouden zo weer gaan he?
Tombolalala
@DML, ja hoor! Ik heb ze ook al even naar het zuurpruimentopique doorverwezen
Use your magic skillsquote:Op maandag 12 april 2010 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
No worries, I'm on it. Stelletje zeikbalen![]()
Mag ik?
![]()
Whihihihi die Dirkh!quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
wat hebben ze in jouw drankje gedaan vnaaf?quote:Op maandag 12 april 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welkom in het warme bad wat ESF-SC heet
🐙![]()
quote:quote:
wat gaat het hier langzaam vandaag!
GHBquote:Op maandag 12 april 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat hebben ze in jouw drankje gedaan vnaaf?
Goed spul man![]()
Je bent zelf langzaam rammelaarquote:Op maandag 12 april 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
wat gaat het hier langzaam vandaag!![]()
laat nu maar...quote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kut, nu ben ik weer niet aardig.
Zal je net zien. Nou, knuffel dan maar en kusjekroel
Borreltijd?
*schuift aan voor een drankje en borrelnootjes*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Nou nu je het toch voorstelt..quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, voordat je het weet zegt ze ja en staan we de volgende dag in het gemeente huis.trouwnie
Die ken ik nog nietquote:ga zo de reclame eens volgen.
Nopequote:Op maandag 12 april 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet? Ook niet met een lieve vent van 42?
Op zoek gaat naar een ander. Misschien dat ze er nog een hebben liggen bij het Leger des Heils. Jij was mijn laatste hoop.![]()
Joehoeeee
Ik ben weer eens uit eten geweest, het was lekker
Laat me raden, kroketten, sate en een kaassouflequote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Joehoeeee
Ik ben weer eens uit eten geweest, het was lekker![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
Op zoek gaat naar een ander. Misschien dat ze er nog een hebben liggen bij het Leger des Heils. Jij was mijn laatste hoop.
Gaddekequote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Joehoeeee
Ik ben weer eens uit eten geweest, het was lekker
![]()
Waar ben je geweest meis?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Jaquote:Op maandag 12 april 2010 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laat me raden, kroketten, sate en een kaassoufle
Restaurantje hier in de buurt, lekker gegetenquote:Had een soort van curry met gamba's en groenten. En rijst er bij. Jum!
Doe dan die toffifee maarquote:
Klinkt lekker. Gamba'squote:Op maandag 12 april 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Restaurantje hier in de buurt, lekker gegetenHad een soort van curry met gamba's en groenten. En rijst er bij. Jum!
![]()
![]()
Lekkerquote:Op maandag 12 april 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Restaurantje hier in de buurt, lekker gegetenHad een soort van curry met gamba's en groenten. En rijst er bij. Jum!
doe je goed, samen met Mr GB?
quote:
Dit komt nooit meer goed
De 15e ging jij op de grond slapen toch Dirk?
Ik zou met 1 oog open slapen
Oeh, dat klinkt zeker lekker!quote:Op maandag 12 april 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Zijn vrienden gingen hier pas rond een uur of half acht weg, dus geen zin meer om boodschappen te halen en te koken.quote:Op maandag 12 april 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekkerdoe je goed, samen met Mr GB?
Oh, en er was een Engelsman in het restaurant. Op sandalen. Zonder sokken. Gruwel
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: