Najazeg!quote:Op maandag 12 april 2010 18:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Fristi is voor geestelijk gehandicapten
quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef mikieu het volgende:
k weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een nieuw pak frista voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn fristi wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Is soberzo de nieuwe zo-wi-zo ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef Smart_ass het volgende:
Soberzo fristi.Alle toffe mensen gaan voor chocomel.
true! Snap sowieso niet dat overal melk in moet. Als je iets met melk wilt mix je thuis zelf maar melk en sap maar dat hoeven ze niet voor ons te doen. Ik wil gewoon de oude fristi en taksi!quote:Op maandag 12 april 2010 18:47 schreef Adelante het volgende:
Na Taksi hebben ze nu ook al Fristi verneuktWaarom leren ze ouders niet gewoon opvoeden en Nee zeggen tegen obese kindertjes?! Nee heel Nederland moet nu lijden omdat er gastjes zijn die twee pakken per dag drinken en dan spontaan diabetes II krijgen
.. TS is een vrouwquote:Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef Riekozzz het volgende:
TS drinkt Fristi.
Echte mannen drinken chocomel!![]()
OOoeei, die blikjes ken ik nogquote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Moira. het volgende:
Lul toch niet man!
DIT is de oude Fristi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck zoetstoffen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:12 schreef 11_Dreams het volgende:
Wel goed eigenlijk dat ze er geen zoetstoffen in hebben gedaan, je kunt tegenwoordig bijna niets meer krijgen waar het niet in zit lijkt het wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |