quote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef alors het volgende:
Elke plaat klinkt natuurlijk slecht na Somebody to Love, maar wat is dat Greenday overschat zeg
Dan heb je gewoon BBC 2 hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 09:16 schreef -Hans- het volgende:
Morguh Sirolf !. Nope, gewoon std. aansluiting van Ziggo
En dat terwijl je afgelopen vrijdag meteen zuur begon te reageren, nog voordat de plaat was begonnen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Wat een wereldplaat de nieuwe Alain Clark - Love Is Everywhere
quote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Heerlijk wakker worden met Somebody To Live![]()
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Heerlijk wakker worden met Somebody To Live![]()
Kijk maar eens op https://www.ziggo.nl/#pro(...)cht%3Ftown=Groningen en zoek de frequentie die daar staat op je TV en verbaas je.quote:Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BBC heb ik wel, maar BBC 2 heb ik nog nooit gezien
Standaard zit die na BBC1quote:Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BBC heb ik wel, maar BBC 2 heb ik nog nooit gezien
Gisteren alle zenders langs gegaan (handmatig scannen), maar niet gevonden. Probeer het vanavond wel even via de tv kaartquote:Op maandag 12 april 2010 11:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar eens op https://www.ziggo.nl/#pro(...)cht%3Ftown=Groningen en zoek de frequentie die daar staat op je TV en verbaas je.
Bestaat dat nog?quote:coen3fm
Vanmiddag gaan Sander en ik chatten in het Habbo Hotel. Live vanuit de 3FM studio! http://j.mp/a5YNZi
Dat heb ik jaaaren geleden een hele zomer lang gespeeldquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 13:22 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, is het nu alwéér vrijdagavond 0.57 uur? Die week gaat wel erg snel zo...
Niet echt verrassend natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
Rob verraadt dat Alain Clark op de 3fm awards komt
Die is denk ik niet te overtreffenquote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Sirolf het volgende:
En toch vond ik de Bohemian Rijsttafel beter.
Wat doet Snader Lantinga daar rechts op die foto?quote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)grass-split-17-yearsSupergrass.
Ik was al met zeuren begonnen voordat die plaat officieel megahit wasquote:Op maandag 12 april 2010 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl je afgelopen vrijdag meteen zuur begon te reageren, nog voordat de plaat was begonnen.
Opvallend inderdaad, maar in de stad is ook een heel andere cultuur dan op het platte land/in de dorpen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Sirolf het volgende:
Opvallende luistercijfers qua grote steden trouwens:
GROTE STEDEN (nielsen1 jan/feb) 538=12.1% Sky=10.2% Radio1=9.1% Radio2=7.4% Veronica=7.4% Q=5.2% 10Gold=4.7% 3FM=4.5% 100NL=4.2% BNR=2.1%
Blijkbaar is 3FM dus vooral populair op het platteland en in kleinere steden/dorpen.
quote:Op maandag 12 april 2010 15:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Net op tijd kunnen muten voordat Jurk begon te zingen
Jahoor, nu gaan we vast Wicked World krijgen...quote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef ScottTracy het volgende:
Hihahoes die cd van Laura Jansen denk ik?
Nog erger, Use Somebodyquote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jahoor, nu gaan we vast Wicked World krijgen...
ik was te optimistisch, mute!quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jahoor, nu gaan we vast Wicked World krijgen...
Pas als het een paar graadjes warmer wordt ga ik me dat beginnen af te vragen hoor... 't is me nu nog even te koud.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pas als het een paar graadjes warmer wordt ga ik me dat beginnen af te vragen hoor... 't is me nu nog even te koud.
De laatste keer dat ik buiten was, was het anders nog best koud... maar dat was dan ook rond 8.30 uur vanochtend...quote:
Ik vind het nu nog niet warm, staat een koude wind.quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik buiten was, was het anders nog best koud... maar dat was dan ook rond 8.30 uur vanochtend...
Er komen er zelfs twee. Heeft te maken met die Band Management-opdracht van Coen en Sander. De bands gaan optreden met een Mystery Guest. Bij een van de bands is dat Sanne Hans.quote:Op maandag 12 april 2010 15:50 schreef alors het volgende:
Wat is dat allemaal op de gang. Er zou dus een optreden komen? Ik herken alleen geen band
quote:Vanmiddag eindigt opdracht 3 van het Bandmanagement. Zowel de band van Sander (Easy Joe) als mijn boys van Only Seven Left komen naar de studio om hun single live te spelen. Maarrrrrr ze krijgen daarbij de hulp van een bekende Nederlandse artiest. Wie dat is weten we niet van elkaar.
De band met het beste optreden wint deze opdracht. Aangezien Sander met 2-0 achterstaat verwacht ik dat hij met iets goeds zal aankomen. Maar gelukkig heb ik met Only Seven Left ook niet stilgezeten.
Vanaf 17 uur gaan ze optreden in de Coen & Sander show. Niemand minder dan Henkjan Smits is juryvoorzitter. Spannend!
Grtz,
Coen
Neeeeeeeeeeeeeeeeee waarom zij toch altijd? gatverdamme ik krijg kotsneigingen van haarquote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er komen er zelfs twee. Heeft te maken met die Band Management-opdracht van Coen en Sander. De bands gaan optreden met een Mystery Guest. Bij een van de bands is dat Sanne Hans.
Wat een toeval ook weer in de week van die kutawardsquote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er komen er zelfs twee. Heeft te maken met die Band Management-opdracht van Coen en Sander. De bands gaan optreden met een Mystery Guest. Bij een van de bands is dat Sanne Hans.
Pff nou idd zegquote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een toeval ook weer in de week van de die awards
Zitten we zeker op te wachtenquote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef FlorentijnH het volgende:
coen & sander krijgen de primeur van de nieuwe singel van Gordon.![]()
zitten we allemaal op te wachten of niet
Nou niet echtquote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef FlorentijnH het volgende:
Ik zou er haast m'n radio voor aanzetten!!11!!!!1!11!!quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef FlorentijnH het volgende:
Ja dat wel, maarja zijn 'hits' vind ik sowieso wel het mindere materiaal van zijn repertoire. Maarja over een dikke maand treedt hij weer opquote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kapot gedraaid en ik vind die andere plaat van hem veel leuker
Vermoed dat we zijn muziek dan wel weer wat vaker op 3FM zullen gaan horenquote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarja zijn 'hits' vind ik sowieso wel het mindere materiaal van zijn repertoire. Maarja over een dikke maand treedt hij weer op
Dat vraag ik me met meer platen wel af...quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serieus. Wat doet die ellende op 3FM????
Ik hoop het, en dan eens wat nieuwer materiaalquote:Op maandag 12 april 2010 16:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vermoed dat we zijn muziek dan wel weer wat vaker op 3FM zullen gaan horen.
Precies.quote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat vraag ik me met meer platen wel af...
Jup, dat zou idd wel prettig zijnquote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het, en dan eens wat nieuwer materiaal
Roel, spaar die woede voor iets anders.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou er haast m'n radio voor aanzetten!!11!!!!1!11!!
Serieus. Wat doet die ellende op 3FM????
quote:Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Roel, spaar die woede voor iets anders.
Ik heb sinds kort een niet-aanvalsverdrag met 3FM, aangezien ik mijn ammunitie liever voor iets anders gebruik.
Ik opereer onafhankelijk van welke radiozender dan ook, ik krijg geen zwijggeld opgelegd.quote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik knal hier in de middag standaard iTunesFM aan om de pratende lasbril en de kinderlijke ellende na vieren te voorkomen. Maar uiteraard post ik nog met plezier in dit topic
.
Wat is jou trouwens door 3FM toegezegd om tot dat niet-aanvalsverdrag te komen?
Ja idd, als je niet zwicht voor haar pijpprestaties.quote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef Joesse het volgende:
Ik vind het een knappere prestatie als je als manager Sanne Hans een keer uit de studio kan houden.
Als Sanne Hans haar tijd besteedde aan het verbeteren van haar zangkwaliteiten, dan zou ik misschien ook niets meer tegen haar hebben.quote:
dat was ook de bedoelingquote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, dat stukje dat Sanne meezingt/neuriet lijkt errug op haar eigen nummer![]()
Het lag aan de kleine ruimtequote:Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef FlorentijnH het volgende:
Coen vond het zelf ook behoorlijk dramatisch, maar nee hoor, dat lag niet aan het bandje
was idd veel beter dan Only Seven Leftquote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef alors het volgende:
Alleen al door de blazers klinkt dit al 10 keer beter
En vanmiddag bij Q. Dus? Promo-rondje, niks vreemds aan.quote:Op maandag 12 april 2010 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, the Baseballs vanochtend bij Gerard?
Ook al bij Evers![]()
Ik wel, want het is de eerste keer dat ik het nummer hoor dus ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 12 april 2010 19:06 schreef Captain_Slow het volgende:
Wel een toepasselijke titel van Jurk, niemand wil het horen![]()
Avond Broekie !quote:Op maandag 12 april 2010 19:05 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds
Maricha, heeft Timo de stickers nog langsgebracht?
Nee, dit is nog slechter dan die Shitbull van vorig jaar...quote:Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat ik deze zomerplaat best wel kan waarderen. Hoorde dat ding vanochtend ook al. Vette track.
Het is altijd beter dan die rommel van Pitbullquote:Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat ik deze zomerplaat best wel kan waarderen. Hoorde dat ding vanochtend ook al. Vette track.
quote:Op maandag 12 april 2010 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, dit is nog slechter dan die Shitbull van vorig jaar...
G'navond!quote:Op maandag 12 april 2010 19:05 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds
Maricha, heeft Timo de stickers nog langsgebracht?
Haha die vond ik ook vrij tofquote:Op maandag 12 april 2010 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, dit is nog slechter dan die Shitbull van vorig jaar...
Maar........ ding haalt het niet bij de superplaat When Love Takes over van David Guetta. DE zomerhit voor mijquote:Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die ook is niet op mij van toepassing, dat was al heel erg slecht
Krap, en net als met de deur de andere kant op vanaf de balie gezien snap ik niet dat er 4 open compartimenten zijn, daar hadden er twee van dicht moeten zitten zodat daar niemand in kan stappen...quote:Op maandag 12 april 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
G'navond!
En, wat vond je van de draaideur?
Ik ben eerlijk gezegd wel heel benieuwd naar Laura. Heb haar al solo meegemaakt in Tivoli de Helling vorig jaar, nu dan dus met band in Tivoli OudeGracht.quote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Bol_Wan het volgende:
een goedenavond iedereen![]()
![]()
Die clubtour is alleen leuk vanwege et voorprogramma, maar om der daarom heen te gaan is ook zoiets
ik ben niet echt weggeblazen, vind et wat braaf allemaal.. die KoLcover deed me ook helemaal niksquote:Op maandag 12 april 2010 19:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd wel heel benieuwd naar Laura. Heb haar al solo meegemaakt in Tivoli de Helling vorig jaar, nu dan dus met band in Tivoli OudeGracht.
Ejquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Bol_Wan het volgende:
een goedenavond iedereen![]()
![]()
Die clubtour is alleen leuk vanwege et voorprogramma, maar om der daarom heen te gaan is ook zoiets
Dat is denk ik omdat het voorheen wel mogelijk was om zonder pasje van binnen naar buiten te lopen, en dan kon je dus gewoon achter elkaar aan lopen, waardoor het veel sneller ging.quote:Op maandag 12 april 2010 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Krap, en net als met de deur de andere kant op vanaf de balie gezien snap ik niet dat er 4 open compartimenten zijn, daar hadden er twee van dicht moeten zitten zodat daar niemand in kan stappen...
Maar, ik ben er zonder kleerscheuren doorheen gekomen!
Mjah, als ik de gebouwbeheerder was zou ik er toch iets van een gebogen perspex plaat in laten plaatsen ofzo, dan kan het niet meer zo makkelijk fout gaan.quote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is denk ik omdat het voorheen wel mogelijk was om zonder pasje van binnen naar buiten te lopen, en dan kon je dus gewoon achter elkaar aan lopen, waardoor het veel sneller ging.
Ligt eraan of je ernaartoe had gewild hè?quote:Op maandag 12 april 2010 19:47 schreef Broekie het volgende:
Er vroeg mij vanmiddag iemand of ik mee ging naar de 3FM Awards. Ik zei dat ik het al druk genoeg had deze twee weken met vrijdagavond de albumpresentatie van Sandy Dane en volgende week zondag het optreden van Laura Jansen.
Was dat achteraf gezien niet ernstig dom?
True. Toch morgen maar even vragen of ik nog steeds mee mag en dan goed nadenken of ik het lichamelijk ga trekkenquote:Op maandag 12 april 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ernaartoe had gewild hè?
zeker, meteen even in de download gegooid (quote:Op maandag 12 april 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft toch wel echt een vreselijk toffe plaat
Niet?! neerhalen die plaatquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker, meteen even in de download gegooid (), zag dat ik hem nog niet had
quote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker, meteen even in de download gegooid (), zag dat ik hem nog niet had
daar is et wel een plaat voor ja, hij staat er inmiddels op.. al zal het wel even duren voordat ik em hoor, 1 van de 5000 gaat niet echt soepelquote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em al tijden op mn mp3 en hij is op elke moment van de dag heerlijk
quote:coen3fm
Jury @henkjansmits met @MissMontreal. Die eerste vindt me geen goede manager. Ach de beste zit er weleens naasthttp://moby.to/8gpp7n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Plaat is al 9 keer gedraaid ja, waarvan de eerste keer al 21 maart...quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef Bol_Wan het volgende:
ligt et aan mij of is Michiel tegenwoordig steeds later met zijn nieuwe muziek...
ik bedoel maarquote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Plaat is al 9 keer gedraaid ja, waarvan de eerste keer al 21 maart...
Zeker! Tot half elf en daarna (leuk leuk leuk) tot 1 uur de afterparty op 3FM met Rob Stenders!quote:Op maandag 12 april 2010 19:54 schreef gerbenp het volgende:
Michiel, presenteer jij weer de 3FM awards avond met een radioverslag?
Tofquote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zeker! Tot half elf en daarna (leuk leuk leuk) tot 1 uur de afterparty op 3FM met Rob Stenders!
Gewoon vanaf locatie tot 1 uur?quote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zeker! Tot half elf en daarna (leuk leuk leuk) tot 1 uur de afterparty op 3FM met Rob Stenders!
... en de dag daarna is het KaterFM?quote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel Peensla op Biet FM draait nu Biet It!
quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef Brennel het volgende:
'avondHaaaj Brennel !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Vinniiee
!
solo blijft geweldig, hoe vaak je em ook hoortquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel Peensla op Biet FM draait nu Biet It!
alsof die vragen sowieso iets voorstellen, drie seconden op google en je hebt etquote:Op maandag 12 april 2010 21:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Die eerste vraag van de wincode is eigenlijk een fail, "We hebben haar stem vervormd en we hebben haar naam weggepiept."
ik probeer antiroos te lokken, maar gaat niet lukken denk ikquote:
83koffie voor Antiroos moet werken.quote:Op maandag 12 april 2010 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer antiroos te lokken, maar gaat niet lukken denk ik
Windows systeem zeker?quote:
hoe raad je etquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga maar eens douchen, DIE LUCHT hier zeg!!!!![]()
je haalt me de woorden uit mijn toetsenbordquote:Op maandag 12 april 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een begin van 3 voor 12!!!!
TWO DOOR CINEMA CLUB - UNDERCOVER MARTYN
lolzquote:Op maandag 12 april 2010 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Drunk Girls![]()
altijd prettig (het nummer dan
) (( nou ja..))
Pinoooooooooo!quote:
Op die manier zou de naam 3VOOR12 wel weer kloppen.quote:Op maandag 12 april 2010 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Whaha, corton zei dat ie met het 2e uur was begonnen
Whehehequote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Zie ik een vete aankomen, Pino VS Koekiemonster
Of een rage. Mocht het zover komen, mag ik Tommie alvast reserveren dan?quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
dan was et nog 3OVER11 geweestquote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op die manier zou de naam 3VOOR12 wel weer kloppen.
Ik aartquote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of een rage. Mocht het zover komen, mag ik Tommie alvast reserveren dan?
quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Meh, we wachten nog even op inniemiennie, elmo, kermit de flikker, tommie enz enzquote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
pas maar op, de Muppetclan is genadeloosquote:Op maandag 12 april 2010 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee
Zitten nu ook in een clan @ MW2 (), de Sesamstreet-clan
![]()
[SSS] Pino112 en [SSS] CookieMonster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |