Nog erger, Use Somebodyquote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jahoor, nu gaan we vast Wicked World krijgen...
ik was te optimistisch, mute!quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jahoor, nu gaan we vast Wicked World krijgen...
Pas als het een paar graadjes warmer wordt ga ik me dat beginnen af te vragen hoor... 't is me nu nog even te koud.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pas als het een paar graadjes warmer wordt ga ik me dat beginnen af te vragen hoor... 't is me nu nog even te koud.
De laatste keer dat ik buiten was, was het anders nog best koud... maar dat was dan ook rond 8.30 uur vanochtend...quote:
Ik vind het nu nog niet warm, staat een koude wind.quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik buiten was, was het anders nog best koud... maar dat was dan ook rond 8.30 uur vanochtend...
Er komen er zelfs twee. Heeft te maken met die Band Management-opdracht van Coen en Sander. De bands gaan optreden met een Mystery Guest. Bij een van de bands is dat Sanne Hans.quote:Op maandag 12 april 2010 15:50 schreef alors het volgende:
Wat is dat allemaal op de gang. Er zou dus een optreden komen? Ik herken alleen geen band
quote:Vanmiddag eindigt opdracht 3 van het Bandmanagement. Zowel de band van Sander (Easy Joe) als mijn boys van Only Seven Left komen naar de studio om hun single live te spelen. Maarrrrrr ze krijgen daarbij de hulp van een bekende Nederlandse artiest. Wie dat is weten we niet van elkaar.
De band met het beste optreden wint deze opdracht. Aangezien Sander met 2-0 achterstaat verwacht ik dat hij met iets goeds zal aankomen. Maar gelukkig heb ik met Only Seven Left ook niet stilgezeten.
Vanaf 17 uur gaan ze optreden in de Coen & Sander show. Niemand minder dan Henkjan Smits is juryvoorzitter. Spannend!
Grtz,
Coen
Neeeeeeeeeeeeeeeeee waarom zij toch altijd? gatverdamme ik krijg kotsneigingen van haarquote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er komen er zelfs twee. Heeft te maken met die Band Management-opdracht van Coen en Sander. De bands gaan optreden met een Mystery Guest. Bij een van de bands is dat Sanne Hans.
Wat een toeval ook weer in de week van die kutawardsquote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er komen er zelfs twee. Heeft te maken met die Band Management-opdracht van Coen en Sander. De bands gaan optreden met een Mystery Guest. Bij een van de bands is dat Sanne Hans.
Pff nou idd zegquote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een toeval ook weer in de week van de die awards
Zitten we zeker op te wachtenquote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef FlorentijnH het volgende:
coen & sander krijgen de primeur van de nieuwe singel van Gordon.![]()
zitten we allemaal op te wachten of niet
Nou niet echtquote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef FlorentijnH het volgende:
coen & sander krijgen de primeur van de nieuwe singel van Gordon.![]()
zitten we allemaal op te wachten of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |