Waarom vraag je? dat heeft er toch niet mee te maken.quote:
Zij zelf zegt alleen gezoend. Een vriend van me die haar zag toen ze weg ging zag ook dat ze half dronken tegen hem aanstond toen het al was gebeurdquote:
Als je achttien bent dan ga je over de zeik en neem je de volgende slet, als je 40 bent haal je je schouders op zodat je tenminste nog iets te neuken hebt. Fact of lifequote:Op maandag 12 april 2010 09:36 schreef Interfere het volgende:
Waarom vraag je? dat heeft er toch niet mee te maken.
Ja, ik weet het echt niet, ik ben nu ook steeds nog in de war, het is net pas gebeurd. Ik denk ook dat ik het even moet laten afwachten. Misschien denk ik dan weer helderder. Gister kon ik echt niet normaal denken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef DragonFire het volgende:
ow ja trouwens, bedenk eens. Zou je haar nu ooit nog kunnen vertrouwen als ze alleen weg gaat met haar vriendinnen???
Schuif de schuld maar op een vriend die haar toevallig dronken zag.quote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Of jij ermee om kan gaan ligt aan jou, trouwens als een vriend van jou zag dat ze ladderzat was en niet meer voor zichzelf instond... waarom bracht hij haar dan niet thuis?
als je 16 bent welquote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
Beetje zoenen als ze dronken is.. Shit happens. Tis niet dat ze ergens in een steegje een pik liep af te kluiven van een dealer voor een gram coke ofzo.
Dit is toch geen vreemdgaan man.
WAt jij zegt hea, je neemt me de woorden uit mijn mond. Gister was ze bij mij, ik zei tegen haar: Bewijs me je liefde, bewijs dat je van me houd, en wees creatief zodat ik veel van jou kan zien zoals ik van je houdquote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Laat haar maar bewijzen hoeveel ze om je geeft, op welke manier mag ze zelf invullen (En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
Precies. Even geen contact en het laten bezinken voor je iets beslist.quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ja, ik weet het echt niet, ik ben nu ook steeds nog in de war, het is net pas gebeurd. Ik denk ook dat ik het even moet laten afwachten. Misschien denk ik dan weer helderder. Gister kon ik echt niet normaal denken.
Bijde 16;) nog heel jong dusquote:
Mwah, ik ben bijna 30 en vind het ook vreemdgaan.quote:
Valt gewoon onder vreemdgaan. Of mag jouw vriendin met elke vent bekken als ze een beetje zat is?quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
Beetje zoenen als ze dronken is.. Shit happens. Tis niet dat ze ergens in een steegje een pik liep af te kluiven van een dealer voor een gram coke ofzo.
Als je 15 bent heb je geen 'relatie'. Dan heet dat verkering en dan post je in PUB over je weekendactiviteiten.quote:
Die vriend is nergens aan schuldquote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Schuif de schuld maar op een vriend die haar toevallig dronken zag.
Zeg ik dat? Ik zou alleen niet zo bitchen als mijn vriendin van een jaar of langer es een keer dronken zou zoenen met een andere nerd en daar achteraf spijt van zou hebben. Gebeurt niet weer, whoppa. Klaar. Goedmaakneuken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef _Mystery_ het volgende:
Valt gewoon onder vreemdgaan. Of mag jouw vriendin met elke vent bekken als ze een beetje zat is?
Jij hebt duidelijk lage standaarden.
Jij hebt er inderdaad veel meer verstand van ja (*denkt aan een topic van Krea*)quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
dan zie je wel of je relatie meer waard is dan een zoen die per ongeluk gegeven isquote:Op maandag 12 april 2010 09:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En als die 27 is dan is het normaal gedrag wat zomaar vergeven moet worden?
dat kan zekerquote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, ik ben bijna 30 en vind het ook vreemdgaan.
Ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren, maar ik wil dat ze me haar liefde bewijst.quote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef jogy het volgende:
Zoenen, niet handig maar niet perse een dealbreaker zegmaar. Drank is nooit een excuus maar kan wel een reden zijn, anyway, forgive & forget maar mocht het nog een keer voorkomen, exit. Zeker als je het je zo hard aantrekt.
Ze is 16. Verwacht er niet te veel van.quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren, maar ik wil dat ze me haar liefde bewijst.
Ik laat het er niet zo even bij zitten.
Blobjob?quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Laat haar maar bewijzen hoeveel ze om je geeft, op welke manier mag ze zelf invullen (En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
Maar ze moet toch wel laten blijken, dat ze echt van me houd en om me geeft.quote:Op maandag 12 april 2010 09:53 schreef Ladylike het volgende:
16 jaar en dan al je liefde moeten bewijzen, terwijl je lichaam helemaal doordraait van de hormonen
'haar liefde bewijst'. Heeft ze dat niet gedaan door jankend toe te geven dat ze überhaupt vreemd is gegaan? Als het haar niets had gedaan en ze het gewoon glashard zonder emotie had gemeld zou je zoiets nog kunnen denken maar blijkbaar is ze er zelf ook van geschrokken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren, maar ik wil dat ze me haar liefde bewijst.
En hoe had je dat "bewijzen" gedacht dan?quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Interfere het volgende:
Dat lijkt me mosterd na de maaltijd. Zoiets moet ze max een week na de eerste zoen al doen zodat iedereen ziet van wie ze is.quote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
Hoe verwacht je in hemelsnaam dat ze haar liefde kan bewijzen? Moet ze je naam in haar borst kerven?
ja want als ze nu voldoende laat blijken dat ze om je geeft, betekent dat natuurlijk dat ze nooit meer drinkt en dat nooit meer zou kunnen gebeurenquote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Interfere het volgende:
[..]
Maar ze moet toch wel laten blijken, dat ze echt van me houd en om me geeft.
Zo wint ze ook gelijk vertrouwen bij mij
7 keer slikken in de richting van Mekka.quote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
Hoe verwacht je in hemelsnaam dat ze haar liefde kan bewijzen? Moet ze je naam in haar borst kerven?
Gymnasium;)quote:Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat taalgebruik is inherent aan je leeftijd (en wrs opleiding)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |