Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
sorry!quote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen! Veel te vroeg wakker gesmst vanmorgen
alleen Rotterdamse chicksquote:Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij bent van de KPN-wekservice?
als de dame in kwestie wil waarom niet?quote:Op maandag 12 april 2010 10:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wekservice, geen verwek service....
daaromquote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoewel, wie zwijgt stemt toe, is het toch?
Dat kan heul niet wat je hebt mijn nummer nietquote:
Doe daar dan wat aanquote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan heul niet wat je hebt mijn nummer niet
lekker handigquote:Was een klasgenootje die al veel te vroeg smste of we vandaag iets in moesten leveren (ja, dat moest vandaag, en dat weet iedereen al een week of 3)
Niet op vrijdag. Verder maakt het niet veel uit, al is het wellicht handig als ik de 11e nog even kan uitjetlaggen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus we moeten ergens in die week een BBQ gaan plannen?![]()
Voorkeur?
En dan ga jij me zeker op een onchristelijk tijdstip sms-en?quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Doe daar dan wat aan
[..]
lekker handig
nee hoor, ik sms je amper. Vraag maar hier maar na.quote:Op maandag 12 april 2010 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan ga jij me zeker op een onchristelijk tijdstip sms-en?
Staat de brug open?quote:Op maandag 12 april 2010 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom zijn de trams op wilhelminaplein klem gereden, heb foto op mijn mobiel maar heb geen usb-kabel hier.
Of het weekendquote:Op maandag 12 april 2010 16:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet op vrijdag. Verder maakt het niet veel uit, al is het wellicht handig als ik de 11e nog even kan uitjetlaggen.
Blijft over: 12 en 13 mei
het wordt altijd elf uur hoorquote:Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat de brug open?
[..]
Of het weekendDan is het wat makkelijker laat te maken
Ah, dat verandert de zaakquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee hoor, ik sms je amper. Vraag maar hier maar na.
Dat weekend sta ik de hele dag op een beurs, dus dat lijkt me niet handig.quote:Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat de brug open?
[..]
Of het weekendDan is het wat makkelijker laat te maken
ja dan rijden er tenslotte weer metro'squote:
Zeg, dat kan best wat minder jaquote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef Isegrim het volgende:
En dat weekend heeft LHO al andere verplichtingen.Ik stem dus voor 12 mei.
LHO bepaalt toch zeker zijn eigen afspraken wel?quote:
Cornelis Bloemaertsingel?quote:Op maandag 12 april 2010 18:18 schreef ChatGirl het volgende:
Hm, ambu voor de deur. Parkeert midden op de straat. Er kan nu niemand langs.
Neequote:Op maandag 12 april 2010 18:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
LHO bepaalt toch zeker zijn eigen afspraken wel?
Ik zal zo aan Isegrim vragen of ik hier op mag reageren.quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat een lamlul ben je dan, sorry dat ik het zeg.
flikker toch op manquote:Op maandag 12 april 2010 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zal zo aan Isegrim vragen of ik hier op mag reageren.
Nee hoor,hij is de situatie zó meester dat hij wist dat jij dat wel zou doen.quote:Op maandag 12 april 2010 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SingleCoil vergat door ouderdomskwaaltjes een nieuw topic te openen?
Lol, we zijn "bijna" burenquote:Op maandag 12 april 2010 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, Wolphaertsbocht (of net om de hoek de Bas Jongeriusstraat in. Het staat nu echt royaal dicht hier.
Hej 'buurman'. Waar woon jij dan?quote:
Wat aardig van iemandquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:43 schreef ChatGirl het volgende:
Fijn begin van de dag. Sleep je jezelf uit bed om les te gaan volgen, is de docent ziek. En iemand die dat heeft doorgebeld.
ga je dan mijn werk doen kan ik verder slapen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:36 schreef ChatGirl het volgende:
Niemand dusTypen als je maar half wakker bent is dus niet zo'n goed idee.
Zometeen nog wel een les, van 10 tot 11.30 en dan is de schooldag al weer om.
Student zijn, is ook zwaarquote:
Je werkt toch in de buurt? Bij Wilhelminaplein toch? Wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ga je dan mijn werk doen kan ik verder slapen.
gewoon tegen elke eikel die belt zeggen dat hij zijn pc uit het raam moet gooien en ja idd daar in die mooie toren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Student zijn, is ook zwaar
[..]
Je werkt toch in de buurt? Bij Wilhelminaplein toch? Wat moet ik dan doen?
Montevideo?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon tegen elke eikel die belt zeggen dat hij zijn pc uit het raam moet gooien en ja idd daar in die mooie toren.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, de genetische overeenkomsten zijn ineens duidelijk
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:35 schreef TJDoornbos het volgende:
je ging uitgebreid met jezelf spelen en toen smeerde ze hem gauw?
Linkje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:20 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb vorig jaar mijn 166 aan een handelaar verkocht voor 2600 euro met 267.000 km op de klok op benzine.
Nu een jaar later staat hij te koop voor 5250 euro met gas en 180.000 km, wat een ratten zeg
Hoede bedoel je dat ?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:20 schreef SingleCoil het volgende:
maakt voor een alfa toch niet zoveel uit, die 100000 km?
Breuls neemt ook alles mee he..quote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vrouw, gok ik.
Nee, zat bij een pak cornflakes.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moest je voor dat rijbewijs eigenlijk uberhaupt in een auto stappen?
foto?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mooie stofkolom als je kijkt in Noord-Westelijke richting
Helaas niet. Nu is het lastig te zien wat stof is en wat wolken zijn, al lijkt dat dekentje over Den Haag ook een licht afwijkende kleur te hebben.quote:
... maar het schijnt wel zonlicht weer te kunnen breken..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:55 schreef SingleCoil het volgende:
ik dacht dat het stof onzichtbaar was?
Heb je trouwens al enig idee hoe laat je thuis bent?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:55 schreef SingleCoil het volgende:
Jazeker...rond een uur of half vierquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je trouwens al enig idee hoe laat je thuis bent?
Ik vraag het mij af. Zoals nu is het overal "bewolkt", maar je kunt wel in de zon zitten. Het is niet grijs.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:55 schreef SingleCoil het volgende:
En als een ambtenaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:06 schreef SingleCoil het volgende:
Geen praatjes hebben hè? Ik ben Senior VP, dan heb je wat minder lange werktijden. Ik werk wel altijd constant, accuraat en intens.
Da's natuurlijk wel weer erg waar.quote:En Ringo heeft ook aandacht nodig.
quote:
Moeten we nu het vliegverkeer in de stad ook stilleggenquote:Op zondag 18 april 2010 15:57 schreef junkiexp het volgende:
Zo, het dakterras even onder het stof vandaan gehaald
Traumaheli kan niet meer opstijgenquote:Op zondag 18 april 2010 15:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Moeten we nu het vliegverkeer in de stad ook stilleggen
Voor deze week?quote:Op maandag 19 april 2010 10:01 schreef SingleCoil het volgende:
Zo, wij hebben ons eerste portie zon, drank, drugs en bbq weer binnen!
quote:Op maandag 19 april 2010 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Van de drank en drugs wel voor de komende maand.
*ahumvondelparkkuch*quote:
Boeie. Heb je toch niks aan als je beneden zit.quote:en ook geen euromast.
LULquote:Op maandag 19 april 2010 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Om de honger nog wat verder te helpen![]()
zoek het uit lelijke bosui.quote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo ga maar eens even lekker wat eten scoren
zannik niet importbruidegom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Even een beschaafde post, zodat procentueel het aantal vloek-en-scheld posts van TJ wat lager wordt. Straks denken ze nog uit andere STA topics dat we hier een stel primitievelingen zijn!
Dat is toch een kerel die door een autotochtoon meisje geimporteerd is? Daar is hier geen sprake van hoor, dit is een hele importfamillie.quote:
ohja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat is toch een kerel die door een autotochtoon meisje geimporteerd is? Daar is hier geen sprake van hoor, dit is een hele importfamillie.
ben wel vroeg klaar maar wil geen foto van hem. Waarom is die daar eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
[FOK!sport-spam]
Heeft er iemand van jullie een mooie foto uitrusting en eventueel zin om onze Burgervader op de gevoelige plaat te leggen komende vrijdag rond Zuidplein?
Gelukszoekers zijn we!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat is toch een kerel die door een autotochtoon meisje geimporteerd is? Daar is hier geen sprake van hoor, dit is een hele importfamillie.
...kun je ook lezen waarom ik niet spoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens: Hartpatiënten op FOK! #1 als iemand het boeit waarom ik niet spoor LOL
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...kun je ook lezen waarom ik niet spoor
Nee, zulke grote zijn er niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SC, die paraplutjes, zijn die alleen voor hartweefsel? Of zijn die ook in handen te plaatsen?
Ohw. Ik weet namelijk nog iemand die daar een gat heeft. Misschien dat een partytent voldoet...quote:
Je snapt dat hij nu druk bezig is met het oefenen van zn UT skills?quote:
In de thalys is het geen reistijd hoor, gewoon werktijd. Normaal gesproken ga ik om half 9 de deur uit en ben om half 7 weer thuis.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:49 schreef junkiexp het volgende:
Sowieso, elke dag naar brussel.
Ik vind 20 minuten al veel voor reistijd
in het weekeinde stinkt het er van de boeren die boodschappen komen doen in de grote stadquote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben jullie ervaring met het wonen in 1 van de flats bij de Strevelsweg in Rotterdam-Zuidplein
Hoe is dat?
Ik vind het mooie flats, en zou daar wel willen wonen vanaf verdieping 15 ofzo![]()
[ afbeelding ]
Geen ervaring, maar het is niet echt een toffe buurt.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben jullie ervaring met het wonen in 1 van de flats bij de Strevelsweg in Rotterdam-Zuidplein
Hoe is dat?
Ik vind het mooie flats, en zou daar wel willen wonen vanaf verdieping 15 ofzo![]()
[ afbeelding ]
Ok dan, maar ga je elke werkdag naar Brussel of niet ?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
In de thalys is het geen reistijd hoor, gewoon werktijd. Normaal gesproken ga ik om half 9 de deur uit en ben om half 7 weer thuis.
Mjah, veel buitenlands he.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar het is niet echt een toffe buurt.
2-3 keer per week. De rest van de tijd werk ik thuis, een keer of 2 per maand naar mijn kantoor in Utrechtquote:Op woensdag 21 april 2010 18:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok dan, maar ga je elke werkdag naar Brussel of niet ?
Dat ook, en het is geen super slechte buurt, maar er is gewoon niet echt veel te doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mjah, veel buitenlands he.
Maar ben dan toch niet van plan om verder richting strevelsweg te komen, of richting dordstelaan.
Boodschappen halen bij Zuidplein.
Uitzicht lijkt me wel erg mooi
Wat doe je precies voor werk, iets bij de overheid dacht ik ?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
2-3 keer per week. De rest van de tijd werk ik thuis, een keer of 2 per maand naar mijn kantoor in Utrecht
Siekret Zeurvisquote:Op woensdag 21 april 2010 18:39 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat doe je precies voor werk, iets bij de overheid dacht ik ?
No shit!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:09 schreef SingleCoil het volgende:
Dat grote gebouw is het AHOY, denk ik
MC? Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:13 schreef padlarf het volgende:
Ja, dat zijn idd de oude Ahoy hallen. Die stonden daar van 1950 tot 1966, en moesten uiteindelijk wijken voor het MC
Medisch Centrum, wat nu het Ikazia is (toch?)quote:
Erasmus MCquote:Op donderdag 22 april 2010 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Medisch Centrum, wat nu het Ikazia is (toch?)
Ik lees het nu ja. Zat dus vroeger in het centrum. Ik ben ook maar een import-Rotterdammerquote:
Misschien wel handiger he?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:34 schreef Asgard het volgende:
Oooooooooooo
Zeg dan gewoon EMC, zoals de rest van de stad/het land
Ah, dat verklaart meteen waarom ik in de war wasquote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Die 2 kerken op de achtergond staan aan de Westzeedijk. Zijn afgebroken in de jaren '70, zonde
[ afbeelding ]
Aha duidelijk, je werkt dus gewoon voor een commercieel bedrijf ?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:36 schreef SingleCoil het volgende:
Ik prostitueer, vooral bij grote organisaties die interne beveiligingsproblemen hebben en willen weten hoe je het beste oplossingen daarvoor organiseert. Nu komt het toevallig zo uit dat mijn bedrijf daar ook software voor onbtwikkelt, die we graag inzetten.
Soms blijf je lang hangen bij zo'n organisatie en dring je ook diep door in de cultuur ervan, zoals bijvoorbeeld bij de opdracht die ik van een zekere dienst van het ministerie van defensie heb waar LHO aan refereert maar waarover ik hier niets meer mag melden
Dit was toch niet je laatste bericht op Fok! he? :xquote:Op donderdag 22 april 2010 22:29 schreef SingleCoil het volgende:
Vannacht voor het eerst met mijn CPAP slapen, ik ben benieuwd...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:24 schreef Alicey het volgende:
Iedereen heeft allerlei vragen.
Er zijn flinke missers gemaakt die even opgelost moeten worden.
Vanmiddag nog kutwerk te doen.
Hoofdpijn.
Misselijk.
Kortom :
Dagquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef dikke_donder het volgende:
dacht, laat ik ook maar weer eens wat lurken in het R'dam topic. hoi
Waarom ook niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef dikke_donder het volgende:
dacht, laat ik ook maar weer eens wat lurken in het R'dam topic. hoi
Inderdaad wel sjacho.. Ik ben meestal om 16.55 op vrijdag ook nog volledig stand by, maar dan wel iets vrolijker. Ik moet dan namelijk via het raam het pand uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:47 schreef junkiexp het volgende:
Nog even een leverancier bellen op 16:55 en ik maak de grap '' kan je nog even wat nakijken, of ben je al uitgelogd''
''Ja ik ben gewoon nog ingelogd hoor, hoezo''
Sacho, het is bijna weekend en lekker weer, doen eens wat vrolijker![]()
Ik zag het vanmiddag pas, ik ben gelijk na mijn bericht vertrokken.quote:
Wordt wel weer eens tijd ja!quote:Op maandag 26 april 2010 09:56 schreef Causa het volgende:
Alicey! ik had het je nog niet geopenbaard, omdat m'n agenda zo vol is, dus het had toch geen zin, maar ik wil zo graag naar je toe! *pruil* *misse doe*
Tijd om te verhuizen dus!quote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef Causa het volgende:
Gisteren niet verder dan Den Haag gekomen!![]()
Raar, als je gewend bent dat de reis minstens naar R'dam gaat. Heb R 'dam helemaal gemist joh
Heb ik het dan toch een beetje te pakken van die stad?
Goedemorgen btw
Dat is niet zo netjes nee. De doosnee "mishandelde buschauffeur" meldingen neem ik altijd met een korrel zout, sinds ik zelf een keer voor "achterlijke vieroog" ben uitgemaakt door een buschauffeur. Een keer gehad dat de buschauffeur van lijn 77 Amersfoort - Leusden iedereen in liet stappen, en nadat iedereen zn strippenkaart gestempeld had, omriep dat hij zou vertrekken als de lijn 78 ipv 77.quote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef DutchTrain het volgende:
Ondertussen was het in IJsselmonde ook weer gezellig => http://www.nu.nl/binnenla(...)t-buschauffeuse.html
9 mei moet ik in R'dam noord zijn, heb dienst en spreekster moet met me meereizen, anders was ideaal geweest, 8 mei schiedam en dan zou ik meteen voor logeerplekkie vragen aan je en dan volgende dag door naar Noord, maar dat kan dus niet omdat ik voor de spreekster moet zorgen. Als je het leuk vind kan je natuurlijk 9 mei vorkje meeprikken in Noord. Ben best wel trots op hoe het nu is dus wil ik best wel eens laten zien. Weekenden erop, ben ik of de 15e of de 22e bezet, daar moet ik nog uitsluitsel over krijgen, dus misschien zou het 1 van die twee weekenden kunnenquote:Op maandag 26 april 2010 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens tijd ja!
Weekend van 8 mei doen? (of een willekeurig weekend na 8 mei, mijn agenda is haast maagdelijk schoon de komende weken..)
Laat anders maar weten als je uitsluitsel hebt. Weekenden van de 15e en 22e zijn hier nog vrij iig.quote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef Causa het volgende:
[..]
9 mei moet ik in R'dam noord zijn, heb dienst en spreekster moet met me meereizen, anders was ideaal geweest, 8 mei schiedam en dan zou ik meteen voor logeerplekkie vragen aan je en dan volgende dag door naar Noord, maar dat kan dus niet omdat ik voor de spreekster moet zorgen. Als je het leuk vind kan je natuurlijk 9 mei vorkje meeprikken in Noord. Ben best wel trots op hoe het nu is dus wil ik best wel eens laten zien. Weekenden erop, ben ik of de 15e of de 22e bezet, daar moet ik nog uitsluitsel over krijgen, dus misschien zou het 1 van die twee weekenden kunnen
Ik heb ook wel eens onprettige chauffeurs meegemaaktquote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
*ervaringen*
wie reist er dan ook met de Interlinerquote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is niet zo netjes nee. De doosnee "mishandelde buschauffeur" meldingen neem ik altijd met een korrel zout, sinds ik zelf een keer voor "achterlijke vieroog" ben uitgemaakt door een buschauffeur. Een keer gehad dat de buschauffeur van lijn 77 Amersfoort - Leusden iedereen in liet stappen, en nadat iedereen zn strippenkaart gestempeld had, omriep dat hij zou vertrekken als de lijn 78 ipv 77.
Iedereen de bus weer uit. De bus reed toen savonds maar eens per uur, en mijn 'uur overstap' zou dus verlopen zijn zodra de bus weer zou komen. Toen ik dat aangaf, en zei dat ik een stikkertje over mn stempel wilde (buschauffeurs hebben herstel-stickers), reageerde hij zeer geirriteerd. Toen de rest van de passagiers ook een sticker wilde, was hij helemaal niet meer te genieten. Maarja, ik ga niet twee keer voor één reis betalen.
Vroeger reed op de interliner 400 Utrecht-Oosterhout regelmatig een chauffeur die begon te vloeken en te tieren als iemand direct na een halte het knopje voor de volgende halte indrukte (haltes liggen enkele tientallen kilometers van elkaar). Hij heeft zelfs een keer, toen iemand ca. 3 kilometer voor een halte op de knop drukte, omgeroepen of hij alleen maar achterlijke idioten in de bus had zitten. Waarop hij zn bus op de vluchtstrook heeft neergezet, en zn deur open en dicht heeft gedaan zodat het lampje weer uit was![]()
Als iemand een keer zo'n buschauffeur een klap verkoopt, dan kan ik dat héél erg goed begrijpen.
In je videokaartinstellingen oranje laten vervangen door witquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan ik geen filter instellen, dat ik op heel Fok! geen users in het oranje meer zie?![]()
Maakt denk ik gelijk een selectie tussen de kwaliteitsusers en de baggerusers
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan ik geen filter instellen, dat ik op heel Fok! geen users in het oranje meer zie?![]()
Maakt denk ik gelijk een selectie tussen de kwaliteitsusers en de baggerusers
Nog maar 44 dagen hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
Begint dat nu al, dat oranje gedoe? Het duurt nog ff voordat het juni is. Of is het ook al meteen voor koninginnedag?
quote:11/06 16:00 Johannesburg - JSC South Africa - Mexico
daar zit wrs ook het probleemquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik zie mezelf wel degelijk als een kwaliteitsuser
Dat vind ik nog ver genoeg, maar ik kan me voorstellen dat die-hard voetbalfans al maanden af aan het tellen zijn naar het WK.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:42 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Nog maar 44 dagen hoor!![]()
[..]
Kunnen ze beter een gemiddelde tribunevuller opetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:01 schreef SingleCoil het volgende:
Mss is het een grote hoax, en eten die zwartjes onze sappige jonge voetballertjes wel op
schapie is voor kebabquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:18 schreef SingleCoil het volgende:
eet jij liever lamsvlees of schapenvlees?
Wit verven, politiestrepen eropquote:ROTTERDAM - Een snelheidsovertreding van 80 kilometer per uur is een 20-jarige Rotterdammer maandagavond duur komen te staan. Hij moest zijn auto, een Bugatti Veyron, en zijn rijbewijs inleveren. Dat maakte de politie dinsdag bekend.
Hij reed met 160 kilometer per uur over de Doenkade in Rotterdam, waar hij maar 80 mocht.
Nee dank jequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:21 schreef DutchTrain het volgende:
Eet jij liever kalkoen of reiger?
Hey, de Doenkade, daar rij jij toch ook altijd 160? Anders kun je er niet inhalen, toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:32 schreef Alicey het volgende:
Een beetje flauw, op de Doenkade 160 km/h rijden gaat niets stuk aan.
NFS Hot Pursuit 2quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wit verven, politiestrepen erop
Net als deze
[ afbeelding ]
Nouja, 160 niet, maar wel zo'n 120 a 130.. Als er tenminste niet een of andere debiel voor me zit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:39 schreef SingleCoil het volgende:
Hey, de Doenkade, daar rij jij toch ook altijd 160? Anders kun je er niet inhalen, toch?
Je kleurquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef DutchTrain het volgende:
Oh ja, het WK hooliganvechten is ook weer. Ik dacht dat het gewoon voor 30 april - 5 mei was [ afbeelding ]
Rood-gele tulpen die zo gefotoshopped zijn dat het oranje lijkt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar om nou een heel boek op mn touchscreen in te tikkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:00 schreef DutchTrain het volgende:
Misschien is het wel zo, dat 'Jouw spelling' wel eens duidelijker geweest zou hebben kunnen zijn. Als hint
Liefde het wel ergens over?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:01 schreef frank010 het volgende:
Jongens, ff zomaar een hint, dit haat nergens over man.
Ken je die ninja, die soms dingen heel snel edit? hij is dus opgepakt, hij reedt 180 in een veyron.quote:
Dan moet je de Viva kopen. Daar staat vast wel iets in over mannen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:01 schreef frank010 het volgende:
Jongens, ff zomaar een hint, dit gaat nergens over man.
20-jarige met een Veyronquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wit verven, politiestrepen erop
Net als deze
Is het niet een idee om op 5 mei Ahmed weg te sturen en te stad dus te bevrijden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan moet je de Viva kopen. Daar staat vast wel iets in over mannen.
Het gaat ook nergens over vrouw. Wel over oranje.
Maar goed, dan maar verder over Rotterdam.
Muziekprogramma voor 5 mei => http://www.bevrijdingsfes(...)um2010?submenu=11882
Op 5 mei herdenken we juist dat een dergelijke manier van denken en handelen uit ons politieke beeld is geëlimineerd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is het niet een idee om op 5 mei Ahmed weg te sturen en te stad dus te bevrijden?
Welke manier van denken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op 5 mei herdenken we juist dat een dergelijke manier van denken en handelen uit ons politieke beeld is geëlimineerd.
jezus man denk ff na. Gooi je vooroordeel overboord.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er zijn bij de politie 2 fouten gemaakt en dat heeft de.korpschef zijn kop gekost. Ik kan mij niet herinneren dat de politie afgelopen zondag een relletje in hoek van holland had.
vriend doe ff normaal of reageer gewoon niet. Je wilt me niet snappen. Dat is prima maar zet de boel niet op scherp.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ach ga toch weg verrekte mongol. Volgens mij was het allang duidelijk dat Abou een zero-tolerence beleid zou voeren. Wat voor een domme mongool ben je dan als je het gaat testen...
De enige plek waar het fout is gegaan is de plek met loslopende kakkerlakken, niet in Amsterdam maar in Rotterdam. Wat voor een kut supporterschare heb je dan man
zouden ze dan daar eens niks aan doen. Nee de meeste lopen nu alweer buitenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
en dat de goede lijden onder de kwade heb je altijd en is te danken aan de kwade
verdienen ze iets beters?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vriend doe ff normaal of reageer gewoon niet. Je wilt me niet snappen. Dat is prima maar zet de boel niet op scherp.
Je wilt gewoon Feyenoord en de goede fans in kwaad daglicht zetten en niks anders.
tijd voor de voetbalwetquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zouden ze dan daar eens niks aan doen. Nee de meeste lopen nu alweer buiten
Ik denk dat het een brand ten noord-oosten van het kralingse bos is...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beetje benzine erbij en dan BBQen maar.
nee waarom zouden we?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaan we hier nou familievetes uit zitten vechten?
Nee hoor. Ik heb het alleen niet zo op ongediertequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaan we hier nou familievetes uit zitten vechten?
dat durven zeggen met zo'n paspoort, das echt lefquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het alleen niet zo op ongedierte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |