25 kilo! Wow! Hoeveel kledingmaten is dat wel niet eigenlijkquote:Op maandag 12 april 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
Ik moet er nog zeker zo'n 7 vanaf. Daarna zie ik wel weer verder
Bij mij zijn dat er uhm.. 2,5e kledingmaat.quote:Op maandag 12 april 2010 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
25 kilo! Wow! Hoeveel kledingmaten is dat wel niet eigenlijk
Valt idd wel tegenquote:Op maandag 12 april 2010 09:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat valt eigenlijk wel mee/tegen.. Maar wel fijn dat het zo goed gaat!!
Ik hoop ook 2 maten af te vallen en schat dat ik er met 10-13 kilo zou moeten zijn..
Even via pm gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat zou best kunnen ja.. Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan dat daar verschil in kan zijn..
(misschien wil je het niet zeggen hier hoor, maar van welke maat naar welke ben je nu aan het afvallen?)
Uh ben jij een vrouwtje of mannetje?quote:Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg gisteren opmerking dat ik was aangekomen en dat dat er goed uitzag haha. Komt door de nwe pil...
Veel plezierquote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga sporten! Tot over 2 uur (ongeveer)
Zeg jijquote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
Laydina de mysterieuze :p
@future je vraagt een dame niet naar gewicht en/of leeftijd
wist ik al :pquote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zeg jij![]()
24Dat mag hij/zij gerust weten
Naar de handen?quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
wist ik al :p
meestal kan ik toch de leeftijd redelijk goed schatten ahv kijken naar de handen
Zie de pm zometeenquote:Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef LieLie het volgende:
laydina, 25 is veel, knap zeg! ben eigenlijk wel benieuwd van waar naar waar je bent gegaan qua maat. ik wil uiteindelijk ook zoveel afvallen en van 44 naar 38
dat zal idd een groot verschil zijn. ik ben veel spier kwijtgeraakt natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef LieLie het volgende:
het maakt ook wel uit hoe je traint denk ik. je kunt ook afvallen maar ergens ook meer aspieren ontwikkelen waardoor kleren niet perse kleiner moeten.
Je weet nooit over wat voor pil ze spreekt hequote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef SeaOfLove het volgende:
laydina, als future zegt dat ze aangekomen is door de pil, mag je er wel vanuit gaan dat ze een vrouw is...
Ik bedoelde gewone spieren!quote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik gokte dat ze die bedoelde, heb geen idee wat aspieren zijn
Zaterdag afgesproken met twee vriendinnen, dat was dolle pret, vervolgens slapen bij mijn zus, die net haar voet had gebroken (handige harryquote:
Aaaah okquote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewone spieren!Maar ik kon niet zien wat ik typte. En als ik dan de cursor weer daar op probeer te zetten met m'n mobiel dan springt ie weer terug naar links en weet ik nog niet waar de cursor staat. En dat was me teveel gedoe want dan lukt het toch niet meer.
quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef Den_Haag het volgende:
het lijkt er op dat ik op de werkplek toch weer de WLAN heb
quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef DarkElf het volgende:
ik ben trouwens helemaal heppie merk ik![]()
weer thuis, steeds een zonnetje, voel mij elke dag beter, en de leuke tijden van het jaar breken weer aan inclusief lekker eten: bijv asperges, graskaas
, aardbeien etc
.. vakantie in juli
Fijn hequote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef DarkElf het volgende:
weer thuis, steeds een zonnetje, voel mij elke dag beter, en de leuke tijden van het jaar breken weer aan inclusief lekker eten: bijv asperges, graskaas
, aardbeien etc
.. vakantie in juli
AARBEIEN ! met heul veel bastaard suikerquote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef DarkElf het volgende:
, aardbeien etc
.. vakantie in juli
regel 1 bij het stappen met vriendinnen op zaterdag avond: Neem Braam mee !!quote:Op maandag 12 april 2010 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zaterdag afgesproken met twee vriendinnen, dat was dolle pret, vervolgens slapen bij mijn zus, die net haar voet had gebroken (handige harry). Gister op de terugweg even spontaan langs Meneers broer gereden, en die vertelde ons dat hun neef ineens op stel en sprong dinsdag weer vertrekt naar Afghanistan op een vrij gevaarlijke missie dus zijn we ook nog even bij neeflief langsgeweest en dat was heel erg gezellig, maar ook wel heftig. En toen waren we pas om half 2 thuis
niet overdreven veel joh, moet je er weer allemaal aftrainen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AARBEIEN ! met heul veel bastaard suiker
Vet !quote:Op maandag 12 april 2010 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker
DE, weer lekkere hapjes aan het maken?
Jawel joh, dat zijn coolhydraten om wakker te blijven bij de nieuwe Gun lessen van vanmiddagquote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet overdreven veel joh, moet je er weer allemaal aftrainen.
Linkin park op de iPod![]()
Dat is wel langquote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ga zo maar weer eens. 5 uur onderweg voor een vergadering van een uur.
Jammer maar helaas zullen we maar zeggen, wilde hier zelf blijven wonen
awwwwquote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
jeetje klinkt pijnlijk voor je zus.quote:Op maandag 12 april 2010 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zaterdag afgesproken met twee vriendinnen, dat was dolle pret, vervolgens slapen bij mijn zus, die net haar voet had gebroken (handige harry). Gister op de terugweg even spontaan langs Meneers broer gereden, en die vertelde ons dat hun neef ineens op stel en sprong dinsdag weer vertrekt naar Afghanistan op een vrij gevaarlijke missie dus zijn we ook nog even bij neeflief langsgeweest en dat was heel erg gezellig, maar ook wel heftig. En toen waren we pas om half 2 thuis
Thuisquote:Op maandag 12 april 2010 10:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
awwww
waar ben je dan nu? want dat heb ik ff gemist
morgen ga ik een stukje wandelen, niet te ver hoor maar even een frisse neus halen is sowieso goed.quote:Op maandag 12 april 2010 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijn hehet eten gaat natuurlijk ook steeds beter. En straks kun je lekker aan de wandel met het mooie weer!
quote:
kloptquote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
Er is (bijna) niets zo goed voor een mens als zon
quote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
Er is (bijna) niets zo goed voor een mens als zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff nou hoop dat je je een beetje vermaakt tijdens het reizen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
WSS is dat idd zo, heb ik ook altijd als ik max aan het gas ga om 10 KM record tijd te lopenquote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]voel bijv. dat mijn benen sterker worden .. heb ook geen spierpijn meer om het minste geringste.
wel is mijn energiebron soms zomaar poef leeg en dan stort ik echt in (ook om te zien, ineens heel wit dan bijv en een erg moe gezicht) en dan moet ik echt slapen.
heb wel soms steken in de hartstreek als ik wat actiever ben dan goed voor mij is maar volgens de de (die ik vanmorgen even snel sprak) is dat wrs echt gewoon van te veel inspanning ipv iets engs.
Nu wil ik ook wat !quote:Op maandag 12 april 2010 10:50 schreef SeaOfLove het volgende:
zo heb een liter grapefruitsap en 900ml jus d'orange in de vriezer liggenga zo de sapcentrifuge mishandelen voor ananassap, appelsap, watermeloensap en druivensap
Maar eerst naar de winkel, heb geen lege flesjes meer
Twee hoogzwangeren, mafkikkerquote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
regel 1 bij het stappen met vriendinnen op zaterdag avond: Neem Braam mee !!
Hij hoorde het afgelopen dinsdag pasquote:Op maandag 12 april 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetje klinkt pijnlijk voor je zus.
en klinkt eng voor jullie neef... dat ze zo op stel en sprong weggaan, dacht altijd dat ze wat meer tijd vooraf kregen?
verder was het dus een leuk weekend, mooi
je energie-reserves zijn redelijk aangetast en je spieren krijgen een behoorlijke klap van zo lang niks doen. rustig aandoen is belangrijk.quote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]voel bijv. dat mijn benen sterker worden .. heb ook geen spierpijn meer om het minste geringste.
wel is mijn energiebron soms zomaar poef leeg en dan stort ik echt in (ook om te zien, ineens heel wit dan bijv en een erg moe gezicht) en dan moet ik echt slapen.
heb wel soms steken in de hartstreek als ik wat actiever ben dan goed voor mij is maar volgens de de (die ik vanmorgen even snel sprak) is dat wrs echt gewoon van te veel inspanning ipv iets engs.
Ik vind mafkikker echt een awesome woordquote:Op maandag 12 april 2010 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Twee hoogzwangeren, mafkikkerNo way dat we zijn wezen stappen
Krijg je als je poep goed bentquote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij hoorde het afgelopen dinsdag passpeciaal soort missie o.i.d.
is bekend hoe lang hij weg moet blijven?quote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zonder dat je daarbij niks uitvoert ! maar dat komt wel goed denk ikquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je energie-reserves zijn redelijk aangetast en je spieren krijgen een behoorlijke klap van zo lang niks doen. rustig aandoen is belangrijk.
Stealth assasin killer Kat hunting dead chicken on sandwitchquote:Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is bekend hoe lang hij weg moet blijven?
en wat had je zus gedaan dat ze haar voet brak?
(ik zit trouwens een boterham met kip te eten, en die zwarte kat komt heeeeeeeeeeeel langzaam aansluipen, over de bank, laat zich heel vorzichtig naast mij zakken.., helemaal in elkaar gedoken om zijn slag te slaanYeah right, je bent zwart , je knort van spanning en oh ja... je weegt 7 kilo... jij bent idd onzichtbaar hoor
)
doe mijn bestquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je energie-reserves zijn redelijk aangetast en je spieren krijgen een behoorlijke klap van zo lang niks doen. rustig aandoen is belangrijk.
sorry! was alleen interesse, ik lach nooit iemand uit om gewicht of leeftijdquote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
Laydina de mysterieuze :p
@future je vraagt een dame niet naar gewicht en/of leeftijd
ik ben een vrouw, 25 jaarquote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je weet nooit over wat voor pil ze spreekt he
Tenminste. op fok weet je het maar nooit
zijn dat soort missies dan niet geheim? Opsec?quote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
jaaa lekker! Idd met heeeel veel basterdsuikerquote:Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AARBEIEN ! met heul veel bastaard suiker
quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Stealth assasin killer Kat hunting dead chicken on sandwitch
Ik ruik een nieuwe film titel !
Daar gaat het ook niet om. Maar dergelijke toch nog persoonlijke zaken bespreek ik niet met iedereenquote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry! was alleen interesse, ik lach nooit iemand uit om gewicht of leeftijd
ja dat snap ik. nou ja scheelt dat je het gewend bentquote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef LieLie het volgende:
DE, ik heb de reader die ik moet leren bij me,zal me een dol tripje worden![]()
verder is die vijf uur dagelijkse kost. maar het is irritanter als het voor een uurtje is
jaquote:Op maandag 12 april 2010 11:05 schreef LieLie het volgende:
haha, ja het zelfbeeld van die katten is heel wonderlijk soms
dankje, ik kwam even kijken wat hier gebeurdequote:Op maandag 12 april 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Maar dergelijke toch nog persoonlijke zaken bespreek ik niet met iedereen
Maar welkom
Subtiel:quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa lekker! Idd met heeeel veel basterdsuiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wel met mijquote:Op maandag 12 april 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Maar dergelijke toch nog persoonlijke zaken bespreek ik niet met iedereen
Maar welkom
Ik denk dat zijn hersen actiefieteit toch behoorlijke blanco blijft op het instinct stukkie na danquote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawat denkt hij nou vraag je je dan af he?
echt zo grappig zijn die beesten
Das ff de laatste spieren los schudden voordat de aanval ingezet kan wordenquote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef LieLie het volgende:
die kat bij m'n ouders zat ook altijd nogenorm met z'n kont te schudden als ie aanvalsplanenn had. valt niet op joh
Shit.. nog helemaal vergetenquote:Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en wel met mijHeb je mijn donkere en duistere geheimen overigens al eens uit het V-nul nummer gepluist
En dan vroeg ik me wel eens af hoe defensie aan die 'weinig werken veel salaris' mentaliteid komt. Maar die komt dus vanuit jullie afdeling, want veel salaris krijg ik nietquote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Shit.. nog helemaal vergetenZo maar eens doen
Uh .. dit opzoeken is geen werk hequote:Op maandag 12 april 2010 11:37 schreef Braamyo het volgende:
En dan vroeg ik me wel eens af hoe defensie aan die 'weinig werken veel salaris' mentaliteid komt. Maar die komt dus vanuit jullie afdeling, want veel salaris krijg ik nietEn als je kunt fokken tijdens je werk
Wat hoopte je te vinden?quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef Laydina het volgende:
Hmm zoveel interessants is er niet te vinden.
Weet ikquote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Uh .. dit opzoeken is geen werk he![]()
Wees blij.. het geeft jullie leuke gezelschap
Geen idee haha. Er valt sowieso weinig in dergelijke systemen te vinden. Tenminste natuurlijk zijn er weinig die het openbaar willen zien, maar om nou te zeggen dat het echt boeiend isquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee haha. Er valt sowieso weinig in dergelijke systemen te vinden. Tenminste natuurlijk zijn er weinig die het openbaar willen zien, maar om nou te zeggen dat het echt boeiend is
quote:Op maandag 12 april 2010 11:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Subtiel:
En toch besluipt mij het gevoel dat wij nog niet aan elkaar voorgesteld zijn.
Niet subtiel:ik ben een paar jaar 'actief' maar eigenlijk (bijna) nooit op de slowchat.. tenminste, niet typend. Jullie gaan altijd veels te snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een vrouw, 25 jaar, uit een dorpje dichtbij Alphen aan den Rijn, werk 32 uur per week (ma t/m do) en tennis, zwem en maak muziek daarnaast. Zoiets?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Yup,quote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar 'actief' maar eigenlijk (bijna) nooit op de slowchat.. tenminste, niet typend. Jullie gaan altijd veels te snel![]()
Ik ben een vrouw, 25 jaar, uit een dorpje dichtbij Alphen aan den Rijn, werk 32 uur per week (ma t/m do) en tennis, zwem en maak muziek daarnaast. Zoiets?
Hij wil weten of ik goed genoeg ben voor zijn extreem lekkere *playboy materiaal* zus van hemquote:
JAJA voer !quote:Op maandag 12 april 2010 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:uitgesport en bijgelezen.. zo onder de douche door rennen en lunchen
heb trek
heren eerstquote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Yup,zowiets inderdaad, enne doe maar gewoon lekker mee typen veel te gezellig. Mijn ervaring is dat als je niks leest je ook nogsteeds kunt slow chatten
Of dacht je dat ik na een week bivak nog ff ging terug lezen, na ah.
Ik ben een man, 22 jaar, uit een dorpje dichtbij Middelburg, werk veel te veel uur per week (ma t/m vrij) en sport, fitness, zwem en luister muziekaangenaam kennis te maken
3
Nu nog een foto !
Go Sun, Go Sunquote:Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:voedsel!
Oh en weer afgevallen volgens de weegschaalgelukkig..
Je komt toch al steeds meer te weten?quote:Op maandag 12 april 2010 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dacht dat we het nu over jouw dossier hadden
Militairen zeuren toch altijd als een burger het beter heeftquote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef LieLie het volgende:
je werkt te hard maar hebt wel drie uur betaalde pauze waarin je kunt fok!en en dan klaag je ook nog over laydina?
quote:Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
voedsel!
Oh en weer afgevallen volgens de weegschaalgelukkig..
Zwart pak?quote:Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef cybermans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mega antieke foto maar goed
heel erg donkerblauw.. Pak wat ik vandaag aan heb is wel zwartquote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zwart pak?Of is m'n monitor niet goed gecalibreerd?
3 is leukerquote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef cybermans het volgende:
@laydina en je maakt niet eens vier op een rij
oh, wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 12 april 2010 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en leuke foto Cyber! Weer heel anders dan ik had verwacht, maar daar heb ik vaker last van hier op Fok
Ehhmm.. iets anders.. maar kan niet goed zeggen wat. Had een ronder hoofd voorgesteld en andere kleur haar. Dat je pakken draagt wist ik wel, maar toch zie ik je voor me in een cofortabele sweater.. zo iets..quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. iets anders.. maar kan niet goed zeggen wat. Had een ronder hoofd voorgesteld en andere kleur haar. Dat je pakken draagt wist ik wel, maar toch zie ik je voor me in een cofortabele sweater.. zo iets..
Ik had echt een veel meer alternatieve kroegtijger-look in mijn hoofd. Grappigquote:
yepquote:Op maandag 12 april 2010 12:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je komt toch al steeds meer te weten?
dan mag je nog een keer schrikken (vorig jaar september)quote:Op maandag 12 april 2010 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. iets anders.. maar kan niet goed zeggen wat. Had een ronder hoofd voorgesteld en andere kleur haar. Dat je pakken draagt wist ik wel, maar toch zie ik je voor me in een cofortabele sweater.. zo iets..
quote:Op maandag 12 april 2010 13:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
dan mag je nog een keer schrikken (vorig jaar september)Ah dat is beter jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu klopt mijn beeld weer wat meer
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 13:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
dan mag je nog een keer schrikken (vorig jaar september)Jij bent ook een aantal kilo's verloren zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de bierspier is goed aan het krimpen jaquote:Op maandag 12 april 2010 13:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij bent ook een aantal kilo's verloren zo te zien
Netjes!quote:Op maandag 12 april 2010 13:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
de bierspier is goed aan het krimpen ja
Lekker tochquote:Op maandag 12 april 2010 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
zo weer eens aan het werk. de lunchpauzes zijn hier een uur
maar niemand weet sowieso wie ik ben dus zijn ook niet benieuwdquote:Op maandag 12 april 2010 13:30 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar is het dan niet nu jouw beurt
quote:Op maandag 12 april 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar niemand weet sowieso wie ik ben dus zijn ook niet benieuwd
Tuurlijk welquote:Op maandag 12 april 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
maar niemand weet sowieso wie ik ben dus zijn ook niet benieuwd
hahahaquote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef cybermans het volgende:
sommige mensen hebben echt teveel vrije tijd
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19735
quote:Op maandag 12 april 2010 13:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dank je
ben tussendoor soms wel ff online
oh bij mij is ie niet zichtbaar.... maar ja zij is geadopteerd.quote:Op maandag 12 april 2010 13:40 schreef Laydina het volgende:
@ Future.. jullie lijken totaal niet op elkaar.. geadopteerd/andere vaders? ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
cutequote:Op maandag 12 april 2010 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ok, hierbij een foto van 3 weken terug op mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
Ik (links) en mijn jongste zusje
quote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh bij mij is ie niet zichtbaar.... maar ja zij is geadopteerd.Hij doet het nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leuk![]()
hahah neeeeee, oh gelukkig dát albumquote:Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef golfer het volgende:
Rest van de foto's meteen ook maar even bekeken in dat album.
dat is top! Maar mensen worden ouder en vroegere ruzies worden vergeven en vergeten. Gelukkig maar.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef Aure het volgende:
Hoooi
Zo ben weer op weg naar mn kamertje. Was vannacht maar bij mn broer blijven slapen, was zo gezellig! Ik vind het echt tof dat we nu zo close zijn, vroegahh konden we elkaars bloed wel drinken
En leuke foto's cyber en future!
Kom maar op met je foto danquote:Op maandag 12 april 2010 14:25 schreef LieLie het volgende:
wat verdwijnen er een hoop kilo's voor de cul scik ben ook altijd benieuwd welke hoofden er bij de namen passen hier. je vormt toch van iedereen een beeld
![]()
vergadering is afgelopen, ben weer op de terugweg. was interessant
wat is ook alweer die bedroefde cheerleader smileyquote:Op maandag 12 april 2010 14:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kom maar op met je foto dan
Die van mij zal niet getoond worden![]()
Volgens mij lijk jij een beetje op mij: lang, beetje mollig, bruin haar... misschien nog een bril?quote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef LieLie het volgende:
maar dan ben ik ook benieuwd wat jullie nu dan voor beeld van mij hebben!
Jij ziet er uit als een poesje met blauwe ogen, toch?quote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef LieLie het volgende:
maar dan ben ik ook benieuwd wat jullie nu dan voor beeld van mij hebben!
geen bril, soms een leesbrilquote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij lijk jij een beetje op mij: lang, beetje mollig, bruin haar... misschien nog een bril?
ikke niet, wil je een foto posten ajb?quote:Op maandag 12 april 2010 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
vaak is het beeld best verkeerd
ook al hebben een aantal hier mij al eens gezien
zat zelf helemaal mis bij Borisz
goedquote:Op maandag 12 april 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hey mams! Hoe is't met de mannen?
gezellig tochquote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
er zijn een aantal ongelooflijke kletskousen bij gekomen met tijd te veel
![]()
Hahaha ja ik ook!!quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef LieLie het volgende:
van DH heb ik een beetje een macho-achtig beeld door alle verhalen die hier rond gaan;)
quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
er zijn een aantal ongelooflijke kletskousen bij gekomen met tijd te veel
![]()
haha, ook dat nog jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Laydina het volgende:
Ik kom hier nog te kort om echt beelden van iemand te krijgen. Moet namelijk eerst zorgen dat ik iedereen eens goed uit elkaar hou qua verhaallijnen enzo![]()
Volgens mij kleed jij je heel classy en vrouwelijk (gebaseerd op je liefde voor hakkenquote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef Laydina het volgende:
Mocht iemand een beeld hebben van mij al.. dan hoor ik die graag
die gedachtengang deel ikquote:Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij kleed jij je heel classy en vrouwelijk (gebaseerd op je liefde voor hakken) en ehmm ben je een mooie volslanke vrouw, zoiets
Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde lichaam.
Ze lijkt op mij qua figuur gok ikquote:Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij kleed jij je heel classy en vrouwelijk (gebaseerd op je liefde voor hakken) en ehmm ben je een mooie volslanke vrouw, zoiets
Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde lichaam.
Ik denk dat jij een klein dikkertje bent.quote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef Laydina het volgende:
Nederlanders kragen graagquote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef LieLie het volgende:
je werkt te hard maar hebt wel drie uur betaalde pauze waarin je kunt fok!en en dan klaag je ook nog over laydina?
You don't sayquote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef LieLie het volgende:
van DH heb ik een beetje een macho-achtig beeld door alle verhalen die hier rond gaan;)
quote:Op maandag 12 april 2010 14:59 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat jij een klein dikkertje bent.
Verre vanquote:Op maandag 12 april 2010 15:00 schreef LieLie het volgende:
ik dacht trouwens dat aure blond was, door die avatar
quote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef Laydina het volgende:
[..]helemaal goed
voor de rest: Ik ben 1.66 lang/kortEn uhm. Classy gekleed. Dat probeer ik de laatste maanden steeds meer voor elkaar te krijgen
![]()
Vroeger was ik van de spijkerbroeken en te grote/lange tshirts/truien![]()
ja het viel me op, op de foto laatstquote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Verre vanDie ava is gewoon mijn favo werk van Lichtenstein, ik heb hem als graffiti op mn muur laten zetten
quote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef Laydina het volgende:
[..]helemaal goed
voor de rest: Ik ben 1.66 lang/kortEn uhm. Classy gekleed. Dat probeer ik de laatste maanden steeds meer voor elkaar te krijgen
![]()
Vroeger was ik van de spijkerbroeken en te grote/lange tshirts/truien![]()
Whehe, ja maar dat doe ik ook wel inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja het viel me op, op de foto laatst
kun je nagaan hoe je dat ook aan iemand koppelt dan.
heel goedquote:Op maandag 12 april 2010 15:02 schreef Sunnythesun het volgende:
10cm kleiner dan ik bijna.. Maar zat ik dus redelijk in de buurt
Dan denken jullie vast dat ik nog heeeel jong benquote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe, ja maar dat doe ik ook wel inderdaadZooooo misleidend hahaha
Mooi zijn die veranderingenquote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef cybermans het volgende:
![]()
* cybermans heeft ook in een aantal stappen van tshirt/spijker broek naar pak gedaan
van tshirt spijkerbroek -> casual -> casual-net -> net
En je hebt me achtergrond info verschaft..quote:Op maandag 12 april 2010 15:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
heel goedVerbaast me dat dat zo snel gaat
Maargoed.. sommige foto's verklapten dan ook wel wat
Die stappen heb ik de laatste jaren juist weer andersom gemaakt.quote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef cybermans het volgende:
* cybermans heeft ook in een aantal stappen van tshirt/spijker broek naar pak gedaan
van tshirt spijkerbroek -> casual -> casual-net -> net
soort danny devito?quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef golfer het volgende:
Ik ben gewoon zoals de meesten van jullie al mij kennen: een klein dik, oud, kaal mannetje.
ben je ook nog.quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan denken jullie vast dat ik nog heeeel jong ben![]()
![]()
![]()
samequote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Mooi zijn die veranderingen![]()
Gaat geleidelijk en het is maar net hoe je eruit wil zien en of je dat belangrijk vind.
Vroeger gaf ik er totaal niet om. Nu wil ik er graag goed uitzien.
Dat ook nog eens.. de luxe!quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En je hebt me achtergrond info verschaft..
uhu, nog laaaaaang geen dertigquote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
ik kan al een aardig beeld van je vormenquote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef Laydina het volgende:
Jup, ik ben dequote:Op maandag 12 april 2010 15:08 schreef LieLie het volgende:
leeftijden verschillen hier ook nog wel aardig volgens mij (:
zo'n schattig lief meisjequote:Op maandag 12 april 2010 15:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Jup, ik ben de [ afbeelding ] van deze SC
Ja heel schattig ben ikquote:
Eindelijk heb jij ook wat ervaringquote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet even naar mijn werk, groep 7 overlegje plegen. Moet de meiden instrueren over de Entree toetsIk ben, nu mijn duo weer eens met zwangerschapsverlof is, nu de geen met de ervaring. Best leuk voor de verandering
![]()
Ja lijkt me ook wel leuk inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet even naar mijn werk, groep 7 overlegje plegen. Moet de meiden instrueren over de Entree toetsIk ben, nu mijn duo weer eens met zwangerschapsverlof is, nu de geen met de ervaring. Best leuk voor de verandering
![]()
Ten koste van mn gehele zondag, om vervolgens ook nog ziek te wordenquote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Braamyo het volgende:
vergeet het maar ! die meid dronk mij er bijna uit !'
[..]
5 minuten werk, 1 post etc etc, werkt altijd heul goedquote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja heel schattig ben ik![]()
Ik zou aan mn portfolio moeten werken.. Maar ik vinnet hier nog even te gezellig
haha, why?quote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef Aure het volgende:
Whehe en ik had bij jou dus gewoon een beeld dat je rond de 25 was LieLie
Same here.. eindelijk niet meerquote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef cybermans het volgende:
Eindelijk een keer niet het broekie... Tot nu toe ben ik dat met werkl altijd...
Neuh dat werkt met een portfolio dus echt niet, als ik eenmaal aan een werk begin dan stop ik daar een paar uur later pas meequote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
5 minuten werk, 1 post etc etc, werkt altijd heul goed
Mijn plaatje.. 4xquote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo werkt dat hierquote:Op maandag 12 april 2010 15:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
En toen dacht je.. laat ik dat maar eens posten
Lie
Omdat ze een fancy koophuis heeftquote:Op maandag 12 april 2010 15:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet eigenlijk, dat idee had ik gewoon
ben best heel lief hoorquote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef LieLie het volgende:
dat ben ik al heel langquote:Op maandag 12 april 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
You don't say
DH is heel lang! Echt heel lang! En een beetje kaal
LOL DH,quote:
Ik zat er ander sook altijd mijlenver naast hwoorquote:Op maandag 12 april 2010 15:40 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, ik merk dat ik niet de enige ben die door de avatar een beeld bij mensen krijgt. Ik merk overigens wel dat ik er op Fok eigenlijk altijd mijlenver naast zit.
Er zijn zoveel verschillende stoer/macho mogelijkheden. Dus niet goed is wat zwart/wit getrokkenquote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef Braamyo het volgende:
LOL DH,
Ik ben stoer, jij bent macho, en we zijn allebei lief, en nog is het niet goed volgens de dames
quote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef z80 het volgende:
er was zelfs iemand die dacht dat ik een vrouw ben.
quote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef z80 het volgende:
er was zelfs iemand die dacht dat ik een vrouw ben.
quote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende stoer/macho mogelijkheden. Dus niet goed is wat zwart/wit getrokken
hihi.. ik zei getrokkenpuberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 15:36 schreef cybermans het volgende:
over droomhuizen gesproken, komt net een leuk appartementen complex in de mail
kan maar 70K te weinig lenen (in meest gunstigste geval)
Dat vind ik lief van jequote:Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik probeer mij alleen maar aan jou aan te passen
Borisz is ook jong?quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je![]()
Maar ik heb ook LieLie en Borisz nog hoor
Ik ga niet mee puberen.. die tijd heb ik allang achter mij gelatenquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Om samen mee te puberenWe zijn allemaal 21
Vast wel ja, ik denk bij iedereen hier die ik nog niet gezien hebquote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Dan zit je d'r bij mij zeker naast, TAV
Inmiddels een beetje beter?
vind ik wel tof hoorquote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
LOL DH,
Ik ben stoer, jij bent macho, en we zijn allebei lief, en nog is het niet goed volgens de dames
En ik te oud.quote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
vind ik wel tof hoor, maar volgens mij zijn jullie allebei iets te jong voor mij?
jij bent dan ook zo oud dat het bijna een wereldwonder is dat je hier nog postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |