25 kilo! Wow! Hoeveel kledingmaten is dat wel niet eigenlijkquote:Op maandag 12 april 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
Ik moet er nog zeker zo'n 7 vanaf. Daarna zie ik wel weer verder
Bij mij zijn dat er uhm.. 2,5e kledingmaat.quote:Op maandag 12 april 2010 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
25 kilo! Wow! Hoeveel kledingmaten is dat wel niet eigenlijk
Valt idd wel tegenquote:Op maandag 12 april 2010 09:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat valt eigenlijk wel mee/tegen.. Maar wel fijn dat het zo goed gaat!!
Ik hoop ook 2 maten af te vallen en schat dat ik er met 10-13 kilo zou moeten zijn..
Even via pm gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat zou best kunnen ja.. Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan dat daar verschil in kan zijn..
(misschien wil je het niet zeggen hier hoor, maar van welke maat naar welke ben je nu aan het afvallen?)
Uh ben jij een vrouwtje of mannetje?quote:Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg gisteren opmerking dat ik was aangekomen en dat dat er goed uitzag haha. Komt door de nwe pil...
Veel plezierquote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga sporten! Tot over 2 uur (ongeveer)
Zeg jijquote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
Laydina de mysterieuze :p
@future je vraagt een dame niet naar gewicht en/of leeftijd
wist ik al :pquote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zeg jij![]()
24Dat mag hij/zij gerust weten
Naar de handen?quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
wist ik al :p
meestal kan ik toch de leeftijd redelijk goed schatten ahv kijken naar de handen
Zie de pm zometeenquote:Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef LieLie het volgende:
laydina, 25 is veel, knap zeg! ben eigenlijk wel benieuwd van waar naar waar je bent gegaan qua maat. ik wil uiteindelijk ook zoveel afvallen en van 44 naar 38
dat zal idd een groot verschil zijn. ik ben veel spier kwijtgeraakt natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef LieLie het volgende:
het maakt ook wel uit hoe je traint denk ik. je kunt ook afvallen maar ergens ook meer aspieren ontwikkelen waardoor kleren niet perse kleiner moeten.
Je weet nooit over wat voor pil ze spreekt hequote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef SeaOfLove het volgende:
laydina, als future zegt dat ze aangekomen is door de pil, mag je er wel vanuit gaan dat ze een vrouw is...
Ik bedoelde gewone spieren!quote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik gokte dat ze die bedoelde, heb geen idee wat aspieren zijn
Zaterdag afgesproken met twee vriendinnen, dat was dolle pret, vervolgens slapen bij mijn zus, die net haar voet had gebroken (handige harryquote:
Aaaah okquote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewone spieren!Maar ik kon niet zien wat ik typte. En als ik dan de cursor weer daar op probeer te zetten met m'n mobiel dan springt ie weer terug naar links en weet ik nog niet waar de cursor staat. En dat was me teveel gedoe want dan lukt het toch niet meer.
quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef Den_Haag het volgende:
het lijkt er op dat ik op de werkplek toch weer de WLAN heb
quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef DarkElf het volgende:
ik ben trouwens helemaal heppie merk ik![]()
weer thuis, steeds een zonnetje, voel mij elke dag beter, en de leuke tijden van het jaar breken weer aan inclusief lekker eten: bijv asperges, graskaas
, aardbeien etc
.. vakantie in juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |