25 kilo! Wow! Hoeveel kledingmaten is dat wel niet eigenlijkquote:Op maandag 12 april 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
Ik moet er nog zeker zo'n 7 vanaf. Daarna zie ik wel weer verder
Bij mij zijn dat er uhm.. 2,5e kledingmaat.quote:Op maandag 12 april 2010 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
25 kilo! Wow! Hoeveel kledingmaten is dat wel niet eigenlijk
Valt idd wel tegenquote:Op maandag 12 april 2010 09:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat valt eigenlijk wel mee/tegen.. Maar wel fijn dat het zo goed gaat!!
Ik hoop ook 2 maten af te vallen en schat dat ik er met 10-13 kilo zou moeten zijn..
Even via pm gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat zou best kunnen ja.. Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan dat daar verschil in kan zijn..
(misschien wil je het niet zeggen hier hoor, maar van welke maat naar welke ben je nu aan het afvallen?)
Uh ben jij een vrouwtje of mannetje?quote:Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg gisteren opmerking dat ik was aangekomen en dat dat er goed uitzag haha. Komt door de nwe pil...
Veel plezierquote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga sporten! Tot over 2 uur (ongeveer)
Zeg jijquote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
Laydina de mysterieuze :p
@future je vraagt een dame niet naar gewicht en/of leeftijd
wist ik al :pquote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zeg jij![]()
24Dat mag hij/zij gerust weten
Naar de handen?quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
wist ik al :p
meestal kan ik toch de leeftijd redelijk goed schatten ahv kijken naar de handen
Zie de pm zometeenquote:Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef LieLie het volgende:
laydina, 25 is veel, knap zeg! ben eigenlijk wel benieuwd van waar naar waar je bent gegaan qua maat. ik wil uiteindelijk ook zoveel afvallen en van 44 naar 38
dat zal idd een groot verschil zijn. ik ben veel spier kwijtgeraakt natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef LieLie het volgende:
het maakt ook wel uit hoe je traint denk ik. je kunt ook afvallen maar ergens ook meer aspieren ontwikkelen waardoor kleren niet perse kleiner moeten.
Je weet nooit over wat voor pil ze spreekt hequote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef SeaOfLove het volgende:
laydina, als future zegt dat ze aangekomen is door de pil, mag je er wel vanuit gaan dat ze een vrouw is...
Ik bedoelde gewone spieren!quote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik gokte dat ze die bedoelde, heb geen idee wat aspieren zijn
Zaterdag afgesproken met twee vriendinnen, dat was dolle pret, vervolgens slapen bij mijn zus, die net haar voet had gebroken (handige harryquote:
Aaaah okquote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewone spieren!Maar ik kon niet zien wat ik typte. En als ik dan de cursor weer daar op probeer te zetten met m'n mobiel dan springt ie weer terug naar links en weet ik nog niet waar de cursor staat. En dat was me teveel gedoe want dan lukt het toch niet meer.
quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef Den_Haag het volgende:
het lijkt er op dat ik op de werkplek toch weer de WLAN heb
quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef DarkElf het volgende:
ik ben trouwens helemaal heppie merk ik![]()
weer thuis, steeds een zonnetje, voel mij elke dag beter, en de leuke tijden van het jaar breken weer aan inclusief lekker eten: bijv asperges, graskaas
, aardbeien etc
.. vakantie in juli
Fijn hequote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef DarkElf het volgende:
weer thuis, steeds een zonnetje, voel mij elke dag beter, en de leuke tijden van het jaar breken weer aan inclusief lekker eten: bijv asperges, graskaas
, aardbeien etc
.. vakantie in juli
AARBEIEN ! met heul veel bastaard suikerquote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef DarkElf het volgende:
, aardbeien etc
.. vakantie in juli
regel 1 bij het stappen met vriendinnen op zaterdag avond: Neem Braam mee !!quote:Op maandag 12 april 2010 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zaterdag afgesproken met twee vriendinnen, dat was dolle pret, vervolgens slapen bij mijn zus, die net haar voet had gebroken (handige harry). Gister op de terugweg even spontaan langs Meneers broer gereden, en die vertelde ons dat hun neef ineens op stel en sprong dinsdag weer vertrekt naar Afghanistan op een vrij gevaarlijke missie dus zijn we ook nog even bij neeflief langsgeweest en dat was heel erg gezellig, maar ook wel heftig. En toen waren we pas om half 2 thuis
niet overdreven veel joh, moet je er weer allemaal aftrainen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AARBEIEN ! met heul veel bastaard suiker
Vet !quote:Op maandag 12 april 2010 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker
DE, weer lekkere hapjes aan het maken?
Jawel joh, dat zijn coolhydraten om wakker te blijven bij de nieuwe Gun lessen van vanmiddagquote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet overdreven veel joh, moet je er weer allemaal aftrainen.
Linkin park op de iPod![]()
Dat is wel langquote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ga zo maar weer eens. 5 uur onderweg voor een vergadering van een uur.
Jammer maar helaas zullen we maar zeggen, wilde hier zelf blijven wonen
awwwwquote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
jeetje klinkt pijnlijk voor je zus.quote:Op maandag 12 april 2010 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zaterdag afgesproken met twee vriendinnen, dat was dolle pret, vervolgens slapen bij mijn zus, die net haar voet had gebroken (handige harry). Gister op de terugweg even spontaan langs Meneers broer gereden, en die vertelde ons dat hun neef ineens op stel en sprong dinsdag weer vertrekt naar Afghanistan op een vrij gevaarlijke missie dus zijn we ook nog even bij neeflief langsgeweest en dat was heel erg gezellig, maar ook wel heftig. En toen waren we pas om half 2 thuis
Thuisquote:Op maandag 12 april 2010 10:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
awwww
waar ben je dan nu? want dat heb ik ff gemist
morgen ga ik een stukje wandelen, niet te ver hoor maar even een frisse neus halen is sowieso goed.quote:Op maandag 12 april 2010 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijn hehet eten gaat natuurlijk ook steeds beter. En straks kun je lekker aan de wandel met het mooie weer!
quote:
kloptquote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
Er is (bijna) niets zo goed voor een mens als zon
quote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
Er is (bijna) niets zo goed voor een mens als zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff nou hoop dat je je een beetje vermaakt tijdens het reizen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
WSS is dat idd zo, heb ik ook altijd als ik max aan het gas ga om 10 KM record tijd te lopenquote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]voel bijv. dat mijn benen sterker worden .. heb ook geen spierpijn meer om het minste geringste.
wel is mijn energiebron soms zomaar poef leeg en dan stort ik echt in (ook om te zien, ineens heel wit dan bijv en een erg moe gezicht) en dan moet ik echt slapen.
heb wel soms steken in de hartstreek als ik wat actiever ben dan goed voor mij is maar volgens de de (die ik vanmorgen even snel sprak) is dat wrs echt gewoon van te veel inspanning ipv iets engs.
Nu wil ik ook wat !quote:Op maandag 12 april 2010 10:50 schreef SeaOfLove het volgende:
zo heb een liter grapefruitsap en 900ml jus d'orange in de vriezer liggenga zo de sapcentrifuge mishandelen voor ananassap, appelsap, watermeloensap en druivensap
Maar eerst naar de winkel, heb geen lege flesjes meer
Twee hoogzwangeren, mafkikkerquote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
regel 1 bij het stappen met vriendinnen op zaterdag avond: Neem Braam mee !!
Hij hoorde het afgelopen dinsdag pasquote:Op maandag 12 april 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetje klinkt pijnlijk voor je zus.
en klinkt eng voor jullie neef... dat ze zo op stel en sprong weggaan, dacht altijd dat ze wat meer tijd vooraf kregen?
verder was het dus een leuk weekend, mooi
je energie-reserves zijn redelijk aangetast en je spieren krijgen een behoorlijke klap van zo lang niks doen. rustig aandoen is belangrijk.quote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]voel bijv. dat mijn benen sterker worden .. heb ook geen spierpijn meer om het minste geringste.
wel is mijn energiebron soms zomaar poef leeg en dan stort ik echt in (ook om te zien, ineens heel wit dan bijv en een erg moe gezicht) en dan moet ik echt slapen.
heb wel soms steken in de hartstreek als ik wat actiever ben dan goed voor mij is maar volgens de de (die ik vanmorgen even snel sprak) is dat wrs echt gewoon van te veel inspanning ipv iets engs.
Ik vind mafkikker echt een awesome woordquote:Op maandag 12 april 2010 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Twee hoogzwangeren, mafkikkerNo way dat we zijn wezen stappen
Krijg je als je poep goed bentquote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij hoorde het afgelopen dinsdag passpeciaal soort missie o.i.d.
is bekend hoe lang hij weg moet blijven?quote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zonder dat je daarbij niks uitvoert ! maar dat komt wel goed denk ikquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je energie-reserves zijn redelijk aangetast en je spieren krijgen een behoorlijke klap van zo lang niks doen. rustig aandoen is belangrijk.
Stealth assasin killer Kat hunting dead chicken on sandwitchquote:Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is bekend hoe lang hij weg moet blijven?
en wat had je zus gedaan dat ze haar voet brak?
(ik zit trouwens een boterham met kip te eten, en die zwarte kat komt heeeeeeeeeeeel langzaam aansluipen, over de bank, laat zich heel vorzichtig naast mij zakken.., helemaal in elkaar gedoken om zijn slag te slaanYeah right, je bent zwart , je knort van spanning en oh ja... je weegt 7 kilo... jij bent idd onzichtbaar hoor
)
doe mijn bestquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je energie-reserves zijn redelijk aangetast en je spieren krijgen een behoorlijke klap van zo lang niks doen. rustig aandoen is belangrijk.
sorry! was alleen interesse, ik lach nooit iemand uit om gewicht of leeftijdquote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
Laydina de mysterieuze :p
@future je vraagt een dame niet naar gewicht en/of leeftijd
ik ben een vrouw, 25 jaarquote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je weet nooit over wat voor pil ze spreekt he
Tenminste. op fok weet je het maar nooit
zijn dat soort missies dan niet geheim? Opsec?quote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
jaaa lekker! Idd met heeeel veel basterdsuikerquote:Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AARBEIEN ! met heul veel bastaard suiker
quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Stealth assasin killer Kat hunting dead chicken on sandwitch
Ik ruik een nieuwe film titel !
Daar gaat het ook niet om. Maar dergelijke toch nog persoonlijke zaken bespreek ik niet met iedereenquote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry! was alleen interesse, ik lach nooit iemand uit om gewicht of leeftijd
ja dat snap ik. nou ja scheelt dat je het gewend bentquote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef LieLie het volgende:
DE, ik heb de reader die ik moet leren bij me,zal me een dol tripje worden![]()
verder is die vijf uur dagelijkse kost. maar het is irritanter als het voor een uurtje is
jaquote:Op maandag 12 april 2010 11:05 schreef LieLie het volgende:
haha, ja het zelfbeeld van die katten is heel wonderlijk soms
dankje, ik kwam even kijken wat hier gebeurdequote:Op maandag 12 april 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Maar dergelijke toch nog persoonlijke zaken bespreek ik niet met iedereen
Maar welkom
Subtiel:quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa lekker! Idd met heeeel veel basterdsuiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wel met mijquote:Op maandag 12 april 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Maar dergelijke toch nog persoonlijke zaken bespreek ik niet met iedereen
Maar welkom
Ik denk dat zijn hersen actiefieteit toch behoorlijke blanco blijft op het instinct stukkie na danquote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawat denkt hij nou vraag je je dan af he?
echt zo grappig zijn die beesten
Das ff de laatste spieren los schudden voordat de aanval ingezet kan wordenquote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef LieLie het volgende:
die kat bij m'n ouders zat ook altijd nogenorm met z'n kont te schudden als ie aanvalsplanenn had. valt niet op joh
Shit.. nog helemaal vergetenquote:Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en wel met mijHeb je mijn donkere en duistere geheimen overigens al eens uit het V-nul nummer gepluist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |