Mijn punt precies, het zijn haast allemaal sportschool buiken, met andere woorden niet wat de gemiddelde man op straat onder zijn shirt heeft.quote:Op maandag 12 april 2010 13:53 schreef PartyHardy het volgende:
3,5,6,7,8,9 Eigenlijk zijn ze allemaal mooi
Jaa te gespierd vind ik niet zo mooi, maar alles moet wel lekker strak en kaal zijn zeg maarquote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mijn punt precies, het zijn haast allemaal sportschool buiken, met andere woorden niet wat de gemiddelde man op straat onder zijn shirt heeft.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
nummer 3 en 5
Te gespierd vind ik niet mooi, een beetje mag en kan best.
Eenschquote:Op maandag 12 april 2010 10:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt niet. Die zou ik echt dwars door het bed heen raggen.
Weet niet of ik ze allemaal kan vinden.quote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef m0rena het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Kan je de rest ook laten zien?Ben nou wel heel benieuwd!
Die rechter lijkt wel een wijfquote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef Armoed het volgende:
[..]
Weet niet of ik ze allemaal kan vinden.
[ afbeelding ]
Ja dus? In "mannen, wie vinden jullie het lekkerste wijf" topics zul je ook geen vrouw met een gemiddeld figuur aantreffen.quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mijn punt precies, het zijn haast allemaal sportschool buiken, met andere woorden niet wat de gemiddelde man op straat onder zijn shirt heeft.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dus? In "mannen, wie vinden jullie het lekkerste wijf" topics zul je ook geen vrouw met een gemiddeld figuur aantreffen.
Die vond ik er in 300 toch iets beter uitzienquote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef Mylene het volgende:
Geen enkele, ik wil een man met een buikje en het liefst behaard.
[ afbeelding ]
Hij heeft inmiddels zijn wasbordje weer terug hoor. Hij heeft een tijdje een flinke depressie gehad en moest daarvoor de nodige medicatie slikken waardoor ie in gewicht was aangekomen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die vond ik er in 300 toch iets beter uitzien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |