Mijn punt precies, het zijn haast allemaal sportschool buiken, met andere woorden niet wat de gemiddelde man op straat onder zijn shirt heeft.quote:Op maandag 12 april 2010 13:53 schreef PartyHardy het volgende:
3,5,6,7,8,9 Eigenlijk zijn ze allemaal mooi
Jaa te gespierd vind ik niet zo mooi, maar alles moet wel lekker strak en kaal zijn zeg maarquote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mijn punt precies, het zijn haast allemaal sportschool buiken, met andere woorden niet wat de gemiddelde man op straat onder zijn shirt heeft.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
nummer 3 en 5
Te gespierd vind ik niet mooi, een beetje mag en kan best.
Eenschquote:Op maandag 12 april 2010 10:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt niet. Die zou ik echt dwars door het bed heen raggen.
Weet niet of ik ze allemaal kan vinden.quote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef m0rena het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Kan je de rest ook laten zien?Ben nou wel heel benieuwd!
Die rechter lijkt wel een wijfquote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef Armoed het volgende:
[..]
Weet niet of ik ze allemaal kan vinden.
[ afbeelding ]
Ja dus? In "mannen, wie vinden jullie het lekkerste wijf" topics zul je ook geen vrouw met een gemiddeld figuur aantreffen.quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mijn punt precies, het zijn haast allemaal sportschool buiken, met andere woorden niet wat de gemiddelde man op straat onder zijn shirt heeft.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dus? In "mannen, wie vinden jullie het lekkerste wijf" topics zul je ook geen vrouw met een gemiddeld figuur aantreffen.
Die vond ik er in 300 toch iets beter uitzienquote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef Mylene het volgende:
Geen enkele, ik wil een man met een buikje en het liefst behaard.
[ afbeelding ]
Hij heeft inmiddels zijn wasbordje weer terug hoor. Hij heeft een tijdje een flinke depressie gehad en moest daarvoor de nodige medicatie slikken waardoor ie in gewicht was aangekomen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die vond ik er in 300 toch iets beter uitzien
Ja ik ben ook groot fan van hem! Vooral Phantom of the operaquote:Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels zijn wasbordje weer terug hoor. Hij heeft een tijdje een flinke depressie gehad en moest daarvoor de nodige medicatie slikken waardoor ie in gewicht was aangekomen.
Ik ben fan van Gerard Butler, lees alles van hem op Just Jared. Top kerel, erg charmant.
Ik haat hem wegens phantom, maar goed, in andere films is ie wel leuk (je kunt ook niet meer echt om hem heen, hij zit elk jaar wel in vijf films of zo...).quote:Op maandag 12 april 2010 18:09 schreef m0rena het volgende:
[..]
Ja ik ben ook groot fan van hem! Vooral Phantom of the operaElke keer als ik die film kijk wil ik weer dat ze uiteindelijk voor hem kiest, maar helaas
Ik vind dat er een heel topic aan hem moet worden besteed
hihi
maar goed, sorry voor de off-topic reactie, moest het nog even kwijt haha!
Mooi om naar te kijken zoals Taylor Lautner absoluut, maar meer ook niet.quote:Op maandag 12 april 2010 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar vinden jullie zo'n buikje en alles nou echt mooi om naar te kijken? Is er geen verschil met waar je naast wakker wil worden en wat je graag op je beeldscherm hebt?
sowieso niet zo een kind..quote:Op maandag 12 april 2010 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mooi om naar te kijken zoals Taylor Lautner absoluut, maar meer ook niet.
[ afbeelding ]
Geef mij maar een stevige echte kerel in bed, met buikje, behaard en voetbalkuiten.
Met name Tijl Beckandquote:Op maandag 12 april 2010 19:14 schreef Skaai het volgende:
De Lama's, lekker fluffy allemaal.
[ afbeelding ]
Ja die! Dat lijkt me zo'n heerlijke knuffelbeerquote:
In het echt heb ik liever een buikje, op TV kan ik alletwee waarderen zolang het niet te muscle man wordt. Ik vind Johnny Depp ontzettend sexy, maar bijv. Greg Grunberg ook. En die heeft voor iemand die voor zn beroep op beeldschermen te zien is toch een aardig pensje.quote:Op maandag 12 april 2010 18:13 schreef wonderer het volgende:
Maar vinden jullie zo'n buikje en alles nou echt mooi om naar te kijken? Is er geen verschil met waar je naast wakker wil worden en wat je graag op je beeldscherm hebt?
Hoeft niet hoor. Kom op er zijn toch ook zat mannen die geen dikke vrouw willen. En als je 40 bent mag je dat nog steeds vinden hoor. Ik heb altijd iets gehad voor dikke mannen, ook toen ik 18 was (niet dat ik nu bejaard ben, ben nog geen 30). Dat is een kwestie van voorkeur, niet van compromis.quote:Op maandag 12 april 2010 21:39 schreef Marouska het volgende:
Ik vrees dat ik, in de fase van mijn leven waarin ik mij nu bevind, nooit iets met een man met een buikje zou willen... Maar dat heeft denk ik ook wel met mn leeftijd te maken: als een vent van in de twintig al een buikje heeft vind ik dat wel een be-hoor-lijk slecht teken. Eigenlijk.
God ik voel me best een soort van schuldig en gemeen dat ik zoiets vind...
11quote:Op maandag 12 april 2010 01:49 schreef Armoed het volgende:
En waarom? Noem het nummer + uitleg.
Het gaat nu alleen om het lichaam.
[ afbeelding ]
Is waar!quote:Op maandag 12 april 2010 21:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Kom op er zijn toch ook zat mannen die geen dikke vrouw willen. En als je 40 bent mag je dat nog steeds vinden hoor. Ik heb altijd iets gehad voor dikke mannen, ook toen ik 18 was (niet dat ik nu bejaard ben, ben nog geen 30). Dat is een kwestie van voorkeur, niet van compromis.
Ik val bijv. totaaal niet op blond, hoef ik me toch ook niet lullig om te voelen? Moet jij dus ook niet doen als je op strak gespierd valt.
mja ik ook: ik vind mezelf, zonder hooghartig te zijn, best een leuk en knap mens (quote:Op maandag 12 april 2010 23:10 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind dikke mannen viesmaargoed ik ben zelf 20 en heb nogal een hoog eisen-lijstje als het gaat om mannen
4, absoluut.quote:Op maandag 12 april 2010 01:49 schreef Armoed het volgende:
En waarom? Noem het nummer + uitleg.
Het gaat nu alleen om het lichaam.
[ afbeelding ]
Nou open er een topic over.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:19 schreef Armoed het volgende:
nu nog een vrouwelijke tegenthread eigenlijk
Ik snap het verband met jezelf een lekker ding vinden niet zo. Ik vind mezelf ook leuk en knap en nog een hoop meer ook. Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef Marouska het volgende:
mja ik ook: ik vind mezelf, zonder hooghartig te zijn, best een leuk en knap mens (). Dan wil ik ook gewoon een best leuke en knappe vriend. Hij hoeft(/hoefde, want ik lig nu al een tijdje 'uit de markt') niet perfect te zijn want dat ben ik ook verre van, maar een beetje leuke genen en goede persoonlijke verzorging vind ik niet teveel gevraagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |