V een 'fan fav'? Ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:16 schreef PPL het volgende:
2e Seizoen aangekondigd.
http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.html
[ afbeelding ]
Als dat zo zou zijn, waarom moet die hybrid baby van Ryan dan dood volgens Anna?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lijkt mij dat ze gewoon willen dat mensen met V's kunnen kruisen zodat ze een soort creëren dat immuun is voor de stof die de wetenschappers maken.
Op de officiele V-site staan al foto's dat Anna met een kind in haar handen staat, dus wellicht wil ze er gewoon controle over?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom moet die hybrid baby van Ryan dan dood volgens Anna?
Anna heeft gedreigd om de directie van ABC om te leggen als de serie niet wordt verlengd. Wat denkt gij nou?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
V een 'fan fav'? Ik kan het me haast niet voorstellen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Anna heeft gedreigd om de directie van ABC om te leggen als de serie niet wordt verlengd. Wat denkt gij nou?
Is die er al wel een?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand trouwens een trailer/preview voor 2x01 gevonden?Schiet niet echt op, zoeken naar een serie die "V" heet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Einde was niet slecht![]()
Alleen jammer van Ryan. Ben benieuwd naar het 2e seizoen. Hopelijk zullen de schrijvers de komende maanden wat beter gaan nadenken over de vele fouten die zijn begaan in het 1e seizoen![]()
Nog even wat mooie kiekjes van onze florissante Anna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol pas over 3 maanden op zijn vroegst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand trouwens een trailer/preview voor 2x01 gevonden?Schiet niet echt op, zoeken naar een serie die "V" heet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de s02e01 al mogen aanschouwen. Ongelooflijk wat jullie allemaal te wachten staat
Die lag nog in zijn medicijnkastje in de badkamer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Spannend einde, waarom nam Joshua niet zijn pil?
Hoe?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de s02e01 al mogen aanschouwen. Ongelooflijk wat jullie allemaal te wachten staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |